Hirdetés
-
Felskálázza a Nubia a Snapdragon 8 Gen 3 órajeleit
ma A Redmi Magic 9 Pro már télen felforrósodott, mi lesz nyáron a felturbózott 9S Próval?
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Olcsó M.2-es SSD-hűtő érkezett az Arctic logójával
ph A két színben kosárba tehető megoldás simán bepasszintható egy PlayStation 5 Slimbe is.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz
DeFranco #51373 üzenetére
Teljesen jó motorféke van. Meg kell tanulni rendesen visszapakolni és rúgdosni azt a gázt fékezés közben, ha kímélni akarod a hajtásláncot.
Marhaság, hogy nem ér semmit. Métereket lehet nyerni féktávon motorfékkel. Egy 1000-es sport motoron olyan a motorfék, hogy elkapod a gázt és csap egy piszok nagyot. Ezért (sem) szabad bemászni a motor seggébe.
Egy kis video azoknak, akik inkább vizuálisak: [link]
A másik nagy előnye ennek, hogy a motor mindig normális ponton van a nyomaték görbéjén, így ha valamiért hirtelen ki kell lőni, akkor nincs gond.
szerk: Régebbi hegyezett turbós versenygépeknél pedig egyszerűen kötelező volt folyamatosan masszírozni a gázt, hogy ne essenek bele a turbó lyukba.
[ Szerkesztve ]