- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Eleglide C1 - a középérték
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
harry
veterán
válasz dethroner #83402 üzenetére
Motor tema: bar nyilvan jobb lenne az 1.6-os, ilyen eletkorban nem ez lenne az elsodleges szurom, hanem az allapot. Nekem 1.4 van, palyan szenved nyilvan, de igy is lehet klima mellett 140es tempot menni, szoval azert vallalhato, ha talalsz egy amugy jot, csak emiatt ne dobd el.
Teljesitmeny: onmagaban nem hiszem hogy sokat elmond a dinamikarol, pl. van egy 1.4-es focus is a csaladban, az hasonloan kisebb teljesitmenyu (gondolom 8 szelepes), hasonlo tomegu a kocsi, valahogy megis dinamikusabbnak erzem vezetni es kisebb fordulaton talan 'erosebb'.
Nem lebeszelni akarlak, csak tobb szempontbol is neznem a kerdest, de ha talalsz egy 1.6-os fasza Megane-t, akkor hajra
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.