- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
azbest
félisten
válasz Bornie127 #47046 üzenetére
Semmi extra, automatikusan vonja megint a következő alkalommal a díjat. Legalábbis nekem a kártyás fizetésnél így volt, nem csináltam kifejezetten külön fiókot a barion fizetőrendszerben, de akkor is tudott tranzakciót indítani következő esedékességkor.
Lemondáskor pedig van kb egy hét felmondási idő, mielőtt megszűnik az elérhetőség (valahol biztos le van ez írva ászf környékén is). De a csomagváltás az rögtön megtörténik. Mielőtt telenoros számom lett én is csak simán neten regisztráltam, onnan van két havi tapasztalatom
[ Szerkesztve ]