- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor 90 - modellalkat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
ph A bel- és kültéren egyaránt bevethető megoldás a vállalat szerint egy órán át működtethet egy NVIDIA GeForce RTX 4080 VGA-val szerelt számítógépet.
-
Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
ma A Xiaomi viszont nem ezt, hanem a Mix Flipet hozhatja a nemzetközi piacra.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #19697 üzenetére
Kitámasztja a variót, eltűnik a kis fokozat, csopperes dohogás, erőlködve indul...
Lehet, hogy beleért a szíj a deklibe, passzolom: elég dzsuva volt az egész most.
(Értsd nem csak gumireszelék, de még némi por*, és a hajtóműolaj keveréke is.)*: lyukas a variátor szűrő szivacs: szeptemberben rendelek egyet, ha méltóztatik
a gyár visszatérni a nyári szabiról. Szerk: jut eszembe! A topikban lakik
márkatárs, aki 125-öst hajt... Az ő tapasztalatait lehetne megrágni a kérdezőnek.
Jó, nem jó, olcsó, vagy sem... Különösen, hogy viszonylag nagytestű gép...[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #19730 üzenetére
Fordulatszam meroje valogatja. Van amelyiknel kozvetlenul a gyujtasjel trigger vezetekrol kell (a fotengely szenzortol), van olyan aminel pedig csak a gyertyakabel kore kell par menetet tekerni a fordulatszammero jelvezetekebol.
De a legtobb az a gyujtasjelrol szokta szedni a jelet.
Szerk:
Jajj, most latom az inglish mondatot. Hat az elvileg a gyertyakabelre tekeros fajta, mert olyan nincs hogy kozvetlenul a nagyfeszre direktbe kotjuk.Dobj be linket ha van valami kinezett tipus.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #19735 üzenetére
A harmadikat, a sárgát nem próbáltad jeladóra kötni? (Generátornál van a jeladó, a házban.)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #19737 üzenetére
Ha csak a meres a cel akkor egy ilyen olcsot rendelj [link]
2T/4T modot tud, uzemorat is lehet merni (szoval jo lesz kesobb a fukaszara is ) es a legjobb, hogy nem kell kotozgetni kozvetlenul sehova, csak 5-6 menetet a jelvezetekbol a gyertyakabel kore kell tekerni.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #19739 üzenetére
En vagy kezi oszcilloszkoppal (a fordulatszam mellett akkor legalabb latom a gyujtas jelalakot, ami eleg sokmindent elarul akar a trafo allapotarol is) vagy csak szimplan a multimeter frekvenciameres modjaban merem. De ez igy csak allo helyben valo meresre van.
Pont emiatt egy ilyen kis egyszeru cuccot mar regota tervezek rendelni, mert megis kenyelmesebb par perc alatt felrakni a robogora es menet kozben lecsekkolni.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #19743 üzenetére
Ez már az 50-es Aeroxnál is bevált tudjukkinek...
Szerk: egyébként fura, amit írsz. Megszorul a görgő? Vagy mi akadhat össze?
Nekem a gyenge kontrasztrugó csinált ilyesmit. Fordulat ejtés/furcsa hangok.
A Polini mindig konzisztens volt. (Igaz erősebb, így attól is jobban melegszik.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #19747 üzenetére
Hülye kérdés, de jól volt ez berakva? Elég furán koszos, csak azért...
Amúgy ma a Madison kb. azt a produkciót hozta, amiért megéri tartani:
- könnyed irányíthatóság, kiszámítható viselkedés
- határozott elindulás, semmi ronda mellékzörejjel
- selymes gyorsulás (ahhoz képest, hogy 1 henger elég simán tud járni)
- motorféken mókás durrogás (de még bőven nem bohócautó kategória!)
- értelmezhető gyorsulási eredmények (lesz ez még jobb, ha "bekopik")
- s végül végre egy bevallható fogyasztás (5,6L/100 km: ez is lesz jobb)
- egykezes nyitás távirányítóval, és bevásárlás elnyelése, sőt, a kaját a
sisaktartóban melegen is tartotta hazáig: na tud ilyet a három testőr?Az csak hab a tortán, hogy Burgmant reggelizett és SH volt a desszert.
(Tankolás után gurulok Egéren haza, laza 70-nel. Elteker mellettem egy
SH. Valami kilótízzel jobbról. Na mondom, oké, fogjunk SH-t. Megvolt...
csak azért, mert a traffinál látványosan elvette: nem akartam megelőzni,
mert már az is "tempó" volt (robogókról beszélünk), ahogy utolértem.
Mindenesetre látványosan döntögette, rángatta, én nem vagyok ennyire
száguldozós típus, bár néha én is túl gyorsan megyek. Majd leszokok.)Ami még nincs kész:
- extra visszajelzők bekötése a fedkomp alá (megy a venti, kevés töltés)
- fesszab csere
- és akku csere
- AC megint elektromosra, újra mérni a fogyasztást, ezúttal még jobban.Szerk: a deklidet nem is értem. A varión ventilapátok vannak, amivel jól
megkavarja a levegőt... De ha nem tudja átfújni, az nem sokat ér...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #19802 üzenetére
Én meg néztem ma (szokásosan kétszer) gyorsulást és megint szar. Ki érti ezt? Szerk: mondjuk nem mertem nyélen indulni, mert alapjáratról hirtelen rárántva képes fulladni. Kicsit még állítani kéne rajta, hogy ezt is lekezelje. Akkor meg a fogyasztás lesz magasabb, vélhetőleg. De hát ez van. Most nem piszkálom! Holnap lehet, megyek egy Balaton-kört, jó lenne a tavalyi 3.7-et megismételni.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #19804 üzenetére
Lényegében igen a válasz minden kérdésre. Az mondjuk baj, hogy nem tud még
teljesen bemelegedni, mire a tesztegyeneshez érek, de hát az egész út 15 perc.
Guminyomásra még ránézek + a hajtóműolaj szintjére, aztán: hagyom a francba.Szerk: hm, csak 800K lenne egy
friss olasz importABS-es 12 éves T-Max?
A következő hasonló hirdetés jó: a képeken látható extrákkal 900. És nincs kép.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #19829 üzenetére
Apáméba ezt tettük, olyan vele most mint az álom, esküszöm kényelmesebb az a motor mint a sajátom. Nekem vagy túl kemény és pattogok vagy túl löttyedt az új KYB tag.
Beszámolót termét linkkel kérünk majd!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
yodamastah
őstag
válasz csongi #19869 üzenetére
Nem sok súly raktam a dobozba, inkább az ülés alá mentek a nehezebb cuccok, meg a nyeregtáskába. De úgy 5kiló azért biztos volt benne. A motorba bepakolt súlyt persze érezni, elég sok cuccot vittem. De kormányszitálás / kóválygás / billegés nem jött nekem elő.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #19919 üzenetére
Nincs rajta alapjárati keverék csavar, mert akkor picit lehetne dusitani?(vagy ez a befecsis Honda?)
Amugy akár a hideg alapjáraton is állíthatsz (ha lehet ilyet külön), mert az is megoldhatja.
1500-1600 körül kell legyen melegen az alapjárat általában, ahhoz képest tényleg nem sok az 1800.Amugy nekem most csont ugyanez van. Kb 1 éve tűszelepet cseréltem, akkor darabokra szedtem a karbit, ultrahangos tisztitás, meg belőttem az alapjárati keveréket, alapjáratot.
Utóbbi időben melegben már alacsonyabb hideg inditásnál az alapjárat, emiatt pici gázt is kell huznom (bár megszokásból mindig picit húzom ). Hiába pár perc belőni, sose jut rá idő mert mindig akkor jut eszembe mikor mennem kell vele és indítomBenzinszintet meg ha nem egy egzotikus karbi, akkor fejreállítva az uszonak nagyjából párhuzamost kell bezárnia az úszóházzal. Persze az úszó kis lemeze ne legyen agyon hajlítgatva, valamint a pont párhuzamos állásból picit megmozdítva kell eresztenie a tűszelepnek.
Ritka az amikor ettől eltér a beállítás. Pl nekem van a karbi alján beállító csonk (átlátszó csöves méricskéléshez), de nem használom mert macerás, simán szétszedve beállítottam, tökéletes lett. -
nyogo83
senior tag
válasz csongi #19922 üzenetére
A pilot csavar gyari beallitasa 2 es 1/8-ad fordulat kitekerve. Szoval durvan 2 meg egy kicsi
Az uszoszinthez: Oldalra forditod a karbit, ugy hogy a tu az a helyere legyen tolva, zart allapotban. Az uszonak a kis lemeze epphogy hozzaerjen a tuhoz.
Ilyenkor az uszo alja es az uszohaz pereme kozotti magassag 18.5mm. Elvileg ugye nem allithato, de ha ugyes vagy, akkor a kis lemezkevel lehet annyit jatszani. -
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #19885 üzenetére
Nekem meg - első ránézésre - úgy néz ki, hogy gebasz lesz az alig egy éves
szilentjeimmel. Ugyanúgy érzem a lágymányosira felhajtásnál, hogy "nem jó"
valami, csak mindig elhessegetem a gondolatot. Most eléggé szét volt kapva,
a fesszab miatt, és odapillantva* mintha pontosan olyan lenne, mint a régi.
Mármint szakadt. Nade sebaj. Most már itt a régi, el lehet vinni vmi szakihoz.
(Azelőtt nem volt opció, hogy motorblokk ki, és hetekig várok az alkatrészre.)*: a tévedés jogát fenntartom, nem volt időm nézegetni. De majd holnap!
Szerk: előtúrtam a tavaly augusztusban megosztott képet. Készült: 17/06/14
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #19967 üzenetére
Az berágódás a szelepfészek fölött?
Már fosok lesz vagy 150 rongy egy krva 14 dolláros csapágysor cseréje.... holnap hívom Gandalfot, meg a lehet a vendingo által ajánlott csávót ha gandalf csúnya árat mond. Meg elmegyek nézek szimeringet.
Ha mindenhol csúnya árat mondanak jön a C lehetőség, lekerül a garázsba, héba hóba utcai karika, hogy ne halljon bele az állásba, azt lesz valami lehet az idei év után egyetem + meló vagy csak meló mellet ezek után hamarabb jön az a 600-as K4-es a korlátlannal amitől óva intenek a megbízhatóságra hivatkozva a haverok.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #19971 üzenetére
Mennyit kérsz el érte ha nem vagyok indiszkrét? Kell a viszonyítási alap.
Akár PÜ-ben is örülnék az infónak![ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
kilincs89
tag
válasz csongi #20155 üzenetére
8 km-er oda, 8 km-er vissza a munkahelyem. Nem sok. Bnőmmel mindketten 170 - 175 cm közötti magasságúak vagyunk, átlagos testalkattal. én 70-75kg vagyok bnőm pedig ennél kevesebb. Amúgy ha nagyon nincs semmi nagyrobogó, akkor motor is szóba kerülhet. De ebben se tudom milyet válasszak... Tavaszig kellene valahogy leszűkítenem a lehetséges opciókat....
gergely.kovacs43215@gmail.com vagy 30/5541313.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #20169 üzenetére
Wait wait wait.
Pegaso 650, rotax nagyon jó de a legtöbb hazai halálán van, olasz import fos.
És ez egy olyan motornál ahol a szabadon futó közel egy nyári és 160 ezer majdnem a módosított csere darab szar hír. Felújítani meg nem igazán érdemes mert odázod a szart, kell bele a módosított futó.F650-es BMW 400-500 közt** van szintén rotax, de csak 4 szelepes, ugyan olyan jól megy, szintén van neki de elenyészőbb a szabadon futó probléma.
Legjobb barátom rotaxozik már lassan 5 éve, F650-nel, nagyon jó dög.
**FB F650 funduro csoport tuti van eladó is.
F650 GS sem teljesen BMW még, valami átmenet a drága. De a rotax gyártotta azt is.
"A BMW és a Rotax közös fejlesztése az F650 GS motorja. Az apriliás közös ősből csak az ötsebességes váltót, a főtengelyt és a kiegyenlítő tengelyt használták fel. A többi alkatrész vadonatúj, és a vezérműtengelyek kivételével a Rotax Ausztriai gyárában készültek."
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
kilincs89
tag
válasz csongi #20169 üzenetére
50es robogóval mászkáltam munkába, nem volt jó, letoltak az autók befelé jövet. Ugyan ez miatt nem járok bicajjal se, pedig nem lenne nagy történet. Bkv-val meg halál, sokáig tart, dugó is szokott néha lenni, szóval az is felejtős. Mindig is szerettem motorozni, de ezért nem akarok külön motort meg robogót tartani. Ha kell sűrűbben megkapja a kötelezőket...
gergely.kovacs43215@gmail.com vagy 30/5541313.
-
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20218 üzenetére
Valóban sok a 6L! De nem Kymco-hoz kell hasonlítani, főleg nem vmi országúti
adathoz. Korábban 5.5 körül volt a városi fogyim, ahhoz kell nézni... Itt sokszor
piros a lámpa, addig meg csak alapjáraton pocsékolok, utána meg lenyelezem,
ahogy kell... Biztos tudnék most is spórolni valamennyit, ha kevésbé ugrabugra
mód közlekednék, de hát ezt szeretem benne, hogy ha "kell", akkor ugrik.
A benzinszint még sanszos, hogy picit magas: enyhén dús a keverék "érzésre".Most ugye elég könnyű súlyok vannak a J.Costa-ban, ezért is megy vele jobban.
Mármint annál jobban, mint amilyen a J.Costa gyárilag volt, amit nagypappernek
neveztem: iszonyat lusta volt, 5500-on váltott. Keveset eszik, viszont nem megy.
Ezt csak azért írom, mert önmagában a tuning varió rá tud dobni simán fél litert!Teszem hozzá, hogy volt már nekem tuning varióm korábban is... Viszont jártam
a "pappervarióval" is valami fél évig. De volt durván "félrekarburálva" is a motorka,
5 éve 7-8L városi fogyival, meg ilyenek. Habár országúton úgy is 4.7 jött ki, mert
csak az alapjárati csavar volt "picit" eltekergetve. Teljes átlagom 5.722 L/100 km -
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20276 üzenetére
Annyira "baráti" ár, hogy olaszoktól szállítással együtt is megáll 30K-ból, LOL.
(Na nem mintha annyiért már nem tartanám túlárazottnak, de az mégsem 40K...)Burt: mekkora szélvédőd van neked, hogy a te magasságoddal zavarja a kilátást?
[ Szerkesztve ]
-
Badboys
őstag
válasz csongi #20316 üzenetére
A kínai karbit inkább kihgynám.Inkább egy gyári készlet. Ma megint ránéztem arra bizonyos benzin csapra és addig csordogált belőle anyag amíg ki ürült. Utána ott matattam kb.1 órát meg elmentem ebédelni semmi jele a benzinnek lehúzott cső mellett. Na mondom akkor össze az egészet és leszarom majd tavasszal lesz vele valami. Aztán egyszercsak meg jelent néhány cseppecske,de nem volt jelentős az attól is lehetett,hogy nem ürült ki teljesen a kör alakú tartály.Így megint adtam a sz@rnak egy pofont. Pedig reggelre ott volt alatta a félre érthetetlen nyom. Viszont nem tudom,hogy ténylegesen a baloldalon függőlegesen van a helye vagy felfedeztem a jobboldalon egy üres tartó konzolt a tank alatt ott viszont vizszintesen helyezkedne el. Nem találtam erre sem rajzot sem fotót a neten. Jelenleg így kisérletképpen a jobb oldalra tettem vizszintes helyzetbe. Szerdán rendelek egy csapot az a biztos. Kizárásos alapon próbálom eldönteni,hogy genyózik. 2700 Huf nem vág a földhöz. Csupán a megközelítése a csapnak a gáz . Szerelőhöz nem szívesen viszem ezzel a problémával mert a gyertya cserés ügy kiverte a biztosítékot,hogy a faszfej nem húzta meg a gyertyát csak becsavarta. Amennyiben tűszelep a ludas akkor viszont kénytelen leszek szerelőnek csúfolt egyénre bízni. Próbálok keresni valami normális szerelőt,de kisvárosunkban ez lehetetlen vállalkozás. Mindenki panaszkodik mindenkire sajnos.Szégyen,hogy nem találni egy lelki ismeretes embert aki érti is a dolgát.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Autós kamerák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Vezetékes FEJhallgatók
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ford topik
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Villanyszerelés
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs