Hirdetés
Hirdetés
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Core2duo6600 #173674 üzenetére
Inkább a Prius csoportot ajánlanám fb-n, ebben a cikkben sok pontatlanság van. Amúgy meg cserélt akkus P2-t keresnék, ha van a közelben töltőállomás, akár a gáz is megfontolandó.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #173782 üzenetére
Csatlakozom, s továbbá hozzátenném, egyenesen pazarló és csúnyán környezetszennyező némelyik alkatrész idő előtti selejtezése. Nyilván a szolgáltatási díjak sokszor kiejtik az opciót, vidéken olcsó szerelővel egész széleskörűen van realitása a bontott/felújított cuccoknak. Egy féktárcsát szépen be tudnak olvasztani, de sok a veszélyes hulladék, akkor már kopjon elrendesen, stb.
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz venom8888 #174028 üzenetére
Mondeo vs. Accord viszonylatban azt lehetne például kiemelni, hogy egyrészt nem 10 éves autót kapsz ennyiért, hanem 5 éveset, és nem 200 ezret futottat, hanem közelebb a 100-hoz. Másik, hogy ha komolyabb baja van, azért elég erős japán szorzó van egy kuplungon, vezérlésen, plusz a kis darabszám felára is megnyomja (azt a 2.0 motort rakják mindenbe már lassan 20 éve). Insignia motorja egyrészt szeret hajtókarcsapágyas lenni, ha nem cserélik az olajpumpa tömítést, belül jóval szűkösebb a külső látszathoz képest, és a konstrukció jellegéből adódóan túlsúlyos a konkurenciához mérten. A Fordnak az automata szokott baja lenni (kézit kell venni), és a benzinmotorok hosszútávon rejthetnek pár aknát. El szokott romlani hátsó lámpa és duda, amiket gyakran látok, nem drága tétel egyik sem. Octavia is nagyon jó egy 2.0 dízellel, de az más méret, inkább nagyra nőtt kompakt (ellenfele inkább a Golf és Focus, csak több benne a hely).
Szerintem az lenne a legjobb, ha keresnél a környéken néhányat, és kipróbálnád őket, melyik kényelmes, melyik szűkös, stb Az említett FL jelentése facelift, a modell élettartama közepén történt ráncfelvarrás, néhány változtatás történik (általában előnyükre).
Linkre: ilyesmire gondoltam, lóerőre szerintem ne szűkíts, van rá ember, aki olcsón felhúzza a 163 gyári verzióra a gyengébb 140/116 lovasakat, vagy van bevált 180-190 ló körüli szoft is hozzá. AAA autót nem szokták ajánlani mondjuk, de sok az autó, meg tudsz nézni náluk sok típust (csak nem szabad az első ajánlatra bedőlni, írtak már róluk pár cikket).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz footy #174036 üzenetére
Lehet tudni, mi változott FL után? Tényleg érdekel, egyszer nézegettem egy motorhibás FL előttit, arról találtam csak infót akkoriban. Netán más cikkszám, eltérő tömítés alapanyag, más pumpa kialakítás, vagy csak még újak? Ducato&tsai körökben, és Alfásoknál is jól bírja a motor, csak a GM-nél láttam ezt a problémát, kíváncsi lennék a megoldásukra.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz venom8888 #174038 üzenetére
Még annyi jutott eszembe, hogy nagyrészt flottás piacról származnak ezek az autók, szóval leinformálható kell legyen mindegyik. Népszerűség szerint viszont az Insignia és Mondeo esetén nagy a kínálat és sok az import, ami folyamatosan nyomja le az árakat. Honda ritkább és japán, Octavia pedig VW csoport, így jobban tartják az értéküket hosszútávon.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz galervin93 #174078 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #174348 üzenetére
300-nál nullázza magát, ez alapján valószínű félmillió km körül jár. 68 lovas G4 SDI DUS váltóval 3000@120.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #174350 üzenetére
Talán már kuplung és pár szimering kellhet neki 300 körül 3000 nem gond, ha negyed tanknál telerakod, üresre járatva az adagoló túlmelegszik. G3-nak a legnagyobb baja a rozsda lesz, esetleg Octavia pl. már galvanizált.
Úgy tűnik, hasonló az áttétel [link]
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #174358 üzenetére
Rozsda, rozsda, rozsda. Ja, és korrózió Ezek több éve csúnyán rohadni tudnak... Kipu, kartergáz, tetőkárpit amit talán megnéznék még, amúgy az első koptató szeret kijönni (egyik képen lóg is). Jszp lekérdezés alapján ebben 2016-ban volt 600k, aztán mintha rossz lenne az óra, mindenesetre km akad bőven Személy szerint ragaszkodnék egy alsó motorburkolathoz is, ha elkopik a szíjtárcsa, nagyon tud nyikorogni
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #174362 üzenetére
Első 300k erejéig van TOTAL felirat, aztán mikor átfordul, utóbbi eltűnik, és a második 300 alkalmából kiakad. Képek szerint mintha kijelző hiba lett volna, talán cserélt műszeregység.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #174364 üzenetére
Rozsda szempontból érzékeny területeket illetően némi ihletet adhat: [link]
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #174365 üzenetére
Ja, és jó lenne valaki, aki próbakörön követ, illetve első indításnál segít, mert forgalomban feltűnően rossz SDI-ből csak kéken füstölőt láttam. Hosszabb motorfék után pamacs szelepszár szimeringre utalhat, de ennél a futásnál már porlasztók is gyengélkedhetnek.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #174378 üzenetére
[link] légy bátor
-
molnarpeter
nagyúr
-
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz cintula187 #174553 üzenetére
A gyertya hogy görbült el, szelep átégett a rossz gyertya miatt? Kicsit alaposabb állapotfelmérést megejtenék, de attól még lehet jó.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Declare #174577 üzenetére
Kéne szerezni egyet és egy hétvégére tesztelgetni, hogyan válik be. Ha lenne nagyobb csomija, én még a gázszettet is kiszámolnám utólag berakva... Alapvetően meg az értéktartása miatt gondoltam, nameg a HSD megbízhatóságáért, hogy ésszerű választás lehet, persze csak két tényező, mehet a többi közé az Excelbe
Mai világban pl egy kis C4 90 lovas dízellel is vígan szalad pályán (végsebesség meg már szinte minden autónál masszív csekket garantálna), szerintem sem katasztrófa feltétlenül a kis kasztni, csak legyen mellé motorerő (az Actros meg úgyis megtol, bármiben ülsz). Fiesta 1.4 TDCI a másik, amivel pályáztam, ott a motor már nem volt elég mindenre. Lassan a kisautó a régi kompakt mérete lesz, korai Golf ma már egy Up lenne csak.
Némi ÁFA 50% infó: [link]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Core2duo6600 #174691 üzenetére
Mondeo mk3 2.0 dízel: adagolóson elektronika döglik be, tdci meg Delphi rendszer (elromlik, de legalább drága is). Mk4 már psa motort kapott, ahhoz olcsóbb az alkatrész és mivel régóta, nagy példányszámban készül, az alkatrész is kevesebbe fáj.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz johnny82 #174699 üzenetére
Kb ennyi
Kompresszor csere garancia függő, utána kell járni a konkrét példánynak. A csere nem elég, el kell vinni klíma átmosásra és töltésre tudtommal.
Váltó jó alapvetően, a szerviz tud teljes töltetet cserélni, azzal még néhány kisebb hiba is rendbejöhet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen