Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz huszi.gyb #13386 üzenetére

    Most már kíváncsi lettem, és normalizáltam az ábrát, stimmel a fél liter.:R

    Átlagosan elmondható, hogy a Multivar rendesen megnöveli a fogyasztást.:K
    A hézagoló kihagyása (Hitler is megmondta) csökkentette a fogyasztást. Ha
    jól tudom, azt visszatettétek (először). De azóta lehet, hogy megint kivetted?

    Természetesen nagyon nem mindegy, hogyan, és mikor használod.:))
    Amikor leruccantam a Balatonra, Multivarral is csak 3,5-et evett, ahogy írod,
    bár annyira unalmas volt az út, hogy a fordulatszámot nézegettem.:D Aztán
    ugye eltört a kuplung, csak hogy legyen vmi izgalmas... Utána találkoztunk,
    és törött kuplunggal előztem 110-zel a SYM 125-öt. De ez már történelem...

    Szerk: az elején sz*rul volt beállítva a karbi, és nem működött a szívató...:B
    Gergő 1x rendberakta: rögtön nem csak a fogyi csökkent, jobb is lett a gép,
    más kérdés, hogy 4 év után ismét volt gebasz a szívatóval, de ez közismert.

    Szerk2: a városi fogyasztást a sok gyorsulgatás miatt tolja az "égbe", sajna:
    elvégre kijön az a +20% erő a blokkból (lehet, hogy vkinek ez a 20 MHz), így
    érthető, hogy nagyjából ennyivel többet eszik, bár a 3,71 -> 4,24 "csak" 15%.
    A 20 MHz ma megmosolyogtató, de anno 166->200 tuning sokat jelentett.:DDD
    33 MHz, de a lényeg a százalék, mert +20% bőven érezhető volt játékokban.
    A 2,8-as A64-emet is 4,2-ön járatom. Picit magasabb a villanyszámla: na és,
    ha sokkal kevesebb időt kell várni arra, hogy dolgozzon a videokódolásokkal?

    Szerk3: Madisonnál már csak 10% körül hoz erőben, de nem is nagyon tolta
    fel a fogyasztást: korábban is magas volt.:D Görgőkkel lehet eljátszogatni.:DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák