Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • lenox

    veterán

    válasz SaNyEe #5883 üzenetére

    Ez rad is igaz, ha nem ertesz hozza, minek szoltal bele egyaltalan? A hulyeseget direkt irtam pontos j-vel, ala hobizoli, nem akartalak konkretan lehulyezni, de egy szavadba kerul...Es akkor mar 90el, meg 120al, nem tudsz ragozni?

    Az ugye vilagos, hogy az emberek nagy resze eleg ritkan megy konstans alacsony terhelessel? Pl. varosi forgalomban sosem. Mikor lattal olyat, hogy valaki a konstans 120 km/h-s fogyasztas alapjan valasztott autot? Gyanus, hogy sosem, mert ebben a modban szinte sosem hasznalja senki.

    Amugy nem hittem, hogy le kell irni, de akkor tessek: turbos auto kevesebbet fogyaszt a hasonlo teljesitmenyu szivomotorosnal, mert jobb a motor hatasfoka, kisebb a tomege, hasonlo teljesitmenyhez kisebb terfogat kell, ezert alacsony terhelesnel kevesebb levego, ergo kevesebb benzin kell, magas terhelesnel meg ugye a jobb hatasfok miatt kell kevesebb benya. Szal osszesegeben kevesebb benya kell.

    [ Szerkesztve ]

  • Dumb

    senior tag

    válasz SaNyEe #5883 üzenetére

    Nekem /190 TD/ 2400-nál már maximális töltés van (235 Nm), de 2000-nél már igen jól, normálisan használható az autó. Egy új turbósnál /pl. BMW 35i/ 1300!-tól jön a max nyomaték, igaz az biturbo. :)
    Az EVO vs Stilo teszt: Az Evo kb 250-et megy a Stilo mennyit, 190-et? Jah, csöppet hosszabb az Evo váltója... Lenox már írta, vissza kell váltani, és megy. Aki ezt nem fogja fel soha ne vegyen turbos benyást...

    "Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"

Aktív témák