- DIGI Mobil
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Tasker
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Robi_73
őstag
válasz r3dsnake #60492 üzenetére
Én is tegnap intéztem a számhordozást, 22 év után vettem "fájdalmas" búcsút a Telekomtól. Nagyon oda kell figyelni, és fogni az ügyintéző kezét. Én is kifogtam egy aranyos kis szőke hölgyet, de a négy szám ügyintézése majd két órát vett igénybe. Én vittem egy Telekomos számlát és felhívtam a figyelmét a hölgynek, hogy pontosak legyenek az adatok. Már majdnem a végére értünk, mikor kaptam az sms-t, hogy elutasították a számhordozási kérelmemet, mivel nem tudnak beazonosítani. Persze hogy elírta a nevemet és a címemet is, illetve most indulok vissza, mert a MyTelenorban semmi sem stimmel. A négyből három előfizetés egyforma elméletileg, de így is sikerült neki háromféle variációt csinálnia. A havidíjakról nem is beszélve. ~13.000 Ft helyett ~35.000 Ft a havidíj úgy, hogy nem hoztam el készüléket. És most persze 8db előfizetésem van, mert a hónap végére kértem a számhordozást, de a Telenoros előfizetések már is élnek, ideiglenes számokkal. Elméletileg jóvá fogják írni az első hónapot...
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz snooze #60498 üzenetére
Elméletileg rendben van minden, ők megfelelő összegeket látnak a rendszerben. Azt mondták, hogy a MyTelenor még nem mutat valós értékeket. Majd hó végén kiderül! A Telekomnál is voltak érdekes dolgok, ott is 2-3 napos ügymenet volt bármi és én fizethettem a kötbért, vagy a tört havi drágább díjakat, mert a hó végén indított változások nem léptek életbe az ügyintéző miatt. Csak egy pipa marad ki és 2 napig nem voltam elérhető, meg ilyenek...
Robi73
-
Robi_73
őstag
Sziasztok!
Elég érdekesen működnek a dolgok a Telenornál, bár lehet csak a tájékoztatás hiánya miatt érzem így. A szerződéseket szeptember 5.-én kötöttem és befizettettek velem egy teljes havi díjat, majd a héten kaptam egy számlát, hogy a 4 nap után ismét fizessek be x forintot. Azt összeraktam, hogy nálam a számlázási ciklus adott hónap 8. napjától a következő hónap 8. napjáig fog tartani, de inkább bementem és személyesen kértem pontosítást. Ott közölték velem, hogy amit befizettem korábban havidíjakat azt majd a 3. hónap után fogják jóváírni, így nyugodtan fizessem be a kapott számlákat. Csak nekem furcsa ez az ügymenet, vagy itt alapból így működnek a dolgok?
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz Robi_73 #60607 üzenetére
A kálváriám ismét folytatódott... Tegnap felhívtam a 1220-at, hogy vonjuk már össze a számlákat ne 4db számlát kapjak, ha már egy néven van az összes előfizetés. A beszélgetés végén megkértem, hogy nézzen már rá a számhordozásra. Erre közli velem az ügyintéző, hogy a 4 hordozandó számból csak kettőt lát és hogy ő ebben az ügyben nem tud segíteni, fáradjak be az üzletbe ismét (4. alkalom). Az üzletben 20 perces várakozás után sorra kerültem, majd közölték velem, hogy ők nem látnak semmit a gépben és telefonáltak egyet. Az ügyintéző mondta nekem, hogy újra indítja a ráhordozást. Mi van??? Erre mutatja nekem, hogy ellenőrizem a monitoron az adatokat és látom a hordozási ablak dátuma 24.-e. Mondom neki, hogy kifizeti a kötbért mivel nekem 09.26.-ig hűségem van a Telekomnál? Mondja, hogy ő ezen a dátumon nem tud változtatni, mutatom neki az 5.-én kapott számhordozásról szóló papírt amin 27.-e az időablak dátuma. Itt már bepöccentem és rákérdeztem, hogy felmondhatom e a Telenornál kötött szerződésemet. Persze csak kötbért kell fizetnem! Itt megfogtam a papírjaimat bejelöltettem vele az ő papírján az én telefonszámomat és mondtam, hogy ezen a számon keressenek ha megoldották a problémát.
Nemrég hívtak, hogy 27.-én mind a négy szám élni fog és hogy elnézést kérnek!
Az a gáz az egészben, hogy az ő hibájuk az én pénztárcámat terheli. (3 napig még fizethetek a Telekomnak is) Nem a piti összeg a bántó, csak a nemtörődömség és a kiszolgáltatottság. Semmilyen értesítést nem kaptam, hogy elakadt a dolog. Oda megy az ember visz 4db telefonszámot és ezt kapja. Az ott töltött 6 órámról nem is beszélve, és még egy percet sem használtam a szolgáltatásukat. A Telekom sem szent, de ott a 22 év alatt nem voltam ennyit...
Robi73
-
-
Robi_73
őstag
Sziasztok!
Lassan egy hónapja vagyok Telenoros, de csak múlthét csütörtök óta használom a kártyájukat. Sajnos többször előfordul, hogy aki hív annak nem vagyok elérhető. Nálatok is előfordult mostanában ilyen hiba? A 1220-on jeleztem a dolgot és ők annyit kértek, hogy próbáljam ki a kártyát egy másik készülékben is, így most várom mi lesz a teszt eredménye.
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz 4Grider #61018 üzenetére
Köszi az infót! Alapból egy 3G képes készülékben használom a kártyát (Lenovo S660) és idáig sosem volt ilyen gondom, pedig 4 éve nyüstölöm a telefont két kártyával, igaz Telekomos hálózaton voltam eddig. Most betettem egy másik készülékbe, de inkább visszarakom és csak szimplán megcserélem a kártyákat. Ne keljen már két telefont magamnál tartani.
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz 4Grider #61020 üzenetére
A Telekomnál sosem volt vele gond és ez az "öreg" mobil idáig a legjobb és legstabilabb okos telefonom! Előtte végig Samsungjaim voltak egy S4-et váltott le 4 éve. Nem kell újraindítgatni mivel nem lassul be, és még mindig 2-3 napot bír egy töltéssel az eredeti akkujával. Pedig használva van rendesen, és a reklámja sem hazudott... [link]
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz 4Grider #61030 üzenetére
Három éve két kártyával használom a telefont. Idáig egy Telekom előfizetéses és egy Domino kártya volt egyszerre a telefonban. Most a Telekom előfizetéses kártyát cseréltem Telenorosra. Az előfizetéses kártyákat mindig a sim1-ben használtam, most megcseréltem őket. Eddig minden hívás rendben befutott...
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz 4Grider #61035 üzenetére
Én figyelembe veszek mindent, de idáig nem volt ilyen gondom a 3 év alatt. 6 nap alatt amióta a Telekomos kártyát használom 12db hívásom ment a kukába! Előtte csak akkor volt ilyen, ha beszéltem mikor hívták a másik számot aminek a kártyája a készülékben volt. Holnap futok még egy kört az ügyfélszolgálattal, mert ma csökkentett üzemmódban voltak és nem tudtak ránézni a számomra. Szerintük lehet a sim kártya a hibás bár én kétlem. Az előbb sem voltam elérhető...
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz azbest #61043 üzenetére
A Telenoros kártyán keresztül bonyolítok mindent, a Domino kártya csak hívásfogadásra van és az folyamatosan 2G-n is van. Most áttettem egy másik telefonba a kártyát, amennyiben így is jelentkezik a probléma, akkor jöhet a kártyacsere. Én ennél többet nem tehetek...
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz pvt.peter #61288 üzenetére
Nekem pont emiatt cseréltek ma a sim kártyát és az én készülékem csak 3G képes. Egy hónapja vagyok Telenoros előtte a Telekomnál nem volt ilyen gondom. Kíváncsi leszek a fejleményekre, bár itt már kitárgyaltuk és nem sok esélyt látok a javulásra. Az új sim kártya érintkezőfelülete ezüst színű, nem arany mint az összes eddigi kártyám. Holnap kiderül minden...
Robi73
-
Robi_73
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya