Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz etnies #98982 üzenetére

    Ezt a vitát már lefolytattam az önjelölt versenyzőkkel a topikban. Arra jutottunk, hogy nem legenda - én érveltem amellett, hogy hosszútávon tökmindegy, h több betétet veszek, vagy tárcsát cserélek. Meggyőztek arról, hogy jobban jár az ember anyagilag, ha puhább betétből vesz többet, mint tárcsát cserél idő előtt.
    Jah, a pályázás kapcsán meg ugye masszívan használ mindenki féket, szóval ott hamar kijön, h nem legenda. :) És akkor olyan finomságokról szó se esett, hogy deformálódnak vagy akár be is repedezhetnek a tárcsák a nagy hőterhelésre. Szóval aki komolyan pályázik, annak számolnia kell a tárcsák cseréjével is.

    Közúton más a helyzet, én jellemzően nem is használok első féket forgalomban. Ha dinamikusan megyek, akkor igen, amúgy meg fék nélkül is el tudok jutni A-ból B-be. Én majd a stoppie-kkal fogom vállasra koptatni max a tárcsáim. :D
    Aki nyugodtan motorozik, annál nem csoda ha több tízezer km után is még a gyári betét van a motorjában. :C

    Amúgy az, h az "eszi a tárcsát" panaszok milyen gyakran feljönnek, az nekem is fura. Nyilván minden második fórumozó mikrométerrel méregeti a tárcsáját otthon. ;]
    Én azt se tudom most milyen vastag, vagy hogy a betét hogy áll. Műszaki előtt voltak cserélve, aztán viszlát jövőre.

    (#98986) HSM
    Nem kell használni és örökélet +1 nap. ;]

    Bocs, unalmas este. :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák