Hirdetés
-
Alig egy év után leáll a Boundary című zéró gravitációs FPS támogatása
gp A teljes változat PlayStationre is megjelent volna, de már tavasszal megtudtuk, hogy a konzolos verziónak is lőttek.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
válasz szaboi6512 #95307 üzenetére
Néhány csatornát nem lehet visszanézni? Hmm máris nem tartják be az ÁSZF szerinti működést...
-
tomp
félisten
válasz kumica85 #95312 üzenetére
Minek lemondani?
Hibát bejelentetted. Innen számolva 72órájuk van kijavítani. Ha túllépik, indul a kötbér.
Ha részben tudod használni akkor a havidíjból számított napidíj négyszerese, ha teljesen műkődésképtelen akkor pedig nyolcszoros a kötbér naponta. Minden esetben kapsz pénzt. -
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #95318 üzenetére
Bizonyos neten?
Konkrétan a Yettel hálózattal Yettel által biztosított eszközzel nem megy a Yettel TV. Gondolom akkor ez az amazon hibája.
Nem lett teljesen letesztelve mielőtt kiengedték publikusba. Lehet védeni őket de ebben az esetben értelmetlen. -
tomp
félisten
válasz szaboi6512 #95313 üzenetére
Az ÁSZF nem ismeri a "túl új" fogalmát...
Ők a felvétel funkcióra írták, hogy nem érhető el bizonyos csatornákon. Te pedig a visszanézhetőséget írtad itt.
A felvételi lehetőségnél az ÁSZF se írja minden csatornánál. Az csak a visszanézhetőségnél van:
Akkor most mi nem megy minden csatornánál?
Felvétel? Ha igen akkor ez rendben is van mivel az ÁSZF se említi. Ha a visszanézhetőség nem megy minden csatornánál az viszont már problémás. -
tomp
félisten
válasz kumica85 #95339 üzenetére
Yettel hálózatán, Yettel eszközzel egy Yettel szolgáltatás nem megy szóval a német O2 a hibás és nem a Yettel mert ők nem lehetnek hibásak.
Gondolom későn kezdték a tesztet és meg lett mondva, hogy valentin napján ki KELL adni.
Amikor a vezetőség dönt és nem a fejlesztők... -
tomp
félisten
válasz sfdrakex #95343 üzenetére
Azt írta a külső ZTE resetelve lett. A szintén Yetteles Kaon viszont nem ellenben minden más szolgáltatás tökéletesen megy kizárólag a Yettel TV nem akkor ez egyértelmű.
Nincs saját routere, minden yetteles és minden más megy.
Vagy ha a Yettel eszközön egy bizonyos beállítás gondot okoz a TV szolgáltatásnak akkor miért nem adtak ki még 14-e előtt egy fw frissítést ami ezt a gondot megoldja? -
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #95345 üzenetére
Nem forgatom ki. Ha egy szolgáltató által adott eszközön valamelyik beállítás gondot okoz akkor a szolgáltató a hibás. Tegyük fel, hogy a Kaon reset után menni fog. De az ügyfélnek kell a korábbi beállítás. Beállítja és utána megint nem fog menni. Közlik az ügyféllel, hogy hát akkor ne használja?
Érted hol a hiba? :)
Használjon akkor más internet forrást?
Ha a router beállítástól nem megy akkor most már réges rég ki kellett volna adni hozzá olyan fw-t ami megakadályozza ezt a hibát. -
tomp
félisten
válasz INGJOKE #95545 üzenetére
Telefonálás közben nincs felfelé hálózatváltás. Ez nem szolgáltatói hiányosság hanem így van kitalálva a szabvány.
Meg kell szakítani a hívást, hogy a telefon felfelé váltson.
Nálam amúgy a telefon 5G/4G/3G módban van. Még -113dBm-nél azaz nulla térerő mellett se vált 3G-re. -
tomp
félisten
OnePlus 11-en átálltam eSIM-re.
Ha átírom a PIN kódot akkor az csak a telefonon lesz módosítva vagy felkerül a szerverre is? -
tomp
félisten
Amúgy nálatok is ki volt kapcsolva a PIN mikor hozzá adtátok az eSIM-et?
donjohnson
Az eSIM papír elvesztése ellen: lefotózom és berakom a Google Keep-be. -
tomp
félisten
válasz pitiless #95582 üzenetére
Akkor ez eSIM fícsör...
Nekem Hello Data Start van.
Utólag kellett bekapcsolni a PIN-t és akkor a papíron lévő kódot kérte azaz eleve tudta a telefon, hogy mi a kód.___
Android TV-n miért van "Yettel TV" és "Yettel TV (box)" app?
A box verzió mit takar? A sima Yettel TV app is TV-s felülettel fut.
Próbaként előfizettem a fullos csoamgra. Hát kérem szépen ilyen egy modern normális TV szolgáltatás. A VodaTV ehhez képest egy vicc... -
tomp
félisten
válasz Katicza #95584 üzenetére
Valamit biztosan csináltak az 5G-vel mert egyes 5G cellák nem igazán akartak működni...
Amelyik 5G cellával nem volt gond ott a szokásos sebességet mértem. 900-1400Mbit.
Nekem a Deák téri 5G tartja a rekordot ami egyben országos rekord is. 1,7Gbit.
4G+ már nem nagyon van tétlen és minimális forgalom mellett. Ahhoz, hogy több bandot adjon a bázis nagyobb forgalmat kell indítani.
pl fb, böngészővel nem lesz 4G+ de egy youtube, Apple Music, Tidal esetében már lesz. -
tomp
félisten
-
tomp
félisten
Amúgy mi okozza napok óta a hirtelen adatsebesség megállást?
4G és 5G ugyan úgy. Minden tökéletes aztán hirtelen megáll minden. 5-10mp elteltével rendbe jön és mintha semmi sem történt volna. -
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #95624 üzenetére
Akkor beleírhatták volna, hogy elérhetővé vált az 5G SA. Igaz mégse de már tényleg nem sok kell a bevezetésre. Kevesebb mint tavaly...
Mikor a sajtóanyagot író Béla azt se tudja mit szolgáltatnak... -
tomp
félisten
Létezik, hogy elkezdték a régi tarifákom lekapcsolni az 5G-t?
Hello Data tarifán egész Budapesten nincs 5G reggel óta. -
tomp
félisten
válasz 4Grider #95654 üzenetére
Csak appok frissültek.
Sikerült visszahozni de érdekesen.
Reggel óta nem ment se az N78 se a DSS.
N78-as területen repülő mód után se jött vissza. DSS területen viszont azonnal visszajött repülő mód után. Nem gondoltam volna, hogy ennyire külön megy a 2 fajta 5G. DSS-en kellett bebikázni. -
-
tomp
félisten
Ránéztem a Telekomra milyen áron ad korlátlan netet hangalapú tarifával. 14ezer...
Yettelnél van a legjobb ár.
A kivezetésről szóló oldalon fel vannak sorolva a kedvezmények.
Prime+ esetén 1500Ft.
Ezt úgy kell érteni, hogy én mint kivezetendő tarifával rendelkező ügyfél megkapom a Prime+ tarifát a 11hónapos hűség árnál 1500-al olcsóbban?
Azaz 11.900-1500->10.400Ft? -
tomp
félisten
hmm na annyire azért nem ismertem.
Regisztráltam az oldalukon. Akkor kiválasztom milyen paraméter kell, megkérem a papírt és bemegyek a yettelhez, hogy ezt kérem és átváltják a Hello Data Startot arra?
Gondolom ugyan úgy a Yettel küldi majd a számlát a nevemre és neki kell fizetni. -
tomp
félisten
válasz EA's hit #95788 üzenetére
Kifelejtetted a legfontosabb faktort: Yettel
Anno nekem a MyMusic mellett fogyasztotta az adatkeretet a Tidal. Nem akarták elhinni aztán 1,5hónap alatt csak sikerült normálisan megcsinálniuk.
De emiatt kb 3naponta hívni kellett őket, hogy adjanak plusz adatot freeben. 3naponta ment el 5GB és max 5-öt adtak egyszerre. -
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #95826 üzenetére
Mindig találsz Yettel simogatót...
Akkor 4Gridernek is mindenki pontatlanul fogalmazott azaz senki sem tudja a cégnél, hogy mégis hogyan áll a dolog és mikor lesz. Oké. -
tomp
félisten
válasz Katicza #95834 üzenetére
Az a 0Ft sem olyan 0Ft!
Ha csak hang alapú számlásod van akkor nem kapod 0Ft-ért!
Kizárólag OtthonNettel együtt adják ingyen azaz máris nincs ingyen mivel a netet fizeted hozzá.
Sőt nekem azt mondták boxot is csak kizárólag akkor kérhetek ha van OtthonNet előfizetés is... -
tomp
félisten
válasz Somatom #95837 üzenetére
Nem hálózati terhelésre gondolok hanem kiszolgáló oldaliról.
Ezt már nem a OTT-ONE üzemelteti hanem a CETIN.
Most tudnak kijönni az apróbb ritka hibák szerver oldalról.
Addig amúgy teljesen okés. Bár hiányolom a Dolby hangsávot de rajta vannak:
"Foglalkozunk a Dolby Digital 5.1-es hangsáv támogatásával. A licenszeink megvannak hozzá, de egyelőre még nem tudjuk pontosan megmondani, hogy mikor érkezik" -
tomp
félisten
válasz Somatom #95840 üzenetére
Ha majd később adnak egy jó árat hűséggel még akár egy nagyobb tömeg is visszajöhet rá.
AndroidTV-n nagyon jó az app. Hiányzik a csatornaváltás CH-/+ gomb nélkül de szerintem megoldják hamarosan ezt a hiányosságot.
A korábbi műsor indítás elképesztő sebességű. Gyakorlatilag mintha pendrive-ról indítanám.
Shield TV Pro és Ugoos AM6B Plus-on is fent van. Utóbbin szépen át is vált 50Hz-re a box. -
tomp
félisten
Hello Data tarifásként bementem megkérdezni mit adnak.
Prime+ tarifa örök 30%-al ha 11hónapot aláírok. Részemről okés. -
tomp
félisten
válasz mucsgyver70 #95859 üzenetére
Na itt jön elő a magyar nyelv szépsége. Prime Plus és Prime+ között bár kimondva nincs különbség de leírva már van.
A Prime Plus a régi, Prime+ az új.
"A 2023. március 2-án bevezetett az új lakossági hang és mobilinternet tarifa portfóliókat az idei díjkorrekció nem érinti, amennyiben időközben az új tarifák egyikére váltottál, az értesítést figyelmen kívül hagyhatod."
Az inflációkövető díjkorrekció oldalán írják is, hogy az új tarifák nem emelkednek. Ezeket már eleve így vezették be.Viktor0610
Oké, de akkor NE mondjon/nyilatkozzon semmit az illető mert lövése sincs az egészről.