Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
dj79
senior tag
válasz
focvis #186575 üzenetére
Láttam a linket, többször előkerült régebben, pont ezért is kérdeztem rá még tavaly, amikor a klub alapító szereplőjével beszélgettem. Eléggé hozzáigazították a márkaszervizes árakhoz, gyári okoskereket 150re mondták... Egy vízpumpa, olajcsere, 10-12 óra munkadíj aztán meg is vagyunk.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
-
dj79
senior tag
válasz
szabonagyur #186762 üzenetére
Clio 2 1.4 16v? nem rohadós, motor sokat bír (gyertyahézag meg trafó a két legnagyobb nyűgje), relative biztonságos a kortársaihoz képest, kommersz gumiméret.
-
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #186862 üzenetére
Igen, a HDI sem rossz, de a d5 a király
Haverom vett egyet, 400e km fölött kért némi pénzt, de elég golyóálló cuccnak tűnik. -
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #186919 üzenetére
4,9 az elmúlt 700km átlaga a kettes priusnál, volt benne autópálya is bőséggel, szóval én már offolom a dízelt. Országutat is nagyon szereti, 3-4 között mozog a pillanatnyi, szóval egy percig sem bánom a tsi-hsd cserét. Persze jó lenne több tarcsi néha, de majd valami erősebb hsd-t veszünk legközelebb.
-
dj79
senior tag
válasz
Cyborg #186992 üzenetére
Emlékszem a gyerekülésmennyihelyvanközte méricskélésre
Vidéken nem is adja ki a plug-in matek (ezen én is átestem).
Amúgy egy tényleg jó 10 éves p3 felára random 10 éves kategóriatárshoz képest pont annyi, hogy a csomó hibalehetőséget gatyába tudsz rázni, szóval összetett probléma ez.
Mondjuk egy jó, tízéves szívóbenzines autót találsz 2-2,2m körül, egy hasonlóan keveset futott hsd meg 2,8-tól indul. -
dj79
senior tag
válasz
SzlobiG #186996 üzenetére
Tehetős női tulaj, sok gyűrűvel sokat autópályázott - vágná rá random nepper. Ha a váltógomb és a kormány is ergya lenne, akkor ez a kőműves hétvégi autója, a fizikai munkától érdes volt a keze.
Amúgy gyűrű és műköröm is, ahogy az ablakemelő gombjait elnézem.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #187023 üzenetére
Ennyiért gondolom ez vicc akart lenni
Inkább egy 1.4 HDI/TDCI olcsóbban, sőt az árkülönbség miatt kijönne egy 1.5dci, felújítással együtt. -
dj79
senior tag
válasz
Kickass #187035 üzenetére
Nehogy körbeautózás közben nagyon hirtelen elkezdjen csapkodni a lánc
1.5dci 82 lovas kisteherem volt, jó kis cucc, 200 ezer után volt egy üzemanyag rendszer felújítás, de 350-ben megállt. A korai 1.4 hdi-ket sokan szeretik, kivéve a 16 szelepes változatot.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #187047 üzenetére
Skodás szerelő szerint megvan a motorkódok jelölése... AZtaQrva, illetve BazMEg... Idővel elvben javítottak sokmindenen, pl a láncon is és ugye tudjuk, hogy a VW láncai azóta is kifejezetten jók
-
dj79
senior tag
válasz
kisza25 #187081 üzenetére
Véleménykülönbségi vitaestet nyitnék engedelmetekkel. Hibrid vagy elektromos nem opció, városi használatra, sok rövid út hideg motorral, évenkénti 4-5000km használatra (olajcsere évente) , mi lenne a körülményekhez legideálisabb választás:
- kisköbcentis szívóbenzin, hogy hamarabb melegedjen át a rendszer
- nagyobb köbcentis szívóbenzin, hogy ne savasodjon annyira az olaj
- esetleg egy dpf,dmf mentes 1.3jtd, 1.4hdi, mert itt nincs benzin, ami lemosná a motorolajat a hengerfalról a sok rövid út alatt?
- SDI neeeeem -
dj79
senior tag
válasz
Yiggdrasil #187169 üzenetére
Fiesta 1.25/1.4 vagy Corsa 1.2/1.4, a panda gyengusz lesz besorolni szerintem.
Én körülnéznék a 75 lovas fabiák között is. -
dj79
senior tag
válasz
ngaba #187168 üzenetére
Érthető a dolog, csak ugye 200e futás fölötti dízel a magyar piacon az már hujjujjujj kategória.
Sikerült jól befosatni a népet köszönhetően a dízelparának és a közszájon forgó rémtörténeteknek, hogy a frissen vásárolt, svájci katolikus pap fogorvosként tevékenykedő nyugdíjas ügyvéd feleségétől vásárolt 12 éves random dci/ háromhúszdé/ pdtdi már 120ezres óraállásnál (persze biztos nem tekerték vissza) bekért egy nagyobb összeget karbantartésra.
-
dj79
senior tag
válasz
rolcsi910 #187489 üzenetére
Valszeg az injektorok és a turbó lecserélése után a programot nem jól írták meg. Ilyen esetben előfordulhat, hogy az injektor szépen megolvasztja a dugattyú tetejét. Ez a jobbik eset. Ha az eltolódott égés miatt viszont a hajtókar nem bírta a terhelést, akkor egy remek karosszériadonor lehet a járműből, mert ahogy tboldi is írta, kevés típusspecifikus szerelő van, így az alkatrész illetve a rezsióradíj kombinációja papíron leírva elég komoly pingvinezésre adhat okot. Keress inkább valami 1.8t leont, vagy 2m körül Golf 5 gti.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz
ngaba #187501 üzenetére
Mindenre is van para. Dci para, tsi para, Prince para, hibridakku para, kokszpara, láncpara, turbópara, egr para, dpf para, dmf para. Ebből néhány érzést átéltem már, ordasnagy méretű szopás nélkül eddig
.
Második, egyben hobbiautónak kellene valami igazi pénztemető...
.
-
dj79
senior tag
válasz
ngaba #187509 üzenetére
Ez így van. Boldogan használtam a mások által bottal sem piszkálós motortípusokkal szerelt járműveinket, néhány francia és egy ford is volt már, szóval tényleg inkább az előélet számít.
Amúgy mindenkinek jelentem, a második, városi négykerekű esernyőprojekt egy szerencsés véletlen folytán lezárult ma délután, végre hasznát vettem a hahu hirdetésfigyelőjének
-
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #187530 üzenetére
Dehogy
de a konszern stimmel
Végre én voltam a leggyorsabb egy elsőtulajos (tényleg), törés és rozsdamentes, garázsban tartott 15 éves autónál. Emberünk mindent is elrakott a 15 év alatt, még megvan neki a szalonban kapott árajánlat és megrendelőlap is, ráadásul 11km-re volt az autó. Kár lett volna egy ilyen ziccert másra hagyni, főleg az éves tervezett 2-3e km futásra. -
dj79
senior tag
válasz
tboldi #187535 üzenetére
dö lá gyári matrica? nem szép, de nem piszkálom, elfér a gyári lakkon.
majd még lefóliáztatom, állítólag a piros autóknak jól áll, de előtte szerzek rá egy ezüst /kék/randomelütőszínű csomagtérajtótQru: eddigi pályafutásomat ismerve ez még nem is akkora bevállalás. Siemens hdi, kezdeti dci, láncos tsi, ezek mind voltak, szóval én már nem félek semmitől
kivéve a rozsda. a rozsda aggasztó számomra.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Androidos tablet topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nők, nőügyek (18+)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- iPhone topik
- EAFC 24
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!