Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dhampir

    félisten

    válasz nemigazmar2 #169928 üzenetére

    Volt, aki már vásárolt onnan és nem panaszkodott rá, de személyes vásárlási tapasztalatom nincsen vele, csak más vásárló visszajelzéséből.

    A bolt annyiban is fontos, hogy a problémakezelése milyen szintű. Ugyanis addig, amíg nem merül fel valami gond, akkor természetszerűleg dicséretre hajlik a vásárló.

    Általában, ha megoldható, az sem árt, ha személyesen is elérhető közelségben van egy szaküzlet, például ha valami miatt vissza kellene vinni 14 napon belül az árut.

    A nagy boltok többnyire elég rugalmasak, de akad egy-egy kivételes panaszeset ott is.

    Az internetes Google értékelések is segíthetnek (például a név és a cím beírásakor a térkép megjelenésekor megnézhető a csillagozott, többféleképpen listázható értékelés), de még az sem ad mindenre kiterjedően teljes körű, átfogó képet.

    A hazai boltok azzal a garanciával adják tovább a terméket, amely egyfelől a törvény által meghatározott (értékhatár, hazai forgalmazás) és amellyel a forgalomba hozótól beszerezték. Például egyes üzleti gépekre komolyabb garanciális feltételek is érvényesülhetnek, vagy utólag lehet vásárolni olyat a nem üzleti, konzumer laptopokra is, ha ezt a lehetőséget az adott gyártó biztosítja.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák