Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz csny75 #34731 üzenetére

    Sok kilométer. Alapból ott jönnek ki a bajok. Persze ráírhatják, hogy 30-40.000km, de ha kopott a pedál, a kormány, a váltó, szakadozott a váltó harisnya, csillognak a bajuszkapcsolók, mind-mind látszik, hogy az nem 30-40.000km, hanem inkább 130.000... :K
    Amik dízelnél nem olcsó mulatságok azok a piezo kristályos befecskendezők, a turbó, a kettős tömegű lendkerék, stb.
    Ha azt írják, hogy van szervízkönyve, az nem elég, hanem vásárlás előtt mindenképpen el kell menni egy adott márkaszalonba, szervízbe, és kikérni az autóról az adatokat. Illetve egy hivatalos állapotfelmérést kell csináltatni. Lehet, hogy belekerül 10.000-be, de hogyha megveszed, és nem éppen kítűnő az állapota, akkor akár belekerülhet 1 misibe is a javítás. :U

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

Aktív témák