Hirdetés
- iPhone topik
- Mobil flották
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Bluetooth-headsetekről általában
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel topik
- Huawei Watch Fit - hajtás, kartárs!
Hirdetés
-
Újabb Redmi Watch 5 érkezett
ma A Lite modell AMOLED panelt, BT hívást és GPS-t kínál fillérekért.
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
válasz huszi.gyb #13384 üzenetére
Sokszor a Hungárián jön rám a tankolhatnék, egy Agip kút esik útba a Puskás felé délről érkezve, az esetek harmadában ott tankoltam idén. Semmi különbség (kevesebb, mint 10%, és én inkább az esős/hideg időszakoknál érzem a kisebb fogyasztást, olyankor nem húzom neki annyira) nem látszik a fogyasztásban persze lehet, hogy pont az Agip-osok húzzák felfelé.
(#13387) DigitXT: Jól van, azért zebrán nem nehéz csúsztatni a kereket, volt, hogy unatkoztam a pirosnál, és a megállást jelző vonalon volt a hátsó kerék, első féket húzva burn out-oltam, füst nélkül.
Mennyire hihető az a 30 ezer km egy 13 éves robogónál?
Fékezni az SH-val már csak azért sem kell ilyen országúton, mert nagyon erős a motorfék vagy a motor tehetetlensége, nem tudom. Egyenesekben óra szerint 130 nem ritka ott az erdőben, nagyobb kanyarok előtt elengedem a gázt és lelassulok mondjuk 100-ra.
A városban viszont értelmetlen a nyelezés, max fél gázzal gyorsítok, úgyis gyorsan megvan a 70, 50 helyett. Egyre többször csúszik meg nekem a hátsó gyorsításkor, kanyarokban stb. nézegetem a profilt, a nyomást, minden rendben, szóval valszeg csak gyorsabban megyek a kelleténél.
Látom a forza kapott szép fordulatszámmérőt, kár, hogy az sh ilyen budget típus... Lehet, hogy a blokk ugyanaz a kettőben, ha van valakinek ilyen 300-as forzája, mondja már meg, hogy mennyit pörög 10,20, 30, 40, 50, 60... -nál, és hogy mennyire pörgeti fel a motort 50 nyélgáznál mondjuk.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen