Hirdetés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- HMD Skyline - jó szerelés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
Hirdetés
-
2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
ph Az ATX 3.1-es monstrumot mesterséges intelligenciával kapcsolatos fejlesztőkörnyezetek meghajtásához szánták.
-
Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
it Több mint 100 milliárd dollár értékben húzhat fel gyárakat az Egyesült Arab Emírségekben a TSMC és a Samsung, miközben a helyi elnök most a Fehér Házba látogat.
-
Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
ma Kiszivárgott a Samsung Galaxy Tab S10+ és Galaxy Tab S10 Ultra kiegészítői közül több, ezek árulkodnak.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #168191 üzenetére
A motor alapvetően nem nyűgös, a futás inkább ami kérdéses.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz tboldi #168286 üzenetére
A kettos mercet nem ertem ilyenkor.
Tehat: az olaszba azert szar a Bosch, mert olyat gyart a Bosch nekik, amilyet a Fiat ker, magyarul szart. (Ezzel a legendaval tovabbra sem ertek egyet, hiszen a Bosch adja a nevet a szarhoz...).
De a japan autoba szerelt lengyel valto az azert szar mert lengyel.
Veletlenul sem azert, mert a Suzuki ilyet kert."Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #168474 üzenetére
Egyértelmű, csak egy periférián kívüli autó, rettentően alábecsült, emiatt félnek (is) tőle. Most pedig hirtelen előkerült, mint titkos tipp.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz kisza25 #168478 üzenetére
Ez csak kombi. Padlólemeze és nagyrészt műszakilag is, megegyezik a C Vectra-val, Cadillac BLS-sel.
Benzinesek a GM-től, dízelek Fiattól._q Olcsóbb, mint a korszakból, illetve kategóriájából bármi, így amennyit nyersz a vételkor, annyit buksz az eladáson.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz grizlisandor #168562 üzenetére
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz fabri07 #168655 üzenetére
A Giuliettát nem feltétlenül zárnám ki, főleg mert nincs képben a kolléga, csak írt valami közhelyet.
Az első futóműve egy egyszerű MacPherson, a hátsó pedig multilink, tehát ha futómű miatt kiesik, akkor Focusnak és társainak is ki kell esnie.
Dízelekkel, 1.6, 2.0 jó, 1.8 TBi szintén jó, 1.4-ből a 105 és a 120 lőerősek kifejezetten megbízhatóak, mint írtam, a Multiairt felejteném el.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz focvis #168712 üzenetére
Értem-értem!
Nem Vectra B lesz az? Ha igen, akkor annak is behajtható a tükre, illetve lehajtható. Volt családban tök fapad Vectra B, a tengelye körül lefordul a tükör, külső csücske a díszléc felé hajlik. (szvsz. a mai napig az egyik legszebb tükör)
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Luck Dragon #168758 üzenetére
Az Albea is kisautó, egy puttonyos Punto 2. Apró tengelytávval.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz runner 125 #168901 üzenetére
1 szavazat az Ultimate variansra. Egyedibb felni, fekete tukor, fekete tetokorlat, (feher auton), elso koteny. Ami tulzo az hatul a diffuzor.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz norbert1998 #168981 üzenetére
Engem Mazda 3 belsejetol kirazott a hideg. Olcso kopogos anyagok, vekony szonyeg a padlon, Barkas ajtocsukodas, az alap szovet ules izzaszto.
A 147 messze igenyesebb belulrol, minden elfogultsag nelkul.A Mazda viszont erezhetoen merevebb kaszni, nem kell ezen sem meglepodni, mert ujabb fejlesztes, de erezheto.
A 8 legzsak hogy jon ossze a 147-ben? Tudtommal csak ket elso, ket oldal es a fuggony van benne.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #168989 üzenetére
De, valoszinuleg azon csusznak el. Abban a korban olasz kompaktok kozul csak a Stiloban van 8, abba rendelheto volt a hatso olallegzsak is.
rbalint88: szuper, akkor az enyemben 10 van.
norbert1998: Ne csuggedj, a klima viszont ket zonas.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz norbert1998 #168996 üzenetére
A magyar felhozatal tényleg elég gyászos a 147-ből, sok a lerúgott szar, napokban belefutottam egy posztba Facebookon, hogy bontott lendkereket és kuplungot keresnek hozzá...
Olaszoktól jót lehet hozni, de arra figyelj, hogy mindent nézz át, vidd el hozzáértőhöz, vagy vidd magaddal, mert ha 700 körül van nálad papírozva, akkor az a regadó és társai előtt egy feltűnően olcsó autó. Ez az utóbbi kijelentés nem feltétlenül takar szemétdombot, mert az olaszok most elkezdték kiszórni a dízeleket, szóval akár jókat is találhatsz olcsón, de inkább legyél figyelmes.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz LilProphet90 #169090 üzenetére
A 308 alsó-közép (az 508 a közép), a 2008 B-SUV, tehát kicsi. Béreltem tavasszal egy 2008-at, pont azzal a 82 lóerős szívóval, csak pörgetve képes igazán haladni, hétköznapi közlekedésre, országúton, városban tökéletesen elegendő, fogyasztása nálam 4,7 liter lett úgy, hogy kifejezetten sietősre vettem a figurát Skóciában, 4000 felett többször volt mint alatta, a megtett 640 km átlaga lett ennyi.
Fedélzeti rendszer lassú, odanyúlsz hangerőt állítani, amikorra visszarakod a kormányra a kezde, addigra jelenik meg a skála a képernyőn.
Anyagminőség kisautós, helykínálat eggyel feljebb is megállja a helyét, üléspozíció jó, nem volt kényelmetlen több órát benne ülve sem. Kilátás remek. 1.2 turbóval szerintem egy élhető autó.Peugeotból 308 SW-t választanám, a listából pedig az Aurist raknám első helyre.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #169221 üzenetére
Inkabb 2005 utanit, akkor volt a facelift.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #169363 üzenetére
Magamnak megvennem, rettentoen tetszik. A tobbi nem erdekel.
Amikor Hatvabna szerveztuk a roncsderbit par eve, akkor a francia resztvevok beallitottak 3-4 Vel Satissal. Temerdek hely van benne, jo/erdekes forma, igenyes belter, 3.5 V6-ra meg EQMontoya is rabolintana.
En vennem, az Avantimemal egyutt.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz fagylalt #169389 üzenetére
G4 es A3 8L futomuben erezhetoen butabb, mint a kortars Focus, vagy 147.
Hatul mind a ketto csatolt hosszlengokaros, az Audinal zavart, hogy keresztbordan dobja kicsit a farat.147-nek jo a bele es a futomuve, de itthon nem fogsz talalni jot!
Inkabb Focus, vagy tegyel le a sportos viselkedesrol es A3, annak remek a belseje."Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- ASUS routerek
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Star Wars Outlaws teszt
- Filmvilág
- Szólánc.
- Sorozatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen