- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Új ajánlat a Team Grouptól a gyors USB kulcsot keresőknek
ph Az X1 Max meghajtó kis méretet, Type-A és Type-C csatlakozót, illetve USB 3.2 Gen2 sebességet kínál.
-
Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
ma A OnePlus Ace3 Pro lesz az első készülék a megnövelt kapacitású, de vékonyabb profilú teleppel.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
alvaro
senior tag
Eddig semmi gond nem volt a hőmérséklettel, a köd persze zavart a látásban, mikor volt.
Most viszont egyszerűen képtelen lennék fölmászni motorral azon a lefagyott emelkedőn... szóval kényszerszünet, amíg le nem olvad ez a foschKormány+jobb első index megy a listára, amiket orvosolni kell. El akarom vinni szervizbe, a lassan hagyományos téli karbantartásra. A kormánycsapágy már úgyis be lett rendelve, az ülést is újra kéne húzni, belevizsgálni a vezetékekbe, csatlakozókba (duda, féklámpa problémás), megnézni az első féktárcsát... szóval van betervezett teendő rendesen.
-
alvaro
senior tag
Nálunk (Fehérvár) 5-6 forinttal van a nagyáruházas kutak fölött, egy vonalban az összes többivel.
Illetve van még az ENVI, ami személyzet nélkül még lejjebb megy, de az cheatEgyébként meg BAU ott szoktam tankolni, ami útba esik, és van kompresszoruk - ez a munkahelyem melletti Agip, illetve az anyámékkal szembeni OMV. MOL az épp nem esik útba napi viszonylatban. A teszkós Shellhez még gyűjtöm a bátorságot
Túrán más a helyzet, ott se teszek külön kitérőt kút miatt, azt viszont meg szoktam nézni, hogyan alakulnak az árak a tervezett útvonal mentén, és úgy próbálok időzíteni, hogy azért lehetőleg ne a legdrágábbaknál kelljen tankolnom. Amivel mindig megvárom a tartalékot, de így is van mozgásterem bőven, mert akkor még teljes biztonsággal van benne 100km (esetleg 130+, körülményektől függ).
Külföldön más a helyzet, ott tényleg ad hoc, de most már ott tartunk, hogy bármely szomszédos országban csak kellemes meglepetés érhet benzinár tekintetében
[ Szerkesztve ]
-
alvaro
senior tag
Huh, asszem ilyen kártyát akartak már adni ott, és majdnem ki is töltöttem a jelentkező ívet, csak aztán megláttam a "kiemelt kutak" listáját, és rájöttem, hogy a random falusi Agipok nem is fogadják el - pedig akkoriban elég tipikus volt hogy Lovasberényben, Csákváron mentünk át. A másik meg az volt, hogy a 8Ft kedvezményhez elég sokat kellett volna tankolni, annyit, amennyit a 2 motorba együtt se töltünk bele, távolról se - lett volna nekünk a kedvezmény olyan 3 forint/liter, arra meg már nem igazán láttam érdemesnek kapaszkodni, így végül bekerült a "papír" feliratú gyűjtőbe.
Ha most lehet fix 8Ft-ot szakítani, akkor már érdemes lehet nekem is.
Na de mi is ez az oldal? A hitelotthon aligha[ Szerkesztve ]
-
alvaro
senior tag
Kutyának nem ez az első ilyen cikke
Nekem kicsivel több a karbantartás, mint a benzin, adó/biztosítás pedig csak bosszantó apróságok. Értékcsökkenéssel nem tudok mit kezdeni, amíg nem tudom, meddig lesz meg a motor. Azért néha kiszámolom azt is, egyelőre az a legnagyobb tétel, de ebben változások várhatók.
-
alvaro
senior tag
válasz runner 125 #2668 üzenetére
Ma reggel fagy volt, Feketehegyen meg havat is láttam - csak nem az úton
Kissé parás volt lejönni nálunk a hegyről (a teraszunkon korcsolyázni lehetett volna, éljen az ónos köd), de a múltkor megtapasztaltam, hogy a járatlan aszfalt és a kemény föld járhatatlan, a fű meg a kavics még elviselhető. Így már leértem keréken a karbantartott műútig, onnan meg már sima ügy volt bejönni.
Olyan szép jéglemezt szedtem le a sisakpleximről idebent, hogy öröm volt nézni
Mondjuk a sónak nem örülök, nem kellett volna azt már egyéb anyaggal kiváltani így 2011 tájt?
[ Szerkesztve ]
-
alvaro
senior tag
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #2706 üzenetére
Van rajtuk ilyen kapcsoló? A mieinket ha lenyomjuk piros kapcsolóval, akkor nem teker az önindító se
-
alvaro
senior tag
Na, ma volt az, hogy otthon hagytam Teresát... az út még mindig kegyetlenül lefagyva, már a kavicsos részek is csúsznak. Este örültem, hogy még fölértem, gyalogtempó, egyes csúsztatott kuplung, lábak támasztásra készen, lehetőleg kerülve a tükörjeges szakaszokat... megállapítottam, hogy föl még csak följutottam valahogy a hegyre, lefele esélytelen lenne, tárt karokkal fogadna Gravitáció anyánk... ennyi volt. Most megint várok, hogy elolvadjon ez az izé
-
-
alvaro
senior tag
válasz runner 125 #2838 üzenetére
Nekem is annyi lenne benne
Ja nem, inkább több, most megy bele évi 20 ezer. Ha nagyGS árban vennék motort, telne akkora túrákra (időben és pénzben is), amikor és amekkorára csak kedvem szottyanna.[ Szerkesztve ]
-
alvaro
senior tag
válasz runner 125 #2843 üzenetére
Nem hagytam ki semmit. Mint felelős, ép ésszel megáldott lény, akkor vennék drága motort, ha aztán rendesen használni is maradna időm és pénzem. Nem ám 0% önrészre, mint egyesek.
Egyébként a slozira nem járok motorral, sőt, rövid távokra egyáltalán nem indítom be, a faluba pl. biciklivel járok, Fehérváron belül meg, ha épp ott vagyok, gyalog. Munkába viszont motor, más járművem nincs is. Az ország másik felébe, intézkedni szintén. Bármi úticélom van, egyértelműen előnyt élvez a motor a tömegközlekedéssel szemben, ez így két falu között a semmiben lebegve elég evidens Bárhova kedvem szottyanna buszozni, az előbb 40 perc gyaloglás, aztán 2 órás lyukak a menetrendben, kivéve, ha éjjel van. Ha meg ketten megyünk egy motorral, a busz nagyjából drágább is - mint az üzemanyag, karbantartás, adó, biztosítás, amortizáció, miegymás. Csak így finoman
Az élvezetből túrázás csak eztán jön. Idén sajna nem sok jutott belőle, őszig telket-házat keresve rohangásztunk, mint pók a falon, aztán költöztünk. Még jó, hogy a tavaszi Walpurgisnacht megvolt Kapfenbergben. Jövőre meg meglátjuk a költségvetést, jelentős átalakításokat akarunk eszközölni a házon. Egyelőre kocsit se veszünk így. Még bírom a motoros bejárást, ha meg megint ónos köd lesz, bent maradok anyáméknál Fehérváron, még idén utoljára (remélem). Ugyanez érvényes -10 fok esetén, azt már nem vállalom semmilyen öltözetben, semmilyen tempóban.
-
alvaro
senior tag
Sajna nekem nem volt humorom kipróbálni, hogy fölösleges pörgetéssel mennyi benzin fogy, egy tank erejéig legalább egy fokozattal lejjebb kéne mennem mindig, hogy lássam a különbséget, de ehhez semmi kedvem, csak idegesebb lesz tőle. Úgyhogy kénytelen vagyok mások tapasztalataira hagyatkozni, akiknek javult a fogyasztásuk az áttétel hosszabbításától. Ez elég általános, de azért nem 100%, mert ugye ahány motor, annyi féle, BSFC-t meg egyikről se láttam
Egyébként általában ebből a szempontból jobb a gyorsítást elég rendes terheléssel, de nem nyélen végezni (mondjuk 2/3 gáz megfelel), és korán váltani. A nyélen kiforgatás az egy másik műfaj
De gyanítom, hogy ennél sokkal fontosabb a lassítás mikéntje, illetve az, hogy kerüljük el a fékezést, ha csak lehet (beleértve a motorféket is!), szóval alap, hogy ha látjuk, hogy nem tudunk menni, akkor hagyjuk a francba a gyorsítást, csorogjunk csak szépen oda. Valamint egészen jókat lehet gurulni direkt hajtás nélkül, behúzott kuplunggal. Megfelelő lejtőkön kilométereket. Akár leállított motorral. Vagy síkon gyorsítás-kigurulás ciklusokkal egyenletes haladás helyett (ezt speciel tudom, hogy jól működik, szoktam ilyet csinálni). De figurázás helyett tényleg ott érdemes kezdeni, hogy ne képezz fölösleges lendület csak azért, hogy el kelljen dobni, és pl. pirosnál tényleg az a legjobb, ha úgy tudod elkapni, hogy egyáltalán ne állj meg. Ha viszont meg kell, nincs miért húzni neki, simán csak be kell gurulni, hosszú álláshoz meg motor le.
-
alvaro
senior tag
válasz zsoltee10 #2893 üzenetére
Teresának se kellett a blokkjához nyúlni még, most van benne 101 ezer.
Vízpumpa, hátsókerék- és kormánycsapágy ment már ki (utóbbi még csak lesz cserélve, de már érezni egy ideje, hogy nem az igazi), na meg ami kopik (élen a szíjjal és hátsó tárcsájával, ezek ölég drágák, és a kuplung is lejárt már egyszer). Na meg 2 akku...
Meg persze sikerült agyonkátyúzni egy első felnit, és pár hete elgörbíteni a kormányt jégen motorozás során. Shit happens.
[ Szerkesztve ]
-
alvaro
senior tag
Milyen évjárat? Az elsőknél volt garanciális hengerfejcsere, esetleges szelepszakadás miatt. Ha abba a szériába tartozik, érdemes utánanézni, megvolt-e a csere rajta. Ha ez rendben van, utána már nem lesz túl sok baja szerintem.
A féket persze nem árt gatyába rázni, a fék fontos. Még ha nem is szeretem használniJa, és van klub, ahol nálam jobban meg tudják mondani a frankót:
[ Szerkesztve ]
-
alvaro
senior tag
válasz Daywalker #3018 üzenetére
Megfelelően kell öltözni. Más kérdés, hogy az időjárásnak ezer más trükkje van, hogy megszivasson
Novemberben a köd (3 hétig jóformán végig ködben közlekedtem, de nap aztán végképp nem volt), ami aztán nekiállt ráfagyni mindenre. Még jó, hogy csak kétszer csinálta. Tegnap munkába menet jól eláztam, aztán mikor hajnalban elállt az a sz@r, nekiállt ráfagyni az útra, olyan lábujjhegyen jöttem haza 40-nel, hogy még... a 81-es még jó volt, de ahogy lejöttem róla, egyből drifteltem egyet a mohai elágazásnál befordulva Csurgó fele, szóval onnantól csak lopakodás volt De óvatosan járható volt, míg novemberben az ónos ködszitálásban sikerült is perecelni a hegyről lefele. Viszont akkor sózták az út, szóval ahogy leértem, onnantól volt min fogjon a gumi. Más kérdés, hogy mennyire utálom a sót
[ Szerkesztve ]
-
alvaro
senior tag
Ja, vicces volt fölmászni rajta, kapart szerencsétlen egy helyben, kicsit dobálta a hátsóját, meg gondolom a havat, de nem láttam, mert egyrészt mögöttem volt, másrészt meg töksötét. De a végén egy kis emberi erővel rásegítéssel sikerre vittem az ügyet - szerencsére Teresa viszonylag könnyű, meg a lábam is stabilan fogja a talajt róla. Lefele viszont már nem mertem megpróbálni
-
alvaro
senior tag
válasz runner 125 #3126 üzenetére
Hol? Itt, basszus. Nincs életem, ha nem így csinálom, Ennyi.
És majd megmutatom nektek, hogy csak azért se lesz semmi bajom 10 év múlva, károgó gyülevész banda.
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #3129 üzenetére
Na ezért fűtöm a kezem, és akármennyivel is tudna menni Teresa, ma én se mentem 85-nél többel egy pillanatra se, azt is csak azért, mert kint voltam a 81-esen (sőt, azt is óra szerint, szóval még annyi se volt). Ha más útvonalat választok, az út nagyrészét probléma nélkül megtehetem 50-nel is, ahol már sokkal kisebb a szél - mert azokon az utakon minimális a forgalom.
Egyébként meg vannak rétegek rajtam rendesen, alánadrág, 2 pulóver, maszksál. Nem véletlenül, érzem, hogy kellenek. A leggyengébb pontom most a lábfejem, ami akkor szokott kihűlni, mikor leszállok a motorról, és lelépek a fagyott talajra, aztán pedig akkor, mikor kilépek a csizmából is a hideg kőpadlón...
[ Szerkesztve ]
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #3132 üzenetére
Nem tudok róla - ellenben ez a K73 egészen úgy működik. Még mindig puha, még mindig veszettül kopik...
-
alvaro
senior tag
válasz runner 125 #3147 üzenetére
Kizárt, hogy ilyet csináljak. Inkább ülök be a hidegbe
-
alvaro
senior tag
Most ezt úgy értsem, hogy táplálékkiegészítők nélkül minden 50+ éves ember ízületei széjjel vannak, voltak a világtörténelemben a XX. század vége előtt?
Erről csak 2 kérdés jut eszembe:
a.) Mi van az evolúcióval? Életképtelen faj foglalta el a bolygót?
b.) Akkor meg nem tökmindegy, hogy motorozok-e?Egyébként még csak 70 ezer és 32 vagyok. De igen, megmutatom.
-
alvaro
senior tag
Nálam a kesztyűnek van csak elektromos fűtése, de pont az van, hogy a motor akkujáról megy. Mivel gyári extraként kapható az F650-ekhez markolatfűtés, ezt azért csak elbírja.
Azért ilyenkor vigyázok az akkura, főleg, hogy nálam a generátor valószínűleg sose ad le távolról se akkora teljesítményt, ami rá van írvaEz fordulatszámfüggő, F650-nél azt hiszem 5000rpm kell, hogy meglegyen a 400 watt, ami viszont már nagyon bőséges lenne a plusz dolgokhoz. Így, hogy a tipikus fordulatszám nálam 2500-3000 ilyenkor (felváltáshoz húzom csak ki egy picit jobban), sokszor pedig csak az 1500-as alapjárat, ennél azért jóval kevesebbet ad le általában.
Hozzávéve, hogy télen nagyobb a belső ellenállása az akkunak, ezért eléggé megszenved az indítóval, ilyenkor jobban vigyázok rá: sokkal kevesebbet gurulok leállított motorral, nagyon ritkán használok távolsági fényt (ami +55 watt), ha pedig mégis megállok egy (tudom előre, hogy) hosszú piroshoz, kulccsal lenyomom a világítást is az akkut kímélendő.
Egyszer megmakacsolta magát a Rotax (talán novemberben), és nagyon sokat indítóztam, akkor mégis csúnyán lemerült - na akkor rátettem töltőre. Miután hazamentem, egy segítséggel betolás után.
Tegyük hozzá, a kesztyű összesen 2A plusz terhelés (hivatalosan). Sokkal többet nem tennék rá most. f650.hu-n olvastam olyanról, aki 110 watt extra világítást tett föl a motorjára, na neki nyáridőben is leszívta az akkuját.
-
alvaro
senior tag
BÚÉK mindenkinek!
Reggel -2 és -4.5 között, szerencsére a tegnap még reggelre ígért ónoseső elmaradt, így az este szezonzáró után a reggeli szezonnyitó gurulás is megvolt -
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #3287 üzenetére
3.5A * 12+V az több, mint 35W, de nem is ez a lényeg.
Annyit mindenesetre tudok, hogy a magam részéről nem merek xenonosítani, ha a hazai sünjeink (talán még) nem is csapnának rá, pl. az osztrák kollegáik újabb bizonytalansági tényezőt jelentenek, és ahány ország, annyi új lehetőség - inkább nem bántom a gyári fényt.
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #3394 üzenetére
Ez így simán érthető.
Nem is vettem versenymotort véletlenül se, napi használatban több hátrányát látnám, mint előnyét (főleg, hogy az az előny engem nem is érdekel)
Mindenki gondolja végig, mit akar, miért akarja, aztán válasszon. Aztán ha úgy érzi, mégse jól választott - lehet még váltani. -
alvaro
senior tag
Ez komoly fenyegetés
De tényleg teljesen OK gépek, anno sokat néztük/rágtuk, vegyünk-e Hyót, végül nem bántuk meg. A 250-esünk legalábbis problémamentes. Egy dologra érdemes figyelni, ha nem kopófogyó kell hozzá, azt nehézkes lehet beszerezni, az idei baleset mutatta ezt meg (kellett kormány, fordulatszámmérő, kipuf, lábtartó, meg a fene tudja, mi még) Célszerű jóelőre felderíteni a csatornákat.
Magától viszont nem nagyon lesz baj vele.[ Szerkesztve ]
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #3618 üzenetére
Huhh, hát én motor tekintetében egy elégedett ember vagyok, ha most kéne venni, valószínűleg akkor is F650CS lenne belőle, akkor is, ha korlátlan keret állna rendelkezésre Elég kényelmes, kezes, kissé különc (ez fontos! ), még doboz nélkül is pakolható valamennyire, kellemesen alacsony (rázósabb helyeken csak jobb, ha kéznél a láb - ja, hogy ez nem terepmotor? nem baj), bármeddig elvisz, viszonylag kevés benzinből. Igáslónak épp úgy megfelel, mint a GS500, csak szerintem érdekesebben néz ki
Ha mindenek előtt mennék rá a fogyasztásra, akkor egy 125-ös Honda lenne valószínűleg, akár újonnan. Hogy CBF vagy CBR, azt szerintem kipróbálva dönteném el. Esetleg eggyel nagyobb, a 250-es CBR is valamivel kevesebbet eszik, mint az F650, és annak már 12 ezres a szervizciklusa, szóval sokat használni és hosszabb utakra kényelmesebb (kevesebbet kell egyeztetni a szervizt és a túrákat, meg egyáltalán, nem kell állandóan az olajat ki-be lötybölni). Ülni viszont nem tudom, milyen rajta... szerintem csak hangosan gondolkodok (főleg, hogy ha csak kicsit eszik kevesebbet, mint az F650, akkor már mégse kell annyira, praktikusabb a CS, és annak is 10ezres szervizciklusa van)
Az új, sorkettes F650GS is érdekes darab, pillanatnyi fogyasztásmérővel is ellátták, jó játék lenne (a "fullos" F800GS nekem túl magas) De alapból nem olyan "tehetséges" ebben a műsorszámban, mint egy 125.
Érdekes lehet még a Honda új NC sorozata, valamelyiknek a'sszem van elöl egy sisaknyi rekesze, csak az zárható. Azt meg nagyon megtanultam értékelni. Mondjuk ezek nehezebbek, mint bármenyik másik említett.
Szeretnék még valami villanyszöcskét is (quantya, ktm, ilyesmi), na ahhoz kéne a több lé.
[ Szerkesztve ]
-
alvaro
senior tag
Nekem pl. az egyetlen bajom az vele, hogy a fene érti miért ilyen dög nehéz, egyébként szinte tökéletes F650 replacement, még (lightosan) pakolni is lehet minden kiegészítő nélkül. Én mindenképp kipróbálnám. És valóban, le se sz@rom a lovak számát, ennyi nekem bőven elég.
-
alvaro
senior tag
Nekem tetszik. nagyon kipróbálnám, milyen fogyasztást tudnék kihozni belőle - így elsőre elég hasonlónak tűnik e szempontból egy F650-hez, akkor pedig nem lesz rossz... pakolni is lehet alaphangon, nekem jó lenne ingához és túrához is. Alulról tol, ahol meg letilt, odáig úgyse forgatnám sose. Az a 145-nél pörög 4500-at izgalmas, az 100-nál mindössze 3100 fordulat... me gusta
Kicsit nehezebb, mint logikusnak tűnne, de ha ez a legnagyobb baja, így pár év gyakorlás után már talán ellennék vele (csak ne nagyon kelljen emelkedőn tologatni). Egy kis alacsonyítás még talán jól jönne nekem, éppenséggel leérek talppal 83 centiről, ha nem túl széles, de nem csak sík terepen jár az ember, pláne ha földút mellett lakik. -
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #4025 üzenetére
Nekem télen rendszerint könnyebben indul, mint nyáron Tipikus rotaxos móka, hogy nem kapja el elsőre, sőt, amikor meleg volt, tipikusan negyedikre fogta meg hosszabb (több órás) állás után. Télen meg pöccröff. Azt viszont lehet hallani, hogy nem bírja olyan lelkesen forgatni az akku az indító, mint nyáron. Nehéz az a nagy henger
Ma viszont kiszedem tölteni az akkut. A jövő héten biztosan nem lesz rá szükségem, kissé hideg lesz...
[ Szerkesztve ]
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #4043 üzenetére
A testvérek között néha óriásiak a különbségek, és képtelenek megérteni egymást. Ebben az értelemben, felőlem
-
alvaro
senior tag
válasz Integra #4067 üzenetére
Nem kell semmit megoldani, az energiaárak szépen kéz a kézben emelkednek, a piac elintézi.
Viszont hogy a nyavalyába ne aggódna a vidéki a budapesti hónapos matrica miatt? Nyilván annak a legaránytalanabbul szar, aki csak hébe-hóba jár be, aztán egy húszkilométeres karikáért akarják lehúzni a hónapos útdíjjal
Más. tényleg kiszedtem az akkukat. Adok nekik töltést is.
-
alvaro
senior tag
Semmi különös, ki lett már itt is vesézve ez szerintem nem egyszer, ki hogyan viszonyul hozzá, egyéni dolga. Én jobbára intek, ha ráérek, akiknek nem nagyon szoktam, azok a városi robogósok, ők nem szoktak közösséget vállalni a csápoló idiótával a szembesávban Szóval azok intsenek csak előre, aztán majd válaszolok, ha nem köti le valami más a figyelmem akkor.
-
alvaro
senior tag
válasz zsoltee10 #4106 üzenetére
Te eggyel nagyobb méretben nyomod, mi a méterfát (nem is voltak vastagok) fűrészeltük föl és a kuglikat hasogattuk baltával, de már elfogyott. Tavaly mondjuk jóval többet nyomtunk ebből (sőt, a fűrészelést akkor nem is mi csináltuk), de idén saját ház, saját fűrész, így más
-
alvaro
senior tag
Itt shiNIN, Alvaro gépén ~
A fahasogatásnak sajna vége, bár 1-2 nagyobbat még elcsapok, de túl könnyű, bár újabban a bal csuklómnak eszébe jut ilyenkor, hogy eltört, de többnyire az engem nem hat meg, néha pedig hurcolok haza azért akkora fát, amihez minimum balta kell. Én odavagyok a hasogatásért, amíg bírja a csuklóm, igyekszem én csinálni, Alvaro legyen boldog a láncfűrészével Én még nem kaptam meg a flexemet.
Alvaro majd villannyal akar fűteni, én lehetőleg semmivel. Csak süssön a nap Persze néha kelleni fog fűtés, ha igazán hideg és/vagy borult idő lesz, de az én szobámban nem lesz dedikált fűtőtest, bejön máshonnan s mint már említettem, ott lesz a Nap, 2 csodálatos déli ablakon beömölve.... Mmmmm... Remélem, nyáron azért 25 alatt lesz a hőmérséklet, hiába fölöttem a tető. Klíma nem lesz semmiképp, fát nem tudunk eléültetni...Én jobbára csak mászkálok ideoda meg ilyen házimunkákat csinálok, pl. behordom a fát és a vizet (amióta megvettük a házat, próbáljuk kimerni a medencét, hogy elpakolhassuk. Még nem jött össze, viszont csodálatos állatvilág van benne csíborokból s egyéb úszkáló lényekből, anno még 2 béka is akadt). Szegény súlyzóimat sem emelgetem, max. a macskát, mondjuk az nehezebb
Hihetetlen, még faluban is milyen soknak találnak nyamvadt 2x5 km-t, részben nagyon enyhe hegyi terepen. Mondták, micsoda edzés. Közöltem, ez séta. Meg nem akarnak hazaengedni sötét -10 fokban. Eh. Csináltam én különbeket is, amikor 6.5 km-re jártam dolgozni minden munkanapon
Kéne nyomni rendes túrákat, anno voltam teljesítménytúrákon, kicsiken, pl. 25km, ami után hiányérzetem volt. De a nagy túl rohanós lett volna, ami nem jó.ON: A 2013-as Victory Judge egész tetszik, bár mattfeketében kéne, nem fényesben. A vörös a kis Hyómhoz illik, nem hozzá, szerintem. Szívesen megnézném élőben, de ez úgy általánosan igaz a Victory motorokra Meg mondjuk a Triumphokra is.
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #4253 üzenetére
Sokkal ridegebb bánásmódot kibírnak ezek, mint sokan gondolnák, én is a lehető legmocsokabb körülmények között motorozok, van benne kb. 102000km és köszöni szépen. Pedig én is épp alacsony fordulaton nyúzom állandóan. Jó, persze a 650-es egyhenger biztos máshogy van tervezve, mint egy pörgős sornégyes sportgép.
A karbantartást viszont szerintem se célszerű elhanyagolni. Ha már szolgál, ahogy tőle telik, kapja meg ő is, ami jár. -
alvaro
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Politika
- Futás, futópályák
- Elektromos autók - motorok
- Formula-1
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- 3D nyomtatás
- Napelem
- További aktív témák...