- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4334 üzenetére
Köszi! Googleal találtam a leírást, nem tudom milyen robogóhoz való. Kipufogóra csak azért gondoltam, mert talán egumotors fórumon láttam egy képet, amin a csőbe (motorhoz közelebbi oldalon) egy O formájú lemez két pont bele van heggesztve, gyak egy szűkítés volt.
kieg: ez is valmi folytás lehet?
[ Szerkesztve ]
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4341 üzenetére
Az enyémen nem direktszűrő van, viszont linkelt képen lévő karbihoz tartozó motorról nem tudok többet.
-
Gergello
addikt
Sziasztok!
Van egy CPI-hez hasonló robogóm, Magyarországon QM Warriornak, külföldön Jmstar-nak hívják, mindegy. Fekvő blokkos mint a CPI-kben, légszűrő, porlasztó is ugyanott van, ebből, gondolom, hogy rövid fekvő léghűtéses Minarelli blokk van benne ( Minarelli CY ?).
Az lenne a gond, hogy nem indul, ha nagy nehezen ,sokadik próbára elindul akkor gázhúzásra lefullad. Nagy ritkán megy egy percig és utánna fullad le. Mi lehet a gond? Faterral szétszedtük, mert szerintünk nem kap üzemanyagot. Porlasztó beállítását nem variáltuk, mert eddig ment ezzel a keverék aránnyal, de a benzincsövet szétszedtük. Kivettük a benzint szűrőt, ezt ha fújom egy idő után eludugul, szóval esélyes a csere. DE a tankban van egy kis benzin fél liter kb, de nem folyik ki a csövön. Nem kellene kifolynia, mert ez ejtő tank és ugye nincs benzin szivattyú? Próbálta már valaki?
A tank alján van egy cső szerű valami ,jó vastag, abból az egyik benzin cső jön a karbihoz (ezt szedtük szét) egy másik cső pedig megy egy az olaj tartály melleti alkatrészhez, ez talán az olajpumpa, nem tudom. Szóval ebben a vastag csőben lenne a dugulás , ezért nem folyik ki a benzin csövön semmi?
Hamarosan kipróbáljuk, megtöltjük benzinnel, úgy folyik-e..., már ha nincs valami záró mechanika a cső előtt.
Előre is köszi!
-
Gergello
addikt
Köszönöm a választ. Amúgy a garanciális szakszervíz jól megszopatott a nyáron, oda nem vinném vissza. Maszek szerelő pedig nem tudom mennyire fog lehúzni, lehet hogy elkerülhetetlen lesz. Tippetek nincs esetleg, hogy mit kellene megnézi még?
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4353 üzenetére
Zörgött a dekninél valami (később egy ismerős megcsinálta, egy kör alakú lap volt eltörve,gondolom a varionak valami alkatrésze) elvittem 2 hónapon keresztül hitegettek, hogy megcsinálják. A végén visszaadták ugyanúgy, mellée babráltak valamit a hátsó fékkel amitől nehezebben lehet behúzni. Utóbb kiderült, hogy még a dekninél az eredti tömítés van, és a törött valami is szemmel látható volt. A csavarokon látszott, hogy próbálták leszedni, de ennyi. Két hónapig lebaszták egy udvarba engem meg hitegettek telefonon.
[ Szerkesztve ]
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4355 üzenetére
Csak felépítésben (mármint a blokk,többi alkatrész nem) gondoltam Minarellire, az szerintem stimmel(het). A minőség valszeg koránt sem
Most pontosan nincs előttem a képe, de az ábrán látható zöldcsőre gondolsz?
Ha ezután valaki hülyének néz megértem, de első alkalom, hogy ilyesmit csinálok.
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4358 üzenetére
Van benne aztán egy elágazás, egyik karbiba a másik egy kis alkatrészbe. Akkor valószínű ez lesz az. Kipróbálom aztán majd beszámolok. Kössz a segítséget!
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4358 üzenetére
Azóta kipróbáltam és ha megszívom a másik csövet, akkor szépen folyik a benzin. Megigazítottam a szorítókat meg a csöveket, mostmár elindul. Sztenderen pörgettük egy darabig, ma visszaraktam az ülést gurultam egy kicsit de csak lefullad és utánna vagy indul vagy nem. Akkor fulladt le ha kevés gázzal próbáltam menni, vagy nagy gázról visszavettem kevesebbre. Próbáltam sztenderen is egy folyamatos alacsony gáznál sokszor ledadogott aztán lefulladt. Csavargattam egy kicsit a keverék állító csavarokat a karbin, most gázadásra egyből lefullad meg indítás után se bírja sokáig. Ezt majd visszaállítom, de szerinem nem a keverék arány nem megy. Eddig gyári beállítás volt amivel elmentem 1500 km-et és eddig jó volt azzal. A fent említett lefulladások is a gyári beállítással történtek, az ,hogy elcsavargattam nem változtatott jó irányba a helyzeten.
Szóval akkor nincs dugulás a csövekben, falsch levegőt sem kap a vákumcső. Olyan sok dolog már nem maradt, karbival lehet valami? Ha abban van a dugulás mondjuk valami fúvókánál, akkor gondolom ki kell szednem az egészet és úgy nézegetni? Amúgy a karburátoroknál mit jelent a szám a név után, minek a mérete? Pl: Del orto 21, Del orto 19.
Amúgy itt egy kép a kipufogó fojtásról amit korábban mondtam, még nem néztem meg ,hogy az enyémben van-e ilyesmi. Előbb az szeretném, hogy menjen utánna majd jöhet a görgő csere és társai.
[ Szerkesztve ]
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4362 üzenetére
Köszi! Akkor holnap nekiállok a beállításnak. Fojtásokról, ezek még bennek vannak. Először talán a varióból kellene kiszedni, mert most max 50-el megy,előtte is annyival ment. Ezt egyelőre nem próbálnám meg, majd hozzáértővel...
-
Gergello
addikt
egumotors.hu Itt olvashatsz leírásokat. Tesztekből olyan sok nincs, arra viszont népítélet
Ti leraktátok a vasat télire? Én már igen. Erre elkezdett szivárogni belőle a benzin, csodás. Lehet szétbontani az egészet, hogy meghúzzam/tömítést cseréljek. Lenne egy kis jó idő még a görgő cserét is megcsinálnám, de hát fagyban...
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4388 üzenetére
Tűszelep, a vákumcsapban van? Mit tanácsolsz, mit csináljak vele, hogy ne szivárogjon?
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4390 üzenetére
Ehh. Nem rég lett teljesen kipucolva. Szerintem inkább a vákumcsap és a tank illesztésétől szivárog.
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4392 üzenetére
Nem. A tank alól szivárog, szerintem tank-vákumcs. illesztéstől. Máshonnan nem nagyon tud.
-
Gergello
addikt
-
Gergello
addikt
válasz stargazer #4414 üzenetére
Súly/Le arányról teljesen igazad van. Következő szezonra lehet elvetemült leszek és kipróbálok egy jogot, vagy egy typhoont. A jog nagyon bejön a mérete mitt, és a typhoon sem sokkal nagyobb. Ez a mostani vas - minarelli másolat blokk, nagy test, nem a legjobb minőség - nem igazán jön be . Egy kis jog jó kipuffal és jó beállításokkal harapós lehet.
-
Gergello
addikt
válasz stargazer #4419 üzenetére
4t sosem lesz olyan dinamikus mint egy 2t. Mit ér ha kihúzathatod 60-ig egy nagyon hosszú egyenesben, mert a végén már lassan gyorsul? Akkor inkább maradjon gyári. Ha 45-ről 60-ra lassan gyorsul akkor mindegy, városban úgysincs túl sokszor hely/idő kihúzatni.
Mostnézem , hogy ez nem rendes váltós. Fokozatmentes, gondolom vario van benne akko lehet játszani a görgő beállításokkal.
-
Gergello
addikt
-
Gergello
addikt
válasz stargazer #4424 üzenetére
Nekem sok hely kell, mert messze nem a legjobb görgők vannak a varióban, majd veszek más súlyban aztán próbálgatom és még az a folytás is benne van. Szegeden lakom és mire ezekkel a nem jó görgőkkel kiszenvedné a 60-at jön egy piros lámpa. Pécset feelinges lehet robogózni, lejtőn fel, lejtőn le.
[ Szerkesztve ]
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4428 üzenetére
Most szvsz olyanok vannak benne ami nem az hogy egyiknek se, de köztes értéknek se jó. Lehet érezni, hogy holtpontba kerül 30 körül és ott nagyon megakad a gyorsulás. Persze, egy jobb varióval állítólag egyenletesebb is lenne. De ez van... Elviszik hétfőn utánna majd veszek valami mást helyette.
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4431 üzenetére
A kontrasztrugónál tudnék állítani valamit, vagy csak erősebbet-gyöngébbet venni bele? Ezt az összefüggést nem igazán értem.
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4437 üzenetére
Szia!
Már kérdeztem egü fórumon is, de azért kíváncsi vagyok a véleményedre. A fojtás amiről beszéltünk az a 18-as alkatrész a képen? varió
-
Gergello
addikt
Ma szétszedtük a gyári kipufogót, de sehol sem találtunk benne fojtást. Elé dúrva hangja volt nélküle . Holnap jön a varióból az az alátét, már ha van benne. Ha kiveszem, nem jön túl közel a belső tárcsa és nem emeli túl magasra a szíjat, hogy kiakadjon?
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4445 üzenetére
Közben szétszedtem és nem volt benne egyik sem, se a kisebb se a nagyobb alátét. Ma szerelem vissza, tegnap szenvedtem a szíj miatt.
-
Gergello
addikt
Végre beneveztem egy normális robogóra kép
vizes NRG mc2-es Mire kell kifejezetten figyelni a vizes gépeknél?
Jövő héten megy ellenőrzésre, olaj-szíj-görgő cserére. Kicsit kékesen füstöl, dús lenne a keverék v. a lerakódott olaj miatt van? (állt egy kicsit, most csak pár km-t mentem vele, de légszűrőt ellenőriztem, olajat töltöttem bele)[ Szerkesztve ]
-
Gergello
addikt
válasz bajnokpityu #4850 üzenetére
Nah az volt az, Mol Arol. 2,5k volt körülbelül. Ez okozná, hogy ennyire füstöl? A Castrol akármi racinget sokalltam 6k-ért.
Látom egumotors fórumon szidják orrba-szájba ezt az Arolt. Mindegy, csak fogyjon ki belőle...
[ Szerkesztve ]
-
Gergello
addikt
válasz bajnokpityu #4852 üzenetére
Hát ez van sajnos. Először elmentem a Tescoba, ott csak fűnyíróbavaló olaj volt. Coraban volt ez ennyiért, meg a Castrol 5 ezer valamennyiért...
-
Gergello
addikt
ezeket ismeri valaki? Tudják az összes szabványt amit golyani felsorolt.
-
Gergello
addikt
Nah nem mondom mi vagyok... Ma megtaláltam a dobozt és ez nem Mol Arol, hanem Mol Dynamic 2t. Boccs a kavarásért.
-
Gergello
addikt
válasz reczei_janos #4863 üzenetére
Leggyakrabban Agilityket szoktam látni, biztos nem lehet rossz ha ennyi szaladgál belőle, de a Piaggiomat azért nem cserélném el.
Mod: Nem is tudtam, hogy 4T-k. 2T nincs Agilityből?
[ Szerkesztve ]
-
Gergello
addikt
válasz reczei_janos #4865 üzenetére
Nem a Kymco leszólásaként mondom, de a minőséget mindig meg kell fizetni. Az új ára tényleg magas, én is csak egy 10 évest vettem.
[ Szerkesztve ]
-
Gergello
addikt
válasz reczei_janos #4869 üzenetére
Sztereotípia meg ugye ez: "Amugy meg ha kymcosat kérdezel az a favorit , ha Aprilliasat akkor meg az a favorit."