- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Mobil flották
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Yettel topik
Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grenczii
tag
Sziasztok, most "térek vissza" a robogózás világába kb 8 év kihagyás után.Suzuki Katana, kb 8 évet állt és most gondoltam úgy hogy itt az ideje helyre hozni.Amikor leraktuk akkor se akart már indulni (garanciálisan szervizelték 2007ben na onnan kezdődtek a gondok berugó fogaskerék beheggesztve egy két fog ilyesmi amit most vettünk csak észre,na ezért se indult többek közt) Kompresszió is távozott az eredeti hengerből mindössze 12 ezer km alatt szóval nem akarom minősíteni a szervízt meg - 10 éves sztori.
Minden cserélve most még bejáratós,létezik az hogy ha nagyon kis gázzal indulok el (még nagyon bejáratós) akkor attól remeg a motor hogy túl gyenge a kisrugó és túl hamar összezár? Ha nagyobb gázzal indulok nincs remegés.
Ami cserélve lett: Naraku 50es hengerszett,Malossi Multivar(6,5grammos röpsúly),Malossi fehér kontrasztrugó,Malossy Fly kuplung(fehér leggyengébb rugó), Gianelli Extra V2 kipufogó, gyertya új, benzincsap új,gyári null kilométeres Keihin 12es karburátor (olcsón szereztem).Kuplung harang még gyári de semmi elváltozás nincs rajta. Valakinek valami ötlet? Csak elindulásnál remeg ha kis gázzal indulok.
Plusz egy kép a motorról:
[kép][ Szerkesztve ]
-
Grenczii
tag
válasz perge666 #74916 üzenetére
Nagyon ritka ez az "újabb" lámpás Katana.Szombat óta megy a motor van benne 50 km évek óta nem láttam ilyet erre jött szembe egy piros Van még otthon egy Suzuki AP50 is ami szintén X éve áll lehet jövőre azt is elinditom. 1996os évjárat 2000ben vettem ismerőstöl 2000 kmel most van benne kb 46.000 km.
(DR 70es henger,16os karbi, vario,kuplung,primer szekunder áttétel cserélve, Leo SP3 kipufogó szinte hangnélküli de elég szépen ment) [kép] [kép] -
Grenczii
tag
válasz dellfanboy #74917 üzenetére
Tervbe volt nálam is mindig gixxer de máshogy alakult.
De ha megyek vele minden gixxer integet.
Hiába szidják a morini blokkot ha gatyába van rázva jó ha nem is egy erőmű. -
Grenczii
tag
válasz sityupityu #74940 üzenetére
Köszi a választ,hangolás alapján került bele a 6,5-es görgő.Előtte volt benne 5-5,5-6-os ezeket könnyűnek találtam mert még bejáratós a motor ezek könnyűek voltak.Kontrasztrugót a Malossi Multivarhoz adták,érzésre kicsit keményebb volt mint a gyári (gyári 15 éves volt mindenképpen cserélve lett volna).
Kuplung Malossi Fly,benne volt a fehér rugó ami hozzá adtak , ez a leggyengébb.A szíj teljesen új Dayco, 18,4x782es , ennél csak a ditech szija szélesebb hosszabb (18,5x785).Karburátor gyári Aprilia SR Keihin karbi, amiben a fúvóka méret kb 5%al nagyobb mint a Katana saját Keihin karbija (hosszú vizes morini blokkhoz volt kb 4-5 piaci kód attól függően került rá karbi volt 12-es és 14es melyik országba milyen szabályzás alá esett) Mindenből egy kicsit erősebb került bele mint ami gyárilag volt.
Igazából még járatni is kell de kisrugót mindenképpen fogok rendelni. akkor. -
Grenczii
tag
válasz #10726912 #75027 üzenetére
[link]
Ki kell próbálni mit megy alattad a motor.Ha tényleg tuning mentes akkor meg kell nézni hogy az óra szerinti 70 van e egyáltalán 70.Az "olaszok" szeretnek felfelé csalni.Nekem a Katana valós 65ös gyári végsebességgel hagytam már ott olyat akinek az óra szerinti sebessége 75 plusz volt.
Talán a Runner az ami legkényelmesebb és a Piaggio vagy Minarelli blokkos robogót vennék mindenképpen. -
Grenczii
tag
válasz vadászcsiga #75035 üzenetére
Katana-t is 2005ben mikor vettük végigszenvedtünk az ezres szervizig fojtással.
Varioba volt egy gyűrű, plusz a kipufogóban katalizátor,plusz "vakbél".Kapott egy másik kipufogót fojtások ki és meglett a 65.De fúvóka is nagyon kicsi benne alapba 62es/65ös és látszik a gyertyán hogy kevés benzint kap.Most rendeltem egy jópár fúvókát hétvégén próbálgatom lassan összeáll.[ Szerkesztve ]
-
Grenczii
tag
válasz vadászcsiga #75039 üzenetére
Zipnél lehet CDI cserével jobban jársz ebay/amazon tuti van 40 Euro körül.Van:[link]
Katalizátort tuti csak szétvágás kiszed összeheggeszt de nem tudom mennyire lesz halk/jó utána.
Kipufogó cső végén (henger felőli rész) ott lehet bennevan egy tölcsér ami szűkít először azt szedném ki.
Ha be van járatva már hallod úgyis hogy végsebesség körül leszabályoz-e kell e nyitott CDI.
Veszel hozzá egy ilyet [link]
az is hozzátesz 5-10 km/ht plusz rugalmasabb lesz a motor.[ Szerkesztve ]
-
Grenczii
tag
válasz vadászcsiga #75041 üzenetére
Variátor gyűrű ki lesz szedve az sokat számít már és hamar meg is van.
Rákerestem a CDI fűrészelés az nem néz ki túl jól annak nem mernék nekiállni.
Német videókat néztem náluk vagy 25 v. 45re vannak korlátozva gyűrűvel.
Gyűrű nincs benn akkor derül ki hogy leszabályoz-e igy gondolom ki se pörög teljes fordulatszámig. -
Grenczii
tag
Szia,
Túl sok üzemanyagot kap,nézd meg van e egyáltalán szikra.Lehet a szivató miatt túl sokat kap.Nálam az automata szivató is rossz volt, el volt dugulva a kipufogó és nyitva maradt a vákkumcsap akkor csinálta ezt a nem indulást, mert ész nélkül ömlött a benzin a karburátorba és túlfolyón jött már ki. -
Grenczii
tag
Gyors fékbetét kérdés.Valami noname került bele első fékbe, tárcsának abszolút nincs válla.Féktisztítóval kitakarítva minden.Ha megyek vele pár kört úgy nyikorog (menet közben is - ha tolom mindig) mint a fene,ki fújom féktisztítóval megint 5-10 kmre megint csendbe van.Kb 80 kmert mentem vele.
Létezik hogy a tárcsa és a betét nem szeretik egymást azért nyikorog? Vagy van valami megoldás?
Ma jön egy garnitúra Galfer Organic leírásában direkt az van hogy halk nem nyikorog kiváncsi leszek.[ Szerkesztve ]
-
Grenczii
tag
válasz vadászcsiga #75071 üzenetére
Én nem szerettem kitett lábbal kanyarodni sose féltem attól hogy valamibe megakad a lábam és azért esek el.Gumin múlik nagyon sok.Öcsém első robogója egy CPI Hussar volt,azon irgalmatlanul gagyi gumik voltak.Szárazon is katasztrófa vizes úton pedig használhatatlan.Kezelhetetlen volt.
Suzukin mindig Metzeler ME7es volt az szárazon nagyon hamar felmelegedett és tapadt de nedves úton se csúszkált, annyi hogy 10-15 ezrenként csere mert elkopik.
macilaci78 Motor száraz súlya nálam 77 kg én vagyok 75 kg.Még jó hogy sose estem el szerintem művészet lenne utána talpra állítanom a motort főleg ha alatta fekszek[ Szerkesztve ]
-
Grenczii
tag
válasz molnarpeter #75078 üzenetére
Meglett a fék nyikorgás oka,leszedtem a féknyerget és kiesett egy pici kavics,valahol olyan helyre szorult be hogy nem tudott kiesni csak hangja volt rendesen.De biztos ami biztos széleket is letörtem reszelővel most tökéletes köszi
[ Szerkesztve ]
-
Grenczii
tag
válasz p5quser #75101 üzenetére
Kuplungba lehet erősebb kisrugót kellene tenni,nekem az segített az elindulási problémán.
Gyertyaképet néztél hogy nem kevés vagy sok neki a benzin már ígyis?
Komplett karburátor van 20 euróért [link] Én nem mernék 70es hengerrel menni 12es karbival.Mekkora fúvóka van benne?
Nekem új Naraku henger került fel 50es,minden csere mint nálad plusz sportkipufogó és most tettem bele 80as fúvókát polini légszűrőbetéttel gyári betéttel elég volt a 75ös. -
Grenczii
tag
válasz SoulReaver #75104 üzenetére
Elég jólesz a moci így lista alapján Annyit meg tudsz nekem nézni hogy a Naraku kuplung harang mennyivel könnyebb mint a gyári? Nem muszáj mérlegelni csak érdekel érzésre sokkal könnyebb e vagy ilyenek. Én is nézegettem kéne cserélni harangot.Tudsz róla pár képet lőni élőbe hogy néz ki? Köszi
-
Grenczii
tag
válasz SoulReaver #75106 üzenetére
Jól néz ki ez a harang én is azért gondolkozom rajta hogy még szinte új a kuplung új haranggal kopjon össze plusz a hűtés se utolsó szempont.(meg morinihoz nincs is másik )
#p5quser: Biztos hogy hajtás gondod van.Először gyertya képet nézz abból kiderül kap e elég benzint.Ha irreálisan könnyű a görgő túl erős a kontrasztrugó. Multivarhoz kapott kontrasztrugóm van ami nem olyan kemény mint a gyári, röpsúly is 7 grammos van benne ami hozzá járt és így ha egyszer elindultam szinte alapjáraton megyek 40el, és minden fordulaton húz.(igaz még járatom vigyázok rá de lehet érezni lesz benne erő)
Idén lesz húsz éve hogy robogózom igaz most pár év kiesett, de alapjárati fúvóka cserét se hallottam még senkitől pedig volt pár ismerősnek sőt nekem is 70es henger DR és Polini is.[ Szerkesztve ]
-
Grenczii
tag
Motul és Repsol olajom is volt már szintetikus mindegyik jó.
Én Castrol Power 1 Racing-et használok most teljes megelégedettséggel.
Teljesen szintetikus olajjal ha nagyobb márkák közül választasz nem lősz mellé.
( félszintetikus is bőven elég lenne de egy szezonba elhasználok 1-2 litert akkor legyen már valami jobbféle )[ Szerkesztve ]
-
Grenczii
tag
Beruháztam egy ilyen "Koso" fordulátszámmérőre. [link] (lehet nem eredeti,de alis Koso tükröm se volt gagyi)
Elég kicsi méret tükörszárra akarom tenni majd konzollal. Volt már valakinek hasonló?
Az újabb változat az 70 euró körüli áron van az lényegesen jobban néz ki.Hajtás hangolás beállításhoz akarom elsősorban ha meg bejön akkor marad.[ Szerkesztve ]
-
Grenczii
tag
válasz SoulReaver #75130 üzenetére
Hangolás a legjobb része el lehet vele ütni az időt. Lényeg az kapjon rendesen benzint inkább kicsit többet mint kevesebbet. Saját tapasztalat felkentem már dugattyút hengerfalra anno.
Most már bánom nem krómoztattam le a kipufogómat mikor megvettem azért eléggé mást mutat egy króm mint a sima lakkozott. -
Grenczii
tag
Na ismét gyertya... 12 es Keihin karbi 80as fúvóka gyertyakép: [kép]
Mondom egy kicsit kaphatna többet is,volt itthon 82es fúvóka mondom jó lesz az.
Meg cserélek mindjárt egy gyertyát is ha már vettem újat.Bemelegítettem a motort mentem kb 3-4 kmert mondom csak megnézem mi a helyzet. [kép]
Na most ilyenkor örülök hogy nem állt be a henger és kidolgozta a letört darabot vagy? -
Grenczii
tag
válasz SoulReaver #75170 üzenetére
Saját képek karburátorról(Keihin PWS) talán egyértelmű.Vákuumos benzincsap lehet 3 vagy 4 csatlakozós.
Bal oldalon a két piros a bejövő üzemanyag, a sárga a vákuum(mindig az van a tetején a csapnak) a kék az ami karburátor felé megy a benzin.(csapon ha gyári nyilakkal is van jelölve az irány merrefelé kell bekötni.)
[kép]
Második kép a karburátor,a szívócső előtt a karburátor tetején van a vákuum (sárga), másik oldalon megy be a benzin (kék) a zöld az a túlfolyó , és van egy túlfolyó az úszóház alatt is.
[kép]
Legegyszerűbb ha megnézed a gyári karbid hogy van bekötve és az újat mellé teszed és lemásolod a bekötést.Meg van ahol van olaj bekötési pont is de te keveréket akarsz akkor az neked nem kell.
Annyi hogy pl az új karbimon a vákuum vezeték vékonyabb 5 mmes a benzin 6os.Ha lehet kell nálad Y elosztó is csövekhez ha úgy adja ki.[ Szerkesztve ]
-
Grenczii
tag
19 éve mikor kezdtem a robogózást nem volt autóm mindenhová IS robogóval mentem.
5 év alatt majdnem mentem vele 50 ezret,36ot gyári hengerrel maradékot 70essel.Megbontáskor derült ki hogy a gyári hengeren nem is látszik szinte semmi.Ékszíj/röpsúly/kúlső gumi(hátsó) ami 10-12 ezrenként cserés volt.Gyertya 6 ezernél többet nem bírt ki.Napi rekord amit mentem az 200 km körül volt.[ Szerkesztve ]
-
Grenczii
tag
válasz CartmanLand0 #75192 üzenetére
Szerintem ugyanaz lehet a kettő,mármint burkolat idomok ilyesmi.
3KJ volt a sima Jog, 2JA a fura elejű Aprio és utána jöttek a NextZone-ok 3YK/3YJAz újabbakban volt már elektronikus tiltás és hssonló kipufogó mint a nagytestű európai minarelliken és talán láttam olyat amin hátul már nagyobb kerék volt és volt amit Super Znek hívtak de Nextzone az Nextzone.
Google képkereső is egyformának mutatja a kettőt.De ha burkolat egyezőség miatt kéne azért meg kéne nézni ugyanúgy mint az évjáratot mert az tájékoztató információ csak sose igaz itthon nálunk.[ Szerkesztve ]
-
Grenczii
tag
válasz CartmanLand0 #75201 üzenetére
Benzin folyhat túlfolyón is ha nem zár le a súbertű de sok más oka is lehet.
Én egyszer szét szedném hogy mi a helyzet benne ki tudja mi hol van lerakódva eltömődve.
Benzin mehet bele akár 100as is.Olaj is valami olyan ami nem Arol 2T kategória. -
Grenczii
tag
válasz CartmanLand0 #75203 üzenetére
Van egy alapjárati keverék csavarod és egy alapjárat állító csavarod a karburátoron.
Hengerher közelebbi kisebb az a keverék, ami alatt egy rugó van az az alapjárat.Ha jobbra tekered akkor növeled az alapjáratot.
De ha automata szivatós lehet hogy a szivató se működik azért sincs annyi alapjáratod. -
Grenczii
tag
válasz SoulReaver #75221 üzenetére
Gyertyaképet nézz mindenképpen, én most fúvókázok erősen - gyári karbi, 68as fúvókával kezdtem most van benne 82es és még mindig nem sok a benzin, őzbarna kb a gyertya.Még bejáratós 250 km körül van már az 50es vashengerbe (Naraku).Teljes gázzal még nem mentem de lehet kell még nagyobb fúvóka.
-
Grenczii
tag
válasz CartmanLand0 #75235 üzenetére
Nézd meg milyen van most benne és ugyanolyat vegyél, van 3 vagy 4 csatlakozós szokott lenni.pl. ilyen egy vagy két csavaros felfogatású
[link]
[link][ Szerkesztve ]
-
Grenczii
tag
válasz CartmanLand0 #75246 üzenetére
Alul a kerékben a kilométer meghajtó csiga lehet a baja.Ha felül minden megy alul ahol kerékbe tekered be azt a rész kell cserélni/takarítani.Kilométer meghajtó fém/műanyag csiga valami ilyesmi neve van.De lehet hogy kipucolod az egészet bőségesen(féktisztító beáztatni benzinbe ilyesmi) és után megpróbálod megmozgatni lehet menni fog.(ha mondjuk nem volt benne spirál összeszedett mindent koszt ha forog mozog minden bezsírozni és talán jó lesz)
[ Szerkesztve ]
-
Grenczii
tag
válasz macilaci78 #75348 üzenetére
Néztem már én is de elöl variátornál Suzuki 38 Nm-ert írt hátul kuplung 50 Nm. Német nyelvű táblázat [link]
-
Grenczii
tag
"Koso" fordulatszám mérő aliexpress : [kép]
Nem túl gyors a kijelzés 3 karakter (x10) , kicsit lassú, gyertyakábelre tekert kábelről vesziaz értéket, de arra jó hogy lássam hogy 5500 körül nyit most a kuplung és 7500 körül dolgozik a kipufogó.
Hangoláshoz jó lesz, kicsit hülye helyen is van ezzel a konzollal de egy darabig itt fog maradni.
Cél a minél nagyobb utazósebesség elérése nem max fordulaton.
[link][ Szerkesztve ]
-
Grenczii
tag
válasz Tamás9x #75382 üzenetére
Nekem volt előző robogóba ilyen gyertya, elméletileg stabilabb a szikra meg mindig van mert több a pólus.Ha jól működik maradjon. Szerintem nem kap sokat, inkább hagyd így.Ha nem fullad nem érzed hogy túl sok az anyag. Én örülnék ha végre ilyen lenne a gyertyám csak se időm se kedvem nincs megint szétbontani az egészet pedig most jöttek meg fúvókáim
[ Szerkesztve ]
-
Grenczii
tag
válasz CartmanLand0 #75429 üzenetére
Kompresszió is van biztos? Én egy másik gyertyát is megpróbálnék biztos ami biztos.
[ Szerkesztve ]
-
Grenczii
tag
válasz 206 cc #78754 üzenetére
Szia,
Ez lesz a membránod: [link] Ha a Factory morini blokkos,ha nem akkoris ,nekem Suzuki Katanám van ott nehéz inditás a probléma,karburátor új,henger új,hidegen "viszonylag" nehezen indul.Nekem fém a szívócsonk és olyan csavarom van aminek lapos a teteje ki kell fúrnom reszelni bele valamit ki tudjam tekerni.Régebbi morini blokkos Suzukim is van, ezeken a videókon mutatja a srác (orosz nyelvű ) mik lehetnek még membrán hibák nekem ez a két videó annál segített: [link] [link] -
Grenczii
tag
válasz nokia5201978 #78780 üzenetére
Sima 10w40 biztos nem jó bele.Van direkt 10w40 hajtóműolaj.
A mina-ba 80W90 kell és blokkra talán rá is van írva hogy mennyi az annyi.(90-150 ml között)
Nekem két morini blokkos suzuki van , a rövid levegősbe 80w90et(90ml) írnak a könyvébe,a hosszú vizes Katana blokkba meg 10W40 es kell(130ml).Nehogy már egy féle elég legyen Van itthon ebből is abból is 1 liter max évente cserélem 6 ezer km a csereperiódus Katana könyvébe -
Grenczii
tag
válasz nokia5201978 #78793 üzenetére
Pontosan milyen motorról van szó?Nem véletlenül írják elő hogy milyen olaj kell bele ha már úgyis kell valamit venni inkább az kerüljön bele ami belevaló.
-
Grenczii
tag
Sziasztok, belevágtam a "felújításba" , Suzuki AP50, tudom morini meg minden de 20 éve van nálam a robogó és marad is még annyit legalább Cél az volt hogy ami anno elérhetetlen volt, idén mind össze vadásztam ebayről (szemtelenül olcsón , pl Polini Corsa henger bontatlan 30 euró) , de kérdésem az , a kipufogó kicsit kifúj ahol rugósan össze van illesztve , elég hozzá piros tömítő paszta ami 300 fokig jó?Két kép arról milyen: [link]
[link][ Szerkesztve ]
-
Grenczii
tag
Köszi a választ,igen a szilikonosra gondoltam ami piros/fekete.
Akkr a Bosal lesz, veszek egyet holnap és szétszedem megpucolom és összerakom vele.Nem fúj ki nagyon de ha befogom a végét nem áll le a motor.
Hengerbe 200km van eddig LeoVince SP3-al mentem most tettem rá kipróbálni.Azt hittem halk lesz ez a Polini de nagyon úgy néz ki hogy nem Suzuki Katanámon Gianelli Extra van szerintem ez hangosabb lesz. -
Grenczii
tag
válasz nyogo83 #78998 üzenetére
Kipufogó paszta bevált, igaz Walkert tudtam csak venni.
Van még egy Suzuki Katana-m,hidegen nehezen indul.Automata szivató új,benzipcsap új, hengerszettben kb. 1200km van minden oké - egy valamire tudok gondolni ami nem jó az a membrán. DE- nem tudom leszedni a szivócsonkot,mert két "biztonsági csavar" van , ezeket hogy tudom kiszedni? Vágtam bele "nút"ot de előbb letört a feje mint megindult volna a csavar, mit tudok ezekkel kezdeni?[kép] [kép] -
Grenczii
tag
válasz molnarpeter #79009 üzenetére
-
Grenczii
tag
válasz molnarpeter #79037 üzenetére
Első ránézésre szegecsnek nézett ki az még lett volna valami,így miután szívócsonk lekerült fogóval ki tudtam tekerni.Hála istennek a Katana Morini blokkjához is fekvő minarelli membránház kell ,fém lapokkal együtt 3.500 Ft volt és németből szereztem 11 euróért 0,30as karbon lapot arra cserélem majd ki a fémet.Hála istennek az előző hengerben nem tett kárt,és az új hengerbe se esett bele újabb db belőle.Az új membránnal az 1600as alapjáratból rögtön 2600 lett
-
-
Grenczii
tag
Tavaly újítottam fel a Suzuki Katanámat, 50es Naraku henger,kellett egy új Keihin karburátor, Malossi Multivar+Fly kupplung egy Malossi kevlár szíj, görgők rugók sallangok plusz egy Gianelli Extra V2 kipufogó.
Ez volt majdnem 200.KB 75 körül lehet a vége és eszik kb 5 litert de én csak városon belül használom .
Következő lépcsőfok egy Malossi henger lehetne hozzávaló 19es Dellorto+szivócsonk az lenne 120 ezer még.Ja és mindent én csináltam munkadíj se kevés mert elég sok munkaóra lenne.[ Szerkesztve ]
-
Grenczii
tag
válasz Rivaul #79183 üzenetére
Nekem Suzukin a gyári 100as hűtött deknije van.Bal felül menjen be a levegő és jobb alul ki.Variátornál ahogy forognak a lapátok úgy érdemes fúrni hogy menjen a levegő.De sokat nem érdemes kifaragni belőle mert stabilitás miatt kell a dekni.
Nálam nagyon sokat számít melegben. [kép] (városban megyek 30 fokba 20 kilométert akkor se érzem meg hogy elmelegedne) -
-
Grenczii
tag
válasz Rivaul #79212 üzenetére
Így néz ki az én hűtött deknim: [kép][kép] Ez egy Suzuki Address V100é volt, elől egy gumicsővel volt felvezetve a bukótartó mellé a hátra az idomba abban volt szivacs és onnan szívta a levegőt.Alul pedig egy rácsos szivacsos betét volt (amit elhagytam,oda kell még kitalálnom valamit)Elől most egy mini direktszűrő-szerűség van ezt találtam itthon
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Barimel károsultjai
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Ukrajnai háború
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Path of Exile (ARPG)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest