Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Burt1793

    veterán

    válasz huszi.gyb #13384 üzenetére

    Sokszor a Hungárián jön rám a tankolhatnék, egy Agip kút esik útba a Puskás felé délről érkezve, az esetek harmadában ott tankoltam idén. Semmi különbség (kevesebb, mint 10%, és én inkább az esős/hideg időszakoknál érzem a kisebb fogyasztást, olyankor nem húzom neki annyira) nem látszik a fogyasztásban persze lehet, hogy pont az Agip-osok húzzák felfelé. ;]

    (#13387) DigitXT: Jól van, azért zebrán nem nehéz csúsztatni a kereket, volt, hogy unatkoztam a pirosnál, és a megállást jelző vonalon volt a hátsó kerék, első féket húzva burn out-oltam, füst nélkül. :D
    Mennyire hihető az a 30 ezer km egy 13 éves robogónál? ;]
    Fékezni az SH-val már csak azért sem kell ilyen országúton, mert nagyon erős a motorfék vagy a motor tehetetlensége, nem tudom. Egyenesekben óra szerint 130 nem ritka ott az erdőben, nagyobb kanyarok előtt elengedem a gázt és lelassulok mondjuk 100-ra.
    A városban viszont értelmetlen a nyelezés, max fél gázzal gyorsítok, úgyis gyorsan megvan a 70, 50 helyett. Egyre többször csúszik meg nekem a hátsó gyorsításkor, kanyarokban stb. nézegetem a profilt, a nyomást, minden rendben, szóval valszeg csak gyorsabban megyek a kelleténél.
    Látom a forza kapott szép fordulatszámmérőt, kár, hogy az sh ilyen budget típus... :D Lehet, hogy a blokk ugyanaz a kettőben, ha van valakinek ilyen 300-as forzája, mondja már meg, hogy mennyit pörög 10,20, 30, 40, 50, 60... -nál, és hogy mennyire pörgeti fel a motort 50 nyélgáznál mondjuk.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák