Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KTU

    addikt

    válasz peter196 #85 üzenetére

    Szia!

    MyPOS "papirost" használunk.
    Vevő és saját fizetési bizonylat nyomtatáson kívül, mást nem nyomtatunk vele.

    Webes felületen, vagy alkalmazásban kérdezem le.
    Vannak előre beállított időintervallumok, aktuális nap látszik alaphelyzetben, de van tegnapi, heti, múlthavi, stb. és beállítható egyedi időpont is.
    Lekérhető pdf vagy xls formátumban.
    Nem nyomtat klasszikus napizárást mint pl. az OFSZ, vagy csak én nem kerestem még. :U
    Mert nincs rá szükség.

    Ha az OSZF-nél nem csinálsz napizárást, nem megy tovább a pénz a számládra.
    De már beállították hogy napizárással kezdje a napot, (mert sokan elfelejtették),
    bár nem mindig csinálja meg.
    Szóval itt az OFSZ-nál szükség van a papiros napzárásra, mert különben nem tudod mennyi volt a kártyás forgalom, ha csak össze nem gyűjtöd a "kereskedő példánya" bizonylatot, de megerősítésként kell a napzárás, mert máshonnan hó közben nincs semmi infód, hogy mikor mennyi forgalmad volt.
    Nem zárja le a tranzakciókat napzárás nélkül.
    Ez egy elég fapados megoldás.

    A MyPOS megoldása sokkal átláthatóbb, testre szabhatóbb lekérdezés, sőt egyből a tranzakció után látod hogy milyen kártyával (üzleti vagy lakossági) fizettek, ennek mennyi volt a díja pontosan, vagy mikor volt a tranzakció percre pontosan. Na ilyenek nincsenek az OFSZ-nél.

    Klasszikus napzárás mint írtam nincs a MyPOS-nál, csak megnézem napvégén mennyi, összevetem a "kereskedő példánya" bizonylatokkal, ill. számlákkal, nyugtákkal.

    [ Szerkesztve ]

    "Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

  • KTU

    addikt

    válasz peter196 #89 üzenetére

    Pénztárgép, beütöm a tételeket, részösszeg.
    Pos terminál, összeg beütése, "Elfogadva" üzenet,
    ekkor a pénztárgépen nyomok a kártyás fizetés gombra.

    [ Szerkesztve ]

    "Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

  • fizetek_hu

    újonc

    válasz peter196 #93 üzenetére

    A legkisebb kártyaolvasó gyakorlatilag folyamatos készenléti üzemmódban van (Bluetooth-on felfedezhető), aminek köszönhetően az app-ban elindított fizetési folyamatra azonnal felébred, pár másodperc alatt megjelenik a fizetési összeg és már fogadja is a kártyát!
    Ha minden rendben van a csatlakozó mobiltelefonnal (pl.: nem dobja el időnként a párosított Bluetooth eszközöket) pillanatok alatt lehet elindítani egy tranzakciót. 1-2 havonta lefut egy pár másodperces eszközfrissítés, de az is nagyon gyorsan megtörténik! Nagy előnye, hogy a telefon saját mobilnetén, vagy aktuális Wi-fi csatlakozásán keresztül kommunikál, ez egy sokkal stabilabb megoldást jelent, hiszen tudsz akár másik szoláltató hálózatán is "netet adni".
    A 3G készülék Wi-fi-n jóval gyorsabban elindítja a fizetést, a beépített mobilkapcsolata már gondolkodósabb sok esetben - valószínűleg nem csatlakozik folyamatosan a hálózatra, és idő amíg a kapcsolat létrejön, de ez csak tipp.
    Szóval az Air egy egész kompakt, de szerintem sokoldalúbb megoldás.
    Azonosításhoz szükséged lesz a személyi/jogsi/útleveledre, a bakszámlakivonatodra. Minden on-line, a weben keresztül történik.
    A myPOS tavalyelőtt nagyon gyorsan intézte a beazonosítást (egy fiatal srác, gamer székben ülve szinte bármikor elérhető volt :D ), idén július közepén közzétett posztjuk szerint egy mobilszámon előre egyeztetni kell időpontot a magyar ügyfeleknek a regisztrációhoz.

    Egyébként egyedibb esetektől eltekintve úgy gondolom, mindkettő gyorsan megvan.

  • fizetek_hu

    újonc

    válasz peter196 #95 üzenetére

    Igen, az Air a mobiltelefon kiegészítőként működő kártyaolvasó. Nálam tökéletesen működik! Mind műszakilag, mind a kifizetések terén!
    A GO is hibátlan, városban még nem tapasztaltam kapcsolódási problémát, nyilván a 30 napos visszaküldési lehetőséggel kiküszöbölhető az ilyen gond is, ha a használat helyén mégsem lenne jó a mobilhálózat.
    Ha nem okoz problémát a külön számla kezelése (pl.: havi bizonylatok letöltögetése a könyveléshez), szerintem jó választás utóbbi is. Jó, hogy azonnal elérhető a pénz, ha nem forgatod vissza azonnal kártyás vásárlásokkal, vagy on-line fizetésekkel, hanem inkább felvennéd, ügyesen kell választani alternatív megoldást, hogy ne legyen az ATM felvétnek további költsége.

Új hozzászólás Aktív témák