- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
Hirdetés
-
Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Dragon Age: Veilguard
gp A legutóbbi trailer után nem sokkal a készítők egy hosszabb videóban mutatták meg, hogy fest majd a sorozat következő része.
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
pimpa1974
csendes tag
válasz csongi #25781 üzenetére
Üzem anyagra köszi nem kockáztatok így teli nyomtam megint inkább
Ezt a videót hallgasd meg nézd meg nem kell végig olyan 1:20 nál hallani azt a hangot mint az enyémnél.
https://www.youtube.com/watch?v=-7nYdeJ0RBA
Egy motorszerelő ismerősnek is elküldtem a videót ő azt mondja ne is törődjek vele ezeknek ilyen a hangjuk.
Amúgy állványon nincs ez a hang.
Csak menet közben hallani.
Variátor gyári, szíj új.görgők egészségesek. -
vendingo
veterán
válasz csongi #25791 üzenetére
Afrika twin :)
Robeszban gondolkodtam, kényelmesebb lett volna a használata, meg a cipőm orrát se cseszte volna szét.
Pár éve itt rohadt a garázsba egy 125-ös vespa, egyszer mentem vele, aztán fél év után eladtuk. Most örülnék neki.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
#31733248
törölt tag
válasz csongi #25799 üzenetére
Nyilván a robogó mellett a nagyvárosi környezetben történő időspórolás szól leginkább észérvként. Hozzáteszem azért, hogy az amortizációs költségeknél sem mindegy, hogy egy jóval drágább autóba kerül-e x ezer kilométer, vagy egy kisebb értékű robesz fut annyit. A parkolási költségeknél pedig az egyik oldalon nulla forint a Belvárosban, a másikon pedig egy több tízezer forintos garázsbérlet.
"Tovabbra is, munkaba jarashoz meg kisbtavolsagu ingazashoz a pedelek a legjobb, es legjobban sporolhato eszkoz."
Az nekem nem jelentene valós alternatívát. Idővel egy combosabb elektromos robesz viszont igen.
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
válasz csongi #25844 üzenetére
Burkolat biztosan drágább, de vannak már bontok.
A többi meg pont ugyanannyi mint dt, mert ugyanaz.
Futómű stabil, kategória legjobb feke, mocsok jó világítás, egesz sportos ülés, de elferek 2meteresen. Nem véletlen nem cseréltem x300ra, amikor visszavette volna akitol vettem. Dtvel nem mentem, de nem hiszem h csak picivel jobb. Xmaxtol picivel jobb sztem. Csomagtartóban gyengébb tőle, meg igenytelenebb a villa felfogatasa, de ebből nem érezni semmit.[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Mattb
senior tag
válasz csongi #25858 üzenetére
Hat, tegnap amikor raultem a 300as xcitingra akkor abban mar tisztan lattam hogy nem szeretnek nehezebb motort. Nem mondom hogy nehez volt, de eles valtas a 125-os mojito utan. Napi szinten a pesti oldal jatszik csak. Annak is csak 10-10km amikor 2 szemely, a tobbi egyedul.
[ Szerkesztve ]
-
Mattb
senior tag
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #25972 üzenetére
Köszi akkor csak türelem, csak ezért filóztam el mert a 300-al legaláb a beleborított összeg visszajön.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
gps76
őstag
válasz csongi #26064 üzenetére
Ma csak szétkaptam, és a régi görgők 12 grammosak voltak, meg a régi varió tárcsákat is visszaraktam, ehhez a szíjhoz felesleges az új tárcsákat, ezzel koptak össze. A kontasztrugót újat raktam aztán bele, mert a régi puhább volt. És lám kihajtja rendesen a szíjat most már. Itt látszik a kontrasztrugó előfeszítése is fontos. Ki akartam cserélni a hátsó tárcsákat, de a kis csapágyat belülről egy zéger gyűrű fogja, na azt semmivel se tudtam kivenni, mentekvissza a régi tárcsák, igaz ezek nem is kopnak úgy mint a 2 első. Rendeltem új szíjat, azt majd az új varió tárcsákkal és 12.5 grammos görgőkkel lesz cserélve, utána egy ideig nem kell mókolni. Sajnos hátul a kuplungpofák nehezebbek a kelleténél, és hamar fogtak, "könnyíteni" kellett rajtuk, mert 3db rugót nem fogok rendelni...
Amit írtál 250-300-as jobb lenne, de az meg városban felesleges. Az Xcitinget meg azért adtam el, mert írtam hogy hüvosebb időben nem akart indulni, csak 1 szikrát lökött, ha akkor nem röffen be, akkor kakukk... Olvastam mindenfélét, hogy önindító, ECU, közlőkerék szorulás, de a mechanikus dolgok meg lettek nézve és jók voltak. Pedig.milyen jó motor lett volna.[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
válasz csongi #26078 üzenetére
BP fos utakon brutál jó a tmax. Huplis úton gyönyörűen kidolgozza eleje hátulja a hibákat. Xmax úgy pattogott ilyenkor (főleg a hátulja) hogy néha csuklottam. A hagyományos robogók örökösen kritizált hibáját, a hátsó rész keménységét itt elfelejtheted.
Városon kívül meg rendesen kenni lehet vele. 130al rárakod ívre, elfordul, meg se moccan. Voltam haverral 2000km-es túrán (bmw S1000XR), hegyi utakon karcoltam a középsztendert, a motor végig atom stabil volt. Kifejezetten élmény vele "motorozni"
Tényleg ilyen jó a tmax. de anyira drága hogy nem tudom én sem ajánlani. 5millióért új gsxr-t lehet venni. A szerviz költségeket nem is említem. 20k szerviz 220e volt. Valszeg előbb utóbb én is vissza fogok menni xmax-ra. A 300ast nagyon szerettem
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
-
#50433536
törölt tag
válasz csongi #26119 üzenetére
Az oem-en vettem a gagyi cuccot, a madisonhoz ajánlották, mint a gyári olcsóbb alternatívája...
Tudom hogy nagyobb fesszel kéne mérni a testzárlatot, de nincs olyan műszerem, a melóból meg nem tudom hazahozni. Egyébként elég drága dolog.
A régi feszültség szabályzó sem az eredeti már, azért nincs rajta a gyári csatlakozó,, most forrasztom eppen. Legalább ennyi haszna mégis van a gagyi cuccnak, higy kaptam hozzá egy csatlakozót.
A motoron úgy van a szín jelölés, hogy három zöld jön a generatortól, ezen kívül van egy fekete meg egy piros. A fekete vezeték lehet a test, mert az van egy potenciálon a gép test pontjával, a piros meg az aksi vezeték pozitív végével van egy kötésen.
Csak a régi szabályzón is úgy van-e... Nagy eséllyel úgy van, de szeretek biztosra menni a piros es fekete bekötve. A japánok csak nem rontották el...
-
Badboys
őstag
válasz csongi #26298 üzenetére
Sajnos tapasztaltam mert 1 hely kivételével sehol sem kaptam. Ott a tulaj bunkó volt hagytam a fenébe. A Maxiguminál még lett volna, de nem tudtak DOT számot adni. Így elengedtem a Magyar vonalat. Ezért is próbáltam mindenképpen az idén beszerezni a gumikat. Azért ez is eléggé furcsa, hogy mindent arra fognak. Sajnos ez van az Eü ben is mindent arra fognak
-
#50433536
törölt tag
válasz csongi #26319 üzenetére
A videó sorozat jó hiánypótló lenne.
Motor javítás van a youtube on, de magyar nyelvű robogó javítás kevés van, főleg a váltóval kapcsolatos magyar nyelvű videók hiányoznak. Sokak fejében még nem állt össze a görgők szerepe a váltóban, és hogy mi történik, ha változtatunk a görgők tömegén, stb....Meg jól esne nézni, ahogy más is vergődik egy madisonnal.
-
-Mosquito-
őstag
válasz csongi #26328 üzenetére
Inkább a márka/típus fórumot szoktam olvasni,vagy szerelőt kérdezek meg.
Legutóbb a lengőkarban cseréltem az összes csapágyat/szimeringet a motoron. Kérdeztem két szerelőt is,hogy tudja-e a méreteket,nem tudta. Így én vettem ki,majd vettem bele megfelelő csapágyat/szimeringet. Majd ezek méreteit kitettem a fórumra is,ha más is cserélni szeretné.
Ki számít szakembernek?
Mondjuk azt,ami munkát csinál,azt érti,tudja is. Teszem azt, motorszerelő akkor pl MAMI vagy motorszerelő iskolában tanulta ki a szakmát.Ha te szerelsz és valami megkotlik mert nem jól csináltad meg,akkor vállat vonsz? Mint írtam,nekem mindegy,hogy felteszed-e,nem az én problémám. Ha valamit csinálsz,akkor azt csináld jól. Qva sok sok kontár videót látni.
Taschner? Annak autószerelő végzetsége van,motorra nincs! Valami bmw-t kell szerelni, és nem tudja,akkor telefonál a szomszédomnak segítségért.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz csongi #26334 üzenetére
Így csinálod a videókat, akkor talán nem lesz támadási felülete. Még el sem kezdted,de már be kéne ruházni, kamera, állvány stb. Majd vágni,elmagyarázni milyen javítás történt,mennyibe került stb. Szóval maga a videózás nem olyan egyszerű. De, ha csinálni akarod akkor hajrá.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
adam_454
tag
válasz csongi #26350 üzenetére
Helyesbítek (amit később másik szerelő mondott, akitől kicsit jobban összerakva, és sokkal normálisabban kommunikálva kaptam vissza a motort), hogy nem kvázi fix fordulaton kellett volna bejáratni.
Nekem városi, város környéki utazásra kell/kéne motor elsősorban. Ha túrázásra mennék, sem az hajt, hogy minél jobban döntsem a kanyarokban a motort
Abban az útban sem az adrenalin volt hajhászva, inkább az, hogy közben ki tudtam szellőztetni a fejem.
De azért következő alkalommal nem lennék mozgó útakadályPedig néha úgy gondolom, hogy nem kell nekem annyi ccm, de ha egyik 125-ös sem szereti a tartós 90-et, akkor elengedem őket. Inkább legyen belőle 250-es.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #26454 üzenetére
Újat szeretnék, és max. 1,2 millám lenne rá, mindenestől. Sok alternatíva nincs, a PCX meg még tetszik is piszkosul. A 80-90-es tempójú bóklászás számomra bevállalható. Jellemzően alsóbbrendű utakon vagy két számjegyű főutakon, napi 100-200-300 km-es céltalan kirándulgatásra kellene. Szabadidő jármű, na!
A súly fontosabb lenne, mint a teljesítmény - nagyon rossz a derekam, és ez csak romlani fog a korral. Ha forgalmaznák itthon a 150-es PCX-et, az nagyon tudnám értékelni, de sajnos nincs. Az NMAX155 meg nekem már drága, és különösebben nem is tetszik.
Nagyon szubjektív, de olyasmit képzeltem el, ami pofára "motorszerűbb" és kevéssé "robogó szerű". SH sem játszik így, pedig abból volna 150-es, igaz túl drágán.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #26456 üzenetére
Igen, kicsit félek a SYM-től, pedig akár a legjobb választás is lehetne - számomra. Valami dobozfélére sajnos szükségem van, ettől nem tudok eltekinteni. A GS500-zal is fél napra tanktáskával, egy napra tanktáska plusz nagy dobozzal, egy hétre meg brutálisan felcuccolva szoktam járni.
(Anno a Hyosung motorokat is ez a cég (is) forgalmazta, bele is buktak, a motortulajok pedig megszívták rendesen. Rengeteg GT650 ment a kukába alkatrészhiány miatt... Maga a motor is sz@r volt, a javításuk, alkatrészellátásuk meg egyáltalán nem volt megoldott.)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #26458 üzenetére
CBF250???
Karburátor, léghűtés, no ABS, no LEDlamp, min. 10 évesek és pont ugyanannyire nehézkes felszállni rájuk porckorongsérvvel mint a mostani (ugyan 15 éves, sokat futott de hibátlan) GS 500-amra. A mostanit is azért nem szeretem, mert egyre rosszabb nekem vele motorozni: egyszerűen fáj rajta / tőle mindenem (csuklóm, derekam, térdeim), egy sima felszálláskor (láb ülés fölött átemelése) becsípődik a derekam, és ott ugrálok fél lábon a motor mellett, amíg magamra nem borítom. Felállítani egyedül viszont már nem bírom mindig.... Ez otthontól 200 km-re egyáltalán nem vicces. Tudom, legjobb lenne egyszerűen letenni végleg a motort, de arra meg képtelen vagyok rászánni magam - ezért keresnék pehelykönnyű, nem láblendítős motorkát, a csomagtér és az időjárás védelem miatt pedig leginkább burkolt robogót. De egyelőre még csak álmodozom, hangosan gondolkodom...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #26460 üzenetére
Ha veszek valamit végül, akkor mindenképpen újat vennék, mert jó pár évig szeretném gond (és szerelgetés) nélkül használni, évi max. 4-5000 km mellett. 4 évre szól a műszaki, 2 év gari van rá, ezalatt kétszer kell márkaszervizbe vinni: 1000 km-nél olajcsere, 6000-nél egyéves kötelező szerviz. Székesfehérváron van legközelebb Honda kereskedés, ez 90 km kitűnő országút.
A SYM-nél 300 (!!!) km-nél esedékes az első olajcsere, és 3000 km-enként a kötelező, ráadásul Budapest északi felén van az egyetlen kereskedője.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #26460 üzenetére
Szerintem nem az a feladat, hogy rábeszéljük egy használt szopórollerre, amit
kényelmetlenül tud használni, és magára borít két hetente. Új robogót nem kell
szerelgetni, elviszi majd kötelező szervizre, és kalap. (Lehet, hogy a SYM nem
az igazi, de a PCX biztos kimegy a világból. Rövidebb kirándulásokra biztos jó.)Ui: tudom, hogy nem illik a topiklakókhoz, mert hát kis pénz, kis foci. De valljuk
be, hogy ha megtehetnénk, akkor valószínűleg jobban járnánk mi is új robogóval.
Anno az első vasam elvileg új volt. Vagy visszatekerték 2 km-re... Mindenesetre
az egész szezonban csak egy olajcsere kellett. Vitt munkába, mint a kisangyal.SYM VS150 volt mint kiderült: azt hittem 125-ös, teljesen jól ment városon belül.
Utána jött a Maja, és a többi már történelem: százezres költségek, lerohadások.
Nagyon rossz döntés volt. Viszont a SYM-en nem volt rendszám, és azt hittem,
hogy a regadó drága, jobb lesz inkább lecserélni egy kicsit erősebb "jobb" vasra.
Ebből az erősebb volt igaz. Naiv voltam, na. Mégegyszer tuti nem így csinálnám.Bogyó bá': engedd el azt a SYM-et, nem az igazi. Robogónak nem robogó, de
motornak sem motor, se csomagtartója, se szélvédelme. (De azért próbáld ki a
PCX-et, mielőtt berendeled szalonból, mert ha kiderülne, hogy kényelmetlen...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #26464 üzenetére
Túl van misztikálva az alagút kérdés. Mindegyik robogómon volt, kivéve SYM,
de egyiknél sem okozott gondot. Illetve a SYM-nél egyszer budinülős pózban
hirtelen kellett megállni (kis tempóról satufék!), hát le is csúszott a lábtartóról
a lábam. Nekem a saját magam kitámasztása jött be, ahogy kialakult a saját
robogós stílusom, amit a klasszikus forma (sajnos pl. az SH-k) nem támogat,
így nekem pl. meg se fordulna a fejemben, hiába jó, megbízható masina.Egy PCX jóval kisebb + könnyebb, mint a GS, miért borulna el felszálláskor?
Abszolút nem kell átlendíteni a lábat, szinte úgy ülsz rá, mint egy székre.
Azt ne mondd, hogy olyan magas az az alagút, mint a motorkerékpár ülése!Szerk: beszúrok egy képet. Látszik, hogy előre lehet lépni az alagút mellett.
Hálistennek. Nem sok hely van, de valamennyire találtam ott kitámasztást...
(Ugyanezen gondok miatt nem jött be a Nexus sem, üléspozícióra. Nekem.)Szerk: a SYM-en valójában nem alagút az, hanem csak egy kis pukli, LOL,
értem én, hogy középen lapos, meg odafér egy zsugor víz, de na.
Ehhez képest a Maján fejedelmi lábtartó volt, valódi, de nem óriás alagúttal.Szerk2: igen, tuti rúgtam már bele az alagútba Madisonon, egyszer talán le
is rúgtam az akkufedelet, de ennyi: lassan 9 éve megvan, kényelmes ráülni.
Mert tök más mozdulat, mint a hátra lábat lendítős dobozlerúgós mutatvány.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #26466 üzenetére
Attól még a képek jók, csak valóban nem egyformák a méreteink...
Csak azért is még egy kép. Ezen tényleg kicsit felfelé görbül. Hát: biztos bele lehet rúgni, de akármilyen testi adottságai vannak az embernek, könnyebb lehet felszállni robogóra, mint egy motorkerékpárra (mert utóbbin fel se merül, hogy simán átléped). Szerk: szétesett a HSZ, bocs, mindjárt nézem, mit linkeltél, hadd tanuljak. Na, megnéztem: SYM kilőve, az nem robogó. PCX gyanús. Próba szekerce.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #26470 üzenetére
Egyszer csúszott így ki alólam a Madison. Én talpon maradtam, de a motorka
lefeküdt. Vizes volt a fű, vagy valami ilyesmi volt az ok. Viszont! Abszolút nem
okozott sérülést, mert pont ott van az átlépős rész, ahova borult, így nem rám,
hanem magában... De felszállásról volt szó, és nem csúszós burkolatról.
Felszállásnál meg nekem középsztenderen áll, teljesen stabilan, hiába 200 kg.Bogyó bá': nem tűnik vészesnek, de érezni rajta a gép szerény méreteit...
Tudom, esetedben ez előny, de sajnos kényelmes terpeszkedés nem lesz ott.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #26482 üzenetére
Nekem erre rossz ránézni. Milyen merevsége lehet annak a váznak ugye...
De persze alapvetően a kényelmetlensége miatt vetném el, mert hiába überlaza
a nem létező alagút átlépése, ha utána kényelmetlen rajta ülni, lábtámasz híján.Szerk: szándékosan OFF (amúgy is szoktam), tudom, hogy nem nekem írtad...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen