- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
sullerj
tag
Sziasztok!
Alapvetően egy Ford Fusion/Fiesta a terv, de ez a kocsi eléggé egyben van: [link] .Ennyiert drága/felejtős ? avagy nézzek magyarországit, ha már G-s Astrával is kiegyeznék ? A naviját - úgy sejtem - nem lehetne itthon használni, mert nagy eséllyel ez egy behozott autó, de ez a legkevesebb... Ha kétséget ébresztettek bennem, azt is megköszönöm, (nyilván megvétel előtt lenne szerelő, akivel megnézetem, fórumban visszaolvasás, kereső használata, népítélet olvasgatás megvolt). Bármennyit olvasok, teljesen laikusnak érzem magam
Köszönöm annak, aki reagál
-
sullerj
tag
szerintem ennek az "500" euros sztorinak az a lényege, hogy a posztoló lefelejtett előle egy egyest.
-
sullerj
tag
válasz LógaGéza #91843 üzenetére
A vevőnek 15, az eladónak 8 napja van hogy bejelentse a tulajdonváltozást, de ez rajta is van az adásvételi formanyomtatványon, amit kapni / letölteni lehet. Nem para, ha elviszed valahova a kocsit, ahol pl. eredetvizsgálat mellett átiratással is foglalkoznak, ott is rendszerint másnapra íratják át valamelyik közeli okmányirodában a meghatalmazásod alapján.
Annyi, hogy legyen nálad az adásvételi, illetve a megkötött felelősségbiztosítás visszaigazolása, + forgalmi, ha megállítana a rendőr.
[ Szerkesztve ]
-
sullerj
tag
Annyira általános a kérdésed, hogy erre senki sem fog szerintem attól többet válaszolni, hogy micrayarisjazz. Az tetszik neki ? Az ő pénze, vagy te veszed neki ? Ajánlgathatnék én is többféle típust, de általánosságban elmondható, hogy amit egymilláért veszel, arra valószínű megelőző karbantartásként rá kellhet tolni még egy százast. Az én ismerettségi körömben nincsenek jó tapasztalatok a Peugeot/Renault vonalon. Jelent ez valamit ? Kb semmit. Ha van szerelő ismerős/rokon, meg kell kérdezni, tud-e valakit, aki árulja az autóját és meg szabad venni. Én fél évig kerestem autót, miután vettem egy tízéveset 90K km-rel, "természetes", hogy a gyári vezérlés volt még rajta attól függetlenül, hogy a szerelő is rábólintott, hogy megvehetem (a motort természetesen nem bonthatta szét vétel előtt). Szerintem szűkítsd le pár hahus linkre az elképzeléseket és többen reagálnak majd rá. Én pl. nem értek az autókhoz, ellenben akik itt jobban, azok a konkrétabb kérdésekkel többet tudnak kezdeni.
[ Szerkesztve ]
-
sullerj
tag
Fél tank benzin és társai... Ha kell a kocsi és valóban jó is, akkor mérlegelni kell, hogy az ilyen bosszantó dolgok beleférnek-e a vásárlásnál, hogy az annyi végül mégsem annyi, vagy ha az eladó "kavar": rárak egy másik gumit, mégsincs meg a másik kulcs, utazni kell a törzskönyvért, nem kapsz egyenes választ a kérdéseidre... nyilván ezek eltérő súlyú dolgok, de vegytisztán tökéletes adásvétel nem mindig van. Ha az ürgénél a fél tank benzin híja van csak a szavának, akkor el kell vinni, ha ez csak egy adalék a sorban, akkor meg lehet hagyni kell a francba, ez ilyen egyszerű...
szerintem.[ Szerkesztve ]
-
sullerj
tag
válasz Sátán44 #98968 üzenetére
Egy hasonló esetnél én úgy jártam, hogy hiába volt meg az alvázszám, a német szerviz, akiket felhívtam a szervizpecsét alapján, csak hápogott, hogy ők egy kis szervíz, így papír alapon tudnák megkeresni az akták közt, mondjam a tulaj nevét :-). Nem tapasztaltam elutasítást, normális hangvételben meg lehetett velük beszélni (más kérdés, hogy egyéb körülmények miatt az a kocsi is felejtős lett végül)
Érdemes google alapján megnézni, hogy egy kis falusi szerviz pecsételte-e, avagy pl. egy márkakereskedő, ettől függően kaphatsz értelmes választ.
[ Szerkesztve ]
-
sullerj
tag
válasz FrankMonzano #103151 üzenetére
Üdv!
Nekünk ilyen van 3000 km-t vezettem kb, mi szeretjük, igaz rövid távokon használjuk, és valóban 8 körüli, feletti fogyasztása van városi használatban. A miénken a központi zárhoz kellett hozzányúlni vásárlás után, a bal hátsó betegeskedett, olykor nem nyitott-zárt. Nem egy gyorsvonat (1.4), de ezres suzka után kellően dinamikus , bár ötödikben 100 felett elég magas fordulatszámon pörög, lehet autopályázásnál idegesítene (de nem arra használjuk). 200km-el ezelőtt kigyulladt a motorkontroll lámpa, kód kiütése óta (aztán agipról omv-re átállás és "kiégetés") óta nem jött vissza. Kicsit kemények az ülések, ültem már kényelmesebb kocsiban is, de elmegy. Szerintem minőségi a beltéri kidolgozása, bár sokan unalmasnak tartják, szerintem az almeratol pl. szebb, bár mintha az nagyobb/tágasabb beltérrel rendelkezne. A feleségem is hamar megszokta a kocsit, szereti, könnyű vele parkolni. Így ennyi jut eszembe. A nagyszerviz (vezérlés,olaj, szűrők, gyertya, ilyesmik) munkadíjjal egy százas körül.
[ Szerkesztve ]
-
sullerj
tag
válasz honda 1993 #105626 üzenetére
Én ugyanennyiért adtam el a 99-es ezres suzkámat. Küszöbnél kezdett már hólyagosodni, kipufogó heggesztve, alvázvédőzésre várt, de alapvetően patent kis gép volt, a köv tulajnak tételesen megmutattam, hogy mire kell úgy összességében ötvenet rátolnia, hogy menjen még sokáig a szekér. Ezzel csak azt akartam mondani, hogy ki lehet fogni hasonló árért jóval fiatalabbat is (és még arra is költeni kell, ha az eladó őszinte). Szerintem, ha nem értesz hozzá, alapból levágják (én sem értek az autókhoz, max amit összeolvastam). Laikusként esetleg nézz meg az utcán pár hasonló autót (de nehogy megverjenek), az illesztéseit, hol rozsdál, illetve ha tudsz, hallgass meg párat. Még jobb lenne, ha vezetnél is pár métert egy normális jó műszaki állapotú suzkát előtte, hogy legyen viszonyítási alapod. Próbakörnél legyen jól kitekerve a kormány jobbra is balra is, ha kopog nem nagy gond, ha csak féltengelycsukló csere, megvan gombokból. A nem megfelelő minőségű gumiharangok is szeretnek szakadni alatta, akkor utána hamar kopogtat a csere is.
[ Szerkesztve ]