Hirdetés
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
Hirdetés
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Ti használtok külön gerincprotektort kabát alá? A kabát sajátja alatt vagy helyett?
-
Teasüti
nagyúr
válasz freelanced #87705 üzenetére
Ez az! Ez lesz az új hot topic!
Legyen flame war a fékbetétekről, a milyen olajat már uncsi!Próbált már vki vízlepergetőt a sisakrostélyra?
Gondolok itt pl az Ultra Ever Dry-ra. Youtube-on elég kemény demója van. Csak fogalmam sincs mennyire átlátszó, változik-e a rostély optikai tulajdonsága tőle? Nem kifejezetten erre lett kitalálva.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Ezt csak úgy elhelyezem itt:
m.youtube.com/watch?v=ByoqNnsp070Geresicsnek mintapéldának.
(Külön bónusz a felirat a tankon.) -
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #87759 üzenetére
Köszi!
1A már azért elég szokott lenni egy telefonnak teljes terhelésen is.
A gps önmagában nem eszik sokat. Passzív jelvétel, némi számítási kapacitás igényel (ami talán hardveres, szóval nem túl szignifikáns).
Ami eszi az akkut, az a navigáció (max fényerőn, internettel), videófelvétel, ilyesmi.
Szóval 1A-t vett fel a telefon. Volt már, h ennél többet mutatott? Enyém pl. még sose vett fel 1A-nél többet, pedig gyorstöltőm van (5V módban is 2A-t tud) és nagy keresztmetszetű kábelem. -
Teasüti
nagyúr
válasz freelanced #87784 üzenetére
Olajat szerintem kár, amíg nem mész vele. Csak összeszedi a vízpárát az állásban.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Moleman #87787 üzenetére
Párszor néztem csak alkalmazás szinten a felvett áramot, műszerrel nem ellenőriztem.
Az S7-esem sztenderd (5V) töltésnél sosem vett fel 1A-nél többet. Nulláról 3 óra alat tölt fel kb, ami stimmel.
Talán a max amit eddig láttam olyan 1000-1060 mAh lehetett.Nem tudom hogy vehetném rá, h ennél gyorsabban töltsön, gyorstöltésnél se végez látványosan hamarabb.
Szóval szerintem berendelek egy ilyen usb töltőt a motorra.
Vagy építek egyet buck konverterből meg szigetelt csatlakozókból. Vagy olyan tartót veszek, amihez jár a töltő.
Dilemma...[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #87792 üzenetére
Egy icipicit túlgondolod, nem?
Amúgy épp tartót nézegettem. Van egy kormánycsapágyba rakható Ebay-en az Ultimateaddons-tól, amihez kapható töltő is. Elég igényesnek tűnik, lehet nem filléres kínai selejt elektronika hajtja talán.
Ennél jobb tartót nem találtam, így szerintem akkor a töltő se kérdéses.
Azért köszönöm a infókat!Ui: azt hittem legalább a külcsín minőségére odafigyelnek, ha már a motorháztető alatt kevésbé kifinomult a rendszer.
Vagy mondhatnám, hogy szarájfon de rossz topikban vagyunk.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz freelanced #87795 üzenetére
Jah akkor nem szóltam. Két hónapig? Ne viccelj, szezon felénél tartunk még csak!
Én év vége előtt még simán cserélek olajat, pedig május elején csináltam. Amíg nem jegesek az utak, addig megyek.A nagy kérdés, hogy mit kezdjek két liter Motul 5100-zal? Vegyek egy litert hozzá és menjek még egy periódust ezzel a vacakkal, vagy dobjam ki a maradékot?
Szerk:
Te is kicsit túlgondolod ezt a fékbetét dolgot, nem?
Vegyél vmit, azt jóvan!
Hogy organikus, vagy szinterezett, az felhasználástól függ. Gondolom utcán nem fogod túlhevíteni, illetve fontos a nedves fékerő.
Valamint hogy mennyire eszi a tárcsát, az hosszútávon mindegy.
Mindkettő kopik. Nincsenek csodák. Ha nem tárcsát veszel, akkor a betétet cseréled gyakrabban. A végén kb ugyanott leszel.
(Persze érvként szokott elhangzani, hogy nehezebb egyben kiadni 80k-t tárcsára. De nekem ez nem érv. Élettartamra leosztva nem drága. Nekem a motorom Drivvo szerint napi 12 fontban van - áprilisi vétel - alkatrésszel, szervizzel, benzinnel, köcölékkel. Itt kint ezt nem drága üzemeltetni. Persze egyben kiadva javításra 400 fontot szar, ha nincs miből. De ugyanaz mint naponta 12-t. Szerintem.)
Ami minőségben tényleg számít, hogy van-e hangja. Egyrészt kurva zavaró szerintem, ha visít a fék, másrészt kisebb a fékerő is ilyenkor.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
CBR600F4:
Hidegen ha van egy lyuk a nyomatékgörbén 6k-nál, ahol pont meg kéne indulnia, az hiba? (Szar kompresszió tippem szerint.)
Hidegindítást követően az első pár percben van ez a jelenség, hogy szinte megáll a gyorsulásban a motor, majd ha felküzdötte magát úgy 8k-ig, akkor megint húz.
Meleg motorral már egyenletesen húz és megindul mint az állat.(Tudom, kímélni kéne amíg hideg. De munka végén verseny van hazafelé a parkolóból. )
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #87895 üzenetére
20 éve voltam gyerek.
-
Teasüti
nagyúr
Rajta kell legyen mennyi üzemanyaghoz való. Pl. egy tank benzinhez. Az 50 liter általában. Ehhez arányosítasz.
Én három tankoláshoz használtam el egy flakont.Amúgy egyes vélemények szerint annyit ér, mint szarnak a pofon. Persu írta korábban, hogy karbit/injektort ultrahanggal tisztítanak.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz freelanced #87928 üzenetére
Nekem szar váltásérzetet kölcsönöz. A következő full szintetikus lesz, az tuti.
-
Teasüti
nagyúr
válasz 3psilon #87932 üzenetére
Fél-, egy méter? Az teljesen jó. (Lehet csak vmi hülye bringás beidegződés, de ha 20 centire mennek el mellettem, nekem még azzal sincs problémám.) Én nem vagyok ijedős, de ilyen sokszor van. A napi rutin része.
Átmenni nem szoktam, de volt már, hogy a felezővonalnál volt ledöntve a motor. És az autós volt, aki levágta kicsit a kanyart.Komolyra fordítva a szót. Gyakorolni kell az ellenkormányzást! Mindig. Mindenhol. Én közúton ugyanúgy próbálgatom, játszadozok, ingázok a csatornafedelek, kátyúk közt.
Ezt nem lehet eleget gyakorolni.
De többek közt ennek köszönhetem, hogy még itt vagyok sértetlenül.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz 3psilon #87934 üzenetére
Nem. Sosem estem még nagyot, se motorral, se bringával.
De volt pár necces szitum.
Pl. #63166 hsz.-em a kanyar abs kapcsán, ami egy szép kis flamewar volt.
Ezt is ellenkormányzással oldottam meg. Másképp nem is lehet iránytváltani ilyen hirtelen egy "S" íven. Én a vészhelyzetekre segédelektronikát használnék, erre vérszemet kapott a fél fórum, hogy ne akarjak műmájerkedni motoros tudás nélkül (persze csak a rosszindulat beszélt belőlük). Gondoltam magamban kösz srácok, akkor majd szólok a kanyarban lévő fácánnak is, h én szelíd motoros vagyok...
Találkoztam már fácánnal is az út közepén, és a tyúkeszű elém futott, nem pedig előlem. (Mint a babakocsit toló nők. )
Filóztam rajta, hogy ha átmegyek rajta vajon elesek? Vagy csak döccen kettőt a motor és köpködhetem a tollakat?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz runner 125 #88040 üzenetére
Az nyomaték amiről beszélsz, nem ló.
Én is keveslem az enyém 8k alatt. 10k-nál van a nyomatékcsúcs. Úgy érzem 6k alatt semmit nem csinál, ha húzok egy kövéret.
Ellenben ~120 ló elég arra, hogy vmivel 200 fölé repítsen. 160 lóval meglenne a 280 talán. Kérdésem: mikor a jó életben fogok/kéne kimotorozni 280-at? Minek? Ellenben 1-esben elmegy 130-ig, ami király.
Viszont többre értékelnék egy alul nyomatékos gépet, amit nem kell szétforgatni, hogy menjen. Nem mintha nem élvezném, de kéne erő 6k alatt is.
Szóval távolabb lévő fokozatok és több nyomaték alulra. Ez hasznosabb lenne, mint +50 ló a fordulatszám tartomány tetejére.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88051 üzenetére
V2-ből még nem találtam sporttúrát, ami tetszik. Pedig annak a hangja is jobban bejön, mint a sor4. Kawasaki Z1-essel felveszi vmi a harcot ár/értékben? Sokak szerint a kategória legjobb motorja.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Okuljatok a hibámból! Csapó 2.
Ma majdnem eltaknyoltam. Csak átgurultam egy autómosón, és a kijáratnál vagy elkapta a hátsó kerék azt a szegélyt, ami hosszában középen a padlón van (nem tudom milyen szerkezet az), vagy vmi qrva csúszós a padló, de a hátsó kerék úgy megindult oldalra, mintha jégen lettem volna.
És ezt egyesben kis gázzal. Minden nem létező krosszos tudásom latba vetettem, ahogy letalpaltam sarokkal, hogy ne essek el. És megúsztam. Érdekes élmény volt érezni a hátsó kereket elforogni kis gázon.
Na mindegy. Rerkesen mentem be és retkesen jöttem ki. Nincs egy működő nagynyomású kézi mosó a városban...[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88056 üzenetére
Érdekes egy jószág. Sosem hallottam még a márkáról. Mi az a kerék a tankon? Mit kell ott hajtani? Benzinpumpát szíjjal?
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
SV1000 nekem iszonyú ronda motor a fejidommal és a meztelen aljával. Mint egy nyaktól lefelé megkopasztott kakas.
Az egész SV sorozat rettenet. A full idomos változattal talán ki tudnék békülni, de nem a legjobb dizájn.
2017-es gép, nagyon komoly ez a kinézet:
[link][ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88064 üzenetére
És az utast hova rakom? És a dobozokat (ha úri kedvem úgy tartja)?
És hol van a szélvédelme (Z1000SX)?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz runner 125 #88079 üzenetére
A hétvégén egy 2009 körüli Civic TypeR-t értem utol lámpánál. Magam is meglepődtem h utána mekkorát gyorsult 180-ig. Pedig csak 200 ló körüli, 2000-es szívómotor van benne.
Egyik nap egy kis seggrakétával játszadoztam kicsit. Vmi tuning Mini Cooper, szép hangja volt. És nem csak a hangja volt szép.
Konkrétan úgy ment, mint a 600-as CBR-em.
Hiába forgattam csúcson, épp csak tartani tudtam a lépést. Amíg nem jött kanyar, mert ott én azért nem voltam annyira kamikaze, főleg ismeretlen kanyarokban. Na meg eleve autó, gyorsabban kanyarodik.
Így is már a komfort zónámon kívül motoroztam, országúton. Nem vagyok hozzászokva a kanyar előtti intenzív fékezésekhez.
Na szó mi szó, kezd kicsit átalakulni a világnézetem. Eddig azt hittem csak a szupersportkocsiktól kell óvakodnom, de egyre inkább olybá tűnik, hogy a 600-as motorok nincsenek olyan magasan a táplálékláncon. -
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88093 üzenetére
Hát nem tagadom. De szerintem ahhoz nem kell nagy tudás, hogy 60-ról kilőjjél, mint a golyó. Megvolt a kapaszkodj-mert-leesel effektus is (csúcson forgott, ahogy írtam), de vhogy nem csökkent a távolság köztünk.
Nem hogy nem forgattam el eléggé, inkább az volt a gond, hogy nem váltottam el. Bár 4-esben is már 120 mérföldet karcoltam, annál gyorsabban már nem akartam menni.
Minden kanyarból kijövet olyan 6-8k között indultam, de az egyenesekben mégsem tudtam behozni, amit a kanyarban elvesztettem.
Más pilóta lehet röhögve elmegy neki.
Én azért nem mentem le full retard módba, így se éreztem magam biztonságban. -
Teasüti
nagyúr
Ha már fékolaj, miért használunk DOT-ot, amit egy-két évente vagy adott kilométerenként cserélni kell?
Bringámban ásványi olaj van, még szerelőm mondta, hogy örökélet +1 nap, ha nincs baja. Évek óta benne van, nem eszi a tömítéseket és ugyanúgy működik a fékem, mint mikor megvettem.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #88128 üzenetére
Pedig teljesen jogos, amit ír. Hasra ütésre fel tudok sorolni 4-5 okot, amiért nem vehettem fel a versenyt kanyarokban a kocsival. Technikailag ugyan semmi nem gátolt meg, hogy lefektessem a motort, de az nettó hülyeség lett volna az adott körülmények közt.
1. Nem volt helyismeretem,
2. Ismeretlen útviszonyok (minőség, kátyú, por, kavics, döglött- és élő állatok, egyéb nem belátható akadályok, stb.)
3. Nem belátható forgalom.
4. Semmilyen pályamotoros tudásom nincs.És ebből a helyismeret nyom leginkább a latban.
Ha tudom mi van a kanyar után, bátrabb vagyok. Ha esetleg ez egy kontrollált környezet (pálya) lenne, akkor meg tényleg ami a csövön kifér. A tudásom játszik talán kevésbé ebben a képletben. Már a józan eszem azt mondatja velem, hogy öreg... ...a sebességhatárt kétszeresen léptem túl, nem kéne kísérteni a szerencsém. Mert aki ezekkel a feltételekkel nálam gyorsabban menne bele teljesen vakmerően, az kamikaze.Ha a srác ismeri a kocsiját, tudja mire képes és tudja mit csinál, akkor teljesen esélytelen vagyok.
Én nem tudtam mit csinálok, én spontán motoroztam.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Khaosz55 #88145 üzenetére
Egyes vélemények szerint a bovdenház szárazon a jó, persze ha teflonos fajta. Nem tudom a motoros bovdenházak milyenek. Meg milyen bovdent adnak hozzá? Rozsdamentes, köszörült?
Kenni bármivel lehet, általában olajjal szokás. Ez lehet egyszerű műszerolaj is. Viszont ha kened, akkor onnantól gyűjteni fogja a koszt.
És idővel azért fog nehezen járni, mert a por és víz egy ragacsos masszát képez.Egyszer vettem egy kuplungbovdent, nem is gyanakodtam a magas árakra. Aztán fizetéskor esett le az állam, hogy mennyibe kerül. És csak azért nem tudok sajátot összeszerelni, mert mindkét végén beakasztós fajta ellentétben a bringás cuccokkal. Jó szar cucc, jó drágán...
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88256 üzenetére
55 Wh +helyzetjelző ha megeszi az akkut 10 perc állásban (nyár közepén pláne), akkor ki kell dobni a pcsába. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88282 üzenetére
Szerintem - és ez tényleg csak az én szerény véleményem - ha nem bír ki a jármű villamos rendszere töltés nélkül egy kis időt, akkor az probléma.
Na ne röhögtess, hogy 10 perc állás után bekapcsolt fogyasztókkal nem indítható a jármű és ez üzemszerűen így megfelelő...
Akkor ne is használjak másodlagos fogyasztókat a járművön, mert üzemképtelenné válik a gép? Vicc.
Mi lesz vele télen?
Alapból nem lesz indítható egy hideg éjszaka után.
(Én pl. decemberben raktam le a gépet, mert tartok a jegesedéstől. De februárban már vissza is tudtam ülni rá, ahogy elmúltak a talajmenti fagyok.)[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz -Mosquito- #88345 üzenetére
Azta mindenit! Ennek aztán van tekintélye!
-
Teasüti
nagyúr
válasz AllTheBest #88417 üzenetére
Ezt úgy kell elképzelni, hogy hátrahajlított nyakkal vakon lassítottál le? Nem tudtad előre bólintani a fejed? Hány kg vagy? Csak úgy kíváncsiságból. Vmi nagyon nádszál legényt képzelek magam előtt, akit elfúj a szél. Szó szerint.
Motort azért fel tudod kapni egyedül, ha elfekszik?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz runner 125 #88439 üzenetére
Két napja lemostam teljesen a gépem. Először, mióta nálam van. Lemeózod?
-
Teasüti
nagyúr
válasz -Mosquito- #88471 üzenetére
Mit takar a túlterhelés egy rugóstagnál? A felütésgátló "elhasználódott"? Vagy akkorát ütött, hogy törés lett belőle?
Azt hinném ha koppra le van ülve a tag, akkor sincs semmi, amíg vmi nem sérül (futómű leggyengébb pontja).[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #88516 üzenetére
Azt áruld el, hogy mennyire áztál szarrá!
Vagy milyen ruha volt rajtad, ha nem?
Én két részes esőruhában mentem egyszer nem 1000-et, csak pár órát. De felül nyaknál már kezdtem beázni. Windproof neoprene maszk se tartott két óránál tovább. Akkor derék tájékon egy kevés. Meg a goretex téli kesztyűm ronggyá ázott kívül-belül. Még a Forma túracsizmám is oldalt a zipzárnál beengedte a vizet egy óra után...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Ford topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Autós topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- LEGO klub
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- iPhone topik
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen