- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Fotók, videók mobillal
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ABE
őstag
Nemtom miért voltak vegyesen, talán időközben volt névváltás?
Amennyire én tudom, az 1.4-es turbós motor nem éppen a legmegbízhatóbb darab a Renault történetében... De az igazi gond inkább ott van, hogy az R5 és R11 turbók alaposan kapták az ívet: egy ilyen sportos modellt jó eséllyel legyilkolnak, összetörik, aztán olcsón összekendácsolják. Meg aztán több mint 20 éves autók ezek, és egy ilyen idős szerkezetre eleve sokszor kell költeni, bármi meghibásodhat, ha nem cserélted ki előtte a fél autót. Végül is kisebb-nagyobb állandó javításokkal életben lehet tartani a gépeket, de a kérdés az, hogy megéri-e úgy lapátolni bele a pénzt, hogy mindig lesz valami kehéje. Akkor már egy teljes felújítás inkább, ahol a karosszériát, futóművet, motort is rendberakják. Ismerek én is olyan tulajt, akik olcsón vettek R11 turbót, beleöltek vagy 300e forintot, motorikusan rendben van az autó, de a futómű, a karosszéria és a beltér még sehogy nem áll...
Nem akarom letörni a lelkesedésed, de mielőtt nagy lendülettel beleugrik valaki egy ilyen autó vásárlásába, nem árt, ha tisztában van a rá váró dolgokkal. Ezek nem alapmodellek, nem feltétlenül jók bele a gyengébb verzió alkatrészei, és a kemény "kiképzés" miatt valószínűleg komoly összegekbe kerül helyrepofozni őket. Egy ilyen öreg autó többet érdemel, mintsem tovább tapossák a lelkét.
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen