Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz kcsa #10258 üzenetére

    Nem hát, mert túl jó a szemed: kiszúrtad, hogy 3 ezreddel szépítettem az időt.:DDD

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #10262 üzenetére

    Szerintem jó robogó. Könnyed, erős, dinamikus. Csomagtartója elnyeli a kabátot és a gerincvédőt, ami nálam fontos szempont, mert nem vagyok hajlandó ezeket a védőfelszereléseket magammal cipelni, ha megállok. Amúgy nem szoktam az utcán összevissza megállni, de mondjuk ha megyek bevásárolni, vagy valami, akkor muszáj. Alapvetően munkába járós gép, és mivel olyankor van időm (igaz, röviden, és jellemzően ugyanazon az útvonalon) "motorozni", hát olyankor élvezem a gép kellemes tulajdonságait. Természetesen az irodába se vagyok hajlandó felvinni a felszerelést. Valóban nem a leggazdaságosabb ingázásra, mert városban, főleg, ha gyorsulgatsz vele 5,5L/100 km körül alakul a fogyasztás a. Vagy több. (De remélem, a termosztát leviszi azért ennyire: most 150 km-nél járok, és még nem vagyok "tartalékon", de majdnem.) Semmi bajom a CVT-vel, és semmi rondát nem hallok az egyhengeres motorok kerepelésében. A kipufogó tompító nélkül nem kicsit túlzás, hanem nagyon, de ezt már többször írtam: nem használom úgy, mert halálos. Persze, poénból ki lehet venni, és menőzni vele, de ennyi.:DDD Aztán utána bocsánatot kérni a hangrobbanásért.:B A robogó tuningolásában nincs semmi furcsa: logikusan következő lépések ezek. Egy nagytestű rendszám nélküli robogóval kezdtem a pályafutásomat, és úgy vettem észre, hogy nem igazán vesznek vele komolyan, hiába a méret, szeretnek letolni, megelőzni. Hiszen rendszám nélküli, tehát SMKP. Drága lett volna rá a rendszám, ezért kiszálltam belőle, de amúgy is mondták, hogy ha azt akarom, hogy komolyan vegyenek, ne a rendszámon törjem a fejem, hanem vegyek rá hangos kipufogót, meg xenont. És láss csodát, ez tényleg beválik: nagyon figyelnek erre az emberek. Jött a Maja, és megkapta ezeket a tuningokat. Gyalogos nem mert elém lépni kb. Egész más érzés volt úgy közlekedni. És annak nem volt ennyire durva hangja, bár az sem volt matyóhímzés. Viszont a xenon csak úgy bele volt dobva, vakított: letekertem, úgy meg nagyon nem világított, de még úgyis vakított. Szóval a Madison ezért kapott komolyabb lámpást. És nagyon jól világít vele, ill. szerintem ezért is húzódnak le sokan, mert nagyon "komolyságos" a gép kinézete. Mint egy nagymotor. Amúgy semmivel sem tartom többre a nagymotorokat (alias váltós masinák). Tudom, erősebbek, meg nagyon vicces lehet váltogatni (próbáltam régen DT50 nyergében, meg valami 125-ös 4T Hondán is, meg jóval később tanfolyamokon), de melóba járás közben nyolcszázhuszonkétszer már nem biztos. (Tudom, egy 600-1000-es motorn amúgy sem kell sokat váltani, mert kb. 1-2-ben végig lehet menni a városi tempót. De azért kuplungolni kell: az automata jóval kényelmesebb.) A magam részéről nem érzek semmi nyúlósságot, szóval igen: bejön a CVT. Tudom, hogy mit várhatok a motoromtól, és pontosan azt nyújtja. Azért 6 év, és 35-40000 levezetett km után megszoktam.:D Most jöttem haza az edőzteremből, és előztem egy-két nagyon kellemest. Olyan helyen, ahol mondjuk egy gyengébb robogó csak azt mondja, hogy brrrr... És nem megy. Mondjuk Hegyalján felfelé, lazán. Szóval keretbe foglalva: jó robogó. Szeretem. Főleg így feltuningolva. És meg fogja kapni a hajtás tuningot is nemsokára: nagyon kíváncsi leszek rá, mit villant. Ha nagyon nem jönne be, még mindig vissza tudom cserélni gyári varióra. (Burgmanba való a varió, szerintem el lehet passzolni.:D) De be fog jönni, érzem.:R

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #10276 üzenetére

    nincs autó, ami ilyen keveset fogyaszt a városban gyorsan menve
    Ha lenne is olyan autó, az nekem nem lenne alternatíva, és már számtalanszor kifejtettem, hogy miért, de a legrövidebben összefoglalva: legfőképpen a parkolási nehézségek, és a dugók miatt. Szóval a fogyasztás az csak egy dolog: lehet vele molyolni (karbibeállítás), és érdemes is (8,6L azért meredek volt, teljesen rosszul behangolt karbival), de ha már egész jól be van állítva, és egyfajta "elfogadható" értéket ad, akkor azt el kell fogadni. Nekem pl. sikerült.:D Önmagában az, hogy reggel motorra pattanhatok, és úgy gurulok be dolgozni, este meg haza: priceless. Az élvezetért meg még meg is éri azt a +1 liternyi benyát kifizetni mondjuk a Majához képest. (Amúgy kizárólag Shell VPower100-at tankolok már lassan egy éve, mert aggaszt, hogy mennyire sunyiban jönnek az "alkesz" benyák 95-ösök magasságában: ez is drágábbá teszi az üzemeltetést, és amúgy jobban se megy tőle a motor, de a tudat, hogy a benya legalább "jó", nem kezdheti mondjuk szép lassan megzabálni az üzemanyagrendszert, szintén priceless.)

    nappal senki se veszi észre kb.
    Dehogynem. Autópályán mész a belsőben kocsival, rögtön feltűnik, ha érkezik egy "xenonos" autó mögötted, nosza engedjük el: egyszerűen van egy megjelenése, és mivel általában nem gyenge autókba pakolják, azok "a xenonosok" tényleg szoktak menni rendesen, és bizony örülnek, ha elengedik őket, mindenféle villogás/tolakodás nélkül. Nem azt mondom, hogy a motoron is ilyen a hatás, de mindenképpen számít. (ludsimon anno "meg is gyanúsított" azzal, hogy egy angel eye-os BMW-t vettem, és annak a fényeit fotóztam le.:D) És ha még ez sem számítana, akkor meg az "esztétikán" dob akkorát, hogy számomra (szubjektív) egész más így ránézni a motorra, tehát a beépítés költségétől függetlenül (az volt neki), az eredmény: priceless! Éjszaka meg ne is beszéljünk arról, mekkora királyság. Csak egy 45 mp-es minta videó, hogy vaksötétben is mennyire korrekt, s milyen éles a levágása, amin egyúttal látszik, hogy nem összevissza világít.:R

    Egy 400-as váltós géppel nem az a "baj", ha 4-esben (kb. alapjáraton) gurulsz 50-nel, hanem az, ha "ugrani" akarsz, és elfeledkezel a visszaváltásról, akkor lesz csodálkozás, hogy mennyire nem megy. Míg egy 400-as CVT motor ilyenkor automatikusan visszavált, és már ott is vannak a nyomatékhegyek. Egy jó motoros valószínűleg kezeli úgy a váltót, hogy nincs ilyen problémája. Egy kocamotorosnak viszont hatalmas könnyebbség, hogy az automata dolgozik helyette: kinek mi a kényelmes, mit szeret. Persze el lehet rontani a CVT-t is, lehet belőle lomha, meg ideges gépet is csinálni.:K Általában a gyári beállítások jó kompromisszumot jelentenek a tervezett felhasználási stílushoz. Ott van pl. a Burgi 400. Szoktam rá mondani, hogy nagypapis: miért? Mert 21 gr görgőkkel van szerelve a szög ugyanolyan variója, mint a Madisonban van gyárilag 17 gramm, és egyáltalán nem sportos a visszaváltása, nem pörög a motor, hanem komótosan közlekedik. Ergo lassabban gyorsul, de nem is száguldozásra veszi, aki Burgit vesz, hanem a kényelemért.:B Ha száguldozni akar, akkor kezdheti tuningolni. (Lásd Dr. Pulley...)

    Ui: hogy egy negatívot is mondjak!:D Az ülés "bütyke" hajlamos böködni a hátsómat úthibákon, amit eddig azért nem vettem észre, mert farmerban nyomtam, amin a hátsó zseb pont kompenzálta ezt. Szóval mégsem annyira jó móka háttámla nélkül (kényelmesen) hátrébb ülni az ülésen, kell hozzá "spéci gatya".:D Mind AndrewTdi, mind huszi.gyb számolt be nekem erről a jelenségről, nem értettem, miért, most már értem.:)) Meg kell csináltatni az ülést az én igényeimnek megfelelően... a régebbi verzión más a háttámla, már tavaly kipróbáltam, mert huszinak tavaly óta van egy bontott példánya, "csak" át kéne bőrözni, meg egy kicsit egyben át is alakítani, hogy a gerincvédőt ne támassza meg, és akkor tökéletes lenne.:R Szerk: mint minden, ez is elég drága lehet.:o

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz kcsa #10282 üzenetére

    Úgy valahogy.:) Amúgy én ezt a vissza kettő padlógáz "fétist" nem értem annyira,
    a CVT is megcsinálja, csak fordított sorrendben: a "padló" váltja ki a visszaváltást.
    (Ahogy egyébként a "hagyományos" automata váltós autókon is. Ja hogy van egy
    késleltetése? Ezzel kalkulálni kell... Váltótípustól függ: egy sportosra hangolt CVT
    esetén szerintem marginális. Erre mondtam, hogy tudom, mit tud a motorkám.:K)

    Persze annak is van egy élménye, amikor az ember előzésre készülve bekészíti a
    jó fokozatot, ideges motorral üveghangon várja a megfelelő pillanatot. Gyengébb
    autó/motor esetén ez egyáltalán nem triviális. De a negatív élmény is élmény, na!
    Mondhatjátok, hogy van egyfajta "motorerő-tartalék fétisem" is: jól jön az, ha van.
    (Klasszikus benézett előzés a cuculizmusból: "menjél Trabi, mert meghalunk"!:DDD)

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz runner 125 #10284 üzenetére

    És pont ezért van mellette egy maxid.:R

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz kcsa #10292 üzenetére

    Én meg elmehetnék a FF reklámarcának a gerinc-, térd-, könyék- és vállvédővel.
    Utóbbi a protektoringben teljesen normális viselet még melegben is, sőt, ugye a
    napsugárzást megfogja az alkaron is, szóval ott még hűvösebbnek is érződik.:K

    Richtig akkor csúsztam el (6 éve), amikor ingben voltam: nem bírtam a kabátot
    elviselni a meleg miatt, könyék horzsolás rulez.:O Azt amúgy most se tudnám
    hordani, mert 25 fok fölött abban megsülök.:( Ellenben az őszi perecnél olyan
    kényelmesen letámaszkodtam a könyökömre eséskor, mintha az lenne a világ
    legtermészetesebb dolga, felfeküdtem a teknőspáncélon, vártam a megállást...
    Nagyon nem szeretném elképzelni, hogy mi lett volna ha nincs gerincvédő...:F
    Miközben pontosan tudom, hogy az eséshez az én hibáim sora vezetett, tehát
    van olyan forgatókönyv, ami jó arra az esetre, hogy ing+gatya. Nem kell elesni!
    (Oké, ha elütnek, és nem tudtad kivédeni. Nem látjuk előre a jövőt sajnos...:DDD)

    Viszont bokavédelmem nem nagyon van. Van egy Stylmartin csizmám, de azt
    kb. csak az első évben hordtam: kicsit kényelmetlen "szarakodni" vele, bár ha
    egy szerencsétlen esésnél a bokámat megvédi, akkor meg... Szóval kockázat.

    Hauptmann: meg tudlak érteni+jogos, amit mondasz... rándult a bokám tavaly.
    Csak kicsit, de azért érződött egy darabig, hogy nem 100%. Ja igen a kesztyű
    az alap. A nyári bőrkesztyűmmel nincs semmi baj, de pár éve, mikor lazáztam,
    semmit nem vettem utcai ruha mellé mondván, hogy ha nem esek, akkor minek.
    Azért ez a dilemma látható. Azért mondom, hogy mindenki döntse el maga. És
    reménykedjünk, hogy jó döntést hoz: lehet valaki versenybőrben is, ha mondjuk
    fog egy villanyoszlopot, mert állat módjára hajt, szóval a ruha az egy dolog.:R

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    Na, megjöttünk a tesztgurulásból szentkuti11 kollégával...:D
    Tapasztalatok: a Maja is csipegeti az olajat (utántöltöttük), s
    tényleg "mini Goldwing", tökre túragépnek néz ki a tükörben!
    Ahogy a Madison meg sportos - és állatul néz ki a xenonnal.
    És megy, mint a disznó! Ezt persze én már tudtam eddig is.

    Rendesen túltankoltam sajnos, így az 5,4L/100 km kevesebb:
    folyt ki a kúton is, meg még később is a megálláskor... Pech!
    Az 5,4 amúgy tisztán városinak még jó is lenne! Viszont pont
    ma érkezett meg az új, hőmérős KOSO fordulatszámmérőm*,
    szóval mentem ki érte Halásztelekre, az meg külvárosi, 70-90.

    *: ezúton is köszönet AndrewTdi-nek a kedvezményes áráért!

    Szerk: begurultam Halásztelken a Shell kútra, mert már régen
    tartalékból mentem, és ciki lett volna, ha kifogyok hazafelé, de
    nem volt a 100-as benyából, mást meg nem akartam belerakni:
    kockáztattam, de nem volt gond, még ~1L biztos volt benne.:DDD

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Den #10300 üzenetére

    A jobb oldalit a bal oldali helyett... Remélem el fog férni, és nem kell faragni.:R

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz ludsimon #10305 üzenetére

    Nem gyorsul jobban: íme a videós bizonyíték. Majában nehéz 14gr Dr.Pulley
    görgők voltak, emiatt a rajtja nem volt a legfickósabb: azóta csak jobb lett!:)
    Természetesen semmi ijesztőt nem csinál: teszi a dolgát: 20LE nem rakéta!
    Ellenben amikor megálltunk a TESCO-nál, videózni kellett volna szentkuti11
    reakcióit, mert ugye kipróbálta a Madisont és hát... Az már lépeget, na!:R
    (Titkon reméltem, hogy majd ír egy élménybeszámolót, de biztos nem ért rá,
    ahogy én se voltam nagyon gépközelben a hétvégén: ami késik, nem múlik.)

    Egyébként meg mindenkitől kérném, hogy a személyeskedést mellőzzük!:K
    Úgy is mint alapító tag...:R

    Szerk: ja és mostantól jöhetnek nekem is a képek a topiklakóktól, ha éppen
    szeretnének bekerülni az összefoglalóba a motorjaikkal: Madisont beraktam.

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz huszi.gyb #10327 üzenetére

    Oké.:) Arra gondoltam amúgy, hogy fel lehetne dobni a vasakról némi plusz infót.
    Ilyen "autóskártya" jelleggel. Ha keresnénk alap adatokat a gépekről, megtaláljuk.
    (De ez csak ilyen kósza ötlet, el lehetne vele molyolni, ha nagyon unatkozunk.:DDD)

    Szerk: amúgy az megvan, hogy a Piros 7-es az ütőkártya? Mert az mindent visz!

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz ludsimon #10329 üzenetére

    Most a Madisonnal járok, de attól még összefuthatunk.
    Lenne egy icipici esélyed, mert kopott a kuplungom.:DDD

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz ludsimon #10336 üzenetére

    Ha teljesen őszinték akarunk lenni, akkor az az 1 kocsi távolság az édeskevés,
    ha egy komolyabb vészfékezésre kerül a sor. Pláne, ha 50-nel halad a forgalom.
    A kanyarban 5 km/h meg nem kivitelezhető, de az ésszerű óvatosság fontos!:K

    Nyilvánvalóan annak, aki azt a Maját vezette nem ezek jártak a fejében: valamit
    csúnyán benézett, amiért rámarkolt a fékre, és csatt... Ilyenkor azért felmerül a
    kérdés, hogy rendszáma nem volt, de vajon jogsija sem?! Ha lebont egy lökőst,
    azt zsebből kifizetni elég meredek, mert egy sima Ignis-re (tucatautó!) 200K.:U
    (Persze, javítható sokkal olcsóbban. De egy ilyen törést nehéz kimagyarázni...)

    Ha nagyon fel akarunk háborodni, akkor azt is lehetne mondani, bármikor minek
    száguldozni? (Csak a száguldozás definíciója kérdés, ahogy Moszkító céloz rá:
    nem mindegy, hogy mivel, hol, mennyivel, milyen tudással, milyen gumival, stb.)

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Hauptmann #10345 üzenetére

    Rengeteg kis Maya van rendszám nélkül egyébként.
    Pedig a típusból nincs 50-es, és a gép méretei is elég árulkodóak. Hülyék ezek.

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Something_ #10355 üzenetére

    Valószínűleg a mögötte közlekedő két furgon a testőrség - más nem mehet
    a közelébe, ők meg csak nem ütik majd el.:) Ettől függetlenül rossz nézni:
    baromi könnyű akár csak elcsúszni is, és ha megsérül a láb, karrier törik...
    (Vagy amikor MSC motorozott - pályán, fullosan beöltözve -, eldobta, s úgy
    meghúzta a nyakát, hogy utána amiatt nem tudott visszatérni a Ferrarihoz.)

    Más kérdés, hogy a síelés is veszélyes.:O Élni veszélyes! Van aki egyszer
    él, van aki egyszer se.:o Ma megkergettem egy "nagy dögöt", nyitott dobja
    volt, szabályosan fájt, amikor rájött, hogy verseny van -> kövér gázt húzott...

    Ui: Talmácsi is azt mondta, hogy utál a forgalomban motorozni, veszélyes.
    A versenypálya, na az nem. Ott legalább (általában) csak ő maga hibázhat.

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz DigitXT #10356 üzenetére

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz lehella #10367 üzenetére

    Ez a hatósági ár. Ha minden rendben van, ennél olcsóbb nincs.

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    Óvatosan ebben a "gyönyörű" (nyálkás) időben. Úgy beriszálta a seggét kövér
    gázra az Egéren, hogy öröm volt nézni, gondolom. Tisztes távolságra lemaradt
    a mögöttem jövő... (Most vagy az erős röhögéstől lépett le a gázról, vagy csak
    megijedt, hogy mindjárt elfekszik előtte a motoros és nem akart kivasalni...:DDD)

    Lehet, hogy volt valami olajfolt, mert fekete aszfalton, zebra után ilyet... még a
    zebrát gondoltam, hogy elcsíptem, és azért, de utána is bekígyózott rendesen.

    Remélem estére már normálisabb idő lesz, jönnek megnézni a Maját.:))

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Hauptmann #10383 üzenetére

    Attól még lehetettem volna, mert csak kövér gázra van hangja. Amúgy csendes.:B (Nem a 4Road, amiről leginkább meg lehet ismerni, hanem a lámpa, műszerfal.:K)

    Szerk: mondjuk utóbbi videó óta már az új fordulatszámmérő van rajta, és jelenleg az analóg hőmérő ki van iktatva, mert felesleges, de azon gondolkodom, hogy tkp. a blokkon a jeladó a "hideg"* vizet méri, szóval elméletileg van magasabb hőmérséklet a rendszerben, mégpedig közvetlenül a blokk után, még a radiátor előtt: kíváncsi vagyok rá, hogy mennyi az annyi, szóval lehet, hogy ideiglenes jelleggel bekötöm az analóg hőmérőt másodiknak.:R

    *: kérdés, mekkora a dT a hideg/meleg közt.:F PC vízhűtésben tipikusan 1-2 fok, vagy akár 8-10, attól függően, hogy mennyire van (nincs) áramlás, és persze mekkora a terhelés. Azért itt repkednek a kW-ok, szóval simán lehet viszonylag nagy dT, mondjuk hasra 75 fokot jelez a blokkon, közben a radiátor előtt már 90.:)

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz ludsimon #10385 üzenetére

    Mert túl dús a keverék, meleg a motor: anno hideg motornál lőtte be a szaki.
    Adni kellett volna neki egy kis levegőt (gázzal!), akkor egyből indult volna.:K

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz DigitXT #9602 üzenetére

    Eszembe jutott az ígéretem, hogy berakom a hirdetést okulásként.:DD

    Teljesen korrektnek nézett ki minden (és voltak benne jó dolgok is!), de
    voltak benne olyan ordas nagy kamuk, hogy az már fáj...:O Pl. ha pont
    ki volt tisztítva a karbi, akkor miért volt úgy "eltekergetve", hogy tocsog
    a benyától az egész / szívató nélkül, tök hidegen röffen, melegen pedig
    kegyetlenül kormol kövér gázra, és persze fogyaszt mellé 8-9 litereket?

    Vagy már megint nem figyelek, és úgy járok, mint az olajcserével...:C
    (A szezon elején kitisztították a karbit. Szezon közben meg szanaszét
    tekergették, mert időközben vki kivette a termosztátot - a folyamatosan
    túlhűtött motornak szüksége volt az állandó dúsabb keverékre, hogy ne
    üvöltsön róla, hogy mennyire nem megy, hidegen, szegény keverékkel.)

    De ez csak elmélet! Mindegy. Esztétikai hibája amúgy pont nem volt...
    A törött index (amit amúgy megcsináltak, és még a búra párját is oda
    adták) szerintem nem nagy cucc. Nagyon karcos se volt, meg semmi.
    Persze, ha újrafújták...:DDD (Mert ugye a matricák is hiányoztak róla.:B)

    Szerk: ahogy írtam, voltak benne jó dolgok. A szíj pl. azóta is hasít, a
    gumi meg tényleg újszerű volt, csak a hátsót sikerült elkoptatnom: az,
    hogy az akkut kinyírta a fesszab/a hibás téli tárolás nem az ő hibájuk!
    És a gyertya is elég sokáig bírta. A vezérműlánc nyúlása viszont fájt...

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #10389 üzenetére

    Még nem vettem meg. De amúgy 8-9K-ba "fájna": lehet, hogy rajta lesz a listán.
    (Ezt a kereplős trollkodást meg meg sem hallottam: szánalmas próbálkozás.:K)
    Szerk: ja pont a Malaguti matricáknak semmi baja. A Madison és a K400 felirat
    hiányzik a gép oldaláról. Mondjuk én elvagyok nélküle. (De jó, hogy lehet kapni.)

    Ui: én nem vagyok hondabuzi, s lásd, még a Honda Márkaszervizben is árulnak
    mást, amiről nyugodt szívvel bekamuzzák, hogy az év vétele, csak vedd és vidd.
    Egyébként eredetileg T-maxot mentem oda megnézni...:D Az is Honda. Ja nem.

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #10391 üzenetére

    Szerintem gyorsan cseréld le az SH-t, látszik, hogy mennyire nyűg neked.:R
    (Amúgy senki nem kényszerít, hogy reggeltől estig YouTube-on hallgass bármit.)

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz ludsimon #10394 üzenetére

    Most jönnek megnézni a Maját. Csak utána. Amúgy nem nagyon titkosak,
    csak nem akartam, hogy a Google az én videóimmal legyen tele (:D), ezért
    egy jó pár "unlisted". (Meg hát nem is mindig vagyok "KRESZ tankönyv"...)

    Ui: tényleg szépen röfög. Van egy karaktere. Nem mindenkinek tetszik, de
    ez nem baj: az esti találkozós videón ott az RR a Yoshimura dobbal... más
    világ! Abban is meglátom a szépséget. De egy szolid sportkipufogóban is.
    (És most nem a tompító nélküli gyilkos csopperalázó üvöltésre gondolok.)

    Bár annak is van egy szépsége. Ja nem. Max. a kis Maján. (S a Nexuson.)

    Burt1793: nincs bajom a márkával. És van kéthengeres robogójuk is: egy
    SW600, vagy a T-400-as kistesó (félig terminátor) biztos szebben szólna.
    Az SH gyári dobbal megértem, hogy kereplő. Sportdobbal más lenne.:C

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz kcsa #10402 üzenetére

    Epic.:)) Főleg a "Made in Aprilia". Btw. ha működik,
    akkor azért, mert Honda, ha beszarik, akkor azért, mert a
    beszállító sunyi módon átverte a Honda gyárat. Durva!;]

    ON: érdeklődő szerint 120-125-öt vinnie kéne a Majának,
    biztos azért nem viszi, mert kopott. Szerintem meg nem.
    Elfogy az áttétel, és végsebességen gyengébb a motor...

    Méressek kompressziót saját költségen? Karbit be kéne
    lőni, mert hidegen alacsony az alapjárat - nem tetszett a
    dohogás neki. (Melegen persze minden szép, minden jó.
    Bár hidegen is pöcc-röff volt.:B) Azért alacsony, mert az
    alapjárati csavarral tekertem lejjebb: melegen túl magas
    volt, lehet, túl simán dúsra van lőve ez is? Esetleg még a
    termosztátja sem az igazi, mert a próbán hideget jelzett.

    Új gumi kéne rá, naná... Csak ha ráborítok 100K-t elviszi
    400-ért? Nyilván nem, és én se adom 200-ért. Alku lesz?

    Szerk: Moszkitó, ne már: ez tényleg óvoda, hogy máshol
    is vannak hibák. Biztos. De ez nem ment fel senkit.:R
    Mobilról vagyok/általánosságban írok/linket nem láttam.

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz huszi.gyb #10411 üzenetére

    Azt persze mondta, hogy 200-ért azonnal elvinné.:DDD

    De ja vu!;]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #10414 üzenetére

    Amelyiken nem kell aggódni? Egyik motoromon sem aggódtam soha,
    semelyik nem hagyott cserben. Költöttem rájuk, de nem aggódtam.:N
    Az meg, hogy Honda van alattad, kit érdekel? Aki alatt megállt, mint a
    szög, szerinted aggódott előtte? (Utána már lehet, hogy fog picikét...)

    Amúgy akivel ma gurultam egy Hondával jött Yamahát nézni. Egy full
    szarrátörött, de rendszámos Honda NES 150-nel. Macisajtot benézte
    az autós (köztünk szólva az elmondásából már készült rá, tehát az is
    lehet, hogy rossz jelzést adott, mintha lemondana az elsőbbségéről!),
    oszt' vót Honda, nincs Honda. Vagy van, de kicsit honda, meg töhött.

    És akkor most aggódjon? Vagy ha szalonból veszed, az tuti? Persze,
    beírtad, hogy "nagy dolog, gariban javítják"! Aha, de a lerohadás már
    megvolt, most akkor azért nem kell aggódni, mert pár hét múlva kap
    másikat? Tudod mi volt amikor vmi elromlott? Elvittem szerelőhöz...
    Esetleg megcsináltan magam. Ha beszerezhető alkatrész, nem gáz:
    akkor van baj, ha már origamivá törted a vasat+bontott sincs belőle.
    Akkor már kezdhetsz aggódni. Különben is: 20 évesen alád raktak a
    szülők egy 800K-s motort: nincs ezzel baj! Ezért nem kell aggódnod.
    Ha lerohad, majd kicsengetik a javítását: az élet császára vagy.:R

    Ha befigyel a GTK egy balesetnél, veszel másikat. Én is azt tenném!
    Ha túlélem és nem megy el a kedvem egy életre az egésztől.:))
    Madison sokat volt szervizben: meguntam a BKV-t, vettem a Maját.
    Ha most elmegy a Maja, s kiderül, hogy megint kéne pót motor, hát
    veszek másikat. Most akkor aggódjak? Megkeresem az árát. Ennyi.
    (Liberty 50-est fogok venni. Brahiból.:D Bár a NES-es arc fikázta.:O)

    Azért a Madisont kipróbáltattam vele. Rögtön megértette, miért éri
    meg +1,5-2L-t elpöfögni. Az megy. Ugrik. Azzal előzől 100 fölött is.
    (Szerintem körberöhögné az SH-t, még ha "ismeretlen" Malaguti is:
    komolyan úgy beszélsz a márkáról, mint valami noném kínairól.:F
    Pedig csak nem érdekelnek a robogók, ezért nem ismered őket.:U)

    Félve kérdezem: a Morini név mond valamit? (Beugratós kérdés...)

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz csongi #10420 üzenetére

    Amúgy elég vicces dolgokba kötött bele. Miért úgy áll az ülés: mert oda nyílik...
    (Full gyári a motor, teleszkópos üléskitámasztóval.) Vagy miért nincs pótkulcs:
    mert én sem kaptam hozzá. Mi van, ha elveszítem: zárcsere, mi más? De most
    rákerestem, hogy 1890 Ft-ért másolnak autókulcsokat... csináltatok, nagy vicc.
    Típusismeret nélkül a gyári megoldásokba belekötni szerintem meredek.:R
    (Most persze, hogy valós aggodalom, vagy csak az alku része akar lenni - más
    kérdés. Nem rejtettem véka alá az öreg gumit sem, lásd hirdetés... Olyat vesz,
    amit akar.:U Ha a hirdetésben ez nincs benne, nem tudom "észreveszi-e", vagy
    egyáltalán érdekli-e: 300K-ért ne akarjon már az ember "vadiúj" 250-est, nem?)

    Pótkulcs szvsz nem az elveszítés miatt kell, hiszen azt valaki meg is találhatja.
    Ahogy lakáskulcs elveszítésénél is zárcsere (hiába van belőle több példányod).
    Max. ha bezárod a kulcsot, jön jól a pót, azt aláírom: nem kell hülyének lenni.:DDD
    (Kis Majához, Madisonhoz volt, de soha, semmire nem használtam őket, LOL.)

    Egyébként szimpatikus volt, nem arról van szó, csak ha alaptalan a kötekedés!
    Neked vitte a Majád a "120-125-öt"? Azt mondtad 100-nál csak 6000-et forgott
    úgy átalakítottad a hajtást/áttételt: akkor elvileg lehetett benne még tartalék.:)
    Szerk: ennek az évjáratnak teljesítménycsúcsa 7500-nál, 6000-nél nyomaték...
    De mivel rövid a gyári áttétel, 100-nál már ugye 8000-nél jár. Onnan lehet tudni,
    hogy már nem vált, hogy a sebesség egyenesen arányos a fordulatszámmal.:B

    Videó. Mondjuk itt még a Dr.Pulley görgőkkel.
    Amúgy fejből kb.
    8200@100 km/h
    7400@90 km/h
    6600@80 km/h

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz kcsa #10422 üzenetére

    Jogos.:R Amúgy öszességében tetszett neki. Nem csodálom, jó kis gép!
    Azon rötyögök magamban, hogy berakom a SpeedoHealert egy laza 1,2-es
    szorzóval és viszi a 130-at is... Még fogyasztani is 20%-kal kevesebbet fog.

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz kcsa #10426 üzenetére

    A vásárlásnak nem feltétele a jogsi. Trükkösebb kollégáknál a kipróbálásnak sem.
    (De most már résen voltam, és elkértem a jogsiját, hogy mégis van-e neki na...:DDD)

    Ui: meg kéne tanulnom a karbibeállítást, mert Madisonon IS kéne, meg Maján IS.
    Előbbi a könnyebb, mert 5 csavar, és kint a sisaktartó, hozzá lehet férni. Majánál
    egy 20 perces szeánsz lebontani a fél motort, és Gergő ahhoz drágán dolgozik...

    Csak hogy a hideg alacsony alapjárati dohogást ne szólja meg mégegyszer vki.
    Mondjuk erre is lenne egy mondásom: menni vele, nem hallgatózni. Ki mondta,
    hogy alapjáraton kéne várni, hogy melegedjen? Pöcc-röff-huss. Majd melegszik.
    Bepróbálkozott még egy olyannal, hogy akkor új az akku? Mondom wtf? Kizárt.
    De hogy én írtam, a hirdetésben, emlékszik: szerintem az más volt, mobil elő...
    És valóban nem.:D Olyat nem írok, ami nem igaz: kifejezetten öreg lehet benne
    az akku. Viszont gondozásmentes és 2 hónap után is pöcc-röff. Töltés rendben.

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz huszi.gyb #10431 üzenetére

    Amúgy ez nem az az eset, hogy visszanyal a fagyi? Egy picikét felülértékeltétek,
    a nepper meg pofátlanul lealkudta. Lehet, hogy ott kellett volna hagyni fél milláért.
    Mondjuk ez hülyeség, mert lehet, hogy valakinek pont az kell. (Kis városi gokart.)

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz huszi.gyb #10434 üzenetére

    Isten őrizz, hogy "értékeljem": ránéztem a 2006-os kínálatra és tényleg ennyiért
    próbálják eladni ezeket, de mivel nekem feléért se kéne, nem vagyok mérvadó a
    megítélésében, hogy korrekt-e ez az ár, vagy sem.:B (Csak azért nem mindegy,
    hogy Te diktálod a feltételeket, vagy Neked mondják, hogy ez van. Ami vevőként
    dörzsöltség, eladóként égbekiáltó szívatásnak hangzik. A korrekt alku persze a
    kettő között lenne valahol, ezt aláírom:
    ahogy én se adom a Maját 220-ba sem.)
    Valószínűleg van annyiért, csak az nem ez a masina: annyit nekem is megér.:DDD

    ON: voltam Gergőnél nem sokat tekert a karbin, mert elég jól be volt lőve már.:F
    Benyakúton közvetlen előtte megtankoltam: 5,8L. Kipu vége kormos, de arra azt
    mondta, hogy az lehet az olajfogyasztás miatt is: 3000 km-en pici már fogyott...
    Mindenesetre full melegen is pöcc-röff a gép most ("hangyaf*sznyit" szegényített
    rajta), de mondjuk a benyakúton, 75 fokos blokkal is az volt... Motorféken durrog.

    Jövő héten szabin van, szóval a Maját nem nagyon fogja állítgatni... Max. ha van
    rajta szerelőnyílás erre a célra (otthon megnézem), akkor (talán) hétfőn ránéz.:B

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz huszi.gyb #10436 üzenetére

    Annyiért odaadom...

    ...a hátsó dobozt ;]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz huszi.gyb #10438 üzenetére

    Amúgy természetesen egyetértek a vastagon pofátlanság kategóriás árajánlattal, főleg annak függvényében, hogy a végén azt a 450-et is megadták volna érte, magyarán pontosan tudják, hogy mennyit ér (NEKIK 450-et BIZTOSAN, még a haszonkulccsal is kalkulálnak ilyenkor, mert nem "saját célra" veszi a nepper), ennek függvényében annak az árnak is a felét (se) ajánlani, az tényleg pofátlan.:O Mondjuk én speciel a 200K-s "ajánlatot" is annak érezném a Maja esetében, de valójában csak "viccelődött" az ember, mint próbálkozott, mert azért tudta, hogy az teljesen esélytelen...:R Amúgy ilyenkor szoktam felvonni a szemöldököm, hogy 200 fölött kell venni 50-es gépet is, hogy jó legyen... (Most direkt nem keresem elő a HSZ-t odaátról, mert nem akarom olvasni se, lemondtam a téves rangomról is.:D)

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz huszi.gyb #10441 üzenetére

    Azt még én sem. Az egy normális alku alja: akkor kettő közt megegyezünk.:)
    Amúgy műszaki előtt kollégának odaadtam volna annyiért - mégiscsak kolléga.
    De most friss műszakival, úgy, hogy pöcc-röff "hibátlan" motor, az "ajándék".:D

    Megkérdezte amúgy, hogy mennyi alkuban gondolkodhat: mondtam, hogy 10%
    (De persze ezt nyilván onnan fogja érteni, hogy akkor 300 a kiírt ár és onnan...)
    Nehéz kérdés.:B Privit néztem, csak még eredménye nem volt. De most igen...
    Azért remélem nem azért volt sürgős, mert holnap hirdeted meg eladásra.:R

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Den #10448 üzenetére

    Nem úgy indult, hogy lemondok pár nap után: maradtam is... Aztán úgy alakult,
    hogy tehernek kezdtem érezni, hogy csak ezért olvassam a témát. Moszkítótól
    publikban is elnézést kérek, szó nem volt arról, hogy pl. az ő HSZ-én sértődtem
    volna meg, az csak illusztráció volt, hogy nem minden fenékig tejfel. Jól jött, na!
    (Meg aztán ott van a törlés gomb minden HSZ-en. Az embernek elkezd rángatni
    az ujja, ha túl sok baromságot olvas, gyorsan kiderül, hogy alkalmatlan erre.:F)

    Nem akartam kib*szni veled! De tényleg. Ha így érzed, a lemondás joga a Tiéd!
    Úgyis két nappal ezelőtt megnyitották, hogy bárki jelentkezhet a modkerben.:DDD
    Mondjuk hihetetlen, hogy egy echte troll is bejelentkezik. És komolyan veszik!
    (Volt a csávó már fél év pihenőn is, durvább troll, mint a robogós(ok)ban BÁRKI.)

    ludsimon: most őszintén... Lemondtál róla, vagy elvették? Mert néha olyanokat
    írsz (ahogy privátban megbeszéltük, ez lehet, hogy csak a látszat!), ami szöges
    ellentétben áll bármiféle közösségépítéssel, sőt, inkább felhergel mindenkit.:R

    kcsa: jaja. Csak nem értem, miért jó az oldalnak, hogy ezt hagyják. Permban és
    zéró tolerancia. Szerintem ilyen jellegű hangulatkeltőre nincs szükség a fórumon.

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz ludsimon #10456 üzenetére

    Ebben az esetben simán elhiszem Den-nek, hogy élőben "nem ismert rád".:D
    Még az is lehet, hogy egy gurulás jól sülne el, és nem kéne kilőni senkit LOL.

    Szerk: ajjaj, srácok, nagyon elmegy a téma OFF-ba. Nem feltétlen baj, de ha
    valaki rossz passzban van, innen elég gyorsan szokott jönni a "Kabbe", "B+".
    Mondjuk az jó, mert az egyértelmű flém, és gyorsan ki lehet törölni...:))

    mindig mindenkivel tök jól kijövök. nincs egy ellenségem se.
    Oké, csak az írásaid nem mindig értjük. Van az úgy.:D De ezt megbeszéltük:
    ha lett volna valami találkozóféleség, utána könnyebb megérteni a másikat.:B

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz csongi #10450 üzenetére

    Esküszöm, nekem úgy jött le, hogy 250-es Majád volt. Olyan szinten írtál róla,
    hogy áttétel így meg úgy, hogy csak. A Burgman és Maja közt mi a közös?:F
    A ccm? Csak mert a blokk sem ugyanaz, se a véglehajtás, se a varió: semmi!
    Én meg a beírásaidból akartam következtetéseket levonni az én Majámra LOL.

    Lehet, hogy simán félreértettelek, úgy néz ki, ezen a fórumon ez általános.:DD

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz csongi #10483 üzenetére

    lehella: azért az nem semmi, hogy ez már a második. Ebben a topikban...:U
    Annyiban viszont én is meg tudom erősíteni a dolgot, hogy végtelenül korrekt
    a forgalmazó, legközelebb is "merek" EBC tárcsát venni (max. másodikra jó).

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz lehella #10486 üzenetére

    Na igen, én úgy voltam vele, hogyha nincs csere, és vennem kell még egy EBC tárcsát, akkor már majdnem vehettem volna egy gyárit is, de mivel összejött a csere (pár kört rohangálnom kellett mondjuk utána), így végeredményben sokkal jobb árban lett egy jó tárcsám, mint a gyári (amúgy horror árú: 39K) lett volna.:R

    Viszont az vicc, hogy komplett felnit, féktárcsával (!) olcsóbban (35K) lehet kapni, mint egy gyári féktárcsát külön.:D Szóval ha még meg lesz a Madison, mire újra kell rá tárcsa az első fékhez (nem biztos), akkor vagy EBC lesz, vagy egy felni.:)) Szerk: ez nem a linkelt bolt hibája: ez a gyártó árazása.:DDD (Tényleg...:K)

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz ludsimon #10488 üzenetére

    Bocs, hogy OFF-ba tettem a HSZ-t, de a Liberty 50-nek a témához semmi köze.
    Nem mintha én mennék Balaton körüli túrára, de legalább rendszámom van.:R

    lehella: vannak ám elborult árak, az tény. De egy-két apróság teljesen vállalható,
    sőt, egy gyári légszűrőszivacs, ami már ránézésre is jobb az RMS-nél, hát még
    tapintásra (:D), még olcsóbb is, mint az RMS. Szóval, azt most onnan rendelek.
    (Tavaly cseréltem utoljára, mosogatni meg fogja a halál, ha 2800 Ft a vadi új..:K)

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz KrAt #10492 üzenetére

    Nekem a Michelin bevált a Madisonon, és a 180-as Maján is tetszett...:K
    huszi.gyb tud bővebb tapasztalatokat mondani róla, de azt írta, jól tapad.

    Szerk: annak ellenére, hogy pofára estem vele a felszerelés után 5 km-rel.
    "...elkerülheted a megcsúszást a nedves útburkolaton, útfelfestéseken..."
    Saját hibás történet volt: nem az útviszonyoknak megfelelően vezettem.:DDD

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz huszi.gyb #10495 üzenetére

    Most, hogy mondod az első gumim mintha Power Pure SC lenne, mert
    City Grip-ből nem volt megfelelő méretben. Akkor azért estem pofára.:D
    Már mindent értek.:))

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz KrAt #10494 üzenetére

    Majd megírod mennyiért dobták fel? Tudom, a hátsó kerék szerelése a
    macerásabb, de profi szerszámokkal (és rutinnal) az se több fél óránál.
    (Nézem, hogy a Majára 28K lenne a Michelin City Grip... nyilván én nem
    fogom rákölteni úgyse fizetik meg, de ne próbáljanak 60K-t alkudni.:F)

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz lehella #10513 üzenetére

    Köszi. Én is ilyesmire tippeltem.:R

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz campers #10518 üzenetére

    Malossi X-Kevlárt AndrewTdi tapasztalatai alapján nem is nagyon ajánlanám,
    azt mondta, bután viselkedett vele a motor, noha Malossi Multivar volt benne.
    Nem lehet, hogy "évjáratbeli eltérések" miatt ajánl több méretet? Mikori gép?

    Szerk: kis Majában jól szuperált (míg 6000 km után a dekli el nem koptatta),
    a dolog érdekessége, hogy most más fajta szíj van benne és megint kivették
    a hézagolót, de már nem ér bele a deklibe => ott is lehetett méretkülönbség.

    Szerk2: Mitsuboshit ajánlanám, feltéve, hogy ez az évjárat/passzol hozzá.:)

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz campers #10522 üzenetére

    Na, a linkelt alkatrészeknek viszont érdemes utánanézni máshol (bár írtad, hogy bontott alkatrészekből már megoldottad), mert amúgy tök jó az a bolt (robbantott ábrák, rendelhető gyári alkatrészek: igen, már ennyiből is felismerem, fut ott egy 75K-s rendelésem jelenleg is gyári kuplung pl.), de ahol nagyon el vannak szállva az árak (bizonyos alkatrészeknél feltétlenül), azt nem érdemes ott megvenni.:R Akartam amúgy írni, hogy veled még nem történt semmi, biztos nem szeretnél ilyesmi infografikán szerepelni a topikösszefoglalóban, de most, hogy ezt leírtad, immáron hivatalosan is üdv a klubban: ON-ba tettem a HSZ-ed, abszolút ON-topik.:))

    Ui: látom a kis képen, hogy nagyon sötét lett a háttér miatt (ezt korábban már jeleztétek), szóval ma, ha minden jól megy, újra lefotózom a gépet valami jobb háttérrel, és újra meghirdetem.:) A fenti kép NEM minősül hirdetésnek, csak illusztráció, hogy milyen lehetne a topik összefoglaló, ha megírjátok nekem az adatokat, és küldtök mellé valami jó képet a vasról... Szerk: már ha van rá igény.:)

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Something_ #10525 üzenetére

    Most kéne hazarohanni, és kizavarni a Maját: még szivacs sem kell/csillogni fog... Szerk: mondjuk most aggaszt, hogy nem nagyon látom az időképen, mikor múlna.

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz lehella #10527 üzenetére

    Ennek örülök.:D Képlékeny még a dolog: gondoltam feldobná az összefoglalót.
    Sajnos elnézve a jégverést, nem lesz ma (se) motor fotózás... haza se indulok.
    Pedig akartam pótkulcsot is csináltatni, ne kössenek bele legközelebb.:W:DDD

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Grillo #10530 üzenetére

    Nagy.:) Lesz nagyobb kártya/kattintható fotó is:
    az nem árt, ha a téma belefér 4:3-as képarányba.
    (Telefonnal könnyű 16:9-et lőni. Ami nem baj, ha
    van mit levágnom a két széléről... megoldom.:DDD)

    csongi: km-ről szó nem volt, de abból (is) rögtön
    kettő kéne. Óra szerinti, meg a becsült "valós".;]

    Inkább hagyjuk.:D

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz lehella #10537 üzenetére

    Készítettem ide egy prototípust, linkekkel, mindennel. Értelemszerűen a képeket
    majd arra cserélem, amit küldtök. (csongi képén jól látszik, miért nem jó, ha álló).
    A csillaggal a "gyári" adatot jelöltem, azt nem ártana verifikálni. A kérdőjeles meg
    szintén további infóra vár a motor használójától, hogy a valóságban kb. mennyi.:D

    (Szerk: azért oda raktam, mert ott "korlátlanul" tudok szerkeszteni, és egy kicsit
    bonyolult lett a HSZ kódja: nem akartam ideszemetelni, kitörölni, aztán megint...)

    Szerk2: a 250-es People ~10 mp alatt 100-on van? Ennyire hogy lehet virgonc?:DDD

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés