- Poco X6 Pro - ötös alá
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- iPhone topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Ezekben a változatokban lesz elérhető a OnePlus 13 Kínán kívül
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
shifty!
senior tag
Ugyanezzel a szekérrel az OMV-től meg akar halni az autó. Egyszerűen érezhetően lomhább, az étvágyán sem segít, csak alátámasztani tudom amit a többség is mond, az OMV (itthon) kerülendő, Rönókkal egész biztosan, szülőknél van egy Espace IV 1.9d, az sem díjazta még egyszer sem az OMV-t...
Shell-t szereti jobban fogyasztani, de cserébe nem egy kétökrös szekér egyenletességére és dinamikájára hasonlít tőle a utó... Nemrég a Shell V-Power dieselt tettem bele, érezhetően jól esett neki, utána a sima dieselüket kapta, és éreztem a különbséget.Olajcsere előtt állok, köszi a tanácsot (és a többi ajánlónak is), lehet hogy kipróbálom a Motult.
Powerty and hunger kills // Invisible, evil disease
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs