Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Declare #102742 üzenetére

    Fölösleges a dízel, erősebb napokon összesen kerülne bele 20-25km, gyengébb napokon 4-5, vagy semennyi, kvázi helyben szaladgálna pár km-es szakaszokban, gyakorlatilag mindig hidegen. Hosszabb utakra meg, vagy amikor több kölköt kell cipelni, ott az ötös Mazda, csak néha kevés az egy autó, ha meg összejön, hogy messzebb kerülünk a városközponttól, akkor kell valami, amivel párom naponta el tud jutni a pár km-re lévő vasútállomásig esőben-szélben-fagyban is, mert valamelyik másik autóval meg én járok.

    Itt annyi a különbség a magyar utakhoz képest, hogy már a szomszéd faluba is autópályán mész át, mert az a legegyszerűbb, szóval azért 140-ig fel kell tudnia gyorsulnia, hogy ha éppen kamiont előzök, és feltűnik a tükörben valami nagyon lapos, nagyon ledes, és 200 fölött közeledő valami, akkor minél előbb el tudjak menekülni, mert az ilyesmi előfordul néha, de ezen kívül a dinamikája sem nagyon érdekel (szóval azért ne 50LE legyen, de kisautóba 100 sem kell, mert minek).

    Alapvetően a célnak egy szakadt Ford Ka, vagy B Corsa is megfelelne, akkor 1000 EUR-ból megúsznám, de nem bánnám, ha megbízható, kényelmes, szép, és szerethető vackot sikerülne venni hosszútávra, jobban bízom az olyan autóban, amit én használok évekig, mint abban, amit sokadik tulajdonostól veszek, és eleve sokéves szerkezet, amit évek óta nyúznak már, ki tudja, mennyire durván.

    Ja, meg arra is gondolnom kell, hogy kevesebb, mint 4 év múlva a nagyobbik lányom elkezd vezetni. :DDD Vagy inkább: :O .

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák