Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ABE

    őstag

    válasz No-kia #2625 üzenetére

    Nemtom miért voltak vegyesen, talán időközben volt névváltás? :F

    Amennyire én tudom, az 1.4-es turbós motor nem éppen a legmegbízhatóbb darab a Renault történetében... De az igazi gond inkább ott van, hogy az R5 és R11 turbók alaposan kapták az ívet: egy ilyen sportos modellt jó eséllyel legyilkolnak, összetörik, aztán olcsón összekendácsolják. Meg aztán több mint 20 éves autók ezek, és egy ilyen idős szerkezetre eleve sokszor kell költeni, bármi meghibásodhat, ha nem cserélted ki előtte a fél autót. Végül is kisebb-nagyobb állandó javításokkal életben lehet tartani a gépeket, de a kérdés az, hogy megéri-e úgy lapátolni bele a pénzt, hogy mindig lesz valami kehéje. Akkor már egy teljes felújítás inkább, ahol a karosszériát, futóművet, motort is rendberakják. Ismerek én is olyan tulajt, akik olcsón vettek R11 turbót, beleöltek vagy 300e forintot, motorikusan rendben van az autó, de a futómű, a karosszéria és a beltér még sehogy nem áll...

    Nem akarom letörni a lelkesedésed, de mielőtt nagy lendülettel beleugrik valaki egy ilyen autó vásárlásába, nem árt, ha tisztában van a rá váró dolgokkal. Ezek nem alapmodellek, nem feltétlenül jók bele a gyengébb verzió alkatrészei, és a kemény "kiképzés" miatt valószínűleg komoly összegekbe kerül helyrepofozni őket. Egy ilyen öreg autó többet érdemel, mintsem tovább tapossák a lelkét.

Új hozzászólás Aktív témák