Hirdetés
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Hihetetlenül erősnek ígérkezik az S25 Ultra
- Még Snapdragon 8 Gen 4 sincs!
- Motorola Edge 30 - elhatárolódik a fotózástól
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
ph A "lopakodó" alaplapok fogadására felkészített konstrukció beletere nem lett szűkös, és az egyik változatának elejét fával díszítették.
-
Sztori trailert kapott a Sonic X Shadow Generations
gp Az új változat a tervek szerint jövő hónap végén lesz elérhető.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
Lehet "nem vettek észre"... Azért a xenont jobban észre
szokták venni még nappal is (remélem a zsernyákok nem).https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #8653 üzenetére
Hát, ő már csak ilyen kis sárkány, na... szebb, mint "békaként".
De amúgy találó, amit írsz, mert tényleg "arckifejezése" van...
Annyi lett a különbség a tegnapi szerelés után, hogy a takarólemez
miatt, most szemöldöke is lett. Aminek persze a célja, hogy oldalra
most már nem vakít: kicsit tákolt, kicsit egyedi, de az enyém - LOL.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #8647 üzenetére
Ja, erre még akartam válaszolni: Maja visszadurrogásáról nincs videóm,
elhiszem, hogy más volt... (Madisonnál csak azért kék, mert kerozinnal
járok, hogy jobban kilőjön.) "Marcit" nem ismerem, de a részemről ilyen
SzoPHóroller Klub! kártyát sem szeretnék, inkább működjön minden.Szerk: viszont beteg alapjárattal a leállításkor hasonló kékeset durrant...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
OFF: Subaru FTW!
És miután ez ekkorát mentett,
a vak gyalogost a szembejövő platós ZIL csapja el.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Háde' én is a kisrobogósba járok trollkodni? Nesztek animgif. Katt: videó.
Ui: ugye teljesen gyári gép, csak a kipu más, meg a görgők, 1 grammal:
mi lenne, ha a varió nem lenne megkopva/60-nál nem torpanna. Kilövés?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #8705 üzenetére
250-es Majával gyorsultunk már egyet brahiból. Nagyjából egál volt, azért
írtam ludsimonnak, amit... Ha odalépett volna, akkor nincs ekkora kilövés
feeling. De hát minek lépjen oda? Hova sietni? A piroshoz? (Jó, én épp
teszteltem egyet! De ennyi. Nem így terveztem. De így alakult. Azért azt
elég jól visszaadja, ha egy nyelezős indulást bemutatok, akkor nagyjából
ennyire marad le az átlag autós, kivéve, ha benézem a rajtot mondjuk.)De neked nem kell mondanom (ismered a Madison menettulajdonságait).
És még az is piskóta egy nagyobb motorhoz képest... 50-essel élmény?
(Jól van na, az újszülöttnek minden vicc új! Biztos fel lehet piszkálni úgy,
hogy hozza a 125 4T-ket, csak akkor el is fogja kérni a megfelelő benyát:
azt meg nem szeretné a tuning-mester odaadni neki. Ez így halott ötlet.)Vagy sz*r se lesz belőle, vagy menni és zabálni fog... Nagyjából ezek a
lehetőségei vannak... Tőlem szerelgessen, azzal nincs semmi baj, csak
ne mondja már meg, hogy hogy kéne élvezni az életet. Mondjuk este
hazafelé az esőben nem igen élveztem... (Olyan szabályos voltam, mint
a kisangyal. 30-as táblát is betartottam a kanyarban/autós nem értette.)Ui: mint az közismert, a Madison egész kellemesen megy, de zabál is.
Ilyen indulásokkal tarkított városi közlekedés mellett 5,5L/100 már jó.
Szerk: Moszkító segített a motorosban, hogy rá kéne nekem is nézni a
termosztátra, mert ma hazafelé 50 fok fölé nem ment a vízhőmérő. Ááá![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Nemto'm oda kéne inkább vinni a kis fázós sárkányt a termosztáttal?
(Mondjuk Veresegyház azért nem a szomszédban van, és onnan gép
nélkül hazajönni egy kicsit érdekes mutatvány lenne...) De ha tényleg
elvinném, akkor a hátsó fék folyadékvesztését is meg kéne néznie.Ui: addig a pár napig(?), amíg nála parkol, járhatok megint a Majával.
Szerk: azért remélem nem feltétlen lenne a pár nap pár hét/hónap.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Vagy belekapott a szél abba a hatalmas vitorlába?
(Elég érdekes széllökések voltak a délelőtti utamon.)Szerk: azt már nem is mondom, hogy a sündörgőket
mennyire későn (praktikusan nem) vettem észre.Den: az kemény. Kilőni azt kell, de megállni... ráér.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #1119 üzenetére
Egyre érdekesebbeket ejt a varió: lehet, hogy most már tényleg cserés.
Persze gondolom a szíj kopása is bejátszik, meg a szél is fújt, meg blabla.
Néha néha, amikor 60 körül gyorsít az ember, zavaró ez a kicsi "torpanás",
noha a gyorsulásos grafikonról nem nagyon lehet leolvasni, de érezhető.Szerk: amúgy nem "drámai" a helyzet, csakis érdekességként mértem le.
Szólni kell a tuningmesternek, hogy hangolja már be a vasat, mert szeretném,
ha jobban kilőne, és nem 5,8 körül alakulna a fogyi, hanem mondjuk 2,5L.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #8770 üzenetére
Már visszatért, hogy háhá, alig eszik többet, okoskodók! (Igaz, még
csak a karbi van rajta, kipu sehol, de hát már most jobban megy.)Amúgy nekem semmi bajom az 5,8-cal, megszoktam már (bár nem
egy RR a motorkám, amitől jóval elfogadhatóbb), inkább zavar, hogy
hideg, mint állat, szóval... egyrészt nem tesz jót neki a nyelezgetés,
másrészt meg (ahogy kcsa említette), rádobhat (ez is) a fogyira picit.Szerk: mondjuk már két napja a Maja kulcsa is nálam van, ha egyik
esős reggelen úgy gondolnám, hogy ránézek a rohadt termosztátra,
legyen mivel melóba jönni. (Amíg érkezik az alkatrész, ha cserés...)
De valahogy nem estem még neki. Elég volt a feszmérőt cserélni,
amit a xenon kinyírt. Mondjuk utólag nem bánom: a piros szebb.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz szmissz #8777 üzenetére
Nem kéne odajárnod mindjárt nyugi van. Én is csak addig tudtam
röhögni rajta*, amíg abszolút kívülállóként, véletlenszerűen beleolvastam a
témába. De beleállni a vitába? Saját bevallása szerint "trollal", értelmetlen:
megmondod neki az őszintét, aztán téged tiltanak ki. Megéri? Sz*rd le.
(Ne is olvasd, mert még úgy fog kinézni, hogy csak miatta jársz oda.)*: nem az emberen, a szitun: amíg nem támad, néha szórakoztató is...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz szmissz #8781 üzenetére
Nade megveszed az új 125-öst a szalonból, aztán hiba nélkül járogatsz évekig?
Tök unalmas. Anno léptem egy hasonlót: új(nak hirdetett) 125-ös(nek hirdetett)
robogót vettem. Persze nem szalonból: még rendszáma se volt... Soha, semmi
nem volt vele: unalmas; nem csak menetdinamikára értve, amit "kinősz" hamar.
Szerk: már a Madisonról is nagyon fura volt visszaülni a Majára - pedig az még
tuningos is volt, meg 180-as is, max. 15 lóval. Lenyelezed, aztán "semmi".
Mármint megindul rendesen (a maga kategóriájában), de semmi extra. Hogy a
közkedvelt fordulattal éljek: nem lő ki úgy! A nagy Maja sem! Abban meg azt
élvezem, hogy egy guruló kanapé. Minden motorban van valami jó. Pl. 4Road?
A 125-ös meg pici fogyasztásból elvisz A-ból B-be. Racionális. De nem túl izgi.Bezzeg a bontószökevény olaszokra hogy ráficcent ~1 miller? Darabonként.
Komolyan mondom, ha időben veszek egy T-maxot, hitelre, már ki lenne fizetve.Amúgy nem kell egyik robogós topikba se járni, senki nem kötelez... Baromi rég
járok a PH-ra, régen főleg játékok, hardverek, majd a vízhűtés építés, stb. miatt.
Az csak az utóbbi évdek trendje, hogy ezekre kevesebb az idő, elkoptak.
A motor meg mindig jó téma. Ha túl sok a hülye, hagyni kell. Ha csak egy, azt
ideig óráig lehet szívatni, de hosszú távon unalmas. S egy bolond 100-at csinál.Túl komolyan veszed ezt az egészet. Én is be tudok pöccenni, HA sértve érzem
magam, de ha senki nem "hívott" (ki), mégis odamegyek csak azért is beszólni?
Beleolvastam a témába: tetszik neki a Leo Vince kipu, és ez is baj? Miért kéne a
lámpánál lerúgni? Nekem is Leo Vince dobom van. Kicsit nagyobb. De érted!Emlékszem még egy arcra, aki ilyen lerugdosós stílusban nyomta, aztán valami
történt, egyszer csak az élet őt rúgta le az útról, de sajnos nem kicsit - permban.Grillo: én az Autóklubnál voltam többször a Soroksári úton. (Lehet még a Maját
is oda fogom vinni, amilyen gyorsan haladok az eladásával: tartalék motor LOL.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz szmissz #8788 üzenetére
Azért nézegette a tükörből, mert röhögött rajta.
Ne aggódj, mindenki megkapja, ami jár. 50-es nyergéből
utak császárának érzi magát, ami bringa után (!) érthető.
Jön a 125-ös, lerúgná, mert tudja, hogy ő az utak királya!
Aztán jön a 400/500-as robogós: az már hasít mint állat!
Erre jön a 600RR, és megmutatja a béna robogósoknak?
(A Busa Turbo Ghostrider kizavar mindenkit az erdőből?)Értelmetlen... Én a közlekedést társasjátéknak tekintem.
Nem akarok senkit sem eltaposni, uis én sem szeretnék
eltaposva lenni más által. Eddig bevált. Ha valaki tirpák,
persze kaphat dudát, refit, beintést, rákiabálást. De nem
ez az alap, hogy "kotródjon mindenki": ha menni akarok,
hát megyek; lehet, szabálytalanul, de nem hiszem, hogy
bármelyik civil emiatt pálcát törhet felettem: az a rendőr
dolga. Nem bőszített fel a GSX-R, 180-nal sem. Ő dolga!
Neki nagyobb lesz a csekk. Csak ne öljön meg senkit.
(Ha lehet, magát se! Bár az megint csak az ő dolga, lol.)Ui: ma legyorsultam egy Gixxert! Igaz, kicsit se húzta.
Mobilról qrvaszar ennyit pötyögni, úgyhogy mára ennyi!https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz szmissz #8795 üzenetére
Én nem előztem ma meg egy motorost sem. Egy sem ment arra. Egyszer
akadtam fent "tükrök miatt". Valójában inkább csak nem akartam bemenni
a kukásautó mellé - ezzel lehet, hogy veszítettem egy lámpaváltást. OMG!
Ellenben köszöntem a szembejövő 50-es kollégának, aki visszaköszönt.Bizonyára szélesebb, meg nehezebb motorral (GSX-F?) NEM fog az ember
"centizni"... viszont nem is arra vette (vélelmezem!), hogy 500x bemenjen a
munkahelyére egy évben... Írtad, hogy az SH300 jó lenne: amikor elhagyod
a városhatár táblát, akkor kinyílik a világ. Nem kell végig nyelezni... jó az!https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz szmissz #8802 üzenetére
Megfogtad a lényeget. Amúgy egy kicsit hasonlítasz ludsimonra pepitában:
neked a 125-ös motor az isten, a tökéletes választás - más csak hülye lehet!
Ami nagyobb tuti nem fér el + biztos sokat fogyaszt és teljesen "irracionális".
(Részben van igazságod! De szerintem szép dolog a választás szabadsága.)Ellenben a saját véleményed (!) egyetlen igazságként való hirdetése pont úgy
irritáló, mint a ludsimon marhaságai... Nekem is az a véleményem, hogy egy
igazán nagymotor nem pont a belvárosi ingázásra lett kitalálva: nem is sokan
vesznek ilyen motort ilyen célra... Nade mondjuk, amikor azt írod, hogy végig
nyélen(sic!) közlekedsz a Hungárián a 125-össel, akkor már elgondolkodtató,
hogy nem kellett-e volna inkább egy 250/300-as robeszt venned, amiben még
tartalék is van, nem kell végig nyelezni. Még ha nem is eszik sokat nyélen.De a lényeg, hogy én örülök annak, hogy számodra tökéletes motorod van!
Én nem akarlak meggyőzni, hogy nagyobbra lenne szükséged, miközben azt
sem ítélem el, aki nagyobbra tette le a voksát: szélesebb, nehezebb + többet
fogyaszt? Ezek mind-mind kompromisszumok, amiket nem kell "bevállalnod".A racionalitás csak egy dolog. Az élvezet meg a másik. Ha sosem ültél még
nagyobb gépen, nem tudhatod, hogy nem élveznéd-e jobban az utat évi 250x
egy nagyobb motor nyergében. Ha próbáltad, beszámolhatsz a különbségről.Pár lépcsőt kipróbáltam, a kedvencem mégis a 400-as, noha "olcsóbb" lenne
a 250-essel járni (na nem sokkal, max. 8 Ft/km): azt inkább el fogom adni.
Élvezem, hogy nem kell széthajtani, de ha odahúzok, megindul mint a golyó!
Természetesen minden relatív, mert a GSXR-es arc otthagyott, mint a franc...
(Na nem mintha versenyezni akartam volna. Amikor meg én hagytam ott egy
másikat, akkor ő nem akart versenyezni... Tisztában vagyok a különbséggel:
a napi közlekedés, mint írtam társasjáték, és nem állandó harc mindenkivel.)Ui: de ha úgy nézzük, racionális lehet egy 400-as is, még ha többet is eszik,
mivel pont azt a dinamikát nyújtja, amivel nagyobb élménykilőniközlekedni.Amúgy pont a napokban gondolkodtam, hogy nem nagyon vannak "eseteim":
régebben többször húzták rám a kormányt, meg ilyenek, valahogy a nagyobb
gépet sokkal komolyabban veszik, feltűnőbb, vagy nem tudom. Na jó, azért a
xenon sokat segít az összképen. A lényeg, hogy jó dolog - nekem megfelelő!
(Ez volt a bajom a SYM 125/150-nel, hogy "nem vettek vele komolyan".)Szerk: tavalyi kép a motorkáról, amin látszik, hogy azért így eléggé feltűnő...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz ludsimon #8806 üzenetére
Nagyon szép hangja van egy tuning kipuffos sportmotornak, ez tény.
Sajnos egy egyhengeres robogó sosem lesz olyan karakterű, bár az is
igaz, hogy nem is igen akar az lenni: nem ugyanarra vannak kitalálva...Amit írsz, hogy nyílik a sor, az természetesen egy egyhengeres robival
is elérhető - csak legyen 4T, és legyen rajta egy nyitott kidörrenő.
(Vagy nem feltétlen robogóval: a másik troll XT-je is nagyot szólhat...)Mózes néven keresd a hatást: videóban nem adja vissza, de kegyetlen!
Természetesen nem így használom (nagyon durva ugyanis), de néha
azért elég mókás szituk álltak belőle elő... Mentem már úgy konvojban
sportmotorosokkal, hogy szegénynek kuplung + túráztatás kellett, erre
inkább én mentem előre, nekem elég volt egy-egy gázfröccs is.Nincsenek ellentétek 50-125-400-asok közt: emberek közt vannak...
Az csak egy (nem permanens!) attribútuma az embernek, hogy éppen
milyen köbcentis, vagy épp milyen hajtásláncú motor van a birtokában,
ha egyáltalán van a birtokában és egyáltalán motorosnak érzi-e magát.Ez nagyrobogós topik, így főleg (nagy)robogókról beszélgetünk: ennek
ellenére, HA valaki bunkó mód közlekedik, biztos lehetsz benne, hogy
a motornak ehhez semmi köze: a bunkó az autóban is bunkó lenne.Tegnap pl. egy Audis b*szott a mackósajtra, és inkább vasalt volna ki 3
bringást (tápláléklánc alján vannak ugye!), én meg megálltam nekik. De
nem kérek ezért kitüntetést, mert ez normális.Ez meg a pirosozóknak.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz ludsimon #8808 üzenetére
Ehhe, 0:51-nél lenyeleztem, mint egy debil, aztán usgyi 90-ig.
Azt hittem Gábor is odapörköl az RR-nek, de ráb*sztam.
(Így aztán baromi ügyesen felvettem, hogy keresem a tükörben.)A fogyasztását hagyjuk... Statisztikailag átlagban 5,77L/100,
de én is főleg munkába járásra használom, és látod, hogy néha
barom mód indulok vele, ilyenkor biztos beszippant pár decit.
Városon kívül, 100-110-es túratempóban már vállalhatóbb: <4,5LJa és persze az adu ász: lehet, hogy rossz a termosztát, ezért
többet fogyaszt, mint kellene neki. Kérdés, hogy mióta rossz...
Az elején el volt tekergetve a karbi, és akkor bekért 8,6-okat.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #8811 üzenetére
Nálam ez a "videóból állapítsuk meg, mi szól jól" régen is kiverte a biztosítékot.
Ha emlékszünk a férfias hang esetére. Ezért csak annyit mondok, hogy nekem
ez a hang a videó alapján(!) nem mozgatta meg a fantáziámat/amúgy sem vagyok
egy csopperes szelíd motoros. Amúgy szépen szólna a Madison, ha lenne egy
normális hangtompító benne, viszont meglepő, hogy a kilövős videóban még ugye
hangtompítóval(!) is mennyire behallatszik az autóba a rajt. Pedig nem túl hangos.
De nem csodálom, ha tompító nélkül a halál faxára kíván az összes közlekedő.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #8814 üzenetére
Előtte állapotban egy ilyen úton kb. mennyit kajált volna? Mióta lehet Nálad rossz?
Azért az a 3,61L egy ezredestől durva! (Nem nagyon írtál még eddig ilyen jó fogyit.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Ami majd termeli az üzemanyagot is... Senki nem mondta, hogy
nem lehet az 50-est kilövésre felhúzni, de akkor nem 3L-ből megy.
(Bár nem tudom, mert bármit csinál, mindig brutális változásokról
számol be: ha ez mind igaz lenne, már a Busa Turbokat alázná.)Pont ez a provokatív körítés az, amivel elk.rja az egészet. Pedig az
simán értékelendő, hogy utánaolvas, tanul, szerel: van eredménye!
(Viszont bárki, aki a fogyasztást feszegeti, az okoskodó troll ugye,
mert az első tankolásra, csak a karbival nem nőtt jelentősen, LOL.)Egyébként az alap felállása, hogy ne tartsa fel a forgalmat érthető,
szinte már támogatandó is, erre már nagyobb gépeket akar alázni.
Tudom ez is lehetséges, hiszen a 400-as Madisonnal is meglepett
egyszer egy ilyen kis pöcsköszörű (ez az én provokatív körítésem):
nem mintha versenyezni akartunk volna, csak konstatáltam, hogy
ez biza megindult rendesen... Úgy 80-ig tudott jönni... Runner volt,
de rendszám nélkül, szóval biztos 50-es.()Na jó, lehet 125/180?Emlékszem, mikor smani, vagy ki "kerekezett" a 180-as Runnerrel,
aztán volt csodálkozás, hogy beveri a 7-8 lityót 100-on: hja kérem,
azért valamiből nyerni kell az energiát, amit elfűtünk a fékeken.Nade mindegy, másik topik, csak a Maját reklámozni néztem be...
Alattam 4,1L körül kajált, csak város, nem nagyon kímélve.
Az hogy széles, arról Szentkuti tudna mesélni, hisz' magyarázta a
lámpánál, mennyivel fürgébb a Liberty, láttam milyen szűk helyen
elfért? Mondom persze! Csak most itt beszélgetünk, ez azt jelenti,
hogy én is elfértem ott - nagy igazság! Futároknál sokszor akkora
doboz van hátul, hogy az akad fenn a tükrökön, nem az eleje.A lényeg, hogy valszeg még le is műszakiztatom - ezért 200 körül
tényleg necc: annyit nekem is megér tartalék motornak, így kicsit
rendbe szedve. Ha valaki 300 körül vinné, az lenne a nyerő.
(Annyiért ajándékba adom a GPS tartót is, ha igény lenne rá LOL.)Ui: a Madison tompító nélkül lehet, hogy 0,6 s-t ver önmagára, ill.
kb. 10-15 métert 0-100-on? (Kérdés, mert egy mérés nem mérés.
Valamint a széljárás is más volt, meg az üzemanyagszint is...)
De addig méregetem a faszságokat, hogy küldenek egy csekket.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz ludsimon #8865 üzenetére
Eltévesztetted a topikot. Ide pont azok járnak, akik szerint a
rendszámos 125+ ccm robogó jobb választás. Ez van sajnos.
(Vagy nem sajnos, de ne akarj minket meggyőzni, ha lehet.)A szerkesztett részre meg majd a gyakorlat válaszol.
Nem tudom mennyit mentél vele, gyanítom, nem több tankot.
Viszont "ésszel" csinálva: nemsokára jön a sportlégszűrőd.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Az a baj, hogy 3,5L-ről indul, de még mindig mantrázza, hogy 4L alatt marad,
mert ő NEM "eszetlenül" csinálja, hogy mindjárt 0,5-1L-t növekedjen a fogyija,
miközben a tapasztalt szerelő 4,5L körül várja, ami ugye +1L. Csak szerinted
ez nem eszetlenség (amúgy szerintem sem az!), hanem normális növekmény.A többivel egyetértek. Néha kicsi tuning is sokat jelent, mint amikor a 180-as
Maja 12 LE-ről 15 LE tartományba kúszott a Malossi Multivar 2000 hatására:
csak 3 LE viszont +25%, ami olyan volt, mint egy sportfokozat... mosolygós!
Kérdés persze, hogy megérte-e a +0,5L fogyit, meg a 40K-s kiadást.Madisonon meg ez a +3LE csak 10% ami kevésbé érezhető... Érdekes, hogy
amikor a kopott varió miatt megbicsaklik a váltás (visszaejti 6500-ról 5500-ra),
az vezetés közben nagyon is érzékelhető torpanás! Sőt, "verseny" közben ez
rendesen látszik is, hogy ott kezd lemaradni, viszont a grafikonon alig látszik.
Nem drasztikus tehát, csak picit számít, pár tizedet/pár métert, de az élmény
más. Ill. mennyivel más lenne, ha nem torpanna! Csak hát egy új varió, egy új
külső tárcsa, meg lassan a kuplung is cserés, tán a szíj is, nos kb. 100-150K.ludsimon: szvsz maradhatnál a kisrobogós témában, azért nem is szólított itt
meg senki, mert nem Veled akarunk beszélgetni, csak a jelenségről/Nélküled:
nagyon jól elvagyunk a "magyarázatod" nélkül/akit érdekel, úgyis olvas odaát!
Ne vedd sértésnek! Én pl. a direkt provokációig szívesen beszélgetek bárkivel,
onnantól kezdve viszont nem szórakoztat, és hiába szóltak már rád korábban,
hogy ne flémelj meg ilyenek, csak azért is nyomod. Aztán aki ezt nem bírja
cérnával, megy pihenőre - kösz, én inkább ebből kimaradnék. Most komolyan,
kell ez? Tényleg azt hiszed, hogy bárkit alázni tudsz a lámpánál? Közlekedik,
ember, nem gyorsulási verseny van. Esetleg félgázon indul: én ma egy 850-es
TDM-et "aláztam". Talán ha fél gázt húzott, már sokat mondtam. Később meg
picit odapörkölt neki, simán elnyúlt... De még mindig közútról beszélünk, ahol
ennek semmi jelentősége nincs és nem fogja magát rosszabbul érezni miatta!Én sem: 5 évvel ezelőtt esett rosszul, amikor egy pizzafutár lenyomta a Maját.
Az is csak azért, mert épp az előzésében voltam... De sajnos nem jött össze,
így vissza kellett térni a sávomba. Volt tétje a dolognak: annyit tudott a gép.
(Igaz, hogy utána a csávó majdnem eldobta a kanyarban, de az más tészta...)Ui: mondjuk az előzés akadályozása gyorsítással megint szabálytalan, de hát
ez is más tészta: valószínűleg a szembe buszsávban előzési kísérlet is az.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #8410 üzenetére
Amúgy nem is a "0-100: 9,8s" az izgalmas, hanem mondjuk,
ha már városi "szabályos" közlekedésnél / kilövésnél tartunk:
0-50: 3,8sTovábbá...
0-60: 4,5s
0-70: 5,5s
0-80: 6,8s
0-90: 8,1sTehát mondjuk egy 50-nel tötyögőt kéne előzni: 50-70: 1,8s
Esetleg orszátúton egy 70-nel haladót előznék: 70-90: 2,6s
Nem egy rakéta, tudom, de azért egész jól szedi a lábát.Hát, ha még kapna egy Multivart! Alázná a Hayabusákat is.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #8882 üzenetére
Tééényleg? Már azt hittem, hogy csak egy Multivar kell...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #8889 üzenetére
Ma hazafelé sietős volt és egy SpiderMax GT-t aláztam.
Nem kicsit: lassan indult, körbemotoroztam, autók közt én ugye
jobban férek, szóval bátrabban csapattam, de ő se finomkodott,
majd egéren pirosnál mellémállt, de legyorsultam, s kilóhússzal
nem mert kanyarodni. Aztán intettem neki féktávon és jobbra el.Sajnos mivel tényleg siettem felvétel nincs róla, de jó móka volt.
A 850-es TDM-ről viszont van! Látta a pirosnál, hogy átállítom a
kamerát a műszerfalról a plexi irányába, nosza odapörkölt, LOL.Ui: Neked amúgy milyen karbid van, hogy 3,8s alatt van 100-on,
és 3,61L-t fogyaszt? Én is olyanra fogom cserélni! Meg szerzek
még 2 db Madison blokkot, és csinálok belőle háromhengerest.
Hú az hogy fog alázni! 3x383 ccm több 1000-nél, kiszámoltam!A végén még kerítek egy csigát (éti), megfújom vagy 6-8 barral
(permetező), és kicsi N2O-t inhalálok: attól jól megy a röhögés!https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #8891 üzenetére
És Kakucson is 0:30-at fog menni a gép pilóta nélkül.
Elbizonytalanodtam a TDM-ben, a felhúzott kipuja miatt,
de a fejidom, a kiálló oldala, meg rajta a felirat gyanús...kcsa: ha már meghajt, akkor az nem csak lefingott lesz!
(Mondjuk a használtpiacon vannak lefosott motorok is...)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #8892 üzenetére
Megtetszett a nézet, csak a "retrós" árnyalata nem, ezért mára plexit cseréltem:
Egyben lemértem, hogy a nagy plexinek TÉNYLEG JOBB a légellenállása.
És sokkal kényelmesebb vele motorozni 90-100 km/h fölött. Valszeg ezért hívják
túraplexinek. Mondjuk én nem túrázok, szóval mindegy: 0,1 másodpercet hozott.Ui: viszont baromi hangos már kisebb tempónál is (70), szóval elég idegesítő!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #8904 üzenetére
Az nem a Marauder? Sebaj... Ez kicsi, de annál férfiasabb!
Nézzük a jó oldalát, aki ilyet vesz, talán nem "kompenzál":
bezzeg a 400-as Madison. Tekergetni jó? Fast Forward 6
Ui: ha vki tud szerezni hasonló című (autós)DVD-t, szóljon!
(A Faterok Motoron c. műalkotást viszont inkább ne!)Szerk: a fütyülő hang az már a turbó? (Viccen kívül: az
első kerékcsapágyat gyanúsítom - de múltkor se jött be...)Szerk2: ez a "buzukis" nagy barátja lehet a motorosoknak.
(Az előttem tekergő ég tudja milyen motor megijeszthette?
Legalábbis előrefelé int be... nem sejtve, hogy jövök én is.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Mint az közismert () a Madison (is) belegyújt a kipufogási ütembe,
így ha alapbeállításon van a KOSO mérő, duplázza a fordulatszámot.
Mondjuk az ~6000 az kell is, mert különben nem jönne ki 30 paci.
(Annyira nem nyomatékos.) De ha csak arra célzol, hogy nálad 5000
fölé nem nagyon szokott menni, arra meg a magyarázat, hogy nehéz
görgőket raktál bele. Így lett belőle keveset eszik, viszont nem megy.Szerk: és a 6500-5500 ejtés (ami érződik) kb. 29LE-ről 26LE-t jelent.
(De kinéztem már a multivart. Csak jó lenne ha egyenletesebb lenne:
együtt lesz cserélve minden, így megvárom, míg "rendesen" elkopik.)#8908: jól van akkor.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Annyira nem nyúltam még a fordulatszámmérőhöz a feszmérő szerelés óta,
hogy még mindig 6000-nél (ami ugye 3000 valós) figyelmeztet a váltásra, lol.
Mondjuk ez legalább adott támpontot a gyorsulós videók összevetéséhez.
Adott pillanatban villan a piros, tehát azon a képkockán megvolt a 3000 rpm.Igazából annyira nem könnyű pontosan leolvasni a grafikonokhoz. De ez az
5500-6500 különbség azért jelentős eltérés... A digit/pontos sebességmérő
nélkül viszont tuti nem csináltam volna meg ezeket az összehasonlításokat.Az az egy tizedmásodperc az semmi (nagyjából mérési hiba is lehetne), de
tényleg sokkal kényelmesebb a gép nagyobb tempónál. Ennek ellenére, és
a vicces (?) videók készítésének lehetősége ellenére: visszaraktam a kicsit.Ja: nem ment jobban a nyitott dobbal, csak ~100 rpm-mel többet forgott, de
az megint csak olyan kicsi különbség, hogy a széljárás többet számított.
Ti. utólag tompítóval is tudta ugyanazt, meg a nagy plexivel is alig jobbat.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #8928 üzenetére
De hiszen az rommá van törve, mint mindenki más motorja is a topikban
csak az új az, ami nem lefingott, tehát mindenki más itt budin ül. Igaz,
hogy nyáron a kolléga is rommá törte a Kymco-t, de azóta összerakatta.Ezt most egyátalán nem kcsa-t bántásból (szép lett a gép), de szmissz
sportot űz abból, hogy provokatív stílusban fórumozik. Tiszta ludsimon...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #8924 üzenetére
Vedd meg a Maját 2 részletben. Odaadnám próbakörre,
akár 1 hetes tartós tesztre, hogy lásd, mennyire jól motorozható.
Vagy nem. (Csak félek, hogy a Csíkihegyekből kiszaladó kutya...)Mondjuk most kezd érdekes lenni a Madison, hogy túlmelegszik,
mire beérek (csöpög a víz, jár a venti), jobb tempónál meg túlhűl.
(Egyik ugye a termosztát, de akár a másik is lehet, ha vmi köztes
állapotban ragadt le. Mindenesetre sok a hűtővíz, kinyomja.)Már félig szétszedtem este. Ha reggel lebontom, minden kiderül!
Persze 30 fokban egy járó venti és egy 85 fokos hűtővíz nem baj,
ilyen talán már tavaly is volt - csak akkor nem volt túltöltve.Micsurin: nekem is tetszik a láthatósági fényezés! De a "régebbi"
évjáratot nem venném, a facelift óta használhatóbb a tükör / óra.
Amúgy StoneBridge-nek volt egy narancs 250-es Madison 3-ja.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Én még a 2002/2003-as váltásra gondoltam a Restyling lett a kormány-tükrös:
a Madison 3 a "csokornyakkendős" verzió - a narancs is - nekem nem tetszik.
Alepvetően a linkelt sárga mocihoz szóltam hozzá, hogy az még a régebbi.Bejöttem leszedett hasidommal, hogy tudjam mérni a bordák hőmérsékletét...
Mindkettőt ~53 fokosnak mértem, miközben a blokknál 85 fok volt a "vége".
Nem indult el a venti (egyszer piros lámpánál igen). Viszont a Lágymányosin,
szabályos 70-nél elszállt a kiegyenlítőtartály takarólemeze. Eltalálta a lábam,
meg is ijesztett, meg a tükörben láttam, hogy a terelővonalra esve pattog. Na,
visszamentem érte izibe (nem álltam félre rögtön nagy fékkel, mert jöttek), de
már nem találtam meg. Eszem-faszom megáll... Megcsinálni úgy sem tudom
a hűtést, nincs otthon műhelyem. Kezd a tököm tele lenni az egésszel...
Átmosni sem tudom a hűtőt, ha esetleg dugulás lenne, víz nincs a garázsban.Persze, azóta vannak gondok, amióta megint elkezdtem aktívan írni a topikba:
szopóroller topik, ez nem kérdés... Szerintem inkább nem írok, mert hiába jön
jó tanács, hogy mit kéne csinálni, ha nem tudom megcsinálni, vagy csak még
nagyobb kárt okozok vele. Az a műanyag b*sz is tuti ezért veszett el.Egyszer majd elviszem szerelőhöz, vagy felgyújtom. (Na jó, azt azért nem.)
Már csak azért sem, mert kb. annyiban van, mint egy új motor lett volna: faxa.
Amúgy kormos a kipu vége, tehát alapvetően túl van dúsítva. Gondolom azért,
mert amikor télen tekergettük a karbit, mert nagyon szegény volt (hidegen!), a
beállítás nem üzemi hőmérsékleten történt - ennek ellenére bele-bele durrog a
kipuba a féktávok végén alapjárat közelében, kb. 70 fokos motorhőmérsékletig.Szar az egész!
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz szilchi #9005 üzenetére
Az a baj, hogy olcsón (tudom ez relatív, de mindenki rájön) sz*rt lehet venni:
340K-ért vettem ~2 éve egy 2004-es Malaguti Madison K400 RST-t (+átírás).Gyors hibalista a felfedezésük időrendi sorrendjében kommentekkel/árakkal:
* a vétel utáni (LOL) gyors átnézés (helyi szerelő: potom 13K)
- kormánycsapágy meghúzva (bekoppant minden fékezésnél!)
- hajtás szimering csere (picit "könnyezett": rendszerint elfelejtik cserélni)
- első fék szinte vason fut (holtjáték beállítva, de mielőbbi cseréje javasolt)* iszonyatos fogyasztás (pl. 8,6L/100 km)
- a tanksapka eresztett (új tanksapka: 5K - a házibarkács nem volt tartós)
- légszűrő csere (új szivacs, beolajozva, 6K)
- valójában "csak" karbi beállítás kellett (4K)* ütött hátsó felni (belső gumi volt a tubeless külsőben: gyanús) -> defekt
- a felni javítását nem vállalják, s durrdefekt veszélyes -> új felni kell (28K)
- a felnire a gumit átszereltetni, és centrírozni (2K)
Szerk: és hatalmas mázli, hogy nem 140-nél durrant el, hanem a garázsban
csendben leeresztett, így kiderült, hogy a guminak semmi baja. A felni ütött.* hajtás szimeringje a másik oldalon is könnyezett (cseréje "otthon" ~5K)
* első féktárcsa iszonyat vállas: csere "otthon" (13K), majd szerviz (+4K)
Gyári hibás féktárcsát kaptam elsőre, amit a szerviz se tudott jól felrakni,
hogy ne üssön, szerencsére gariban kaptam tárcsát (csak munkadíj lett).
- egyúttal új, gyári fékbetét beszerelése (7K: munkadíjat nem számolok!)* feszültségszabályozó nem a specifikációnak megfelelően működik (10K)
* hátsó teleszkóp nem csillapít: felújítás ~40K lenne, ezért inkább új (80K)
* első teleszkóp szintén felújítandó: EZ sima ügy a szerviznek (csak 15K!)
* a vezérműlánc megnyúlt, cserélni kell - beszerezni nagyon macera (20K)
- tömítéskészlet, szerszámok olajcsere, s egy combosabb munkadíj +80KA fenti listában direkt nem írtam be a normál használat mellett kopó/fogyó
dolgokat, így pl. az új gumit sem, az elején volt profilja (alattam kopott el!),
vagy az akkut sem, ami kb. új volt (talán a hibás fesszab nyírta ki vagy az
állás télen ki tudja). A felsoroltak mind olyan hibák, amik már a vételnél is
megvoltak, így a vásárlásába bele volt kódolva, hogy ezekre költeni kell.
(Csak nem tudtam róluk. Vagy amit tudtam, azt meg nem sejtettem LOL.)Ja és a defekt miatt a motor járóképtelenné vált, így a télen rendesen szét
lett kapva, és több minden fel lett rajta újítva - vagy az én "ízlésem szerint"
átalakítva, ami persze rengeteg munkaóra. De ha valaki szeret szerelni?
Ezért nem számoltam munkadíjat, ahol meg tudtam magamnak csinálni...Ja és a mai nap termése, hogy a topiklakóknak is mondjak valami újat!
* termosztát hiba (a motor gyanúsan hidegen üzemel / lassan melegszik)
- nem rossz az... NINCS! 2 éve úgy járok vele, hogy nincs benne. Naná:
rövid utakon nehezen melegedett be, zabált, ellenben túrán, nyáron egész
jó hőfokokat produkált... Éppen annyival az üzemi hőmérséklet alatt, hogy
kicsit erősebb legyen a kopás. Mer' az jó: egy öreg (tekert órás) motornak.
Miért nem tűnt fel a dolog? Az első tél kompletten kimaradt a defekt miatt,
a második meg (nagyjából) a vezérműláncos/lejáróműszakis kálvária miatt.
Amikor hoztuk el (novemberben!), már feltűnt, hogy elég sz*r a gázreakció!
Ja és a hőmérő hiába mutatta a borda(!) hőmérsékletét: az még nem a víz!
Akkor jött a meglepi, amikor beszereltem az adaptert, s a motorblokkon is
viszontláttam ugyanazokat a (baromi alacsony!) hőfokokat - idén tavasszal.Ui: csak a fent felsorolt tételek közel kiteszik a motor vételárát... És akkor
egy új termosztát mondjuk 27K, itt. Ha tudtok olcsóbban, szóljatok! Ja és,
biztos nem tett jót a fedélnek, amíg 2 hónapig leengedett vízzel állt? Vagy
én nem tudom! De hogy fedelet is kell majd vennem, meg a komplett hűtő
átmosása esedékes (ki tudja mit támadott meg a rozsda és hol dugult el):
nem szeretnék tippeket kapni, hogy mennyi lesz a vége. Sok. Davy Jones
Az "első részben" azt mondom el, hogy hiányzik a termosztát közepe, és
amúgy is tömítőpasztával volt összetaknyolva, nem rendes tömítéssel.Ui2: oké, a hátsó telókból a 40K-t levonhatjátok, ha találtam volna valahol
korrekt műhelyt, aki valóban elvállalja ennyiért, ÉS olyan lesz, mint az új.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz szilchi #9020 üzenetére
Éppenséggel van egy 250-es Majesty-m, "talonban" (ma is azzal
mentem, mert a 400-as Madisonon picit elrohadt a hűtés), de ez
a 300K kategória azaz költeni kell még rá. 2002-es gyártmány:
2006-ban kapott egy szett Pirelli GTS 23/24 gumit, és slussz.A kormánycsapágya be van rágódva, cserés. Bár épp vezethető.
Nade csodálkozik a laikus* ex-tulaj, hogy nem jött be a robogás,
ellenben a patika 600RR mekkora király? Ja hogy arra pl. rögtön
mentek fel a vacsiúj papucsok? Sajnos ilyeneken is sok múlik.*: semmi pejoratív felhangja nincs... Ráült, ment 60-nal, és kész.
Elhitte, amit a kókler szerelő mondott és pengette a szervizdíjat.A gép műszakija egy hónap múlva jár le: az is plusz költség! De
amúgy "baja" nincs, elvileg simán megugorja, csak a gumi öreg.Tudni kell róla, hogy nem rakéta. Guruló kanapé. 80-ig jól megy.
De semmi extra! 100-nál meg már vége is van, mint a botnak.
Fogyija 4L alatt lenne, ha nem nyelezném folyton: simán jár, fel
sem tűnik néha, hogy majdnem nyélen gyorsítok. Ja és át kéne
nézni az üzemanyagrendszert, mert benzinszaga van. S láttam
már egyszer alatta benzincsöppet is. (A benzinpumpa is kehes:
én mondtam már, hogy költeni kell rá? Ez általános ennyiért.)Én azért a vásárlás előtt mindenképp kipróbálnám a robogást...
Kényelmes az automata! De nagymotor után vicc a futómű/fék.Ui: természetesen az, hogy valami drágább, nem feltétlen jelent
komoly különbséget a műszaki állapotát illetően. Csak olcsón a
csoda kellene, drágán meg talán jobban ki lehet fogni vmi jót.
(Ha ráköltenék 50-100K-t, jó lenne - de nem vinnék 350-400-ért.)
Na ezért nem költ rá kb. senki, és adják olcsón a vackokat.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz korcsillio #9024 üzenetére
Az, hogy "50-esként" felejtsd el.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz korcsillio #9026 üzenetére
Nyeheheee... azt a szót,.hogy költségmentes, szintén felejtsd el.
Pláne ebben a topikban, ahol zömében 10+ éves rollerek gurulnak.
Az a motor, amire soha semmit nem kell költeni, egy kamu... Vagy
új, és akkor kötelező szervizek, vagy használt s épp elhanyagolják:
amire pont nem költöttek, arra IS kellett volna. Lásd pl. öreg gumi?
Az első megcsúszásig, defektig, vagy leeresztésig tán fel se tűnik!https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz korcsillio #9028 üzenetére
[SZARKAZMUS]
Langyos, langyos...! 1-2 hónap állás/év (nem a tél miatt!) akkor belefér?
50-esként használt lerúgott olasz (vagy japán konténeres) kotlát ajánlanék.Ja nem... Menj be a szalonba, tolj ki egy vacsiújat, az a megbízható csak.
Esetleg végezd el a MAMI-t! Vásárolj pár vagon szerszámot, bérelj műhelyt:
készülj lelkileg! Ne legyél luddita, ha már a képzett szerelők is néha azok.Vagy vásárolj fórumozótól, hiszen mindent tudsz a gépről, nem lehet baj!
[/SZARKAZMUS][ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Xiaomi Mi Pro 2 + ajándék Xiaomi elektromos pumpa
- Alig használt Tchibo Cafissimo kapszulás kávégép eladó
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen