- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone XR - amikor az olcsóbb is drága
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Google Pixel topik
- Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
ph A T6 igencsak pofásra sikeredett, fogantyúja pedig, ha úgy kívánjuk, fejhallgató-akasztóként is megállja a helyét.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz MC Pite #196111 üzenetére
Kérlek mutasd hol van a "húzós" szó benne.
Illetve második mondatom úgy folytatódik hogy a tiguan touareg esetében a bekerülési költség több-és itt nem csak a kocsira gondoltam. Tehát a feltételezéseddel ellentétben azt írtam hogy drágább.Tudom manapság a pörgetett gyors kommunikáció a minden, de azért sokat segítene ha azt értenéd amit írtam és nem azt amit te ezzel kapcsolatban olvasni véltél tőlem. A VAG vonali javaslatom meg arra vonatkozott h minden van bontottban és utángyártottban sz@arásig. A C5 még mindig ritkább holló ahogy a szubjektív tapasztalatomon látom. A németek más szervizre tervezik az autóikat. Ezek nem hibák, egyszerűen így működik a német agy. Ami nekünk hiba 150k-méternél azt a német úgy hívja hogy időszakos szerviz. Csak itthon nincs rá keret. Ettől még nem jobb vagy rosszabb szerintem.
Csak halkan jegyzem meg, hogy az egész phórumon nem találsz mástól C6-ra ajánlást csak tőlem (már ha keresel) mert nekem tetszik.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz MC Pite #196118 üzenetére
Természetesen egyetértünk
És csak azért emeltem ki a C6-t mert én nem hiszem a 3F meg egyéb fikában. Pl egy LS600h-t is szívesen hajtanék vagy egy LandCruiser 4d4-t. De felőlem Dacia is lehet amíg tudja azt hozni amit igénylek. Az alfáimat is szerettem és a renult-mal is csak az volt a baj hogy nem értettem hozzá és rossz akksit vettem bele.Sajnos a konyhapénz manapság elszállt. Hiába keres valaki 500k-t nettót ha állambácsi megadóztatta most az alkatrész kereskedelmet és ami eddig 100 volt most hirtelen 140 lett- igazából bevételfüggetlenül igen csak megugrott az autótartás költsége ahogy tapasztalom. Eddig az olajcsere volt 35, most 50be ne férek bele. A nyál ára is elszállt. Csak a bevételek nem követik sajnos
Eldöntöttem hogy ha nyerek a lottón egy szemmel is jól látható összeget akkor lesz egy autó gyűjteményem amibe minden nekem izgalmas autót be fogok szerezni. Pl egy C6-t ishttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Directors #196145 üzenetére
Behozod->eredetvizsga+biztosításkötés+időpont kérés NHK-nál (ha műszaki csak honosításra, ha nincs akkor szigorított műszakira)-> helyi VÁM ahol befizetheted kártyával a kirótt regadót-> visszamész NKH-hoz ahol az adott időben megcsinálják a honosítást/műszakit és kap az autó egy forgalmit-> kormányablak ahol a vagyonszerzési illetéket befizeted.
Nekem ez 10 nap volt legutóbb kis hátszéllel.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz Directors #196154 üzenetére
Az NKH szegeden nekem először 20 napra adott időpontot. Majd mondták hogy van egy un sürgősségi felár (10k) ha azt kifizetem akkor ha előtte valaki nem jelenik meg azonnal telefonálnak és ott kell lennem 30 perc alatt. Fizettem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
válasz bbubby00 #196172 üzenetére
A vámon szabták ki a befizetendő adót nem az nkhnál. A vizsga lap csak akkor kell ha nem honosítás (v mi a tököm amikor az érvényes műszakit bejegyzik)- ha az eredeti papírokon van műszaki és nem roncsként akarod behozni akkor nem kell a vizsgálattal megvárni. Nekem 3 autó ment így, igaz nem ma.
Az nkh nem állít ki forgalmit de nekem még ők kellett hogy beleírják a műszaki érvényességét - bár most hogy mondod, Hans esetében tényleg a kormányablak írta bele . Fura, de köszönöm a javítást.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz BigBlackDog #196184 üzenetére
Mindegyik vizsgabiztos felkészült! Hát nem tudtad? A legjobb volt amikor a Gazsit felrakták fékpadra csak elfelejtették tudni h 4x4 és lement róla....
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
-
válasz BigBlackDog #196541 üzenetére
Egy olyan piacon ami ennyire dinamikusan mozog botorság anyagárnál többet számolni még ha ez gusztustalan is. Ezért fog a világ a feje tetejére állni hamarost még covid nélkül is - amikor szó szerint milliók fogják elveszíteni a megélhetésüket az autóipar kényszerűen gyors váltása miatt vicces lesz létezni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Bull Boss #196584 üzenetére
Amikor megvettem Domi-t, akkor tudtam hogy motorcserés volt. Nálam volt kb 2 évig a legnagyobb baja egy féklámpa kapcsoló volt. Mágus2 még kölcsön is adott volna nekem csak ne adjam el annyira tetszett neki az elvégzett munka.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz Stylewars_kp #196765 üzenetére
Ma Szegeden lébecolt a belső sávban a 4 sávoson 50-nel. Volt is torlódás meg őszinte mosoly.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz KoVee84 #196885 üzenetére
Sajnos a kormánycserének ehhez semmi köze. Minden audis - kivétel én- valamiért kormány-pókerezik. Össze vissza cserélgetik és 800-1000€-t adnak egy kib@szott csapott kormányért... Nem tudom miért jó de hihetetlen miket tákolnak össze : nem csak generációk de típusok közöttiket is cserélgetnek
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Az állóhelyzeti indulás sajnos már EURO norma alá van rendelve. Az SQ7 - a mi azért b@szó egy autó minden szempontból - állóhelyzeti rajtnál gyk nem csinál semmit mert megvárja h a turbó felpörögjön h nehogy véletlenül egy megveszekedett szem korom is kijöhessen az auspuffon...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Citroware #197082 üzenetére
Csak és kizárólag egy módon. Megtudod a motorkódot és váltókódot amit valamelyik online kurvával leellenőriztetsz. Ugyanis felszereltségi szintek között is volt átjárás, tehát ha valaki akarta megvette más váltóval ahogy én tudom.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz cappa72 #197145 üzenetére
Tudom, tudom nem szívó de még lehet.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
válasz yodamester10 #197195 üzenetére
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz molnarpeter #197245 üzenetére
Nekem nagy bajom van ezzel a spritmonitorral. Én is irkálom amit meg persze jó ez. De azért nem szabad elfelejteni hogy a legtöbb adat az autó friss korából érkezik. Teljesen más felhasználási körülmények közül, jó részt. Tehát itthon mások a körülmények egy már 150-200k-t menendett konstrukció esetén.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
válasz cigam #197447 üzenetére
Sajnos a TIRbe nem minden frissül. Pl az utolsó 1 év áremelkedése sem. Most nem biztos hogy megéri beruházni - bár ha itt marad velünk ez a trutyi akkor olcsóbb nem lesz semmi belátható időn belül.
Mi az elképzelésed típusban és gyártmányban?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz cigam #197471 üzenetére
Ha a kevés szerviz szempont akkor nem nagyon marad mozgástered. Ami árban halmazon belül van az mind igényli és igényelni fogja a gondozást. Ha csak egy passatot nézünk a futóműve sokkal bonyolultabb, ha nem hozzáértő használta hiába a jó motor akkor is lekókadnak dolgok mint a turbó vagy egr. Ismerem az érzést h valami nem nyújt sok ingert és ezért szeretné az ember cserélni de ennek van anyagi következménye. Nem nagyon tudok olyan típust amiben idővel nem jön elő valami.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz aero. #197504 üzenetére
Hát ja érdekes lesz. Most annyira kinyílt az olló a technokrácia(gazdagok) és a megbízhatóság(szegények) lehetőségei között hogy nehezen lehet a jövő használt autó piaca felé mosolyogva tekinteni. Lesz mocsok drágán fenntartható de könnyen megszerezhető luxus és a rongyosra használt , talán elrohadt fapad.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
A régebbi bútordaraboknak: neduddki a hét elején a covid áldozata lett. 46 éves volt.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz molnarpeter #197592 üzenetére
Meg a HF probléma fábiánál. Jó kis MPI motrok , broáf.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Csak halkan jegyezném meg h SUV utálat ide v oda, Teddy és Max is valódi terepjáró ha nem is off-road császár. Sajnos a második generációk már inkább aszfalt optimalizáltak de az eredeti koncepció szerint is sokkal praktikusabbak mint egy kombi.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Akkor tisztázzuk. A Kuga, meg a sedan alapról felfújt izémizék nem suv kategória. Talán crossover (bár inkább öszvér). A SUV egy önálló platform. Mint az x5 q7 gl touareg.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz vzsryl #197730 üzenetére
Emelt A6? Kap 4x4-t? Jobban kilátni belőle?
Nem tudom mennyi üzemeltetési tapasztalatod van de szerintem ennek menj utána mielőtt ilyeneket leírsz a q7-ról
Nem is akarom teherautóhoz vagy kisbuszhoz hasonlítani. De sík padló, majd 2 köbméter pakolhatóság, vagy 7 ülés megvan. Úgy játszik vele az ember ahogy nem szégyenli. A matracot meg futár hozza, nekem elég volt az ágy. Az üléspozíció meg légrugóval úgy állítható ahogy neked kényelmes. A Sorrento és a sorolásod pont jól adja vissza a SUV jelleget. Mindnek van olyan modellje amivel igen is lehet terepen, aszfalton meg mindenhol boldogulni. Az egyterűek sokaságával szemben.Nem értem miért téveszti össze mindenki a SUV-t málhás ifával meg az ikarusszal. Semmilyen más kategória nincs ami ennyire flexibilis lenne és ennyire sehol sem tökéletes.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
A SUV kérdéshez. Most Hans 7.7-en áll és megy lefele ahogy szokunk össze.
Viszont nekem van egy olyan szempontom amit itt sokan nem említenek - és valószínű rám nézve kellemetlen Tudniillik manapság az időjárás megbolondult. A városok és utak nem ehhez lettek tervezve. A valódi SUV terepképessége igen is kell pl amikor az utcánkba nem lehet máshogy behajtani csak egy 20 négyzetméteres egybefüggő vízfelületen keresztül, ismeretlen mélységgel. Vagy amikor a családot kell külterületen látogatni napi szinten. Szóval értem h sokan nem akarják kihasználni a lehetőségeket mert szerintük felesleges, de ettől még nem ördögtől való ez. Olyan pont mint a négyévszakos gumi. Csak meg kell találni a felhasználási módhoz a megfelelőt.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html