- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
karldergroße
senior tag
Egyre inkább biztos, hogy 10 nehéz év után búcsút veszek a Vodától. Egyértelmű, hogy náluk a legrosszabb a telefonválaszték.
Nyoma sincsen egy Sony Z3C-nek vagy egy HTC M8 mini-nek. Ilyen telefonban gondolkodom a 2 év lejárta után és még hasonló sincs. (Samsung nem jöhet szóba, az volt, és egy életre elég belőle.)
Telenornál van Sony Z3C, úgyhogy valószínű oda helyezkedem (a 70-es szám megtartásával :-)[ Szerkesztve ]
-
karldergroße
senior tag
A t-nél úgy veszik a Sony z3C-t,mint a cukrot. A Vodafone miért nem képes árusítani? Egy hét múlva hosszabbíthatok szerződést, és nincs semmilyen választék.
-
karldergroße
senior tag
válasz Paloczi95 #31285 üzenetére
Így megértem, természetesen. De az számomra most már egyértelmű, hogy a voda bánik az ügyfelekkel a legmostohábban, borzalmas az ügyfélszolgálat, telefonválaszték egy nagy nulla, az egész cég kicsinyes. Én most akarom otthagyni őket, elegem volt. Most válthatnék telefont, de szerintem inkább megvárom a januárt, aztán dobbantok.
-
karldergroße
senior tag
Hogy micsoda kicsinyes banda ez! Mától hosszabbíthatok/nék szerződést, 10 (tíz) éve vagyok folyamatosan az előfizetőjük, átlag 10000 Forint felett van a számlám.. Erre az "én ajánlatom" a következő: pontosan annyiért hosszabbíthatok, amennyiért más új készüléket vehet... Köszönöm Vodafone, igazán nagylelkű. Ezt nevezem sz@rrágásnak.
Az hiszem, itt az idő váltani.
-
karldergroße
senior tag
Úgy látom, ezek a vörös mocskok megint emelték a tarifák árait.
-
karldergroße
senior tag
válasz Sayuar #39952 üzenetére
Új készülékeket kerestem, már múlt héten is és ma is. (Lejárt a két évem). Az új készülékeknél (változatlan telefon-listaár mellett) ma reggeltől megemelték a havi költségeket minden díjcsomagnál, ami azt bizonyítja, hogy nem a telefon havi részlete, hanem az előfizetés díja kellett, hogy emelkedjen. Megemelték a pluszként vásárolható 1 GB-t adatforgalmat is 1500-ról 2000-re. Az lehet, hogy a régi tarifákat a régi előfizetőknél változatlanul hagyták, ha viszont valaki újat akar, most mélyebben kell a zsebébe nyúlnia. Röhej az is, hogy például az általam kiszemelt (több mint egy éves modell!!) HTC M9-es készüléket 213900-Ft-os listaáron árulják, miközben a boltokban max. 130000 Forint és az árakat ezekhez a teljesen irreális árakhoz kalkulálják.
-
karldergroße
senior tag
Szép dolog a Vodafone-t védeni, de azért jegyezzük meg, hogy az egész EU-ban Magyarországon a legdrágább a mobiltelefon-szolgáltatás. Pofátlan a lehúzás és szarba sem veszik a fogyasztói hűséget. Pontosan az a durva, hogy egy ilyen csomag 10000 forint. Röhej és szánalmas a pénzéhségük és az ország törvényhozóinak szégyene, hogy nem lépnek fel ez ellen megfelelő törvényekkel. Egyébként a Red-nél nem lehet lemondani a készülékbiztosítást, ami nem 2000 Ft, hanem csak 1000.
[ Szerkesztve ]
-
karldergroße
senior tag
válasz trec12 #39969 üzenetére
Ez azt jelenti, hogy az eddigi gyakorlattól eltérően - amikor mindig volt valami kedvező lehetőség, hogy új készülékkel hosszabbítsak (így jutottam tűrhető áron az M8-hoz is -most nem fogok készüléket váltani, mert a Red-et nem vagyok hajlandó kifizetni, mert lehúzás, a Go-nál pedig abnormálisan sokat kellene befizetnem egyből az M9-hez. A többi telefonjuk meg nem érdekel, mert vagy ótvar, vagy még drágább.
És ez azt is jelenti, hogy bármelyik pillanatban számhordozással megcsinálhatok egy szolgáltatóváltást, vagy maradhatok a Go EU 5000 Forintos alapdíjánál.
-
karldergroße
senior tag
Tudom, hogy nem olcsóbb a másik kettő sem. Az ország szégyene, hogy nincs verseny a társaságok között, és hogy a három nagy társaság kartellárakat fenntartva Európa legdrágább mobilszolgáltatását nyújtja, a (nyilván lefizetett) politikusaink hathatós asszisztálása mellett.
-
karldergroße
senior tag
Csak védjétek őket és nyaljátok továbbra is a s......ket...
http://index.hu/tech/2016/08/03/magyarorszagon_a_legdragabb_a_mobilnet/
[ Szerkesztve ]
-
karldergroße
senior tag
válasz galaxys80 #39987 üzenetére
Hát meglehetősen nagy tévedésben vagy, A legkisebb rossz elve alapján vagyok a Vodafone-nál, de megvan róluk is a véleményem. És nem fröcsögtem, csak bíráló megjegyzéseket tettem vevőellenes üzletpolitikájukra. De egyébként két másik faktorra jobban haragszom: a bárgyú magyar fogyasztókra, akik mindent benyelnek, divatnól, hogy legyen mobil, kerül, amibe kerül, másrészt a lefizetett politikusainkra, akik a három cég kartelljéhez asszisztálnak és a versenyt ellehetetlenítik, magasban tartva az árakat.
[ Szerkesztve ]
-
karldergroße
senior tag
válasz felhasználóx #40052 üzenetére
Sok beépített vodafone-os PR-os csetelő van itt szerintem is.
-
karldergroße
senior tag
Tanulságos levélváltás a Vodafone-nal, ezzel a hihetetlenül rugalmas és ügyfélbarát céggel. Szerződéshosszabbításról lett volna szó:
1. LEVELEM:
Tisztelt Vodafone!
Több mint 12 éve, gyakorlatilag a Vodafone magyarországi tevékenységének kezdete óta vagyok hűséges előfizetőjük a XX/XXXXXX-ös telefonszámon. Október 22-én lejár a kétéves hűségidőszakom és telefonvásárlással egybekötött szerződéshosszabbításon gondolkodom. Mivel az előző alkalommal egy HTC M8-as készüléket választottam, mellyel elégedett vagyok, örömmel láttam, hogy a HTC M9-es készülék még a kínálatukban van, amely minden szempontból megfelelne igényeimnek. Megnéztem a konkrét rám és erre a készülékre vonatkozó szerződéshosszabbítási ajánlatukat, és sajnálattal meg kellett állapítanom, hogy az Önök feltételeivel nem áll módomban meghosszabbítani az előfizetői szerződést a következők miatt:
1. Méltatlannak érzem, hogy 12 éves előfizetőként egy hihetetlenül kicsinyes, évente 1000, tehát összesen 12000 Ft kedvezményt kapok egy új előfizetőhöz képest egy ilyen értékű készülék megvásárlásakor.
2. Azt is méltatlannak érzem, hogy egy jelenleg 130-140-ezer Forint piaci értékű, már nem a legújabb kiadású készüléket (másfél éves modell, amelyből létezik egy újabb verzió, a HTC 10) önök 213900 Forintos listaáron kínálnak.
3. A legméltatlanabbnak és leginkább ügyfélellenesnek azonban azt érzem, hogy mindezt ráadásul rendkívül kedvezőtlen konstrukciók keretében kínálják. A készüléket a jelenlegi előfizetésem (Go EU+) megtartásával csak olyan módon engedi a rendszerük megvásárolni, amelyben átvételkor 124980 Forintot kellene fizetnem 8990 Ft-os havidíj (elképzeléseim szerint 5990 Ft előfizetés+3000 Ft telefonrészlet) mellett. A Red esetében mód lenne az 1 Ft-os vagy 14990 Ft-os kezdőrészletre horribilis havidíj mellett, de nekem nincs szükségem a Red-típusú előfizetésre, mert nem tudom kihasználni, számomra az ráfizetés.
Szeretném a jelenlegi előfizetésemet önöknél megtartani, viszont kisebb kezdőrészlettel megvásárolni a HTC M9-es készüléket. Két éve még képesek voltak elfogadható kezdőrészletű és tarifájú csomagokat kínálni, annak idején a jelenlegi HTC M8-as készülékemet is kisebb kezdőrészlettel és magasabb havidíjakkal (készülékrészlet) vásároltam, amit most is el szeretnék érni. Ez ügyben felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatukat, ahol viszont azt a tájékoztatást kaptam, hogy a szerződéshosszabbítás csak a honlapon felkínált módozatokkal lehetséges.
Nem értem, hogy önöknek miért nem érdekük az előfizetők megtartása? Miért nem vásárolhatom meg a telefont egy jóval kisebb kezdőrészlettel és ennek megfelelően magasabb havidíjakkal? (A havidíjam egyébként jelenleg is magasabb, mert az M8 esetében 5000 Ft a készülék törlesztőrészlete.) Ehhez hozzá kell tegyem, hogy magát a telefont is elképesztően horribilis áron kínálják. Miért nem jó önöknek az, hogy valaki reális áron hozzájut egy neki megfelelő készülékhez és az önök előfizetője marad újabb két évre, miért kínálják a telefont a piacinál 50%-kal magasabb áron?
Kérem ez ügyben szíves tájékoztatásukat és esetlegesen egy számomra elfogadható szerződéshosszabbítási ajánlat kidolgozását. Amennyiben nem találunk egy erre a készülékre és tarifacsomagra vonatkozó számomra elfogadható megoldást, úgy kénytelen leszek a másik mobiltelefon-szolgáltatóknál is érdeklődni. Véleményem szerint 12 év hűség az önök számára is többet kellene érjen annál, hogy ilyen meglehetősen siralmas és kicsinyes megoldásokat és kedvezményeket kínáljanak.”Üdvözlettel
XXX
2. ERRE JÖTT EZ A SOKATMONDÓ VÁLASZ:
Tisztelt XXX Úr, kedves Ügyfelünk!
Köszönjük, hogy felkereste ügyfélszolgálatunkat!
Hivatkozva a 2016. augusztus 15-én érkezett elektronikus levelére, az alábbiakban küldjük válaszunkat.
Nyilvántartásunk szerint a +XXXXXXXX-ös hívószámához tartozó előfizetése a Köszönet Programunk Kiemelt szegmensébe tartozik. A Köszönet Program által készülékvásárlás esetén biztosított kedvezmény bruttó 12.000 forint jelen levelünk keltekor.
Tájékoztatatjuk, hogy lakossági előfizetések esetén szerződéshosszabbítás során a Köszönet Program adott szegmensébe tartozás alapján tudunk kedvezményt biztosítani a készülékárból. Az említett szegmens besorolás kiszámításánál rendszerünk az utóbbi időszak számláinak értékét veszi alapul az alábbiak szerint:
Kedvezmények
Kategória
Klasszik
Kiemelt
VIP
Az elmúlt hat havi számla átlag értéke
bruttó 0 és bruttó 7.999 forint között
bruttó 8.000 és bruttó 19.999 forint között
bruttó 20.000 forintnál magasabb
A Vodafone-nál eltöltött évek után járó kedvezmény
bruttó 500 forint/év
bruttó 1000 forint/év
bruttó 2000 forint/évEngedje meg, hogy biztosítsuk arról, hogy új szolgáltatásaink bevezetésénél, ajánlataink kialakításánál olyan szempontokat tartunk szem előtt, amelyek ügyfeleink igényeihez igazodnak. Akcióinkat a piaci igényeknek megfelelően és ügyfeleink visszajelzései alapján alakítjuk ki.
Cégünk kiemelt figyelmet fordít arra, hogy mind a régi, mind az új előfizetőink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal, ezért mindent megteszünk annak érdekében, hogy a felmerülő igényeknek eleget tegyünk.
Szíves megértését köszönjük!
3. MIUTÁN MINDENT SIKERÜLT, CSAK ÉRTELMESEN VÁLASZOLNIUK NEM, ÍRTAM MÉG EGY LEVELET:
Tisztelt Vodafone!
Köszönöm a gyors válaszukat. Sajnálatos módon válaszuk azt tükrözi, hogy meg sem próbálták felfogni azt, amiről írtam önöknek. Nekem nem kell megindokolni, hogy miért csak évi 1000 Ft-nyi (3 Euró – ez aztán nagyvonalú…) kedvezményt adnak egy 12 éve hűséges előfizetőjüknek. A táblázatukat külön köszönöm, mindig jól mutat, de ez esetben inkább szegénységi bizonyítványnak nevezném. Viszont a kedvezmény mértékét leszámítva egyetlen kérdésemre sem válaszoltak. Sajnos, szövegértési képességeik nem megfelelőek, talán akkor kitértek volna alábbi levelem lényegi részére is. Arra, hogy miért nem képesek egy olyan konstrukciót felkínálni, amelyben kisebb első befizetés mellett, jelenlegi szerződésem megtartásával, magasabb havidíjjal, vagy más szóval törlesztőrészlettel tudnám megvásárolni az irreálisan drágán árusított készüléket. Tehát kérem önöket, hogy előre legyártott sablon válasz átküldése helyett próbálják meg értelmezni a kérdéseket és arra adjanak valamilyen kevésbé előre legyártottnak tűnő választ. Hogy ezen nehéz nyelvi-szövegértési próbatételnek meg tudjanak felelni, átküldöm Önöknek az első levelemet még egyszer, különös tekintettel a lényeges kérdésekre. Külön tanulmányozásra kiemelném a következő részletet:
„MIÉRT NEM VÁSÁROLHATOM MEG A TELEFONT EGY JÓVAL KISEBB KEZDŐRÉSZLETTEL ÉS ENNEK MEGFELELŐEN MAGASABB HAVIDÍJAKKAL? (A havidíjam egyébként jelenleg is magasabb, mert az M8 esetében 5000 Ft a készülék törlesztőrészlete.) Ehhez hozzá kell tegyem, hogy magát a telefont is elképesztően horribilis áron kínálják. Miért nem jó önöknek az, hogy valaki reális áron hozzájut egy neki megfelelő készülékhez és az önök előfizetője marad újabb két évre, miért kínálják a telefont a piacinál 50%-kal magasabb áron?
KÉREM EZ ÜGYBEN SZÍVES TÁJÉKOZTATÁSUKAT ÉS ESETLEGESEN EGY SZÁMOMRA ELFOGADHATÓ SZERZŐDÉSHOSSZABBÍTÁSI AJÁNLAT KIDOLGOZÁSÁT.”4. ERRE EZT A SZÍVÉLYES VÁLASZT KAPTAM:
Tisztelt Nagy Úr, kedves Ügyfelünk!
Hivatkozva 2016. augusztus 15-én érkezett elektronikus levelére, az alábbiakban küldjük válaszunkat.
Tájékoztatjuk, hogy készülék áraink meghatározásakor minden esetben ügyfeleink igényeit és a keresleti igényeket vesszük figyelembe. Munkatársainkkal közösen folyamatosan azon dolgozunk, hogy mind a régi, mind az új előfizetőink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal. Szeretnénk biztosítani arról, hogy akcióink, kedvezményes ajánlataink és készülék árlistánk gondos tervezés eredményei. Sajnálattal értesültünk arról, hogy a készülékvásárlás feltételei nem voltak megfelelőek az Ön számára.
Tájékoztatjuk továbbá, hogy a HTC One M9 típusú készüléket a Go+ szolgáltatáscsomagokon belül kizárólag Go+ EU C díjcsomag igénybe vételével van lehetősége megvásárolni. A készülék vételára a fent említett tarifacsomaggal bruttó 129.990 forint. A Go+ EU C díjcsomag havidíja bruttó 8.990 forint.
Szeretnénk megerősíteni a 20160815/21/E hivatkozási számú elektronikus levelünkben foglaltakat, melyben tájékoztattuk, hogy a +xxxxxxxxxxxx-ös hívószámhoz tartozó előfizetés a Köszönet Programunk Kiemelt szegmensébe tartozik. A Köszönet Program által készülékvásárlás esetén biztosított kedvezmény bruttó 12.000 forint jelen elektronikus levelünk keltekor.
A fentiek alapján az árlistában feltüntetett konstrukcióktól eltérő ajánlatot nem tudunk biztosítani.
Szíves megértését köszönjük!
Tisztelettel:
xxxxxxxxxxxx
Vodafone Magyarország zrt.
levelezési csoport5. ERRE NEM MARADT MÁS VÁLASZLEHETŐSÉG:
Akkor sajnálatos módon októberben búcsút veszünk egymástól. Ha ennyire "rugalmasak" és nem becsülik meg az ügyfeleket, akkor nincs miről beszélnünk. Viszlát Vodafone!
-
karldergroße
senior tag
A Media-ban az arany verzió kerül 199899-be, amely limitált és mindenhol jóval drágább. A Vodafos az általános szürke verziót adja 14 E forinttal drágábban.
De úgy látszik, sokan nem értitek a lényeget: nem csak a nevetséges, siralmasan smucig 12000,- Ft-os engedmény és az abszurdan irreális, tehát szürreális készülékár a probléma, hanem az, hogy képtelenek egy normális konstrukciót összedobni. Mondjuk 5990 (Go+ EU) és + 3000 helyett + 6000 Forintos havidíjjal lehetne a kezdőrészlet 24 hónap alatt 72000-rel olcsóbb, és az kezdőrészletem akkor már csak 45 E körül lenne, nem 118. És nem értem, hogy legalább ezt miért nem lehet a régi hűséges előfizetőknek megcsinálni, még akkor is, ha a telefon pofátlanul drága és csak 12E Ft-nyi kedvezményt adnak??
[ Szerkesztve ]
-
karldergroße
senior tag
Na, megjött védeni a mundér becsületét. Egyébként ha aláírnám egy pékkel, hogy 12 évig csak nála vásárolok kenyeret, havonta rögzítenénk a mennyiséget, ahogy a Vodafone teszi velünk, akkor az a pék a 12 év után nem ilyen siralmas 12000 forintos kedvezményt adna egy új szerződésért,az biztos. A mennyiségi engedmény jóval nagyobb szokott ennél lenni a kereskedelemben.
-
-
karldergroße
senior tag
válasz DrBubo77 #41885 üzenetére
És mi a szarra lehet 200GB-ot 7 nap alatt felhasználni? Tipikus parasztvakítás. Ha egész nap HD-filmeket bámulok, se nagyon tudom elhasználni. Annyira lehettek volna nagyvonalúak, hogy 1 évre adják és akkor nem kellett volna 2017-ben plusz adatot vennem. Nyugat-Európában az ilyen nem lenne lehetetlen, nálunk persze az.
-
karldergroße
senior tag
Ez a "vodafone-ajándék" olyan, minntha valaki adna nekem "ajándékba" 1000 liter bort, azzal a feltétellel, hogy 5 napon belül meg kell innom, mert a maradékot utána elviszi.
Gondolom, még az "ajándékozás" előtti elhasznált adatkeretet sem engedik majd visszapótolni ebből a felhasználhatatlan 200GB-ból. Parasztvakítás ezerrel...
-
karldergroße
senior tag
Azért nem, kedves barátom, mert megnéztem, mit kapnak az amúgy 4-5-ször gazdagabb németek "ajándékba". És pl. ott az alap RED-tarifa eleve olcsóbb, mint nálunk, (27 Euró), ehhez most havonta ajándékba kapnak a normál 1GB mellé még egy plusz GB-nyi adatot (minden hónapban, nem 5 napra), és az első három hónapot egyáltalán nem is kell kifizetniük, ha aláírják a két évet.
Szerintem ez egy korrekt ajánlat. Ha a (magyar) vodafone-nak 14 év után fontos ügyfél lennék, akkor mondjuk megdobna azzal a lehetőséggel, hogy havonta kapok a RED-előfizetésem mellé egy plusz GB-nyi adatot és akkor nem fordulna elő, hogy adatot kell vásárolnom. Nem pedig idevágnak egy "neszesemmifogdmegjól" 200 GB-nyi parasztvakítást 5 napra.
De nyugodtan védjétek csak a lehúzós társaságotokat és szeressétek a nagy testvért!
Ja, és ezt az új előfizető is megkapja, nem csak az, aki 14 évet lehúzott náluk! És akkor arról az "apróságról" nem beszéltünk, hogy mennyivel olcsóbb és kedvezményesebb ott hozzájutni egy új mobilhoz.
[ Szerkesztve ]
-
karldergroße
senior tag
Sajnos nem. Én már fizettem ebben a hónapban a netért, mivel nekem van internet a csomagomban, a nagylelkű 1 GB havonta, tehát ezzel az "ajándékkal" akkor mentem volna esetleg valamire, ha az nem lenne, illetve esetleg már elfogyott volna. Így viszont csak annyit kapok, hogy ebben az 5 napban olyan tevékenységet is végezhetek a telefonnal, amit normál esetben gépen szoktam végezni, mert nyilván van normális internetem is, hisz a mobilnet szarra sem elég. Ezért az én hasonlatom, hogy a megszokott és kifizetett "fogyasztásom" mellé kapok még egy hektoliter bort, amit 5 napon belül visszavesznek, sokkal jobban hasonlít a helyzetre, mint az, hogy bármit is ingyen, ajándékként kaptam volna, hiszen én a megszokott "bormennyiségemet" már kifizettem.
[ Szerkesztve ]
-
karldergroße
senior tag
válasz MK VII #41922 üzenetére
Furcsa, hogy mindenben az amúgy is gazdag és hatalomban lévőket véditek a kiszolgáltatottakkal szemben. Egyébként pedig ha a 100-as zsebkendőből akár egy is hiányzik, az a fogyasztó becsapása. A németek valószínűleg azért tartanak ott, ahol, mert a fogyasztóvédelem nagyon erős, külön minisztere van. Ezért a multik sem genyóskodhatnak úgy ott, mint itt - például kedvenc cégetek, a Vodafos.
-
karldergroße
senior tag
válasz Criminal017 #41929 üzenetére
Köszönöm a tájékoztatót. Ha tudsz még egy ilyen jó állást a Vodafone-nál, szólj, légyszi, az unokaöcsém épp munkanélküli. Na, szia.
-
karldergroße
senior tag
Lehet őket imádni továbbra is:
-
karldergroße
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- További aktív témák...