Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • YanezTTrain

    tag

    válasz pirosvilamos #2799 üzenetére

    Én is. De ezt kaptam, és nagyon megtetszett. Hatalmas a különbség az eddig itthon lévő modellek és eközött a szett között. Ez nem csak úgy össze van rakva. Ezt megcsinálták. A mozdony alján egyedi gyári azonosító szám. Z amúgy sem játszana, horror ára van. Ez jópofa, akár a szőnyegen is össze lehet rakni. Tekintettel a töltéses sínre, kosz nem nagyon tud bejutni a mozdonyba. A párhuzamos körök, meg érdekesek. a nagyjából 760 mm-es körön belül lehet összerakni egy mégkisebb kört ez összesen nyolc sínből áll mint a TT legkisebb köre. Persze vannak nagyobb átmérőjű körök is.
    Ha már kaptam, marad a cucc. Műszaki érdekesség is, bár a marklin és pl. már a piko is gyárt AC vonatokat a mai napig. Mindössze az irányváltás fura egy kicsit. Egy pillanatra fel kell tekerni a trafót maximumra ekkor a 24 volt hatására átkapcsolja a mozdony a menetirányát. Ezt szerintem valami nyomó gombbal kellene megoldani a trafón kívül. Meg is oldható, mert van a trafónak egy 0, egy 7-16/24 és egy fix 24 voltos kivezetése. Ahogy képeket nézegettem, a nagyobb tápegységeken mintha lenne ilyen gomb, ami fordítja a menetirányt, persze nem biztos. Ez egy teljesen új terület, még csak kostolgatom.
    Ettől függetlenül a két zeuke kardán kéne, ha találsz, mert láev motor még mindíg c vágányon vesztegel és az utasok már nagyon türelmetlenek! A gőzmozdonyos pótszerelvény nem olyan komfortos, mint a GANZ motorkocsi :-)

    [ Szerkesztve ]

    A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...

Új hozzászólás Aktív témák