Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huniross

    tag

    válasz #89309696 #64045 üzenetére

    Azért írtam, mert én úgy jártam, hogy tárcsa cserék után, nem volt még 1000 km a tárcsákban kellett egy lendületesebbet fékeznem a pályán. Nem volt padlófékes, abs-es fékezés, csak a normálisnál nagyobb. A tárcsa elhajlott, onnantól rázott a kormány kegyetlenül. Mivel kb 1 hónap és nem egészen 1000 km volt a csere óta, gariban kicserélték, mondván biztos gyári hibás. Ezután sajnos a következő nagyobb fékezés már egy éven kívül volt, de nem volt 5000 km az új tárcsákban, ez is elhajlott, de nem volt már garancia rá. Új tárcsát kellett megint feltenni. No ezekkel már nem bántam kesztyűs kézzel, olyan 500 km után egy elhagyott úton olyan 60 as tempónál direkt nyomtam egy padló féket, hogy ha ez is rossz, romoljon el akkor, és viszem is vissza. Nem lett semmi, sőt azóta nyáron az osztrák pályán 150 ről kellett állóra fékezni stau miatt, azt is könnyen vette, semmi gond nem lett. Állítólag anyagukban nem túl jók az utángyártott tárcsák, azért mennek tönkre. A Bosch biztos jó, esetleg egy kis vasalás után 100% ban használhatónak kell lennie. Ja a két sz@r tárcsát Renault szervízben tették fel, a harmadikat már nem mertem rájuk bízni.

Új hozzászólás Aktív témák