- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Több Redmi, mint kolbász
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #52964 üzenetére
Hát, ha nyomaték maximumon indulunk, és feltennénk, hogy a kuplungcsúszás veszteségmentes erőátvitel (nem az), akkor 2800N állna az SV650 oldalán és 3700N a GSXR1000 K3 mellett.
De ez mondjuk nem egy túl életszerű helyzet szvsz, hogy 8400-on pörgetve kuplunggal játszva vezessünk mondjuk egy szerpentinen kigyorsításon, egészen 95km/h-ig (ennyivel megy egyesben a GSXR1000 K3 8400rpm-en). Egy gyorsulási versenyen oké, de a mindennapi közlekedésben nem igazán. Arról nem is beszélve, hogy nem vagyok róla meggyőződve, hogy kuplungcsúsztatás közben nem megy a kukába a hajtóerő jelentékeny része.
Amúgy nem akarok vau-vau, de az SV1000 is éppen 3700N-ra jön ki nyomatékmaximumon kuplunggal játszós üzemmódban egyesben. Persze, tény, hogy a sornégy1000 sportmotorok elmennek az ezres SV-től is főleg nagyobb sebességeken, mivel többet pörögnek és szűkebb a váltókiosztásuk. A lóerő se véletlen jóval több, hasonló nyomaték mellett.
A V2 mizéria oka pedig csupán annyi, hogy pl. egy 650-es SV-vel sokkal kényelmesebben, rugalmasabban, dinamikusabban lehet cikázni utcai tempók mellett, mint egy 600-as sportmotoron, ráadásul lényegesen kevesebb váltással. Az persze, nem kérdés, hogy egy sor4 600-as sportmotor nem utcai körülmények között gyorsabb nála, ahogy az ezres SV-nél is egy ezres sor4 sportmotor.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- DIGI kábel TV
- Intel Core i3 / i5 / i7 6xxx "Skylake" és 7xxx "Kaby Lake" (LGA1151)
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ukrajnai háború
- Gaming notebook topik
- Renault, Dacia topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...