- Nem spórol az anyaggal a Galaxy Watch Ultra
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Honor Magic V2 - origami
- Ebbe a robotaxiba Verne Gyula is beülne
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mediatekes S25, életlen S25 Ultra?
- iPhone topik
- Bemutatkozott a OnePlus Ace 3 Pro
Hirdetés
-
Mediatekes S25, életlen S25 Ultra?
ma Van pletykák sora érkezett a jövő évi Samsung csúcsmobilokhoz.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Gépigényt kapott a The First Descendant
gp Extraként a fejlesztők megmutatták, hogy konzolokon milyen grafikai módokat állíthatunk be.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lomha 8V
addikt
válasz
vendingo #84917 üzenetére
Nekem az utolsó szériás 4TX volt, ami már üzemanyag szintjelzős, 2000-es évjárat. Olaszországból lett hozva, ezért némi elhanyagoltság és rozsda volt jellemző rá. A rozsdára amúgy is figyelni kell, mert acélvázas. A blokknak varrógép hangja van, az normális. Az idomokat jól nézd át, sűrűn töröttek. Bizonyos fordulaton rezegnek, ez normális. Ha a fejidom belső része törött, akkor magas túraplexivel használták, az megrepeszti. Elég szeles motor, készülj fel a szélzajra. Én ezt a gyárinál kisebb plexivel védtem ki, jobban bírtam a kicsit nagyobb szelet a mellkasomon, mint a fejem körül. Az ülés vékony és kemény, van aki imádja, de a legtöbben csináltatnak rá komfort ülést. A kipufogódobok hátsó részén előfordul rozsda, az akár át is lyukadhat. A gyári kormány sokaknak keskeny, érdemes kicsit nagyobbat rakni, azt elbírják a gyári kábelek. A hátsó sárvédőn elöl van egy lyuk, amire mindenki azt hiszi először, hogy kitört egy darab. De az gyári, értelme rejtély, én leragasztottam. Az akku szar helyen van, nehéz kivenni, nekem mindig csepptöltőn volt egész télen, a helyén. A gyári áttétel túl hosszú, városban csapkodja a láncot, le szokták cserélni valamelyik lánckereket (egész pontosan az elsőt egy foggal kisebbre vagy a hátsót kettővel nagyobbra). Ha a rángatózás nem múlik sehogy, akkor a hátsó kerékben elszálltak a rándításgátló gumik, nem nagy összeg a cseréje. Az olajszűrő beépített, egy fedőlap alatt van, amit azt hiszem 7 csavar tart a helyén. Ezt csak 10Nm-el szabad meghúzni, nagyon gyakori, hogy túlhúzzák és megszakítják a menetet. Ez kardinális probléma, ha olajpárát látsz a szűrőház környékén, akkor hagyd a fenébe, nagy szopás helyrehozni a menetet a blokk alján. Bár túramotor és magas építésű, a földes utakat nem szereti, a futómű kemény hozzá (ha nem fáradt még). Aszfalton elemében van, a motorerő bőven elég és ha jó a futómű, simán lehet vele aszfaltot karcolgatni. Ha eleinte furának érzed a motort és küzdesz vele, az normális, kicsit össze kell szokni, de utána imádni fogod. A fogyasztása nálam pontosan 5.77 liter volt a tankolások átlaga alapján, de hosszú úton lement 5 környékére. A feszültség szabályozó egyszer megadta magát, de még gyári volt, úgyhogy ezt nem rovom fel komoly hibának. Két olajcsere között megeszik kb. 1 liter olajat, ez a száraz karteres kialakítás számlájára írható. Hirtelen ennyi jutott eszembe, esetleg még olvasd el ezeket a cikkeket:
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok