- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Netfone
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Android szakmai topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
gp Hamarosan a Valve áruházában is elérhetővé válik a játék teljes kiadása.
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
wolfnet
tag
Sziasztok!
Érdekes kérdés merült fel bennem az SCV 100 Lead szervizkönyvét bújva. A szervizkönyv leírja hogy az alapjárat beállításhoz csatlakoztassuk a "tachometer"-t a motorhoz, és állítsuk be az alapjáratot 1,800 rpm-re. Ezek szerint elektronikusan méri a robogó a fordulatot is, csak nem köti a júzer orrára! Hol tudok ilyen tachométert vásárolni, kölcsön kérni, satöbi.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz DigitXT #42822 üzenetére
@bogyo112: Köszönöm 4T igen.
@DigitXT: Köszönöm. Akkor szerzek egy ilyen eszközt nagyon kíváncsi vagyok. A kalibrálásban szeretnék majd kis segítséget kérni. Bár tavasszal megy TMK-ra a Lead, találtam egy jó szerelőt a közelben, aki úgy tűnik nagyon ért hozzá, de azért érdekel ez a fordulatszámos dolog.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
nem baj, izgi a dolog. Én azt szeretném hozzáfűzni hogy ne várjunk csodát 85 ezer forintért. Állapotot kell venni, és még robogóból is azt mondom hogy hibátlant 100 alatt nehéz venni, viszont a napi 8 kilométert azt bármelyik eszköz bírni fogja. Gyakorlatilag az semmi.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Lehet már elsütötték párszor, de elkezdtem figyelni én is a tavasz figyelőt. A bűvös igen után remélhetően előkerül a paripa a garázsból.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz szimpláncsak #44287 üzenetére
Ez nem egy variátor, és a berugó kar ide akad be nem?
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Az egész arra fog kimenni, hogy bárki aki eddig picit is "jobban" járt, mint ahogy azt állam bácsi gondolná, azzal is rendesen babráljunk ki. Az lesz, hogy a kerékpárt is műszakiztatni kell majd, figyeld meg.
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Hejhó. Gyertyacserénél van valami amire feltétlen oda kell figyelni? Hétvégén megejteném.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
hejhó, valaki nem tudna egy ultimate tippet adni arra: hogyan rögzítsek telefont a mellkasomra. Készülne ismerősnek egy város bejárás amihez rögzítenék anyagot. A telefonom jól vesz fel videót, ezért nem vennék drága sisak kamerákat, a hangot meg a sisak BT headsetjén venném. üdv
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
-
wolfnet
tag
Amikor ilyen szenes fekete akkor nem az a baj hogy túl sokat kap?
Megjegyzem az én ex gyertyám is így nézett ki, de a hondám menet közben nem csinált semmi rendellenességet. Fogyasztás sem volt magas, hideg-meleg jól indult, jó gázreakció stb ..
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Hejho! Figyelmes lettem arra, hogy a cvt váltó felől menet közben halk surrogás zaja hallatszik. Előfordulhat hogy a variátor kopik? Amúgy semmi probléma nem tapasztalható. Jól húz, levált, felvált, motorfék is oké, stb. (19500km, eredeti minden alkatrész a váltóban, mert még eredeti a váltóház szigetelése.) köszi
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz wolfnet #47090 üzenetére
Hehe kicsit komolyodik a téma. Ma mentem 25 kilométert országúton, 60-70es utazóval. Tök jól viselkedett a motor, nem nyeleztem, élveztem úgy tűnt ő is élvezi. Majd hazaérve a ház előtt megállva kitámasztva látom hogy csöpög az olaj "valahonnan". Na mondom, a fene egye meg, ha egy Hondából csöpög az olaj az nagyon rossz dolog. Gyorsan betoltam az árnyékba, és kinyitottam a "motorházat". Ekkorra már egy 1-2centis olaj folt volt alattunk.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz Dealer95 #47133 üzenetére
Mindig azt mondom attól függ ki tette bele azt. Te lehet gondosan szervizelgeted és úgy a 30e tényleg belefér egy 50es blokkba is. De ha valaki csak nyelezi, leszarja - elnézést - az a 30e az más fajta 30e...
Egy 125-öst még lazán szét lehet nyelezni, 43 ezer egy robogóban már nem annyira kevés hogy ne legyünk óvatosak. Ha túl olcsó akkor gyanakodjunk. De természetesen próbáljuk ki, járjunk utána az előéletének, faggassuk ki a tulajt amennyire lehet, azt mondom hogy van hozzá alkatrész nagy bukta nem lehet ha nincs komoly baja.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz runner 125 #47208 üzenetére
Ez a kamu szűrés véletlenül nem kínai robogó?
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Pumbesszal három hete állunk és várunk. Minden alkatrész ami cserére szorul megérkezett viszont Dunaújváros annyira remek hely emberek hogy 3 szerelő közül egy sem vállalta még el a javítást.
Nem mondom hogy annyira egyszerű, mert én nem tudom megszerelni, mivel nem férek hozzá a betört csavarhoz. De egy szakinak lekapni a hengerfejet kifúrni a csavart szerintem 2-4 óra lenne.Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz DigitXT #47359 üzenetére
Hát igen csak a fene egye meg az nem gyerek játék. Na de elvileg kedden viszem a mocit az emberhez aki megnézi. Csavar kiszedésre már van másik ember, csak ahhoz kell a hengerfej. Utána vissza a műhelybe és összerakás... remélem jövőhéten már készen van...
Pont poén hogy lejárt a kötelezőm úgy hogy az utolsó 2 hetet nem motoroztam le, most meg 1 hete megkötöttem és még mindig nem motorok.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz huszi.gyb #47463 üzenetére
A 102cc-s Lead-el meg tudtam csinálni a 3L alatt, de nagyon kell figyelni. Ha kihúzom a "szarvát" akkor 4L+ a fogyi. Szóval engem is érdekelne a 2T-s olasz csoda. Ismerősömnél se eszik túl sokat, szintén 70-es hengerrel, de az a nem sok óvatosan 4,5L kb és szezononként 1L olaj. Ha húzza a "szarvát" akkor az jóval-jóval több.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz wolfnet #47352 üzenetére
Na! Délelőtt a srác lekapta a himbasort apu pedig a gyárban negyed óra alatt kifúratta a csavart. Már a szerelőnél az egész csak még egy kicsit szenvednie kell vele mielőtt kész. Este vagy holnap délelőtt már motorozok.
Telefonszám elmentve! Ez egy rendes ember.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz wolfnet #47498 üzenetére
Kész a gépsárkány, 12ezer forintért. (2 óra munkát számolt fel). Véleményem szerint megért ennyit, mert mást is csinált. (Vezérműlánc feszítés, szelephézagok, és meghúzott jó pár csavart a gépen és most vibráció és zörgés mentes ismét. Csodálatos. )
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz Grillo #47651 üzenetére
De a hirdetett ár sosem annyi mint a végleges ár emberek. Ha első jogsinak csinálod akkor kell egy csomó minden. Fotók, orvosi papír, elsősegély vizsga, vizsgadíjak, stb. Nekem 80-ra jön ki itt Dunaújvárosba és csak azért mert már van jogsim.
üszök: jahm hát itt drágább minden ezek szerint. Igaz diák is jóval kevesebb van.
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Hejho! Műanyagápoló szereket próbált már valaki közületek? Például nap által megszívott, kifehéredett, picit kitöredezett műanyagokat a robogón erre a célra gyártott ápoló folyadékokkal kezelni és várni a csodát? Ebbe van ráció?
Privátban érdeklődj! :)