Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Két hét múlva startol a Dimensity 9400
Hirdetés
-
Előrendelői előzetesen a LEGO Horizon Adventures
gp Korábban már kiszivárgott a megjelenési dátum, a Sony az éjszaka folyamán ezt megerősítette.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
curbowka
csendes tag
válasz fecke78 #63668 üzenetére
Az ilyen beletörődöm hozzáállás miatt van olyan termék és szolgáltatás minőség MO-n amilyen. Ha valami nem tetszik, nem rendeltetésszerűen működik, akkor igenis jelezni kell és elmenni a falig. Nekem a magyar fogyasztóvédelem segített egy lengyel cégtől 800ezres kártérítést beszedni.
Mit tapasztalnak most a cégek, szerelők? Valamit elcsesznek, van pár kellemetlen hívásuk, levelezésük az ügyféllel és le is kopnak. Ha majd időt kell eltölteniük azzal, hogy mossák maguk után a ganajt, akkor igenis ráállnak a jobb minőségre. Aki olyan negatívan gondolkodik, hogy állandóan sír, hogy így nem éri meg, úgy nem éri meg, az tartsa meg magának ezt a hozzáállást a négy fal között és ne vegye el mások kedvét, hogy visszaszerezzék a pénzüket!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen