- BYD Atto 3 menetpróba
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Yettel topik
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
Hirdetés
-
Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
ph A G915 TKL mérsékeltebb vételárú leszármazottja végre megismerkedett a lubrikált kapcsolókkal és a csillapított készülékházzal.
-
Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
gp Idén ősszel visszatérhetünk a virtuális gazdálkodáshoz, novemberben debütál a legújabb epizód.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hauptmann
addikt
A nagyplexi jó dolog nagyon. De nyáron meg fogsz mögötte rohadni. Én be is szereztem egy gyári félmagas plexit a lehető legjobb áron, ingyé', csak el kell vinnem a Fehérvári útra megjavítani a két letört felfogatási pontot.
burt,
Nem tudom, én csak azt vettem észre, hog a frissen letett sinek mind kiállnak. A fonódó rész a Margit híd alatt is ilyen. A nagy- és kispanel ebből a szempontból biztonságosabb. Jó, nem lehet mindenhová strail rendzerű átjárót rakni, főleg nem városi vasútnál, de erre azért figyelhetnének.
-
Burt1793
veterán
Lehetetlen, inkább máshogy ülsz maximum, az sh-n én is elférek (marad 2-3 centi), a pcx-en meg kicsit több, mondjuk 5-6 ceni. 2 méter magas embernél ez már soknak számít
Amúgy az a furcsa, hogy a kis sh125-ösön nagyobb a lábtér (persze más a váz, de mégis).[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
Köszi Most megint robogózom napi szinten, pihentetem a kocsit. Igazából tök jó, nem nagyon van értelme lecserélnem a robeszt, vagy csak ha valaki kecmec nélkül leszurkolna érte 300+at mondjuk. Kinézet miatt szeretnék másikat, pl Gilera Nexus
[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
lehella
senior tag
Reggel hideg volt és hűlni fog lefele még a héten. Majd megnézném valamikor az új járgányt.
Tiszta jó, mióta már egy hete és is robizok, azóta van kedvem bemenni a belvárosba ügyet intézni, ahol fizetni kell a parkolásért FJ4000 copy?www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
-Mosquito-
őstag
K5 azaz 2005-ig kb 60-65eKm-ig elmegy, K6-tól még nem olvastam/tudok szíj szakadásról. Kintről volt, hogy 100eft-ból megvolt a szíj és a 3db műanyag fogaskerék +50eft a szerelés, az már barátibb. Én is meg vettem a szíjjat aztán eladtam jó pénzé.
Ui,
Kíváncsi vagyok, hogy a BMW 650 robinál ahol szíj és lánc hajtás van mennyibe fáj majd a csere.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Burt1793
veterán
Én idén kezdtem el írni, nettó 85 kiló vagyok, de most az a plusz-mínusz 10 nem számít, inkább az, hogy milyen környéken, mennyi gyorsítással mész. Én sokszor este 11kor jövök hazafele, stabil 70nel városban és országúton (vadak miatt) egyaránt, olyankor azért keveset fogyaszt. A reggeli sietős nyelezés, fékezés, nyelezés viszont valszeg megdobja. Mondjuk én reggel a budakeszi úton megyek lefele, ott nem kell nagy gáz az előzéshez. 😃
Így áll most idén a fogyasztás. Mobilos screenshot, sorry. -
csongi
Topikgazda
Plexire van egy brutál jó vízlepergető.
Asszem Bárdinál vettem, kb 2000FT volt, de nagyon brutál király. -
Burt1793
veterán
Digitális üzemmód? Az mi?
Nekem is nagyplexi van rajta ősszel és tavasszal (most is rajta van), persze nekem az is a fejemre nyomja a levegőt. Igen, esőben ez olyan, hogy vagy a bukón hajtom fel a plexit és nézek a motorén (sőt, néha, ha húzós a helyzet akkor afelett nézek át vagy bukó plexijén keresztül, de a motoré felett nézek. A kettőn együtt full homály.A vízhőfokmutató nekem a második kicsi rovátkánál (alulról) van ilyen hidegben, ott áll mint a cövek (na jó, amikor 2-3 fokban megyek az erdőben, akkor minimálisan lejjebb mozdul), múlt héten, amikor a kinti hőmérséklet kicsit 20 felett volt, akkor már feljebb ment 3-4-re, a negyedik a vastagított, ahol bekapcsol a hűtő, idén ez még asszem csak egyszer fordult elő (dugóban gyorsítgattam, fékezgettem rendesen), amúgy nyáron piros lámpánál szinte mindig bekapcsol a termosztát, menet közben általában leáll és visszamegy 2-4 rovátkára (a legalsó vastag rovátkát nem számolom bele a dologba sose, az első kicsi az első az én fejemben).
(#12720) Grillo: Igen, erre én is rájöttem, ismerem is ezt az oldalt, csak sajnos addigra már összedobtam ezt az excelt, meg is van rendesen formázva, szóval automatice bővíti a táblázatot, számol mindent, beírja a dátumot stb. Csak egy km és egy liter értéket kér, sőt még a km és liter mértékegységeket is automatikusan utánaírja, ha beírok valamit, ja és fent van a felhőmben, mobillal rögtön szerkesztem tankoláskor. Ha már megcsináltam, ezt használom.
Amúgy a spritmonitorba be lehet tallózni ilyen excelt vagy mindig csak az adott napi dátummal tud beleírni az ember?
Az üzemanyag árát hogyan számolja?
Neked elég ingadozó a fogyasztásod, az enyémhez képest legalább is. Ja és most valami szar kúton (Lukoil volt asszem) tankoltam a Hungária mentén, amúgy OMW-ben szoktam.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Tudom, de így is szabálytalanul gyorsan megyek, 90-100ra csak éjjel gyorsítok Budapesten, mert üresek az utcák. Nekem nem okoz nagyobb élményt a nyelezve gyorsítás, plusz még a lámpák se engedik a nagyobb sebességet, így a fogyasztásom is kevesebb kicsivel stb. Nemrég mentem 1000es nagymotorral,.kiofrgattam tövig húzva az egy, kettő, hármat és a négyest is majdnem, 180ig gyorsultam csak, pár másodperc alatt és az se volt olyan nagy élmény, a kanyarok viszont annál inkább.
Robogón én az ide-oda kacsázást, szlalomozást szeretem a városban. -
Burt1793
veterán
Nekem van markolatfűtésem (olyan mint bogyóé, a markolat sok kis "rece"). Télen a téli kesztyűn felül felesleges a markolatfűtés, nyáron, kesztyű nélkül látom értelmét ilyen fél órás ingázások során a használatát (egész napos túrázáshoz lehet, hogy ideális egy könnyebb kesztyű, plusz markolatfűtés, nem tudom). Ha 1-2 fokra lehűl a levegő, akkor kapcsolom be, de azt is csak azért, hogy a tudatalattim azt érezze, hogy van valami fűtés valahol.
-
-
-
-
balazs1011
aktív tag
Cserélnék én is szélvédőt csak egy kicsit drága mulatság.
Fűtött, eső és fényszenzoros.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
csongi
Topikgazda
Akkor lesz jó ha nehéz lesz letakarítani.
De ehhez a felületnek tisztának kell lenni. Mikor felkened és nem terül szét és nem lesz egybefüggő a szerrel a felület semmit nem érsz el. Addig kell felkenni körkörsen míg egyformán fedi a felületet. Utána kezdeni polírozni. Egy szélvédő megcsinálása legalább negyed óra, ha minden klappol. A plexivel is el lehet szöszölni.
Szerintem tuti nem jól vitted fel a szert, mert nekem sem sikerült a jobb oldali tükörnél elérnem eredményt elsőre.
Majd jobban neki zuráltam magam, és sikerült letakarítanom valami felületi bevonatot. Szerintem a gyárba rákerült védőréted lehetett. Nah miután az lejött, egyből tökéletesen sikerült a vízlepergetés. -
csongi
Topikgazda
Fujaskor felterul nekem is. De mikor elkezded korkorosen szetkenni akkor mit csinal?
Akkor jo ha szinjatszos felueletesz, es nem ugrik ossze szigetesre.
En papirt torlo kendovel csinaltam, es finoman nem ra nyomva, mig az alkoholos anyag el nem parolog. Utanna vartam par percet kb 2-5 es elkeztem masik papirral felpolirozni. Ekkor mar erezheto es lathato a fent levo anyag es lehet polirozni, mert picit nyulos zsirosnak tuno felulet lesz, amit polirozol at tetszo tisztara.