- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ismét láthatjuk hogy fest az Enotria: The Last Song
gp A korábbi halasztások után szeptember közepén elviekben végre megkapjuk a teljes kiadást.
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
Mobilarena
A topik mindazokhoz szól akik foglalkozni szeretnének, vagy már foglalkoznak vasútmodellezéssel. Nem csak szegecs számláló technikákról szól az oldal, elfér rajta minden ami modellvasút. Vagyis a legpontosabb, profin kivitelezett modelltől, a házilagosan, papírmasé-fűrészpor technikával készült terepasztalig bármi.
Új vagy régi, digitális vagy analóg, bárki bármilyen témával jelentkezhet, hogy a közösség okuljon, szórakozzon általa. Kiállításokon készült képekkel, vagy a saját alkotásokról készült fotókkal és persze megfelelő magyarázó szöveggel a képekhez.
Új hozzászólás Aktív témák
-
YanezTTrain
tag
válasz pirosvilamos #2799 üzenetére
Én is. De ezt kaptam, és nagyon megtetszett. Hatalmas a különbség az eddig itthon lévő modellek és eközött a szett között. Ez nem csak úgy össze van rakva. Ezt megcsinálták. A mozdony alján egyedi gyári azonosító szám. Z amúgy sem játszana, horror ára van. Ez jópofa, akár a szőnyegen is össze lehet rakni. Tekintettel a töltéses sínre, kosz nem nagyon tud bejutni a mozdonyba. A párhuzamos körök, meg érdekesek. a nagyjából 760 mm-es körön belül lehet összerakni egy mégkisebb kört ez összesen nyolc sínből áll mint a TT legkisebb köre. Persze vannak nagyobb átmérőjű körök is.
Ha már kaptam, marad a cucc. Műszaki érdekesség is, bár a marklin és pl. már a piko is gyárt AC vonatokat a mai napig. Mindössze az irányváltás fura egy kicsit. Egy pillanatra fel kell tekerni a trafót maximumra ekkor a 24 volt hatására átkapcsolja a mozdony a menetirányát. Ezt szerintem valami nyomó gombbal kellene megoldani a trafón kívül. Meg is oldható, mert van a trafónak egy 0, egy 7-16/24 és egy fix 24 voltos kivezetése. Ahogy képeket nézegettem, a nagyobb tápegységeken mintha lenne ilyen gomb, ami fordítja a menetirányt, persze nem biztos. Ez egy teljesen új terület, még csak kostolgatom.
Ettől függetlenül a két zeuke kardán kéne, ha találsz, mert láev motor még mindíg c vágányon vesztegel és az utasok már nagyon türelmetlenek! A gőzmozdonyos pótszerelvény nem olyan komfortos, mint a GANZ motorkocsi :-)[ Szerkesztve ]
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben (videóval!)
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Napelem
- Sorozatok
- Nők, nőügyek (18+)
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs