- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Netfone
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Május 7-én bulit tart a Huawei
ma Méghozzá Dubajban, ahol új termékek várhatók. Ezek a Watch Fit 3 és laptopok lehetnek, a Pura 70-es telefonok maradhatnak Kínában.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Friss traileren a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
n_gy_k
aktív tag
Helló!
Kaptam két ajánlatot:
1.)
''Aprilia SR70 (70cm3)
-Malossi blokk
-Malossi kuplung
-Malossi varriátor
-21-es Dellorto karburátor
-Sport légszűrő
-Sport kipufogó
-13-as GYÁRI kerekek''
Menyit adjak érte? Tuning szempontjából mi az, ami még cserére vár?
2.)
''Malaguti F12 Phantom Digit
-Full TOP Performance tuning kit
-Gianelli sport kipufogó
(21LE, 15KW)
Ezzel kapcsolatban is uaok a kérdéseim...
Válaszotokat előre is köszi! (sűrgős)
[Szerkesztve] -
n_gy_k
aktív tag
válasz Topiccsendőr #515 üzenetére
''Full TOP Performance'' ez mit tartalmaz szerinted?
Látom vágod a témát nem úgy, mint Én... -
n_gy_k
aktív tag
Na jó akkor úgy kérdem milyen nagytestű robogót érdemes venni és mennyi tuningot érdemes rákölteni? Mert itt már nagyon elszáltunk az árakkal vagy 400e egy full Polini tuning...
Thx!
Persuader: Én nem meghalni akarok! De ez olyan dolog, mint a számítógép egy 300Mhz-es P2-esen is megy normálisan a Word akkor minek fejleszted...
[Szerkesztve] -
n_gy_k
aktív tag
ZX10: pont nekem való, minden megvan benne, ami nekem kéne 50cm3, 100km/h-s végsebesség, és azért a 10LE-t is üti...
Robogó: nemis a végsebesség miatt, hanem a gyorsulás miatt tehát, hogy segíts is leírhatnád, hogy egy átlagos tununghoz miket kell kicserélni...
Mindenki a saját hibáiból tanul -
n_gy_k
aktív tag
Helló!
Janesz és Persuader közösen lebeszéltek arról, hogy egy 50cm3-is motort tuningoljak, ezért úgy döntöttem, hogy a ''kis'' 50-es helyett veszek egy 4 ütemüt... Na itt jöttök Ti a képbe! Melyik a legkissebb cm3-is 4 ütemü robogó? (én a Gilera Runner 125cm3-isre tippelek?)
Válaszotokat előre is Köszönöm! -
n_gy_k
aktív tag
Hy!
Van egy eladó Aprilia Leonardo 125/50-es robogóm:
Felszereltség: Automata váltó, tárcsafék, lábtartó, garázsban tartott, rendszeresen karbantartott.
Leírás: Eladó Aprilia Leonardo 125/50, szép állapotban, keveset futott! 4 ütem, dupla tárcsafék, vízhűtés. 125cm3-s, de 50cm3-s papíjai vannak! Késöbbiekben forgalomba helyezhető. (rendszámozható) A napokban esett át egy 30e Ft-os szervízen! Megvan a 2db gyári kulcsa + a nagyméretű plexi is. Olaszolszágból importált, megvannak a kinti papírjai is! A gumik jó állapotban vannak, hátúl új BREMBO tárcsafék.
Ha vkit érdekelne akkor: Bővebben: link -
n_gy_k
aktív tag
Hy!
A napokban néztem / vettem volna meg egy FULL Malossi MHR tuningos Runner-t, de mint mindig a vásárlás elött utánajártam a dolgoknak és felhívtam egy Szerelőt, aki elmondta nekem értelmesen, hogy:
''...
ÉN : -Érdemes megvennem a motort?
erre Ő : -NE vedd meg , mert : 1000km-enként 30e-t költhetsz az elkopott alkatrészekre - a magas(abb) fordulatszám miatt -!
...''
Én hittem neki és el sem mentem megnézni a motort. (lemondtam ) Ez volt a bevezetés.
Ebből adódik az a kérdés, hogy meddig érdemes elmenni a tuningban? Én valahogy erre jutottam: HENGER, KARBURÁTOR, KIPUFOGÓ. (ezeket természetesen szépen összehangolva ! ! - görgők ...stb.) Azért jutottam erre, mert az E*ÜMotors oldalán (tuning árúház) minden hengernél ezt láttam feltüntetve:
''...
FIGYELEM! A hengerszetthez javasolt legalább 17,5 mm-es karburátor ill. sportkipufogó a legjobb teljesítmény elérése érdekében.
...''
Tehát mit szoltok ehhez? Mivel kéne még kieg. az ''alap'' tuningot? (Pl.: légszűrő és egyéb apróságok. vagy a főbb alkatrészek sem stimmelnek?)
Thx! -
n_gy_k
aktív tag
Golyani!
Arra lennék kíváncsi, hogy a késöbbiekben fogsz -e még tuningolni vmit a mocin? Mert ha nem akkor egy Touring cső is elég lenne, de ha már egy ''komolyabb'' hengert is be akarsz iktatni akkor már nem érdemes egy 50cm3-re kifejlesztett pufót venni, mert akkor a további tuning során ismét cserélheted le. Ez esetben már egy olyan Sport cső kellene Neked, amely egyaránt használható 50 és 70-es hengerekhez is.
Touring kipuff.: kis teljesítménynövekedésre alkalmas vagy a gyári (elromlott) leváltására, mert ezek a csövek nem olyan nagy fordulatszámtartományban dolgoznak, hogy kibírjon egy nagyobb hengert.
- Gianelli Go ( Bővebben: link )
- LeoVince Touring ( Bővebben: link )
- Tecnigas SilentPro ( Bővebben: link )
Ezek közül Én talán a Tecnigast ajánlanám, mert a teljesítményt nem érdemes szem elött tartani, mert a növekedés a gyárihoz képest nagyon csekély, a kinézetet viszont annál inkább. Nekem a Tecnigas jönne be a Te helyedben a kis krómozott cuccal rajta.
Sport kipufogó: a gyárihoz képest már érezhető lesz a teljesítménynövekedés és, ami a lényeges, hogy egyaránt használható 50-es és 70-es hengerekhez is.
- Giannelli Next ( Bővebben: link )
- LeoVince ZX, RR, RS ( Bővebben: link Bővebben: link Bővebben: link )
- Tecnigas NextR, TEK ( Bővebben: link Bővebben: link )
Tehát, ha valami Sportosabbat, vagányabbat akarsz, de mégsem szeretnéd, hogy a gyárihoz képest rosszabb legyen a motorod teljesítménye akkor válaszd ezek közül vmelyiket. Ismét, ha a helyedben lennék akkor a Tecnigas TEK-et választanám vagy a LeoVince RR-t, mert a Next nem teccik, a ZX nehezen hozzáhangolható a 70-es hengerhez, RS kicsit testesre sikerült, még a NextR is elmegy, de a másik kettő jobb lenne.
Az árakra is kitérve egy ''fél'' pill.t, mivel ezek nem Sport - Racing vagy Racing cuccok, ezért elfogadható árban vannak - aránylag - . Hogy pontosítsak egy picit: (a Touringokat nem írom, mert ''elenyésző'' az áruk, bárhol beszerezhető és a fentiek alapján remélem, hogy nem őket választod, hanem egy normális Sport pufót!)
Giannelli Next : Bővebben: link 20.800Ft
LeoVince ZX, RR, RS : Bővebben: link 32.900Ft
Tecnigas NextR, TEK : Bővebben: link 29.900Ft
Nah remélem tudtam segíteni azért vmit az ügy előrehaladásának érdekében.
Szerk.: A fentebb írott linken tudsz nézelődni (ha még nem ismernéd) akár hengerszettet is meg kipuff.t és egyebeket is. A scooter oldalán is tudsz nézelődni, mert onnan is ugyan abban az árban tudnak beszerezni, mint, ami ott fel van tüntetve.
Üdv.: n_gy_k.
[Szerkesztve] -
n_gy_k
aktív tag
válasz Topiccsendőr #1108 üzenetére
Ezzel szerintem Ő is tisztában van, mert az alap dolog, hogy tuning = fogyi nő + élettartam csökken. Persze nem az egész mocinak, hanem annak, amit még nem igazítottál hozzá a tuning cucchoz, tehát nem cseréltél ki, így egy idő után, ha elkezdesz tuningolni az egészet ki kell cserélni. De egy pufó miatt nem hinném, hogy ennyire megugrana a fogyi.
-
n_gy_k
aktív tag
válasz golyani #1111 üzenetére
Ahham, ebben az esetben vegyél egy LeoVince ZX-et és még pluszba könnyű vagy közepes görgőket a varióba, mert így jobban fog gyorsulni, de ha a végseb.re szeretnél gyúrni akkor nehéz ''göriket'' vegyél. Ez azért sokat fog segíteni. Szerintem. Egykerekezés megy gyári áll.ban (?) , mert ha nem akkor így már tuti, hogy menni fog. (könnyűvel, de így a vég.seb kb. 70-80 körül fog alakulni.) Természetesen minden fojtás kivétele után. (asszem ezekben van : kipuff, varió, tán még elektronika)
[Szerkesztve] -
n_gy_k
aktív tag
Helló - belló!
Mennyi pénzt szánsz a dologra? Mert, ha van pénz sz*rásig akkor egy vxr200-as. Ha esetleg nem tetszene a telj.je akkor hallottam olyanról - láttam is -, hogy kocsi túrbót (dieselt) felszereltek a mocira. Nagyon dúrva hangja/telj.je volt nekije. Ha kicsit kevesebb pénzed van akkor használtan lehet venni 125-ös esetleg 150-es Leonardo-t. 2000-es évj. körül. Akár egy SR150-es is lehet, ha bejön neked a hátsó kerek lámpák.
Szerk.: a 200-as Runner és a Leonardok 4ütemüek (csak ezekre lehet turbót rakni), az SR csak 2ütemű.
Üdv.: n_gy_k.
[Szerkesztve] -
n_gy_k
aktív tag
válasz Topiccsendőr #1121 üzenetére
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Csak egy két helyen lehet Ezt olvasni, de ha nem lenne elég felmész a scooter oldalára és csak úgy hemzsegni fognak. -
n_gy_k
aktív tag
Hali!
Milyen bukót ajánlotok? Nem lenne olyan nagyon használatba véve, tehát nem 200 feletti száguldozásról van szó, hanem csak egy ''átlagos'' motorozásról! Ami feltétel lenne:
- max. 120km/h ennél a seb.nél megfelelő legyen
- nagyon jó szellőzése legyen
- vmi márkásabb fajtóból
- kényelmes legyen
- külsőre se legyen vmi utolsó
- ne legyen túl drága
Köcce!
Szerk.: azért írtam ide, mert robogózásra lenne használva.
[Szerkesztve] -
n_gy_k
aktív tag
sziasztok!
azt szeretném megtudni, hogy van egy 2003-as 180-as eleje sérült gilera runner robogó. (villa, idom, 2 tükör) ezt meg lehetne e csinálni egy 2004-es 50-es runner alkatrészeiből?
válaszotokat előre is köszönöm!