Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Daywalker

    addikt

    válasz Czimby #46723 üzenetére

    Én már nem hiszek a fórumoknak, amikor az enyémet vettem annak is utána olvastam és a neten jó volt, a valóságban meg nem. Pedig nem volt full kínai, sőt csak a briteknél kapni (Armstrong), de egy kalap szar volt, ráadásul drága, kicsit kellett volna ráfizetni, hogy EBC-t kapjak.
    Elején alig fogyott, azt hittem tartós lesz, aztán pályán egyre jobban (nem 3-4 alkalomról beszélek), hidegen meg nem fogott egyszerűen, veszélyes volt kissé. Szóval ha jó is tobyhuang cucc, én még egyszer nem veszek kínait, sőt semmilyen kínai cuccot, mert lassan mindről kiderül, hogy szarok - most nem a made in china feliratra gondolok, mert mint tudjuk minden ott készül, hanem az echte kínai tervezésű szarokra.

    Archer: a világ nagyobb, mint a te egyetlen szál RR-ed :)) Nem általánosságban a fékről beszélek, hogy nem fog, vagy szar, hanem egyes RR-eken a tárcsáról. Gondolom az megvan, hogy egyes Hondákon a hengerekben a nicasil is problémás...na ugyanígy van ahol a tárcsával van gond (vetemedik, gyorsabban, rendellenesen kopik). De a BMW-vel is megesett, az első S1000RR-nél is volt ilyen probléma. A lényeg, hogy a gyártók mindenen spórolnak, ugyanis a vásárlók 90%-95%-a úgysem pályára vesz sportmotort, hanem diszkóba járni, így megfelel a látszat is, a maradék pedig vagy átalakít, vagy szívhat, vagy szerencséje van.
    MOD: iratkozz be egy bregyós tanfolyamra és majd meglátod, hogy ezeket nem én találtam ki, hanem nálam jóval tapasztaltabb emberek állítják.

    [ Szerkesztve ]

    "A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

Új hozzászólás Aktív témák