- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Magisk
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Diák66
őstag
-
Diák66
őstag
válasz radio100jozs #48242 üzenetére
Mikor megvettem kitárgyaltuk, hogy elvileg sajnos nem. Csak azonos frekvencia esetén tudja. Nincs is 4G+ ikon benne. (sose láttam kiírva, a felhasználói leírásban sincs ilyen)
-
Diák66
őstag
Hát ez alapján elvileg mennie kellett volna. link
Ami pedig a legfrissebb 4G+ híreket illeti: a 2600MHz-es LTE frekvenciasáv bekapcsolásával már Debrecen, Nyíregyháza, Miskolc, Pécs, Szeged és Veszprém legforgalmasabb területein is elindították a Vodafone leggyorsabb hálózati szolgáltatásának tesztműködését, így az arra képes telefonokon ezekben a városokban az akár 225Mbit/s-os elméleti letöltési sebesség is elérhető.
Ez úgy néz ki jelenleg Veszprémben, hogy B20 10MHz és B7 20 MHz. Ennyi lett volna éppen a cellában? 145 Mbit/s volt a legjobb érték, amit mértem. De ehhez hasonló volt mindegyik eszközzel.
-
Diák66
őstag
válasz concrete86 #48436 üzenetére
Szia!
1. A telefonod menürendszerében megtalálod rá a beállításokat. Valamint a hívásvárakoztatást az online ügyfélszolgálaton is be kell kapcsolni.
2. Ezt a szerződés megkötésénél lehetett kiválasztani, hogy ne legyen a tudakozóban a számod stb.... Gondolom 1270-en lehet kérni, ha nem így szól a szerződésed.
-
Diák66
őstag
válasz concrete86 #48441 üzenetére
Most ezt kipróbáltam... Telenor (hívás indítás) -> Vodafone (ügyfélszolgálat hívás közben), a Telenoros telefonon kicseng és szöveges üzenet (a hívott fél jelenleg foglalt). megcsináltam fordítva is, de ami meglepett, hogy nem csörgött ki. Vodafone (hívás indítás) -> Telenor (ügyfélszolgálat hívás közben) és az eredmény szimplán foglalt. (eldobta a vonalat, ki sem csengett)
És, ha már Telekomról volt szó, azzal mindegyik esetben működött a dolog. Esetleg telekom -> telenor tesztet is megejtsem?
Ami a beállításokban közös, hogy mindegyik SIM esetén be van kapcsolva a hívás várakoztatás, valamint a szám megjelenítése.
-
Diák66
őstag
válasz Ra's al Ghul #49925 üzenetére
Cache, sütik, előzmények törlése... ez szokott segíteni. Viszont most nekem sem működik az online ügyfélszolgálat. A honlap nagy része viszont igen, de vannak itt-ott hibák.
-
-
Diák66
őstag
válasz California1 #49992 üzenetére
Nem feltétlenül akarok már havidíjas lenni hűséggel. Nagyon változó a havi telefon forgalmam. Van, hogy csak 30 percet beszélek, de akadt 2-3 hónapban, hogy a 100 percet éppen átléptem 3-5 perccel. Szerintem egy tízest simán megspóroltam volna az egy év alatt, ha maradok feltöltőkártyás.
-
-
Diák66
őstag
válasz mukibuci #50520 üzenetére
Igen, egykoron nem fogyasztotta a speedtest Vodafone Hungary szervere az adatforgalmat. Az appban megjelent teszt segítségével valószínűleg ismét adatforgalom mentes lett. De ezt le kell tesztelni. Pár éve már tekerte az adatforgalom számlálót a mérés, főleg ha volt jó sávszélesség.
-
Diák66
őstag
válasz Neil Watts #50555 üzenetére
Próbáld meg +36 -os kezdettel, ha még a 06 lenne előtte. Esetleg a gyári tárcsázót.
Ha a SIM kártyát másik telefonba teszed, akkor is előjön a probléma? -
Diák66
őstag
válasz vipnolf #50614 üzenetére
Lehetek őszinte? Ha a cég fizeti, akkor nem mindegy?
Amúgy teljesen vállalható a Vodafone hálózata. Ha nem kell többszáz megabit másodpercenként (miért is kellene?) akkor elégedett leszel vele. Általában 15/10 Mbit/s megvan mindenhol (ide értve a 3G HSPA+ 900 MHz-es frekvenciákat is). Ahol van 4G+, ott értelemszerűen jobb a helyzet és száz megabit fölé is mehet a sebességmérő, de ehhez CA-s eszköz kell. A mai napig hivatalos sebességek 75/25 Mbit/s maximum 4G hálózaton.
-
Diák66
őstag
válasz Joker88 #50793 üzenetére
Én november 23.-án kaptam a telefon előfizetésre és a mobilnetes SIM-re is 20 ajándék SMS-t decemberi felhasználással. Mondjuk mobilnetre eddig sose kaptam semmit... más kérdés, hogy miért küldenék pont a wifi megosztóról SMS-t? Lehet, de ha elküldöm valakinek, arra vagy SMS-el válaszol, vagy semmivel, mert hang szolgáltatás nincs rajta.
A jó dolgokban jelenleg nekem csak annyi van, hogy a jó dolog adni menüpontban meglephetem ajándékkal egy ismerősöm, barátom, vagy saját magam. De hogy hol van ez a menüpont??? Az már jó kérdés....
-
Diák66
őstag
válasz radio100jozs #50835 üzenetére
Hát nálunk is elég sokszínű. Van 800/1800/2100/2600 MHz-en 4G a vodánál. A 4G+ LTE-A Többnyire 800+1800 MHz-en megy. Egy ilyen térképet nálunk nem fognak felvállalni. Még a telenor is felhagyot vele, pedig neki hasonló volt.
-
Diák66
őstag
válasz radio100jozs #50824 üzenetére
-
Diák66
őstag
Kedves fórumtársak!
A segítségeteket kérem, hátha van itt valaki, aki nálam okosabb. A tegnapi nappal lejárt a hűségem. Ügyfélszolgálatos hölgy tájékoztatása szerint , mivel a my vodafone azt írja, hogy 2018.12.14 a hűségidőm vége, így a tegnapi (vagyis a 14.-ei pénteki) adatforgalmam és telefonhívásaim már nem a hűségidő alá tartoztak. Meg 34 SMS-ről, egységről, törtarányos számlától stb.... beszélt nekem.
Dec 6. a számlazárásom, 7.-15. között 35 percet beszéltem és 0 (azaz nulla!) SMS-t küldtem. A tegnapi nap óta ebből 8 percet beszéltem. Bár én vitatom, hogy mikortól szűnt meg a hűségem, mert szerintem tegnap még " hűségesnek kellett volna lennem".
Na de a lényeg, 1700 Ft havidíjon felüli költést ír nekem a rendszer. HÉT PERCÉRT? Meg pár MEGÁÉRT???
Nem mellesleg, ha csak mától nem vagyok hűséges, eleve 2-3 perc az, amit ma beszéltem.Továbbá én úgy tudom, hogy a havidíjnak maradnia kell a hűségidő lejártát követően is, mindössze a kedvezményeket nem adja. Havidíj kedvezményként eddig 880 Ft-t szerepelt a számlán.
A tarifacsomag hűségidő nélkül 3825 Ft, ez egész pontosan 1000 Ft-tal több, mint a mostani kedvezményes (2825 Ft) havidíj.
Tehát sehogyan se jön ki az 1700 Ft-os túlköltés, pláne nem úgy, hogy a 100 percnek úgy gondolom a két számlazárás között tovább kellene élnie! Tehát a tegnapi hívásokra nem számolhatna plusz költséget.
Járt már valaki így? Az ügyfélszolgálat szerintem tehetetlen lesz az ügyben, sőt! Bár szebb szavakkal írta körül, de kb annyit mondott, Ön rontotta el, hogy nem kötött újra hűséget.
Kérem segítsen valaki, szerintem az új szabályok alapján a szolgáltató nem jogosult tarifacsomagot módosítani, mindössze a kedvezményeket megvonni.
A panaszt felvetettem egy másik ügyfélszolgálatossal. Hétfőn megyek átváltatni Tutira a díjcsomagot, feltöltősre meg természetesen csak személyesen lehet váltani, online nem.
-
Diák66
őstag
válasz bucihost #50897 üzenetére
A Vodafone APP azt írja 500 MB-ból van még 411 MB. SMS minden hálózatba 20-ből 20 (hogy ez mi és mit keres itt, kitudja??? Nem része a tarifacsomagomnak, nem rendeltem külön), valamint azt írja, 69 perc és sms a 103-ből. Rejtély, hogy miért van +3, mikor csak 100 perc van a csomagban.
Ha a 100 percet leosztom 31 nappal, kijön, hogy 3 perc/nap.
12.06- 12.14 így 24 perc állt rendelkezésemre (vagy 21, ha a 14 már az "új tarifából ment). Összesen 41 percet beszéltem 13.-ig + 6 perc 14-15. között, amiből 14.-én 4 perc volt. SMS küldés nem történt.Tehát ha 21 percet ad részarányosan, akkor azt 20 perccel léptem túl. (20*40 = 800 Ft) Dec. 14-től pedig részarányosan 18 napra 54 percet kell hogy biztosítson, amibe a 6 percnek bele kell férnie!
Ha ehhez még a netet is számoljuk, amiből 128 MB-ot használtam fel, akkor a napi 16 MB, a 7 napra 112 MB-ot jelent. Nem tudom a 10 MB adattúllépésért mennyit számláznak pluszba, de 1700-800 = 900 Ft. nem kicsit túlzás érte.
Más egyéb költésem nem volt, SMS küldés meg pláne nem. Megjegyzem az ügyfélszolgálatos nem tudott ránézni miért van ez, közölte, hogy 35 SMS/egységet használtam fel.
Ez sehogy sem jön ki.....
-
Diák66
őstag
válasz Diák66 #50898 üzenetére
Azt tudom még elképzelni, hogy a Social Pass-t hozzávágta 1000 Ft-ért, de a 700 Ft még így sem stimmel, mert 700/40 az 17,5 és perc alapú a számlázás ugyebár..... Bár számla szerint 880 Ft a Social pass ami 820/40 -et, vagyis 20,5 percet eredményezne. Ez se stimmel.
Nem agyalok ezen tovább, a panaszt beadtam, hétfőn meg át lesz váltva feltöltősre és az ügy majd lezáródik, remélhetőleg pozitívan.
-
Diák66
őstag
válasz sifarr #50899 üzenetére
A tájékoztatás megvolt a számlán, meg telefonon is hívtak. Csak mondtam, hogy kivárom a végét és utolsó napon eldöntöm mi legyen. Legutóbb is 66 percet beszéltem csak el a 100 percből.
Kedves Előfizetőnk! A 70xxxxxxx telefonszámodhoz tartozó határozott idejű szerződésed 2018.12.15 napon határozatlan idejűvé válik, havidíjad 2990 Ft/hó lesz, amely a családi ajánlat kedvezményével
módosulhat. Hosszabbítsd meg szerződésed a számodra ajánlott Go S SIM (1év,e-Pack) tarifán (Lakossági ÁSZF 1 számú melléklet: Lakossági Díjszabás Melléklet 2.1.6 és Lakossági ÁSZF 5 számú melléklet:
Akciók 3.2 e-Pack kedvezmény). A Vodafone-nál elérhető a jelenlegi határozott idejű szerződésedhez hasonló szolgáltatási tartalommal bíró határozott időtartamú előfizetési ajánlatainkért, és az átalakulással
beálló részletes változásokért kattints az m.vodafone.hu/mobiltarifak oldalra, ahol a hosszabbítás előnyeiről is tájékozódhatsz. Előfizetői szerződésednek felmondási ideje 8 napról azonnali hatályúvá változik.
Üdvözlettel: VodafoneTehát a mai nappal határozatlan és nem tegnapival...nem mindegy. És megjegyzem, ma akartam újra szerződni, ha adtak volna normális ajánlatot. Máskülönben megyek feltöltőkártyásra. Ezzel az 1700 Ft-os meglepivel egész biztosan.
-
-
Diák66
őstag
válasz Daffni2 #50908 üzenetére
Nézd, nem fogom megvárni a számlát, mert az még egy hónap. Január 6. a számlazárás és általában 12-15. az elektronikus számla elkészülése. Ha kivárom ezt a bő három hetet, kitudja mennyi tarifán felüli költésem lesz.
Meg igazából az a bajom, hogy felhívtam az ügyfélszolgálatot, aki érdemi információval nem rendelkezik arról, hogy a rendszerük jelenleg miért tájékoztat úgy, hogy többet kell majd fizetnem. Nem tudta megmondani hogyan jött ki ez az összeg, nem adott információt arról, hogy január 6-ig mégis mennyit telefonálhatok a keretből, egyáltalán van-e még, vagy már 40 ft/perc lesz minden megkezdett hívás. (pl nem tudom, ha most indítok egy hívást, mégis mennyibe fog kerülni...) Csak annyit hajtogatott egyfolytában, hogy lejárt a hűsége, emiatt tarifacsomagot váltottunk, törtarányosan számlázunk és a havidíjon felüli költését ki kell fizetnie és hogy 14.-én már nem élt a hűsége. (holott a legutóbbi számlán egyértelműen 15.-e szerepel)
Egyszóval van egy csomó megválaszolatlan kérdés és nem vagyok hajlandó olyanért fizetni, amit nem használtam fel. Meg egyébként is, ha a rendszer így van kitalálva, hogy részarányos tarifaváltós stb... akkor tessék kérem mondani.... miért nem tud küldeni a mai nappal egy elektronikus záró számlát a hűségidő lejártával.
Én eddig úgy gondoltam (úgy tűnik hibásan), hogy 2018.12.07 - 2019.01.06 között lesz 100 percem és 500 MB-om és max. párszáz forinttal több havidíjam. De ezek szerint kb úgy néz ki, hogy 12.07 - 12.14 között volt 25 percem és 130 MB-om, valamint 12.15 - 01.06 között 75 percem és 370 MB-om.
Jelenleg a vf online 34 elhasznált percet ír, vagyis elképzelhető, hogy túlléptem 9-10 perccel a hűségidő alatt elérhető 25 részarányos percet.... de hogy ez miért került ennyibe???
Egyszóval most nem használom a telefont (pedig szeretném) mert nem tudom mennyibe kerülne....A vodafone meg szépen derítse ki, hogy ez rendszerhiba, vagy ha ténylegesen többet kell fizetnem...de akkor részletesen mondják meg, hogy miért.
Ha sikerül nekik számlázás előtt kideríteni, nem kerül rá a számlára, nem kell kifizetnem és nekik sem utólag jóváírni. -
Diák66
őstag
Na úgy tűnik megoldódik majd a problémám, voltam egy márkaüzletben, ahol már azt mondták, hogy az 1700 Ft csak "véletlen" került oda a részarányos számla miatt és sajnos a rendszerük ezt így kezeli. Reményeim szerint valóban így is lesz. Ugyanakkor ezt csak januárban tudom majd meg. A jelenlegi tarifacsomag helyett ajánlottak másikat, nem publikus csomag lesz, szintén csak januártól. Mondjuk ezt se mondanám kiemelkedően jó ajánlatnak, mert csak akkor jobb a tuti-nál, ha a benne foglalt perceket lebeszélem. Sebaj, a 40 Ft-os percdíjtól legalább megszabadultam túlforgalmazás esetén. Internetem meg marad a megosztós, ami szerencsére még 20 GB nappali adatot tartalmaz. Más kérdés egy év múlva mit kezdek majd vele, ugyanis a Homenet+ csomagon kívül a többi felejtős az adatforgalom mennyiséget tekintve. Az "ilyen-olyan pass-ok" pedig nem tudnak meghatni. Egyszóval az újévben minden kiderül a hangalapú telefonszámommal kapcsolatban.
-
Diák66
őstag
-
Diák66
őstag
válasz #71835392 #52041 üzenetére
Szerintem nem kellene Beck György-öt "legyuriznod".....csak mondom. 65. évesen nem csoda, hogy lassítani akar. Valószínűleg már megvan mindene és az elkövetkezendő (remélhetőleg hosszú évtizedekben) a családja lesz a legfontosabb. A Vodafone sokat fejlődött ez idő alatt, 12 évig dolgoztak vele. Azért az sok idő...... Az idei évben pedig összejöhet a UPC felvásárlás és szép nagyot lép előre a hazai Vodafone.
-
Diák66
őstag
-
Diák66
őstag
válasz Vangelis #52294 üzenetére
De, valószínű, csak magasabb áron, kedvezmények nélkül. Azt meg nem akarom. Most is 6220 Ft/hó a 20 + 100 GB. Ha erre rájön az éjszakai 100 GB kedvezménye....ami majdnem 9000 Ft....hááát. Nem lesz jó buli.
A következő számlával kiderül mennyi lesz az annyi.[ Szerkesztve ]
-
Diák66
őstag
válasz Gebriel #52302 üzenetére
Kivétel azt, hogy az külföldön nem működik, valamint nem szeretnék venni wifi routert. (korábban korlátozva volt és csak abban az eszközben működött, ami a csomaghoz járt) Van független 3CA-s wifim, valamint a mostani csomagban lévő R218 is szinte bontatlanul lapul a fiókban.
-
Diák66
őstag
Hát nekem legutóbb csak kiküldték, hogy mennyivel lesz több a számla és ennyi. A csomagodat nem szüntették meg, csak nem értékesítik. Vagyis Te használhatod tovább, ha a havidíjat elfogadod. A törthavi számlák majd bekavarhatnak, na meg díjcsomagváltásnak számít náluk, ha lejár a hűséged és hűség nélküli lesz a csomagod.
-
-
-
Diák66
őstag
válasz radio100jozs #52687 üzenetére
Sajnos ide a környékünkre nem igen akarják hozni a 4G-t. Bár ha jól emlékszek van valami korlátozás is a frekvenciahasználat tekintetében, talán a Kőris-hegyen lévő radarállomás miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen