- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- iPhone topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz freelanced #90392 üzenetére
És egy "érték" az itt ezred lábat jelent, vagy milliomod yard-ot?
Ez vmi kammer duma, majd ne felejts el egyetértően bólogatni a szerelővel! -
Teasüti
nagyúr
válasz imrufo #90407 üzenetére
Mindegy, a lényeg hogy GoreTex-es legyen a kesztyű, akkor bírja az esőt, havat, mindent.
Aha, persze. Csak a mesékben.
Van egy Richa City Gtx téli kesztyűm. Volt a nyáron egy hűvős esős etap, vmi laza 4 órát mentem szakadó esőben.
Úgy az első fél órában még kitartott, utána szép fokozatosan ronggyá ázott. Haza érve néhány deci vizet azért kicsavartam belőle.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Random gondolat:
Ti szoktátok törölgetni a becsúszószárakat? Biciklinél szokás letisztítani minden menet után, hogy kíméljük a szimmeringeket. -
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90598 üzenetére
A króm lehet hogy nem, de az pár év alatt beverődik pontszerű gödröcskékbe, ahol megindul a rozsda.
Az enyém is tele van már ilyen felverődésekkel, bár a króm bevonat még épnek tűnik. Lehet a motor villákat vastagabb bevonattal látják el? -
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90620 üzenetére
Amúgy ez kavicsfelverődés lenne? Arra utal, hogy többnyire a szár belső felén van a kerék fölött, de egy bringánál ugye nincs sárvédő - ott ez nem meglepő -, itt meg ugye takarásban van. Nem tudom elképzelni, hogy honnan pattan ide kavics. Szemből ugye meg van egy-egy pajzs, vagy minek hívják ami szintén takar vmennyit.
-
Teasüti
nagyúr
válasz XFishboneHUN #90676 üzenetére
Shark sisakoknál ellenőrizd le a pinlock működést, mi tavaly vettünk két Skwal-t, mindkettőben szar a szigetelés.
-
Teasüti
nagyúr
Egyre zajosabb lesz lassanként a vez. láncom.
Egy hónappal ezelőtt még nem volt ilyen egyértelmű, hogy az zörög. Most már stabilan megjön a zaj olyan 5000 rpm körül és felette.
Ez sürgős szakszerviz, vagy egy kézi láncfeszítővel kibírja még a szezont? Nem igazán szeretnék hozzányúlni a téli leállás előtt. Egy láncfeszítőt talán fel tudok applikálni bontás nélkül. -
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90755 üzenetére
Most fordult át a 40000. Mérföld.
Úgy 6 évre visszamenőleg vannak számláim, nem nyúltak hozzá érdemben fő alkatrészhez. Vagy csak nincs róla papír.
Motorfékre jön ki leginkább, rev match-nél már korábban is megfigyeltem. De van már egy monoton csörgés is 5000 felett.Megrendeltem a kézi feszítőt. Remélem kibírja még a szezont.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90757 üzenetére
Kézi feszítő amúgy hogy működig? Elkezdtem betekerni, amíg elkussol a lánc?
Olcsó alkatrész. Az se baj, ha melléfogok vele.
Szervizbe vinni, na az nem olcsó.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90760 üzenetére
Amikor kétszer viszel el szerelőhöz vmit, mert elsőre elbasszák (rutin művelet, teló szimmering csere), akkor meggondolom mire fizetem ki az 50 fontos óradíjat a szakszervizben. A kisebb, spéci szerszámokat nem igénylő munkákat igenis magam végzem.
A szerelő mint olyan egy bizalmon alapuló szakma. Apám autószerelő, sok sztorija van. De gondolom neked aztán végképp nem kell bemutatni a szakmát.
Szóval én csak a szopós munkákat adom le, amit magam nem tudok megcsinálni még útmutatással se. Lásd kipuff, ahol betörtem két csavart a blokkba. -
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90767 üzenetére
Nana, ne kombinálj!
A szimmering vásárláskor lett kicseréltetve. Egy hét sem telt el és kinyomta mindkét szimmeringet a teló. Ez szerelési hiba. Második nekifutásra sikerült nekik, azóta problémamentes.
A telószár nem roszdás, csak össze van verve.A többivel egyetértek, de most ebben a konkrét esetben olyan tételről beszélünk, ami nem tétel. Én nem a szarrágás stílusban szerelek. Éppen ellenkezőleg.
Viszont figyelembe kell vennem, hogy mint közlekedési eszköz használom a motort. Ha megoldhatom a dolgot fél nap ráfordítással, akkor nekiugrok magam. Ha nem muszáj nélkülöznöm a motort, akkor nem teszem.
Egy szerviz meg legalább egy napos kiesés, de inkább egy-két hetes, míg felderítik a hibát és beszerzik ami kell. Na meg ha a szerelő épp ki akarja csomagolni a fél motort hogy "szakszerűen szereljen", aminél pörög az óradíj, na ilyenkor valóban indul a szarrágás üzemmód.
Persze benne van, hogy holnap összeakad a lánc és ma még elvihettem volna szervizbe...
Szerencsejáték. -
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90770 üzenetére
Az bicikli villa volt!
A motor villám úgy néz ki egy-egy golflabdányi felületen, mint a golf labda felülete. 1 mm átmérőjű gödröcskék. De a króm nem pattogzott le. Még.
Erre csodálkoztam rá, hogy hogy tud ide felverődni a kavics?! Hisz a kerék felől sárvédő takarja, szemből meg ezek a pajzsok a villaszár tetején.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90779 üzenetére
Nem vittem nagyítót mikor vettem a motort. Nem olyan feltűnő, nincs szem előtt. Alig látni vmit a fejidom miatt. Rozsdát nem láttam és nekem ennyi elég volt. A többi hasonló évjáratú meg mind úgy nézett ki, mint ha kint állt volna télen-nyáron. Ez még egész korrekt volt első blikkre.
A szimmering meg imádja a gödröcskéket.
Amíg nem érdes, addig nem eszi meg. Gondolom én. Majd jövőre kiderül igazam volt-e. -
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #90795 üzenetére
4. Retkes a víz? Ha nem, akkor felesleges. Van vmi túlmelegedési gond?
6. Köpi az olajat? Rongyos a porlehúzó? Nem? Akkor felesleges.
7. Az egy csapágy csere volt, ha jól emlékszem.
8. Onnan tudod, hogy le van nyúlva. Esetleg egyenetlen nyúlás, rozsda, beállt láncszemek, sérült/hegyesre kopott lánckerekek, stb. Tolómérővel végig lehet mérni, ha szeretnéd. Van aki a hátsó lánckeréken húzogatja a láncot, állítólag ha ki tudod húzni a fogak közül, az baj.
9. Állítólag egy iridiumos gyertya akár 40.000-et is elmegy. Nem véletlenül kerül annyiba, amennyibe.
Biztos nem cserélném 16000 után. Ennyit a közönséges gyertyák mennek. Kiveszed, megméred a légrést az anód és katód közt (ide lehet hengeres hézagmérő kéne), aztán hogy szép száraz és őszbarna-e. Ha pl olajos, akkor az további kérdéseket vet fel.
11. Arra figyelj, hogy ha van ABS-ed, akkor valószínűleg csak gyári alkatrészekkel fog rendesen működni. A homológizációba beletartozik a fékcső is.
12. Én inkább fűthető kesztyűben gondolkodnék. Nem sokkal drágább egy jobb fajta markolatnál, de jobb komfortot nyújt. Télen is motorozol amúgy? Ha nem, akkor meg minek?
14. Az akkura van kötve közvetlenül? Rakd rá egy kapcsolt vezetékre (helyzetjelző), vagy a gyújtáskapcsoló után már biztonsági okokból is! Amúgy meg ezeknek a kapcsoló üzemű konvertereknek van vagy 70-95% hatásfokuk, ami mondjuk 5W-nál (ez ugye 1 Amper) kemény 0,1-1,5 W veszteség. Üresben meg milliamperben mérhető áramfelvétel, már ha egyáltalán. Sztem szard le! Nem ez fogja lemeríteni az akkut.
18. Na erre kíváncsi leszek. Régebben sokat bújtam az Ebay-t, de csak gagyit találtam. Ami nem gagyi az meg egy HID lámpa és egy ksiebb vagyonba került. A ledes megoldásokat inkább hagyjuk... Azok mindegyike kivétel nélkül "flood light" módban szórja a fényt, pedig a ködlámpának igen határozott képe kell legyen, csak egy vékony sávban szórhat.
Én csak hátsó kódlámpában gondolkodok, hogy engem lássanak. Főleg ha már régi az elektromos hálózat és az a 14,4V már csak 13 a motor végében és/vagy koszos, öreg lámpatest, elgyengült halogén izzók...[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90804 üzenetére
Az lepke, nem fojtószelep!
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90807 üzenetére
Nem akarok kötekedni, csak tisztán tanulási céllal teszem fel a kérdést:
a teló egy zárt rendszer, nem? Vagyis ha jó a szimmering, akkor oda nem kerül be semmilyen szennyeződés.
Mitől lenne retkes az olaj?Fagyálló jogos, arra nem gondoltam.
(#90810) persuader
A szar szimmeringen keresztül. De ha nem szar?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
A becsúszon nem lehet, különben nem tudnád kihúzni a szimmeringből. Mindkettő a szárában avagy a lábban van. Az a csizma az honnan jött?
De ezek nem fémből készülnek, jellemzően vmi alacsony súrlódású műanyagból mint a Teflon. A króm meg kemény, kopásálló felület. Szóval honnan jön a fémreszelék?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Segítsetek!
Azon filózom hogyan lehetne fixen rögzíteni a burkolat belső felére egy kis projekt dobozt?
M3 adhesive pad eddig az egyetlen megoldás, ami eszembe jutott. Nem szeretnék külső esztétikai kárt okozni, így a fúrás, faragás kerülendő. Hacsak nem a falvastagságnál vékonyabb eljárásról lenne szó a belső oldalon.
Ötletek? -
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90886 üzenetére
El nem tudom képzelni, hogy nem lehet elfogadni, hogy egy blokkhoz hozzá kell nyúlni. Elég felcsapni a kézikönyvet az időszakos karbantartásoknál és ott le lesz írva feketén-fehéren, hogy kb legalább kettő "nagygenerál" lesz esedékes 50k km alatt. De már egy szelephézaghoz is bontani kell, ami picit gyakoribb eset. Egy átlag panelproli aki becsben tartja a járművét, behatóan ismeri legalább a szervizintervallumok idejét és ha más nem, hát a szervizes tájékoztatja a részletekről.
Hihetetlen számomra, mikor a laikus ismerősök halál komolyan olyan elvárásokat támasztanak egy használt jármű felé, hogy az legyen közel költségmentes és pláne ne kelljen rálocsolni semmi extra pénzt rögtön vétel után. Egyik haverom teljesen ki van akadva és eladáson gondolkozik, mert a 2008-as Peugeot 207-ese elkér évi párszáz font szervizt és rá kéne borítani úgy 500£-ot, hogy korrektül rendbeszedje. Neeem, inkább eladná és venne egy ismeretlen járművet.
Imádok vitatkozni vele, újra és újra erről a sztereotip hozzáállásról. -
Teasüti
nagyúr
Igen, ahol a rendes karbantartás a kézikönyvben leírtak szerint zajlik.
(Enyémet pl tizenháromezrenként majdnem teljeskörű karbantartásnak kell alávetni. Minden második alkalommal szelephézagot is. De ha már ki van csomagolva ekkor, akkor érdemes benézni a hengerfej alá szerintem.)
Mondjuk ennek ellenére sztem egy kisebb mérnöki bravúr, hogy tele van nálunk a használt piac mindenféle futásteljesítménnyel és gyakoriak a 100k felett futott üzemben lévő motorok is. És erősen kétlem, hogy pedánsan karban volt tartva a nagy részük.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90896 üzenetére
Hát ha már ennyire bele akarunk menni, akkor gondolom kijelenthető, hogy itt is érvényes az a gyártói fillérbaszás, ami az autóiparban (GM gyújtáskapcsoló botrányok, kigyulladó BMW dízelek, hogy csak kettőt említsek.)
Ennek ellenére engem lenyűgöznek az ellenpéldák, mikor egy igénytelen motor megy sokat. -
Teasüti
nagyúr
Tegnap feszítettem a vezérműláncon. A traktor hang eltűnt, de ma kijött egy fémes súrlódó hang, ami a fordulatszámmal hangosodik. Olyan mint a féktárcsa hangja.
Ez mire utalhat?
Kézi feszítő van most rajta, addig csavartam míg eltűnt a zaj, plusz még másfél-két menet, ilyen hosszú láncnál ez a két mm talán nem oszt-szoroz sokat. Gondoltam én. -
Teasüti
nagyúr
Üdv a klubban!
Nekem ugyanez a gondom, a tenyerem nyomja a kormány. Arra figyelj, hogy lágyan tartsd, szinte súly nélkül. És főleg ne markold erősen. Ülj előrébb ha kell, míg a golyóid elférnek a tanknál, tartsd magad hátból, ne karból!
Idővel megszokod, de sose múlik el a jelenség. Puha markolattal nekem jobb volt, most vmi kraton anyagú Oxford Fatty van rajta, túl kemény. Nekem alig 15 perc után elviselhetetlenül nyom. Kéne néznem vmi puha markolatot, de 33-as átmérőből gyakorlatilag ez volt az egyetlen.
L-es kezem van, nekem a normál átmérőjű markolatok megint nem szuperek, mert tenyerem alsó felével és ujjvéggel tartom, egyszerűen túl kicsi, nem tölti ki a tenyerem.
Vmi zselés tenyérrész még jól jönne kesztyűből. Ilyennel se találkoztam még...
Kéne vmi rövid nyári bőr kesztyű, kemény protektorral és zselés tenyérrel. Vki ötlet?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz yodamastah #90972 üzenetére
Csak hangra lehet menni bontás nélkül. Nyomaték nem játszik, kézzel lehet tekerni és nem érezni különösebb ellenállást.
Az a rúgó nem tol vmi erősen, épp csak nem tudom visszarakni helyhiány miatt.
Vmit ki kéne találni, hogy lehet visszahúzva tartani, míg beoperálom.
A manuálishoz is épp csak odaférnek az ujjaim.
A f@szom, marad benne ez csak megkeresem a jó beállítást. Ez így kisebb macera, mint kicserélni.
Már ismerem a két véglet hangját, csak biztosra akartam menni, h amit hallok az az-e, amire gondoltam.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Gaboman #90971 üzenetére
A szerelők se úgy születnek, h értenek hozzá. Másrészről meg nem bízom meg feltétel nélkül egy szerelőben sem. Ahhoz ismernem kell, h tudjam jó szakembőr vagy kontár. Aki mérésről, mértékegységekről, valószínűségről beszél, vagy inkább amolyan megmondó ember, érzésre szerel és utánégetőnek hívja a szekunder levegőt? Nekem elég necces téma rábízni a gépem egy ismeretlen emberre. Ha műszaki hiba miatt halok meg, akkor legalább az én felelőtlenségem legyen... Nekem nincs gyakorlati tapasztalatom, de szakmámból kifolyólag nem áll messze tőlem a dolog. Mindenről van fogalmam a gépen, csak nem ismerem a hibajelenségeket így diagnosztizálni se nagyon tudok. Viszont ha megvan mit kell csinálnom, az már nem probléma.
És ha elrontom, akkor mi van? Nem dől össze a világ. Apám szava járása szerint: kidobni sose késő.
Egy 2004-es nem túl megkímélt vasról van szó, nem egy óriási érték. Majd ha szalonból kitolom a Z1000-esem, na azon nem fogok sokat bütykölni.
Vagy ha megint használt vas lesz, akkor addig is gyűlik a tapasztalat. Ezeket a hibákat már nem fogják eladni nekem. Majd lesz más, amit nem veszek észre.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90981 üzenetére
Két hónapot kéne kibírnia (200 mérföld saccra, ha munkába járok csak), aztán decemberben vakáció + leállás, előtte meg leadom generálozásra + időszakos karbantartásra az egyik jónak tűnő szerelőnél. Szar, de nagyon nem akaródzik hozzányúlni komolyabban év vége előtt, amivel kiesne az üzemből hosszabb időre.
Igáslóként üzemel per pill.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Itt nem arról van szó, hogy nincs csavarhúzom. Hanem ide célszerszám kellene. Nem látok rajta más módot. Vissza lehet húzni a rugót, de amint elengeded, az ki is ugrik azonnal. Nem lehet fixálni.
Van a nyílás peremén körbe pár rés, ahova gondolom vmi ellendarabot lehetne illeszteni, hogy megakassza az elfordulást. Ezt behelyezéskor max tartani tudnám csak egy harmadik kézzel, ami nem gond, ha kint van a blokk az asztalon.
Az én nyomorom? Nem kell itt dramatizálni!
Számtalan lehetőségem van, bármikor leadhatom szervizbe is ha úgy határozok.
De miért ne bütyköljek, ha abból tanulhatok is vmit, ahelyett hogy azonnal fizetek, mint a katonatiszt?
Az meg, hogy a nyakamba sóztak egy szart? Jó, és akkor mi van?
Mindenkit átkúrnak ott ahol tudnak. Ennyivel megint gazdagabb lettem. A tapasztaltabbakat nehezebb, de őket is átkúrják ugyanúgy. Attól, hogy vkinek relatíve problémamentes volt a használt jármű vásárlás, az nem azt jelenti, hogy olyan rettentő brilliáns ember, csak szerencséje volt. Persunak sincs röntgen szeme, őt is átkúrják, ha vételkor nem jön ki azonnal egy hiba. Ez ilyen sport.
Kifog vki egy vasat, amivel szerencséje van, akkor örüljön mint majom a farkának és kopogja le gyorsan, hogy nincs vele semmi baj! Vagy csak azt hiszi, hogy nincs mint Persu haverja.
Nekem is két hónappal később lyukadt ki a kipuff, amit esélytelen kiszúrni nem látható helyen. Három hónappal később jött a csörgés apránként. Ezek nem voltak észlelhetőek vételkor.
Nem tartom magam kevesebb embernek, amiért megvettem ezt a motort.
Másrészről meg a szar is szubjektív. Te megállapítottad innen fórumról, hogy az én motorom egy guriga takony, hisz én általában csak tanácsokért járok ide, így csak ezt látod. Más meg tolja az üres fecsegést, hogy itt járt, ott járt és jaj de szupi. Ők lehet arról nem számolnak be, hogy mennyit költenek a szervizre.
Én jelenleg úgy 200k felett járok kicsivel, amit rá kellett locsolni nem sokkal vásárlás után egy 13 éves motorra.
Nem érzem olyan sokkolónak ezt az összeget. Az szinte borítékolható, hogy ennyit majdnem minden használt jármű elkér az első évben.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz -Mosquito- #90989 üzenetére
Ha már mindenképpen kötekedni akarsz, akkor tegyük rendbe az arányokat is!
Nekem egy 2-2,5 millás motornál teljesen más elvárásaim vannak, eleve ennyi pénzért max 10k mérföld lehet benne és nem lehet idősebb néhány évnél. Erre ha nem kapott pofont, akkor nem is kell költeni a kötelezőkön kívül semmit.
De egy régi vasnál akorralfutásteljesítménnyel arányosan lesz egyre nagyobb pénznyelő egyre kisebb érték ellenében.
Az, hogy kinek mi éri meg, az szubjektív.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz -Mosquito- #90991 üzenetére
Nem jelentettem ki így sehol, hogy nem vagyok hajlandó elvinni szervizbe.
Arról papoltam, hogy ha megtudom csinálni magam, akkor megcsinálom magam több okból is.
Aztán ha ez nem működik, akkor jöhet a drága szerviz aztán vagy jó lesz, vagy nem.
Csodák nincsenek.
Én a ráfordított idő/energia/szopás mértékével kalkulálok, ehhez mérten egy láncfeszítő csere az easy fix kategória, aminek bátran nekiállok különösebb szervizes tapasztalat nélkül, mert gyorsan megvan és nem nagy költség. Ha bejön, akkor "spórolok" vele egy kicsit (vagy inkább tüzet oltok és halogatom a problémát).
Hogy miért, azt is megindokoltam.
A fórum szerepe itt nem az, hogy megmondják nekem a tutit, hanem hogy választ kapjak a feltett kérdésekre.
Köszönöm szépen a segítséget, de a konklúziókat magam is le tudom vonni amire a döntéseim alapozom.
A kérdésem odáig terjedt, hogy mire utalhat az észlelt hang. Erre választ kaptam, amit külön köszönök.
És itt a téma lezárva.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90996 üzenetére
Ismeretlen súrlódási tényező a meneten. És egy 14 éves rugóról van szó esetünkben.
A gyakorlati kivitelezés mikéntjétől nem beszélve.Hmm lássuk...
[kép]
Talán egy apró kopás szerű sáv úgy a kétharmadánál? Itt valóban vmi kopás figyelhető meg körbe a paláston.
És íme a csavar felőli vége:
[kép]
Ezt lehet tekerni, de kiakasztani sehogy se. Vagy nem jöttem rá hogy. Gondolom a rovátkák szolgálnának erre vmi betéttel. -
Teasüti
nagyúr
válasz -Mosquito- #91003 üzenetére
Nem is tudtam, hogy a ph-s keresővel lehet használni operátorokat.
Úgy látszik elég konzisztensen tartom magam a szakmáról alkotott véleményemhez.
Ha ezt most azért szúrtad be, hogy ellent mondjak magamnak, akkor nemigazán látom hol tettem volna ilyet.
Egyetlen helyen írtam, hogy nem hordom a motort sehova. Ez a saját értelmezésemben azt jelenti, hogy nincs rendszeres műhelybe cipelés, viszont nem zárja ki az esetenkénti szakszerviz igénybevételét.(#91002) persuader
Viszont mi lenne ha siman belecsavarnal egy csavart, ami megfogna a felhuzocsavart? Igy nem kell celszerszam. Ezt probalnam ki.
Ő ez jó ötlet!Ez mar nagy valoszinuseggel nem a gyari feszitoje. Amikor legeloszor szetszedted akkor sem lattad rajta? Olajlerakodas is segitene ilyenkor.
Passz, nem figyeltem. Szépen letörölgettem, hogy ne legyek tiszta retek ha kézbe veszem.
Nem tűnik fiatalabbnak a motornál.
Apám annyit mondott, hogy lehet baj még a feszítővel is attól, hogy jónak tűnik így kiszedve. Állítólag olyan nagy erők dolgozhatnak ott a láncon, hogy akár vissza is nyomhatja a feszítőt, ha az ékek már nem olyan egészségesek.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91009 üzenetére
Ez a trükk nem állt rendelkezésemre mielőtt nekikezdtem.
No nem baj, majd legközelebb. Ma beállítottam rendesen a kézi feszítőt. Jónak tűnik. Ha cserés is a lánc+lánckerék, esetleg a vezető sínek, akkor az talán meg fogja tudni várni a decembert. Leálláskor tervezek egy felújítást.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Elemlámpa, zseblámpa
- Autós kamerák
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!