Hirdetés
- iPhone topik
- Szeptember 26-án érkezik a Xiaomi 14T
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Hihetetlenül erősnek ígérkezik az S25 Ultra
- Samsung Experience: Így lett az AI az életünk része
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Promóanyagok és árak is vannak az őszi Galaxykhoz
Hirdetés
-
Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
ph A vállalat minden egyes 13. és 14. generációs asztali Intel processzor mellé ajánlja a telepítését.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
PlayStation Plus 2024 Essential - Az októberi lista
gp A következő hónapban többek között a Dead Space felújítását kapják meg az érdeklődők.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
Na, gyerekek (ragazzi) ma én is majdnem megtörtem a motorkámat...
Balfasz szereplők:
- szürke Pug, aki lámpa nélkül megy, bár én kézzel lábbal jeleztem neki...!
- piros Buzuki, aki úgy gondolja, hogy a belsőből kanyarodik a benzinkútra
- kék Micra, aki egy kicsit korán áll bele a fékbe, miközben én sávot váltok
- kék Majás, aki sávváltás közben túl sokat figyel hátra, előtte meg nagyon
hirtelen változik meg a forgalmi helyzet (értsd: indokolatlanul befékeznek...)Szóval 4 balfasz! És nem lett baleset. Kisebb csoda: gyors reflex és mázli!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #7162 üzenetére
A vicc az volt, hogy belül világított: ~10"-os tabletet véltem látni a vezető oldalán.
De amúgy nem értem: kötelezővé kellett volna tenni MINDENHOL MINDENKOR!
*Mert most a városban nappal nem kell: miért nem? Ott nem kell "látszódni"?)A nappali menetfény meg rátesz erre egy lapáttal: a sok barom állat meg megy
a városban a sötétben, vakító DRL-lel, de tompítottat kapcsolni az már luxus.
(Vakít, de legalább ő sem lát: "win-win".)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #7165 üzenetére
Én 100%-ban, ha kocsiról van szó. Öv, beindít, lámpa. Ezek az alapok.
Motornál az ember megszokja, hogy automata, aztán átül egy olyanra,
ami nem, ott oda kell rá figyelni... Főleg, ha valamiért menet közben
leállítod és lekapcsolod a lámpát. (Vasúti átjárónál jártam kétszer így.)Maján szeretem, hogy automata, viszont nem szeretem, hogy nincs rá
mód, hogy mégis manuálisan FELkapcsold, ha szükség lenne rá, csak
a motor beindításával kapcsol fel... Igaz, utána a vészleállítóval le lehet
lőni a mocit, és bekapcsolva marad, de azért az nem az igazi.
(Mikor lenne erre szükség? Pl. fényszórómagasság beállításakor, stb.)Madisonon simán felkapcsolod már gyújtás mellett is, de ott meg ott a
rizikófaktor, hogy elfelejted felkapcsolni, mert az meg nem automata...
Továbbá ha lefulladnál, akkor kézzel érdemes lekapcsolni... ha kímélni
akarod az akkut, mert az indítózás magában durva megterhelés, pláne
xenon lámpával, viszont utána meg nem kellene elfelejteni felkapcsolni.Ami nekem ideális lenne:
- automata lekapcsolás indítózás közben
- automata felkapcsolás, ha a motor jár(!)
- de felkapcsolható legyen gyújtásra (ha kell: ne gyújtásra kapcsoljon!)
- lekapcsolható legyen ha a motor jár, pl. töltésteszteléshez... Oh wait!Szóval ami nekem ideális lenne a hosszabb agy, hogy ne felejtsem el!
"Kinek rövid az esze, legyen notesze."
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Ide is berakom: akciókamera!
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #7181 üzenetére
Sajnos jól látod. Középsztenderen teljesen jónak tűnt a magasság.
"Csak" nem számoltam azzal, hogy mennyire beül a futómű alattam!
Plusz az a zökkenő, mint a Sony topikban is írtam, nem hétköznapi,
ha ott vki lendületesen jön le egy (nem ültetett) autó lökőse is leérhet.Nade ez van, kamera ép, ajtót meg úgyis akartam a tokra jobbat LOL.
(Csak nem így...) Még jó, hogy nem Grillo leendő kamerája volt az.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Nem a "tiéd" esett le... De amúgy gondolkodom, hogy inkább megtartom,
ha neked nem nagyon kell: egyrészt jó tartaléknak, meg előre + hátra nézni.
Ha szereztem volna egyet 22,5-be, az ment volna neked, de azért én Ajkára
nem zúzok le, a csávó, aki meg postázott volna, rögtön rádobott 5K-t, LOL...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Tudom, hogy nem sürgős... Amúgy nagyon max. egy komolyabbat vennék
ugyanebből a szériából, ami mondjuk 50 Mbittel kódolja a Full HD videókat...
Csak az nem egészen 22-26-30K magasságában kapható, hanem triplája.Na nem mintha csak a Mbiten múlna... Az FZ1000 is elvan ekkora bitrátával,
és egy nagyságrenddel több részlet marad a képen... Valsz' erősebb a proci.
(Meg hát egy FZ1000-t soha a büdös életben nem rakok fel a motorra...)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Valaki hallgassa már meg ebben az 5x-re gyorsított videóban a szirénázást:
jól sejtem, hogy az csapágyhang lesz? (A kamera a villára van rögzítve.)Kicsit béka perspektíva, innen az ötlet, hogy ez akár lehetne RC jármű is.
Legalább ma nem tört le semmi LOL.Mondjuk a csatornákat mind leveszem.Szerk: Chrome alatt van 60 fps, "kicsit" folyamatosabb, mint FF alatt a 30.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #7194 üzenetére
Köszi, erre nem gondoltam! Túl sokat videóztam, már frame-eket látok!
csongi: de, megvan normál sebességgel is, bár így felgyorsítva jobban
kijön a hang jellege (egyenesen arányos a kerék forgási sebességével).
Nyilvánvalóan több zörej keveredik. De ez a búgás jól elkülönül mástól,
és csak ebben a kerékhez nagyon közeli nézetben hallható: nem a szél.
A motor meg pláne nem, mivel annak külön utakon jár a fordulatszáma.Viszont ha csapágycsere, akkor Kék Hód: nagy szívás tud lenni házilag!
Múltkor is mit szenvedtem, mire kiszedtem a lengővillából a csapágyat,
az újat (egyébként SKF) meg a helyére rakni nem sikerült sőt, hiába a
hőlégfúvó, meg a jégszekrény. (A hódok meg jót röhögtek a beleszorult
csapágyon, és visszaadták - miután kiszedték -, azzal, hogy semmi baja,
csak valami balfék szerelőjelölt kínjában* szétverte rajta a porvédőt.)*: lásd még cihopata.
Ha egyből hozzájuk viszem, most kb. 5K-val beljebb vagyok, nincs egy
ótvaros fos csapágykihúzó szerszámom (meg egy rossz csapágyam).
Az ősz hajszálakról már nem is beszélve.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
A mellkaspántos felvételen már kicsit jobban látom, mi, mennyi, miért.
0,30 s: nyélgázas indulási szándék -> fogásváltás a gázmarkolaton!
0,90 s: csőgáz állás, a motor már kezd is felpörögni: 2400, kuplung nyit
1,30 s: 4000 rpm, ezen a fordulaton csúsztatja elvileg a kuplungot a gép
2,00 s: valóban tartja a 4000 rpm-et, "haladunk": km óra hirtelen (!) indul
2,17 s: "10 km/h"
2,72 s: "20 km/h"
3,44 s: "30 km/h"
4,22 s: "40 km/h"
5,17 s: "50 km/h"
6,20 s: "60 km/h" (ha az átfogást nem számoljuk, 5,8-5,9s körül: "0-60")
Viszont a sebességmérő ~4%-ot csal a valós sebességhez képest.
Továbbá a teszt nem teljesen sík úton történt, enyhe lejtőn indult - eddig!
7,57 s: "70 km/h"
9,57 s: "80 km/h" (itt játszik, hogy ez nem valós, ill. picit emelkedik már)
10,9 s: "84 km/h" (korábbról GPS alapon IS ismert ~11 másodperc kijön)
13,6 s: "90 km/h" (és innen már nagyon lassú... 95 körül van a dombtető)
19,7 s: "100 km/h" innen pici lejtő kezdődik: valós 100 már mindjárt, LOL!
~24 s: "104 km/h" De nagyon itt a vége a Dr. Pulley görgőkkel (8000 rpm).Keréknyomást már rég meg akartam nézni! Megtaláltam ezt a HSZ-t.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #7220 üzenetére
Tévedés: a variótárcsák közötti hézagoló végáttételnél játszik csőgázon.
Az induláshoz nincs köze, csak ha csongi máshova pakolta át, akkor...Szerk: először én is félreértettem a szerepét, de runner felhomályosított!
Azóta Hitler is tudja, hogy extra kiemeléssel csökkentette a fogyasztást.
Mellékhatása volt persze, hogy végsebességen beleért a szíj a deklibe...
Persze Husziék "kiruccanása" után nem sokat kellett várni a nagy bajra:
a kevlárszíj 6000 km után feladta + a szabadonfutót "szétverte" közben.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #7229 üzenetére
Hm. Mondjuk elméletben a nehezebb görgők pont nagyobb erőt fejtenek ki:
hamarabb fog felváltani a motor, a tárcsa jobban összezár, a végsebesség nő,
persze a gyorsulás rovására. Nyilván a fogyasztást csökkenti ez a megoldás.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Pedig DID lesz az...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #7245 üzenetére
Felerősítjük (kábelkötegelővel) hátra a szőnyeget, hazáig szép tiszta lesz.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #7247 üzenetére
Á, ennyit bírnia kell... Főtengelyszimeringet kicseréltem, friss olaj van benne:
Az lett volna a meredek, ha alattad megáll ősszel, az olaj elfolyásának okán.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #7249 üzenetére
Azért azon csóváltam a fejem, hogy mikor is volt olajcsere? Jóég tudja:
vmikor nyáron. Ugye a km óra tavasz óta nem működött, így simán lehet,
hogy bőven túl volt használva az az olaj, mire cseréltem. (3000-ként kell.)34101 állásnál vettem át: rögtön olajcserével kellett VOLNA kezdenem.
Ha már amúgy is meg kellett bontanom a hajtást a "nyekergés" miatt, és
legalább kiderült, hogy mennyire szar állapotban van a varió - azért pörög,
mint a csocsóbábú LOL. Lényeg a lényeg, hogy kb. 500 km-en át csak
írtam, hogy mikor, merre megyek (ez 20 nap alatt belement). Aztán ugye
a SpeedoHealer-rel már utána is húztam az órát, végül 1 hónap után meg
is volt a km óra jeladó: kb. 800 km volt a hónap, onnantól pontos a mérés
és beállt a fogyi, az én stílusomban (igen, nyelezem) 4,1L-re, mint a szög.
Most néztem a keréknyomást, alig csökkent ősz óta: szumma 2000 km-t
raktam a gépbe! 1500-nál cseréltem olajat, mert ugye úgy tippelted, hogy
1500 volt benne a nyár óta. (Meg addigra fosta össze magát a szimering.)Május, október, az barátok közt is majd' fél év, de legalábbis 5 hónap: az
heti 6 nappal számolva a napi 30 km ingázást - melóba - jó 700 km/hó.Nem 700 km/h. Ó!!!Szerintem nem mentem vele semmivel sem többet. 3x annyit pláne nem!
Viszont vállalom, hogy többet mentem nyélgázon. (Ill. végsebességen.)
Jó kis gép! Csak a dupla lámpát nem annyira bírja. Kezd halódni az akku.Tudom, minek nekem a dupla lámpa: azért, mert úgy látok vele sötétben.Ui: az RR nem a jövő, az a jelen.
A jövő az valami chopper... [ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #7252 üzenetére
Tudod, hogy alattam minden zabál, mint állat.
Azért a Vara nem megy el 4-ből a városban...Szerk: ha arra a csúcsra gondolsz, valószínűleg
"tippelési hiba", hiszen nem volt jó a km órám.Előtte meg olyan 3,5 volt, ami utána sosenem.Szerk: jó, az elején talán kevésbé téptem neki...
Meg amikor mentem Gödöllőre a vezérműláncért
az kvázi túra () volt - igaz, rövid. Mondjuk most
meg Vácra mentem a kamerákért. Franc tudja:
nem látszik a fogyin az sem - 4,1 tized pontosan.Sőt a végét nézd: 4,106, 4,066, 4,132, 4,133
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #7255 üzenetére
Nézd a jó oldalát! Legalább nem volt sündisznó. Azért ajánlott 3000-ként
cserélni, mert nincs benne olajszűrő, csak egy fémhálós bigyó... De semmi
reszelék! Nem úgy, mint a Madisonnál, ahol szintén későn cseréltem olajat.De most már a következő gépen azzal kezdek. De most már tényleg LOL...
(Nem, nem tudom, az mi lesz. Előbb legyen műszakija a nagy kecskének.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #7257 üzenetére
Azt mondod ne töltsek Monstert a tankba, és bandázs kell a jobb csuklómra?
bogyo112: 3000-ént? (Nincs külön takarítós intervalluma, mert amikor bontod,
a fáradt olaj jön kifelé.)Szerk: egyébként én 5 litert biztos nem tudok lenyomni a Maja torkán:
már rég bekérte volna, mikor sietős volt a dolgom a városban. Egyszer
el akartam menni a 104 km-es "tesztkarikámra", megnézni ott mit kér,
csak lassan tavaszodik, úgyhogy még nem ugrabugrálok. Sajnos, nem
sajnos ennyit tud. Városba ideális, országútra "elmegy" -> nem virgonc.
Nem eszik sokat szerintem. (Most 3.5, vagy 4, nekem olyan mindegy.)
2000 km-en az nagyon max. 10 lityi különbség: 3-4 eFt az nem tétel...
Akkor már inkább megyek vele haladósan, ahogy szeretek/kijön.Ui: a Madison, az igen: az bekéri a Vara tápanyagát, s nem megy úgy.
De hát nem is egy 1000-es négyhengeres, injektoros, túramotor.Kis pénz, kis foci.
Ha a pénz nem számítana, valszeg vennék BMW-t.
Esetleg egy fullos T-Maxot. De ABS mindenképp kellene bele.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #7260 üzenetére
Semmi extra: lejárt a műszakija, és ha nem akarok okosba vizsgázni, akkor
vissza kell bele raknom a gyári lámpát, amin viszont megkopott a foncsor.Kb. 10K egy bontott lámpa, és fene tudja, hogy az megfelelő állapotú-e.
Meg amúgy a perec során kapott a kormánycsapágy is - de attól a műszaki
mehetne (fék "magához tért": lehet, hogy vákuumosra légtelenítették hódék).Mivel a Maja egyben van, tudok vele járni melóba, meg ahova kell, ezért nem
hajt a tatár. Márciusban viszont már megcsinálom a Madisont is... (Eladni el
kéne persze, nincs "2 seggem", de Bogyó rosszul tudja! Nem Huszinak...
Talán nem is fórumosnak, fene tudja: kell a marketing, szezonra felkészítve!)Csak tankolni kell. Amúgy ez speciel igaz is. Jó, hát fékolajat nem ártana
cserélni, mert egy kicsit ragadós rajta a fék, de amúgy egyben van. Tényleg!Szerk: még annyi, hogy a Madison akksija is nagyon maga alatt van, szvsz
azzal kezdem majd a szezont, hogy kap egy zsír új akksit. Jó lenne valami
spirálcellásat, mert az nagyon bevált a kis Majában, de nehéz beszerezni...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #7263 üzenetére
Annyiért én sem, de van még egy kis átalakítani való is rajta. Többekközt
megnézném, hogy miért látok vele érzésre rosszabbul, mint a Maján...
(Jó, Maján átkötöttem a lámpát: 2x55W világít alsó hangon, míg a xenon
csak 2x35W, de valamiért olyan érzésem van, mintha elhalványult volna.)
Nem értem amúgy, mert kép alapján istenkirály! Viszont gyanús, hogy a
régi képen még pont a közepe volt kiégve, most meg az a halványabb.
(Írta Moszkító, hogy az olcsó, kínai xenonok hátránya, hogy döglenek.)
Szerk: az átalakítani való része lenne még a kép bal oldalán látható "kis
felkunkorodás" kitakarása, mivel annak nem igazán kéne oda világítania![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #7271 üzenetére
Egészség. Én meg az edzőteremből, benyakútról.
Itt dicsekszem, hogy 4,1L cihopata módban is, erre
most sikerült megetetni vele 4,6-ot. Ja és persze
a sisaktartó telement vízzel (lyukas!), a téli kesztyű
szétázott, a kabát sem bírta... Lehet, megfáztam.Veri az élet, veri hepi... Nade SymbiMODE: OFF!
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #7274 üzenetére
Passz. Halódik az akku, így többször nullázta magát a fedkomp indítózás közben.
Persze az össztávot nem törölte, csak a napit, de én már nem tudom. Elég benzin
szaga is szokott lenni a gépnek, lehet, hogy ez is ereszti a naftát? Mint a Madison
a tanksapkából. Belsőégésű motorból így lesz külső égésű. (Gyufa fölé parkolva.)Ha szemét g.ci akarnék lenni, azt mondanám, hogy lehet, hogy ugyanannyit eszik
a Bálna, csak ezzel még be lehet fordulni a Csíkihegyek utcába borulás nélkül...
(Egyszer majdnem felvettem egy tutorial videót erről a kockázatos manőverről.)De mivel nem vagyok olyan, nem tettem, és nem mondok ilyet. Széles utat.
Mosquito34: hát ez az. Megszarad. Lassan 6 éves kabát, már alig bírja a vizet.
Jó, hogy alapvetően a szellőzők cipzárjainál ázik be, de a karom csurom víz, stb.
Esetleg tudtok ajánlani vmi fasza kabátot/protektoros téli kesztyűt?! (Cserélhető
protektoros kabát lenne jó, mert ebben is dobtam a gyári szivacsot: csere FF-re.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #7277 üzenetére
Passz. Ez a Prexport kabát is 40K körül volt, gondolom azon az áron már van jó.
Legalábbis nekem megfelelő. Kesztyű az a 10K-s búcsús, csak most gondoltam
bele, hogy nincs benne protektor. Meg átázik + 3 fokban szárazon is belefagyok.
Mondjuk lehet, nem a tavasz kezdetén kéne brutális téli kesztyűbe befektetni.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #7280 üzenetére
A Macna Bayo begyere! De szoros versenyre kelt vele a jegesmedvés Dink:
nix beázást szeretnék, a lehető legkényelmesebben - alapfelszereltségben.(Ha már Bering, a Foktnál akciós a Kyoto kesztyű, az is szimpatikus...)
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #7291 üzenetére
Hát, ha ezt is 5-6 évre veszem, inkább legyen drágább, de minőségibb.
Amúgy a Prexport is jól bírta: napi szinten hordtam hidegben, melegben,
aztán idővel kezdett amortizálódni. Apróságokban, zavaróbb dolgokban,
mikor hogy, de ez a két napja beázás, és nem is monszun esőben gázos.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #7291 üzenetére
Jól látom, hogy a Dinken nincs szellőző? (Gondolom nem véletlen írtad.)
Prexporton van alkaron+felkaron (amúgy ott ázik be), hónalj + mellkason...
(Tapasztalatom szerint 15 fok alatt zártan jó, fölötte nyitva - de max. 25-ig,
mert onnantól nekem már elviselhetetlen: olyankor jöhet a protektoring.)Szerk: pont azért akarok jó kabátot, hogy ne kelljen + eső szerkó, mert egy
kisebb/nagyobb esőt ~15-20 percig egy normális kabátnak bírnia kell/ene.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #7304 üzenetére
Tuti foglalkoznak beszereléssel. SpeedoHealert még kalibrálják is neked padon.
Mondjuk én is inkább magamnak kötöttem be, mert pár perces művelet.MÁS: sajnos az akciós Kyoto nem volt a méretemben. A 9-esben úgy éreztem
magam, mintha valami érintésvédelmi kesztyűt húztam volna fel - igaz, hogy ez
az érzés a 11-esben is megvolt, de az már gyűrődött a tenyeremen rendesen...Szóval most nem vettem kesztyűt. Viszont kicsi a világ: az az ember volt eladó,
aki 6 éve a Parillában eladta nekem a Prexport kabátot. Nézték, hogy milyen jó
állapotban van ahhoz képest, hogy 6 éves. A Dink kabi az inkább dzseki, sajna
nem az én fazonom. De legalább megpróbáltam, és már van róla elképzelésem.De ha már arra jártam, vettem egy ForceField térdvédőt: régi vágyam volt.
Ui: tele vannak jobbnál jobb kesztyűkkel, de 30-40K-t most nem szántam rá.
Mosquito34: jogos, fokozatkijelzőt még nem szerelte(tte)m egyik robogóba se.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Nagyburgiba tényleg van váltóolaj is? Mik vannak...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #7354 üzenetére
Helyes, helyes! Mer' te nem szoktál degecelni, és a motorod is egyben van.
Még. ON: megint előjött az olajfolt a Maja alatt. Nem tudom, hogy sírjak-e, vagy nevessek. Tegnap olyan jól elszórakoztattam Gábort, hogy hogyan kell berúgni a gépet, ha épp nem indul. (Hint: nincs rajta berúgókar, de a hatás garantált.) Szerk: Huszi úgy szokott szívatót állítani. Szerk: amúgy érdekes olajfolt, mert nincs igazán olaj szaga: wut?
Motorolaj, vagy hajtómű, vagy mi lesz ez...Álljál fűre és akkor nem látszik
Köszönöm, így fogok eljárni![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #7365 üzenetére
Jaja látod, bogyó is kireszelgette a hengert, hogy legyen miről csevegni.
Btw. vennem kéne egy akkut a Madisonba, csak fogalmam sincs, mekkora,
és lusta voltam lemérni; de ami késik, maga esik bele - lassan itt a tavasz...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #7369 üzenetére
Egy gyári fejpántról lekaptam a gumis részt és kapott egy 3M tépőzárat...
Sajnos a sisakom alja befelé szűkül rendesen, tehát vízszintbe tenni nem
triviális, és így csak a "fél felületen" fogja (az amúgy baromi erős tépőzár).
Gyorsban ki akartam próbálni, azért mondom, hogy "egynek jó", de ennél
feljebb kéne rakni picit, de legalábbis feljebb / előrébb kéne néznie...Mondjuk ebben a balosban eléggé látszik, hogy le van döntve a Maja.
De ez is ilyen "cherry picked" kép, mint a piros lámpánál állós. Csak azt
mutatja, hogy van a nézetben fantázia - de bőven finomhangolásra szorul.
Amúgy annyira nem barátom ez a halszem optika. Görbe minden...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #7371 üzenetére
Azért azt vedd figyelembe, hogy "hangyányit" más az üléspozíció...
Akkor látnád úgy a műszerfalat, ahogy a Maján, ha egyenesen ülnél a
motoron, és lejjebb lenne a kamera pl. az "alien"-es mellkaspánttal.De mivel ez hasalós motor, ide más nézetek lesznek a nyerők...
(Esetleg megpróbálhatnád a tankra rögzíteni, akkor van műszerfal, és
út is, viszont nincs nézelődés jobbra-balra, és vibrálni fog a kamera...)Amúgy a képminőségről annyit, hogy ez a steady ennyit tud sajnos...
Jah, nálam az állrészre került a kamera, fel tudom hajtani, viszont így
túlságosan lefelé néz alapból. Steady-vel már előre nem nagyon látni!
De mondom ez csak amolyan gyors próba volt, annak azért bejött.Szerk: képet kivágni általában VirtualDub-bal szoktam. Oda görgetek,
ahol valami érdekes van, és másolás a vágólapra, majd kimentem vmi
képszerkesztő programmal. De a PrintScreen is megoldja a dolgot.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #7375 üzenetére
Legalább megvan több kameraállásból. Ahogy az RR3-ban mondják, ez
már szinte TSM (Time Shifted Multiplayer): ugyanott - ugyanúgy - máskor.HGabor89: vmit kezdeni kell a mikrofonnal, mert elnyomja a szél a motort.
Amúgy baromi jól kisimítja a képet a stabi, szóval megéri használni, csak
együtt kell vele élni, hogy úgy nem FullHD a kép, hanem ~1374x772px.Ha beszúrod a Berlingo + a busz közé, akkor nem érlek utol a kanyarban. https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #7378 üzenetére
Mer' cihopata mód hajtottad. Viccen kívül: most hány kili volt bennük?
Augusztusban lettek ugye zsír újra cserélve... Én anno ~2000 km után
már cseréltem őket, ha már szét van szedve alapon: enyhe kopás volt.
Az augusztusi állapotok, ~6000 km után nincsenek előttem fejből...
Szerk: de ahogy Moszkitó is mondja, akkor már lehettek kukásak simán.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #7392 üzenetére
a kölcsön 50-es is megállt alattam
Neked se adom kölcsön a vasat.Mondjuk nincs is mit: reggel kíváncsiságból ráindítóztam a Madisonra,
csak a relé kattogása fogadott: akkufesz a béka segge alatt (~11V).Amúgy nem értem, ha motorolaj csöpög, miért nincs olajszaga.
Érik már, hogy el kéne tolni szerelőhöz, aki rendbe tesz rajta ezt-azt...
Csak nem tudom, melyikre költsek.Inkább veszek egy PC-s gépházat.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #7394 üzenetére
Pedig én nem gyilkolom a motorokat. Csak használom őket rendesen.
Mintha magamat hallanám.Valakinek volt ilyen Lead-je a másik topikban. (Talán rendszám nélkül?)
Az viszont biztos, hogy jó jel, hogy Honda: egy darabig talán kibírja...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen