Hirdetés
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- iPhone topik
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Kuo: Az iPhone 18 Pro állítható blendét kap
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
TommyNagz
senior tag
válasz Kolondrum #72860 üzenetére
Sziasztok! Lenne egy nagyon amatőr kérdésem. '96-os Honda CB500-am van, aminek a típushibája a fesz.szabályzó hibája. Honnan veszem észre ha ez lehal? Amikor megvettem, és vizsgálta a szerelőm, arraa következtetésre jutott, hogy vagy a generátor, vagy a fesz.szabályó nem jó, mert nem tölti az akksit (vagy nem tölti rendesen). Túlméretes akku van benne, ez igaz, de soha nem merült még le a nálam eltöltött pár hónap alatt, mindig meg tudta rendesen tekerni az önindítót. Gondolom, ha abszolút nem lenne töltés, akkor egy idő után elfogyna belőle a kakó, és már a lámpám se világítana, az önindítóról nem is beszélve.
Köszi!
Széles utat!
encapsulation dot1q
-
TommyNagz
senior tag
válasz Kolondrum #72862 üzenetére
Köszönöm a kimerítő választ, valamennyit azért ez segített. Előbányásztam a vizsgálati munkalapot:
-Alapjáraton 12,8 a fesz, 4000rpm-en 11,82V. Komolyan nem értem, hogy nem merült még le az akksi. Illetve godnolom nagyobb fordulaton azért valamicskét csak tölt.encapsulation dot1q
-
TommyNagz
senior tag
válasz Kolondrum #72869 üzenetére
Akkor marad az eredeti felállás, megnézetem egy elektronyos szakemberrel, a szerelőmtől kaptam kontaktot egy archoz, aki direkt autó- és motorvillamossággal foglalkozik. Remélem hogy csak a fesz.szab. szállt el, ami típushiba. Vagy legyek merész, rendeljek egyet hozzá, cseréljem ki, azt' meglátjuk?
encapsulation dot1q
-
TommyNagz
senior tag
Sziasztok!
Ilyen Dominator sportdobot próbált már valaki? Ha jól nézem, lengyel gyártmány, jár hozzá db-killer, szóval műszakiztatható vele a motor.
Gyári dob van a motoron, szerintetek érdemes egyáltalán ilyesmire költeni?
Köszi!
Tamás
encapsulation dot1q
-
TommyNagz
senior tag
Sziasztok!
Vettem egy 2007-es CBF-500-at nagyon kevés km-rel (9200). Az a furcsa, hogy elég sokat eszik, kb. 6,2 litert mértem legutóbb, ami elég sok. Előtte CB500-asom volt ('96-os, ugyanez a PC26 blokk) és simán beérte 5-5,2l körüli fogyasztással. Mi lehet a gond? A motor sokat állt, de évente azért szervizelve volt, márkaszervizben ráadásul. Visszavinném picit, de nem szívesen nélkülözném napokra / hetekre. Neten olvasgatva szintén más, alacsonyabb fogyasztási adatokról számol be mindenki.Mit gondoltok erről?
[ Szerkesztve ]
encapsulation dot1q
-
TommyNagz
senior tag
válasz Yoshida #74498 üzenetére
19l-es a tank az újban, a régiben 18. A réginél 300km megtétele után kapcsoltam tartalékot (ami 2,5l), a csont száraz tank kb. 350-nél következik be. Itt meg 19l-es tankkal már 240-nél anyázik, hogy kevés a benzin. A lámpa felvillanása még 3,5l tartalékot jelent. 340km-t mentem vele a múlt hétvégén, utassal, kényelmes tempóban, nem állatkodva, ilyenkor még kevesebbnek is kéne lennie, mint városban, nem?
[ Szerkesztve ]
encapsulation dot1q
-
TommyNagz
senior tag
válasz tboldi #74500 üzenetére
Harmadik tulaj vagyok, első tulajnál 1 évet volt, a többit a másodiknál. Végig vezetve van a szervizkönyv, és szinte makulátlan a moci, ezért is kockáztatom meg, hogy valós a km. Gumik még szintén a gyáriak. Plusz ugyanott vettem, ahova hordta a tulaj az éves szervizekre 2008 óta. (Honda Dream)
[ Szerkesztve ]
encapsulation dot1q
-
TommyNagz
senior tag
válasz StoneBridge #74666 üzenetére
Ne is mondd...Márió hozta a formáját, meg a másik hülyegyerek is apu motorjával
De azért jó volt ez, jó időnk volt, amikor este mentünk a városban, tiszta nyár feelingem volt Kiugrottunk még utána Fröccsteraszra is.btw: ha tiéd volt a rikító kék vázas és felnis mt-07, akkor még beszéltünk is pár szót
[ Szerkesztve ]
encapsulation dot1q
-
TommyNagz
senior tag
válasz Kolondrum #74696 üzenetére
hát igen uraim, сам в шоке ) (én is meg vagyok döbbenve).
Most vettem másfél hete, lekérdeztük persze vásárlás előtt:
2013.05: 8868km
2016.05: 9018km
Én vettem 9279-cel.
Nálam a szezon igazából nem ismert fogalom, télen is nyomom, ha nincs hó, szóval nálam kapni fogja az ívet, az tuti.[ Szerkesztve ]
encapsulation dot1q
-
TommyNagz
senior tag
-
TommyNagz
senior tag
válasz Kolondrum #74700 üzenetére
Imádom! Nekem csak klasszikus motor kell, nem ilyen rovarfejű gyász, mint az újak... (bocs, ha valakit megbántottam )
Ez meg a párja, még nem tudom, mi lesz a sorsa, '96-os, kb. 65000km-rel, ha lehet hinni az órának. Ez se így nézett ki, amikor vettem, sok pénztől szabadított meg
encapsulation dot1q
-
TommyNagz
senior tag
-
TommyNagz
senior tag
válasz TommyGun #74779 üzenetére
250-es bandit volt az első komolyabb "nagy"motorom. Az A2-t tavaly júliusban raktam be, azóta vagyok folyamatosan nyeregben (cca. 12.000km összesen). A Bandita azóta elkelt, (lett helyette CBF), de a lényeg, hogy Pirelli Diablo Rosso II volt rajta, és bizony mentem vele télen-nyáron. A leghidegebb -11fok volt, de azt is pusztán azért, mert nem tudtam róla, hogy annyi van. Hozzáteszem, akkor még nem volt autóm, más volt a helyzet. Most azért érné meg nagyon a moci, mert a cégnél nincs rendes parkoló, max. olyan ami 900Ft/nap, plusz ha reggel 6-ra jövök, még nyitva sincs. Lehet szerintem télen menni, szar időben is, csak még a szokásosnál is 10000x óvatosabbnak kell lenni, és nem feltétlenül a gyors odajutás lesz a fő szempont, hanem az, hogy épségben odaérj.
encapsulation dot1q
-
TommyNagz
senior tag
Done Aztán majd x év múlva cserélem ezt is (Tommy Da B1G voltam )
+: hogy kerülhetek be az összefoglalóba?
[ Szerkesztve ]
encapsulation dot1q
-
TommyNagz
senior tag
az ilyen caps lock jóska hirdetés mindig gyanús. Ehh, még csak nem is HONDA, csak HODA:
encapsulation dot1q
-
TommyNagz
senior tag
-
TommyNagz
senior tag
-
TommyNagz
senior tag
-
TommyNagz
senior tag
válasz dellfanboy #74937 üzenetére
Na nálam én törtem rommá, a motornak semmi baja.
encapsulation dot1q
-
TommyNagz
senior tag
Mi kinéztünk a Gój motoros felvonulásra, nem volt rossz. Utána még gurultam pár kört a régi kis CB-mmel
encapsulation dot1q
-
TommyNagz
senior tag
-
TommyNagz
senior tag
Erről ez jutott eszembe:
http://www.vezess.hu/vezetunk/2016/09/09/ideges-porsches-miatt-dugult-be-az-alagut/
encapsulation dot1q
-
TommyNagz
senior tag
Uraim, eljátszottam a gondolattal, hogy kellene egy robogó kifejezetten télre. Kocsim van, bár szadista vagyok...(és vonz az ingyen parkolás + az alacsony fogyasztás, és az örök érv, hogy mi van ha ezt a 120-at az elcsúszott szeretett CBF-emre kéne költeni...inkább nem)
A keret 100-120.000, az alábbiakra gondoltam (50cc):
-Yamaha Aerox (kicsit kilóg a keretből..)
-Piaggio Liberty
-Kymco Agility
-Motowell akármi
-Aprilia Scarabeo
-Malaguti CiakMit gondoltok erről? Érdemes? Pénzkidobás? Esetleg más márka, modell?
Köszi!
encapsulation dot1q
-
TommyNagz
senior tag
De amúgy miért jobb ez, mint telefonnal navigálni?
encapsulation dot1q
-
TommyNagz
senior tag
válasz Bogyó bá' #75659 üzenetére
hu na attol a rezisztiv kijelzotol mentsen meg a Zuristen. Lehet en nem vagyok valami up to date mar navigacio temaban, de eddig csak borazalmas megoldasokkal talalkoztam, igy overall mindenfele navigacional. Borzalmas szar anyagminoseg, szar lassu rendszer, oskovulet hardveren, hasznalhatalan lassu szar az egesz, frissiteni korulmenyes, a kijelzo bottal eppen csak hogy hasznalhato, csupasz ujjal is ugy kell nyomni hogy majd betorik a kijelzo. Ezert nem ertem. Pedig olyan kornyezetben volt szerencsem ezekhez, ahol nagyon fontos lenne hogy normalisan mukodjon (mentoauton).
[ Szerkesztve ]
encapsulation dot1q
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest