- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone XR - amikor az olcsóbb is drága
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
Hirdetés
-
Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
ph A T6 igencsak pofásra sikeredett, fogantyúja pedig, ha úgy kívánjuk, fejhallgató-akasztóként is megállja a helyét.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz F-ECT$ #166872 üzenetére
Jobban jár, ha elengedi, hosszú távon max elektromossal nem lenne baja, többi nyűgös. Talán a B47 majd, de az még új.
Hyundai vonalon MPI motorokat részesíteném előnyben, VW/Skoda esetén 1.4 TSI talán a legjobb kompromisszum.
5 körül már lehet V60 D6 is, villannyal fillérekből mehet rövid utakat, nyaralni meg ott a dízel benne
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz F-ECT$ #166877 üzenetére
De. A linkelt példány ellenben prince motoros. Az Accord nem tudom, honnan jött, ha kompaktot keres, az eddigiekkel egy kategória a civic és Auris lenne. TSI közül ha nem ijed meg, lehet jobban járna 2.0-val, bizonyos évjárattól szívócső befecskendezős lett, ott már koksz gond sincs, 1.4 esetén 100 ezrenként érdemes ilyennel is foglalkozni
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sharkypeti #166882 üzenetére
Szvsz focus, nem túlsúlyos, belseje ízlés kérdése. Ford motornál termosztát házzal együtt cserés, szóval drágább, amúgy csak az okoskerék jellemző gond vele.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #166910 üzenetére
Golf 4, Bora, Leon, Toledo 2, Octavia, A3 galvanizált karosszéria. Első sárvédő teteje és az utastér felőli alsó része ha nem rohad, évente tisztítva nem is lesz baja sokáig. Ugyanott a küszöb eleje is meg tud indulni, le kell venni a dobbetétet, és megnézni az egészet alatta (egyben a felső szivacsot kidobni). Csomagtérajtó szokott még rohadni, bontottan elkapkodják, szintén meg kell nézni (üveg sarkainál, rendszám pilács és nyitógomb tájékán), ha pici baja van, hamar konzerválni. Minél későbbi darab, egyes részleteiben annál jobbak a dolgok általánosságban. Kombi hátsó ablaktörlő béna konstrukció, arra 20-30 ezret érdemes alkudni (csomagtérajtó zárnyelv, ablaktörlő motor, munkadíj), de sokan ledugózzák.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #166914 üzenetére
Mindenhol van minden, kereskedő kintről az olcsót hozza be, magánszemély meg nagy költés előtt adja el a kocsit... Nade ugyanígy papa féltett, 43 ezret futott patika G Astrája is kerülhet beszámításra neppernél, vagy örökölhetik családban. Nézz sokat, olcsót és drágát, fapadot és fullosat, aztán majd kialakul a típushoz való érzéked
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #166997 üzenetére
Plusz sok, ha nincs gazdája, 30-40 ezer km is sok.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz freeknight #167359 üzenetére
Rozsda fals infó jelen formájában. Amit 1 körül kapsz, tehát Golf 4, Bora, Leon 1, Toledo 2, Octavia 1, A3 galvanizált, kb csak az első sárvédők alja szokott rohadni, ha nem tisztítják a dobbetét alatt (vagy a teteje, ha benne marad a szivacs).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Drughi #167502 üzenetére
Alváz és üregvédő kezelésre mindenképp érdemes elvinni. Dobbetét legyen mind a 4 keréknél, ami takar teljesen. Évente nem árt megnézni, induló rozsdát kezelni, dobbetétek alatt mosni.
Ha van rendszeres bevétel, és nem saját kézzel lenne szervizelve, tartós bérlet lehet alternatíva, jelenleg a Proace az utód, de az már Sevel talán, Fiat-Citroen-Peugeot együttműködés.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Yiggdrasil #167523 üzenetére
Nem lehetetlen, de nem lesz egyszerű olyan kevés km-rel találni. Belgium kis ország pl[link]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz q13579 #167618 üzenetére
A GDI közvetlen befecskendezős, érinti a kokszosodás, akár a TSI-ket, viszont szívó lévén valamivel lassabban gyűlik a lerakódás szívó oldalon. Amúgy tudtommal nem problémás, csak a tisztogatásra kell tartalékolni. i40-be szívó benzin szvsz inkább 1 fős szaladgálásra jó szedánban, kombihoz inkább 2.0 szívó, turbó benzin, vagy dízel vonalon nézelődnék. Ha van eladó példány a közelben, üljetek bele 4-5-en és menjetek próbakört, hogy melyik motorral elég a dinamika terhelten. 15000 km-t írtál évente, de ha mondjuk heti 1-2 rövid út van csak, és havonta 2-3x rendszeresen járnának az autóval 30-40+ km-es utakat, akkor nem vetném el a dízelt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz galervin93 #167698 üzenetére
Olcsó automatát Prius 1-et vennék.
-
molnarpeter
nagyúr
Ki kell számolni. Ha van garázs, és a célnál konnektor, elektromos melegítő nem nagy pénz. Ha csillaggarázs, állófűtéssel érdemes nézni. DPF-es nem való erre, de ha mégis az lenne, kell pár dolláros diag, és telefonon figyelni, mikor kell hosszú kört tenni vele. Igazából hibrid, vagy még inkább villany kéne erre, adott esetben két olcsóbb autó akár.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Whoops #167907 üzenetére
5-6 (pályával) litert eszik, cserébe nincs trafó, ami a benzinesekben folyamat hullik - megkockáztatom, szerintem megbízhatóbb. Negyed alatt ne legyen a tank, és rakd tele mindig, akkor az adagolóval sem lesz gond. Turbó nincs, kettőstömegű nincs, egy kuplung elmegy 250 ezer km-t minimum (nálunk 280-nál lett cserélve, más miatt lent volt a váltó, de még nem csúszott). A 64 lovas régebbi, kevesebbet szoktak enni, a 68 lovas újabb konstrukció, bár jellemzően nehezebb lett a kasztni is, szóval valószínű ott is rejlik pár deci a többletfogyasztást illetően. Ha 120 utazó elég, próbálj ki egyet.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kovacsroli #167911 üzenetére
Auris TS HSD? Erőben nem teljesen az elvárt, de a villany nyomaték kárpótol, és elég megbízható, automatával sem szokott gond lenni.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #168498 üzenetére
Furcsán írtad a Yusufot
-
molnarpeter
nagyúr
Kasztni húzatása láthatóan meg lett spórolva, lufit illetően pedig szvsz nem fulladozik a piac alkatrészben... Csak a vételár elmehet simán egy esetleges motor problémára. Talán egy jobbos donorral neki mernék vágni. Mikor a Golf új kuplungot kapott, ott volt egy ilyesmi motoros Kia, azt hiszem felkapta az olajat, nem valami egyszerűen javítható történet (főtengelyt nem lehetett köszörülni). A korábban felmerült Vitara szvsz jobb ötlet. Egy primitív módszer: jófogás kb. 100 találatot ad a koreai típusra keresve, míg a japánra ~480-at. Ha kétszer annyi bontás van, már jobb a helyzet, de ismerősnél a 2.0 V6 ugyanolyan csótánynak bizonyult terepen, mint egy régi Swift erdőn kívül Kell mellé ismerni egy Jóska bácsit, aki műszakira tábla lemezből kihegeszti, és néha olajat cserélni
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz runner 125 #168815 üzenetére
VIN Google, esélyesen ki fogja dobni a kinti árverést.