- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Bemutatkozott a Galaxy Watch FE
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- OneSport OT05 - finomhangolás
- Netfone
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
Hirdetés
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PLaci58
őstag
válasz lemcsi #22034 üzenetére
Úgy tanultam valamikor, hogy 2 körös fékrendszer, ahol keresztbe vannak kötve a kerekek (bal első-jobb hátsó = 1 fékör). A gond az, hogy bármelyik fékkör sérülése (olaj elfolyás) esetén beesik a fékpedál. Ilyenkor pumpálni kell a féket, hogy a másik fékkör működjön valamennyire. Ehhez kell lenni elég olajnak a tartályban Ilyneket már nem tanítanak a műszaki ismereteken, csak annyit, hogy ha kiég az izzó menjünk szervízbe?
A kézifék működik, ha nem folyik bele sok fékolaj egy rossz mnkahenger miatt.
Mondjuk ezt a témát meghagyom az autószerekőknek[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
Ronyman
aktív tag
válasz lemcsi #22034 üzenetére
2 éve én is eljátszodtam ugyanezt az akkori seatommal.
Először 2 tárcsaféket cseréltek fékbetétekkel, utána meg hátul 2 dobféket, majd 2szer kellett főfékhengert cserélni.... azt mondják az első gyári hibás volt(fél év után derült ki), de nem tudtam volna bebizonyítani.... így vettem rá újat... na azóta megy.
Bull Boss: Nem ralyautó az, hogy hidraulikus kézi legyen rajta
[ Szerkesztve ]