Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz Dare2Live #41561 üzenetére

    azt azért ne feledjük hogy az ilyen hideg oldali viszkozítással rendelkező olajak mind finom illesztésű motorba valóak.

    hát nem rég volt egy 1,4 16V 6N2 polo első tulaj 63e km, eltört a dugó a hajtókar megkiütötte a blokk oldalát rendesen, és nem mondanám hogy a volt tulaja 200-al járta a Bécs-BP távot.

    valóban indoklásom konkrétan nem volt, csak utaltam arra hogy van némi tapasztalatom ilyen, mondjuk azt hogy a saját autómba is az olaj hőm mérőt meg az olaj nyomás mérőt bambulom, meg még 1-2 kocsiban.

    én rosszabb terhelést adok neki, lámpától lámpáig használom, és miért rosszabb kisebb a menetszél hűtő teljesítménye a (szó szoros értelmében, illetve nem tartós), szó mi szó gyárilag van olajhűtő meg a nagyobb vízhűtő is játszik az én esetemben, de mondjuk én/mi figyelünk ilyenekre, és az sem igaz hogy egyből kuka a motor (nyilván 100km elégtelen kenéssel gond nélkül csapágyassá lehet hajtani), de azért párszor meg kell hajtani.

    láttam hogy 1,3-as, jót is röhögtem, a TS tud ~190-et (GPS-el nézve).

    nem rossz az általad leírt elv, csak pontatlan, ha ki lenne egészítve a felhasználás módjával is akkor, oks lehet hogy megfelelő vissza hűtés ellenében bírja a nyél gázt mert kellő hűt tud leadni az olaj, de sokkal hamarabb is "öregszik" ezt is vedd szempontban hogy csúcsra van járatva, még mondjuk egy nagyobb meleg oldali viszkozítású még van egy biztonsági határod.

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Aktív témák