Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #23418 üzenetére

    csak a tehetetlenség szabja meg
    Az, meg azért a forma se mindegy, mert a varióban kialakított görgőpálya sem
    egy sima egyenes, nem mindegy, hogy abban hogyan illeszkedik.:D (Elvileg a
    Multivar is azért vált másképp, mert másképp változik a pálya meredeksége...)
    Mondjuk egy sima hengeres görgőnél nem kérdés a forma. A Pulinál viszont...

    fel tud oda váltani, ahova csak egy nehezebb hengeres görgő
    Elvileg igen, sőt, állítják, hogy még tovább is. Ez egészen addig igaz is, amíg
    a sima görgővel a variótárcsák nem, vagy csak extrém fordulaton értek össze.
    Pulival ilyenkor összeérnek, kisebb fordulaton, így alacsonyabb lesz az utazó
    sebességhez tartozó fordulatszámod, ez hozza be a fogyasztáscsökkenést...

    Burgman 400-ról láttam frankó összehasonlító videót, tényleg szépen ejtette a
    fordulatot utazóban, gyorsulásnál viszont hagyta forogni: egyesíti az előnyöket.
    Igazából nem is tudtam volna hátrányt mondani rá, amíg fel nem borult.:))

    Szerk: mondjuk a fenti videóban pont nem nézi a gyorsulást, lehet nem ez volt.

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák