Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • elfelejtette

    veterán

    Hy!
    Tegnap volt egy jó kis utunk a helyi Pannon ügyfélszolgálatnál.
    A feleségem telefonját múlt hét elején ellopták. Felhívtam a 1220-at, hogy letiltassam a kártyát. A központos hölgy elmondta, hogy ha 10 napon belül megtaláljuk, akkor díjmentesen visszakapcsolják. És azt is elmondta, hogy 4800Ft-ért pótolják az elveszett simkártyát.
    Tehát tegnap bementünk a helyi ügyfélszolgálatra, ahol a hölgy közölte, hogy jól tettük, hogy bejöttünk, mert ha 14 napon belül nem kérjük meg az új kártyát, akkor 50000Ft kötbért ki kellett volna fizetni, mert akciós készülékkel vettük az előfizetést! Ezt érdekes módon a letiltáskor a kolléganője valahogy elfelejtette közölni. Ráadásul az egyik ismerős, akinek elmeséltük azt mondta, hogy ő is így járt, ellopták a telefonját, azt letiltatta, de nem kért új kártyát, mivel az iratait is ellopták, és azok nélkül még a személyazonosságát sem tudta volna igazolni. A következő hónapban így kapott egy 63000Ft-os számlát, amin jól meglepődött, majd bement az ügyfélszolgálatra, ahol majdnem szó szerint elküldték a k***a a****ba, hogy miért nem olvasta el az előfizetői szerződést!
    Szóval akinek ellopják a telefonját, az jó ha tud erről a meglepetésről.
    Üdv.

    "Nem tudom, hogy Mamának vagy Dan hadnagynak volt-e igaza, hogy van-e rendeltetésünk, vagy csak ide-oda sodor bennünket a véletlen, mint a szél, de azt hiszem, kicsit mindkettő igaz." Forrest Gump

Új hozzászólás Aktív témák