- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Poco X5 Pro - ránézésre jó
- Google Pixel topik
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen GPS-t vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Hosszabb bemutatón a Warhammer 40k: Space Marine 2
gp A sokak által várt folytatás premierje már nincs messze, szeptember elején debütál az új rész.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#14787072
törölt tag
válasz Topiccsendőr #123725 üzenetére
Esetleg őket. Elég aktívak:
-
#14787072
törölt tag
válasz jacis #123756 üzenetére
Azt viszont nem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy azoknál az országoknál, ahova csak Carnet-tal viheti be a motort, nem kevés biztosítékot kell letenni. Országtól és motortól függően ez akár 10 ezer USD is lehet. Tehát egy 3 milliós motor értékét még le kell rakni depositba.....
Gondolom, akik nem gyári támogatással vágnak bele (pl. Joe Pichlert a KTM támogatta/támogatja), azok inkább régebbi, kisebb értéket képviselő motorral vágnak neki. Olvastam egy német srácról, ő Schwalbe-val vágta át magát Egyiptomtól Fokvárosig....
Persze itt is vannak kivételek, ahol van pénz lóvéra, ott nem gond a Carnet díja.
-
-
#14787072
törölt tag
válasz norbert1998 #124073 üzenetére
Szia!
A stanchion nem a kormánygátlót jelenti, hanem teleszkópszár befogatását a villahídba.
Valóban típushiba, volt is egy elég komoly visszahívás a 2013-2017 közötti GS-ekre, mert alulméretezték a teleszkópszár befogatását. A BMW először nem akarta elismerni a problémát, de aztán jópáran hatalmasakat estek látszólag minden ok nélkül, petíció indult, végül a gyár visszahívást rendelt el. Azt írták "sérülhet, szélsőséges esetben elengedhet a teleszkópszár befogatása a villahíd találkozási pontjánál. Legrosszabb esetben a teleszkópszár ki is szakadhat a helyéről".....
-
#14787072
törölt tag
válasz dellfanboy #124180 üzenetére
Ez igaz, de azért még az sem igazán elterjedt, nem? Bár nekem is az lesz a következő beruházásom.
-
#14787072
törölt tag
válasz Topiccsendőr #124436 üzenetére
Pedig az.
A motoros kluboknál ezek a nemzetközileg ismert szerepkörök.
Pl.
[link]Somatom: Alligator MC, Bombikers MC megvan a 90-es évek elejéről?
[ Szerkesztve ]
-
#14787072
törölt tag
válasz Somatom #124438 üzenetére
Én is ott voltam ezeken igaz, akkor még motor nélkül, de rokoni kapcsolatok révén.
Az Alligator később a dunavecsei focipályára költözött át.A SOA-t szerintem az 5. évad végén le kellett volna zárni, nekem az utolsó két évad nagyon nyögvenyelős lett, főleg a 7.
[ Szerkesztve ]
-
#14787072
törölt tag
válasz Somatom #124446 üzenetére
Azt nem tudom. Miért? Elírták és később jöttek rá, hogy két L?
Én inkább a Bombikers-es arcokat ismerem rokoni kapcsolatok révén.
Ugye? Jó kis nosztalgia: "Nem létezik, hogy ez reggelig így fog esni..."
Másik ilyen kordokumentum Doszpod Bélától az Egy nap Angyallal, az Ördöggel. Na, az is "alapmű".
-
#14787072
törölt tag
válasz Novics #124599 üzenetére
Szia Novics!
Ezzel a magassággal és ezzel a pénzügyi kerettel én a Varaderot javasolom racionális alapon. Érzelmi alapon pedig az R1150GS-t.
Kisebb motoron nem fogsz kényelmesen elférni, ahogy azt írtad is a Versys esetében.
Én 201 vagyok, volt 650-es DL-em, AT-em és Varaderom is, sokat mentem kis GS-sel, nagy GS-sel (most is ilyet keresek). A Varadero iszonyú kényelmes hosszú távon is, nagyon jó az üléspozíció magas embereknek is, nem olyan hegyes a térdszög, mint az 1150-es GS-en, valódi típushibája nincsen, nagyon megbízható motor, a világból kimegy. Cserébe nehéz, mint a sár, bár ez csak lassú menetben lehet zavaró, ha megindul, tol, mint a mozdony és nagyon kezes.
Az 1150-es GS is sokáig tetszett, ültem is rajta sokat (simán is, Adv-ön is), ott egyértelműen hátrébb van a lábtartó, mint a Varán, ez hosszú lábúaknak kényelmetlen lehet, bár lehet lejjebb is helyezni a lábtartót 2-3 cm-rel. A boxernál szokni kell a kardánreakciót, nekem bejön. Ha volt gazdája, ennél sem kell félni a magas km-futástól.
A kis GS (F800GS) piszok jó motor, de nem annyira knyelmes, mint a fenti kettő (nem is egy kategória). Én nagyon élveztem, amíg nálam volt, de tény, hogy az ülés egy vasalódeszka kényelmével volt egyenértékű, szélvédelem 100 felett nem volt és a 21-es tömlős kerék sem elsősorban aszfaltra termett.
XL700-al nem mentem, csak ültem rajta, nekem kényelmetlen volt és érzésre kisebbnek hatott, mint a DL650-em.
Én azt mondom, ha valami izgatja a fantáziádat, akkor előbb-utóbb úgyis annál fogsz kikötni, a többi csak pótlék lesz, kompromisszum.
-
#14787072
törölt tag
-
#14787072
törölt tag
válasz Steven #124883 üzenetére
Fú, de oda voltam ezért a motorért a 90-es években. Korának legszebb japán soft-choppere volt szerintem az akkori felhozatalból. Volt belőle rokoni körben egy 750-es amerikai piacos valami eszméletlen szép színben.
Meg az 1,4-es is szép volt nagyon. Jó kis átépítési alapnak használták sokan.
-
#14787072
törölt tag
válasz etnies #124935 üzenetére
Köszönöm, valóban tanulságosak voltak. Az első kettő pedig tényleg védhetetlen. Nekem csak necces helyzetek voltak az elmúlt 18 évben az elején főleg a saját hülyeségem, rutintalanságom miatt. Pl. mikor két haveromat próbáltam követni a felsőtárkányi szerpentinen, csak nem vettem számításba, hogy ők ott laknak és több év motorozási tapasztalatuk volt akkor már velem szemben (kb. 2003-2004). A 2-3. kanyarban már át is sodródtam csontra a szembesávba, isteni szerencse volt, hogy nem jött senki....
Pocee: igen, senki nem akar olyan helyzetbe kerülni. Azt a legnehezebb elfogadni, hogy vannak védhetetlen szituációk, amikor tényleg nem rajtad/rajtam múlik a dolog kimenetele, pusztán a szerencsén vagy a másik figyelmetlenségén/figyelmességén....
-
#14787072
törölt tag
válasz bacus #125042 üzenetére
persuader: tökéletesen egyetértek.
bacus:
"A v-strommal rengetegen túráznak 650-el, 200 kg feletti terheléssel és elégedettek !"Ez így van: 2005-2012 között volt 650-es V-stromom, nagyon szerettem. Nem volt olyan közlekedési szituáció, amiben kevés lett volna az ereje. Ha kellett, visszaváltottam, ha nem kellett, maradtam abban a sebességfokozatban. Egyszeméllyel, kétszeméllyel, túrázva vagy céltalanul motorozgatva teljesen jó volt.
Volt nála erősebb motor? Volt. Kényelmesebb lett volna? Nem tudom, valószínű. De soha nem éreztem azt, hogy hű, most ide kellett volna még a +4-500 ccm és/vagy +50-60 LE. -
#14787072
törölt tag
válasz zgospel #125464 üzenetére
Nekem ősztől ötödikes lesz a kislányom, ergo egyedül fog hazajárni a suliból ebéd után. Nem nagy távolság, de át kell jönni egy piszok forgalmas úton a zebrán, hol nincs lámpa.
Kicsi kora óta tanítjuk őt a közlekedés szabályaira, érti, tudja, betartja, de előre rettegek, mert nem ő benne nem bízom, hanem a közlekedés többi résztvevőjében.... -
#14787072
törölt tag
válasz Micsurin #125530 üzenetére
Ezt többen is írták a videó alá, de ez nyíltan uszító videó, gratulálok az elkészítőjének, közzétevőjének. Főleg ezzel a címmel....Nincs még eléggé megosztva a társadalom.....
Kedvencem, amikor leírja, hogy a többség így közlekedik. A többség, érted? Tehát ő már találkozott a 195 ezer frsz-al rendelkező motorossal és tudja, hogy a többség ilyen tróger. Aha. Ha csak 1%-al találkozik, az is közel 2 ezer motoros...Na, ez az általánosítás.
-
#14787072
törölt tag
Valaki esetleg egy 3 km-t futott, 32 éves Africa Twint-t? Holnapig még lehet rá licitálni, jelenleg 16 500 dollárnál járnak
-
#14787072
törölt tag
válasz Somatom #127519 üzenetére
Tényleg, azzal most mi van? Sokáig volt, aztán pihi pár évig, aztán megint volt talán, nyilván tavaly semmi. Még 2004-ben voltam 1-szer, akkor tetszett, de régóta nem vagyok már találkozókra járós.
Arra emlékszem, sokaknak egy időben ez volt a siroki mellett "A" találkozó.....
-
#14787072
törölt tag
válasz Topiccsendőr #127896 üzenetére
"Inkabb azert nem, mert megsertodik az epp aktualis importor, akitol kaptak a motort, aztan sohat tobbet nem kapnak, ha valami rosszat sikerul mondani rola. Ez a jellemzo inkabb, ezert szar az egesz ilyen tesztelosdi, ami magyar nyelven van. Es szerintem ez annyira gaz."
Itt a lényeg! -
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok