Hirdetés

Aktív témák

  • fazr

    senior tag

    válasz Z86 #5899 üzenetére

    Megnéztem hivatalos Fujitsu garancia feltételeket és ezt találtam:

    "A garanciaigény megszűnik,
    • ha a Vevő olyan alkatrészekkel, komponensekkel vagy periféria készülékekkel látja el vagy használja a Fujitsu Technology Solutions termékeit, amelyeknek használatát a Fujitsu Technology Solutions nem engedélyezte a konkrét alkalmazásnál,
    • amennyiben a terméken a Fujitsu Technology Solutions által meg nem hatalmazott személyek nyújtanak szerviz szolgáltatásokat/végeznek javításokat vagy eszközölnek egyéb változtatásokat, kivéve, ha a hibát igazolhatóan nem ezek az események idézték elő vagy ha a hiba nem azok következtében lépett fel.
    "

    Szóval nekem kell bebizonyítanom, hogy nem az általam beszerelt memória okozta a hibát :D

    "A garanciát annak az országnak az érvényes jogrendje szabályozza, amelyben a felhasználó a terméket első alkalommal megvásárolta; a garanciát azzal összhangban kell értelmezni. A nemzetközi árueladási szerződésekre vonatkozó megállapodás itt nem kerül alkalmazásra."

    Nem tudom ez Mo-n változtat-e valamit a fenti idézeten

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák