Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DLS

    csendes tag

    válasz Topiccsendőr #141527 üzenetére

    Kedves Topiccsendőr úr!

    A nyomozáshoz hogy több információval szolgáljak, így az elkeseredt Bulldog tulajkènt írok :D

    A motor tavaly makacsolta meg magát, menet közben elment az alapjárat, durrogósabbra vette a figurát, de finom haza tudtam vele jutni lábon (pár kilométer volt csak).
    Karburátor vagy fals levegő problémára gyanakodtam, így ott indítottam a nyomozást.

    Amit cseréltem, illetve elvégeztem:
    - új szívócsonk a karbi és a henger közé (elég repedezett volt már)
    - teljes karbi felújító készlet, összes tömítés, O gyűrű, tűszelep, kis szűrő amit írtál, és egy teljeskörű ultrahangos mosás
    -szinkron beállítás, vákuum csövek cseréje
    -minden gyújtás alkatrész ellenőrzése a gyári szervíz manuál szerint ( a gyujtókábelből vágtam egy nagyjából centit, mivel levettem a gyertya pipákat, és nem akartam csak úgy vissza tekerni a már kijáratott részbe)
    -termèszetesen új gyertyák, lég és benzin szűrő
    -TPS-t ellenőriztem, beállítottam a gyári helyére (szintén szervíz manuál alapján)
    -membránokat a karbiba ellenőriztem, jónak találtam
    -komoressziot ellenőriztem, eltérés a két henger között kevesebb mint 0.3 bár, gyári értéket hoz

    A tankot egyenlőre nem bántottam, nagyjából két éve egy festésen esett át, akkor kipucoltam a tankot, a csapot, amit illik

    A jelenség ami fenn áll, a motor beindul, alapjárat van, gázra szépen reagál.

    Viszont ahogy berakom sebességbe, és elindulnèk vele veszi a gázt, megindul, és mikor már minden jó lenne, fogja magát és lebök.

    Ezek után nagyjából fél év telt el, addig néha szabad ég alatt, néha garázsban állt. Nemrég megjött a két szívócsonk a karbi és a légszűrő közé, mert azon volt egy szakadás, nekiálltam ismét, de pont ugyan azt produkálja most is.

    Következő lépésben ismét kitakarítom a karbit, most már a tankot is, megnézem a benzin csapot is.

    A motorban kizárólag 100as benzin van (legutóbb talán az OMW-n tankoltam bele).

    Egyenlőre ez az állás. Ha valami javaslata lenne, szívesen venném.

    Köszönettel, T.D.

    [ Szerkesztve ]

  • DLS

    csendes tag

    válasz Topiccsendőr #141527 üzenetére

    Amit buta mód lehagytam, hogy egy Mikuni páros van rajta, sajnos pontos típust nem tudok mondani hozzá, de rakok be egy linket a robbantott abrájához.
    https://oem-parts.hu/hu/parts/yamaha/motor-robogo/1099cc/bt-1100-bulldog/bt1100-5jn2-2003/carburetor

  • DLS

    csendes tag

    Köszönöm a tippeket.

    Az úszokat is cseréltem, de balga módon elmentem az úszószint ellenörzés mellett.
    Ránézek majd, lehet csak rosszúl van beállítva.
    Kezdtem már én is a gyujtásra gyanakodni, ahogy a sztender kis kapcsolójára is, azt fixre kötötem, de a probléma akkor is fenn állt. Lehetséges hogy a főtengely jeladó szivat csak :/ Megpróblok ránézni valami komolyabb eszközzel, ha majd módomban áll. Itt a szezon lassan, a tavalyit így is kihagytam, most már nagyon menni lenne kedvem :D

Új hozzászólás Aktív témák